Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Redmi Note 3 Pro zamówiony w niedzielę 07.08 dzisiaj do mnie dotarł (kurier DHL za pobraniem), dostałem w gratisie silikonowe etui i folię, zainstalowałem MIUIPolska i wszystko działa jak należy. Paczka przyszła moim zdaniem wystarczająco zabezpieczona (spora ilość folii bąbelkowej). Z czystym sumieniem polecam ten sklep!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W marcu br. kupiłam w TECHNOS na Allegro telefon Huawei Honor 7 Premium (dual sim) w kolorze czarnym. Transakcja wzorcowa - sprawna, miła, błyskawiczna, profesjonalna obsługa, świetny kontakt ze sprzedającym, towar zgodny z zamówieniem - współpraca z TECHNOS to prawdziwa przyjemność!!! A mój nowy telefon Honor 7 Premium jest rewelacyjny - szybki, niezawodny, prawdziwa maszyna :-))

Gorąco wszystkim polecam, zarówno Sprzedającego - Sklep TECHNOS, jak i telefon - Huawei Honor 7 Premium !!!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę późno pisać, ale.. Mi5 zamówione w nocy z 13 na 14 lipca, 15 lipca już u mnie. W gratisie folia, silikonowy przezroczysty case i przejściówka na europejskie gniazdka. Mogę śmiało polecić.

Dnia 5.08.2016 o 21:30, Conor napisał:

Fizyczna możliwość jest a czy ktoś się podejmie implementacji jeśli nie jest to dostępne w skrypcie to już inna sprawa.

Ich CMS (Quick.Cart) obsługuje ilość sztuk, po prostu nie są określone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Założyłem konto specjalnie, by napisać opinię na temat sklepu technos. W dobie podróbek i nieuczciwych sprzedawców, każda opinia jest ważna. Zamówiłem Xiaomi Redmi 3 w niedzielę wieczorem, a dziś (wtorek), po godzinie 10 już go otrzymałem (sic!). Wygląda na to, że telefon jest sprawny, więcej okaże się po kilku dniach testowania. Kontakt mejlowy ze sprzedawcą wzorowy - odpisał nawet w niedzielę. 

Jedynym minusem są chyba ceny (w innych sklepach ten model kupić można za 100zł mniej, ale większość z nich ma wiele negatywnych opinii), choć i tak wolałem dopłacić i być pewien, że dostanę to, co zamawiałem. 

Pozdrawiam

Ł.K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Uwaga uwaga drodzy uzytkownicy MIUIPolska! :)

W zwiazku z licznymi prosbami, specjalnie dla Was, uzytkownikow forum MIUIPolska, przygotowaliśmy specjalne kupony rabatowe! Kupony moga otrzymac dwie grupy uzytkownikow:

 

1. Nasi stali klienci, ktorzy dokonali juz u nas zakupu - rabat 10%

W tym wypadku prosimy o wiadomosc prywatna z podaniem numeru faktury oraz Panstwa imienia i nazwiska lub nazwy firmy (musza byc tozsame z danymi na fakturze). W odpowiedzi otrzymacie stosowny kupon rabatowy.

2. Pozostali WSZYSCY uzytkownicy forum, bez ograniczeń! - rabat 5%

W tym wypadku należy użyć kodu rabatowego: miuipolska082016

 

Akcja obowiazuje tylko do konca sierpnia!

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic to, chciałem zamówić sobie Mi5 u was, ale tego nie zrobię... Kupowałem u was już, niestety, przez Allegro, a jak się okazało, klient z Allegro jest "gorszy" i jemu już nie należy się kupon dla "stałego klienta" :(. Najpierw rządzący nas dzielą na ludzi "gorszego sortu", a teraz nawet sklepy, no przykro, przykro :(.

Cytat

Bedziemy dzielic, wszelkie promocje i rabaty beda tylko dla klientow dokonujacych zakupu przez sklep.

Ja już kończę przygodę z tym sprzedawcą, dziękuję, postoję. Już pominę fakt, że taka wiadomość do klienta jest... no nie powinno się tak pisać... Na prawdę można to było ubrać w ładniejsze słowa, nie urażając przy tym klienta, coś takiego jest niedopuszczalne w rozmowie z klientem... Czymś takim zamiast zachęcić klienta do zakupów na waszej stronie, skutecznie mnie zniechęciliście. Klient jest gorszy, bo zamówił na allegro, a nie na stronie, już olać zniżkę, ale coś takiego nie dość, że opisuje się w "regulaminie promocji", to jeszcze pisze się to tak, aby nie zniechęcić klienta. Czy nie ładniej i grzeczniej byłoby napisać "Chcemy wypromować nasz sklep, więc promocja obejmuje tylko zakupy na naszej stronie, a nie na allegro, przepraszamy za niedogodności."? No nic to, dobrze, że mamy taką konkurencję na rynku... Chyba już wolę brak komunikacji, niż coś takiego...

 

#Edit: No, jest progres:

Cytat

przepraszamy za blad w zrozumieniu Pana maila. Rabat jest przeznaczony rowniez dla klientow, ktorzy dokonali zakupu przez Allegro, natomiast dotyczy juz tylko zakupu na sklepie.

Oczywiście, nie zmienia to faktu, że poprzedni mail był bardzo nieprzyjemny i nie czuje się "udobruchany" po takim potraktowaniu, ale przynajmniej sami doszli do błędu i się poprawili... Po ostatnim mailu nawet im nie odpisałem, bo szkoda na coś takiego odpisywać, a jednak widać, ktoś tam siedzi i sprawdza te maile, a nie tylko odpisuje na ślepo :P. Mam nadzieję, że to był pierwszy i ostatni taki "wypadek" :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie chciałem pytać czy będą jakieś rabaty  

Niestety po wpisaniu  miuipolskasierpien2016  wyskakuje

Niepoprawny lub nieaktualny kupon rabatowy

Źle wpisałeś, przeczytaj jedzcse raz co powinieneś wpisać

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro muszą prowizje zapłacić jeszcze więc nie mają z czego tego rabatu zrobić.

Ja chciałem zakupy zrobić pierwsze u nich to dostałem kod rabatowy na 2%. ;P Efekt był taki, że zamówiłem z IBG. Szkoda czekać dwa dni na kupon rabatowy 2 procent przy zakupie Mi5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, painball napisał:

Na allegro muszą prowizje zapłacić jeszcze więc nie mają z czego tego rabatu zrobić.

Ja chciałem zakupy zrobić pierwsze u nich to dostałem kod rabatowy na 2%. ;P Efekt był taki, że zamówiłem z IBG. Szkoda czekać dwa dni na kupon rabatowy 2 procent przy zakupie Mi5 ;)

No dobra, ale ja nie chce kuponu na allegro, tylko chce kupon na ich stronę, z tym, że chcieli fakturkę, a przy zakupie z allegro, fakturki nie dawali. Chce sobie kupić Mi5, a 10% to już jest przyjemna zniżka :P. No i gdyby mi napisali, że "no niestety, zakup nie był robiony przez nas sklep, a chcemy go wypromować, więc promocja dotyczy tylko naszego sklepu" to bym sobie darował i nawet tutaj nic nie pisał, ale dostałem odpowiedź, no troszkę bezczelną, bo przy zwykłym zapytaniu, "Dlaczego dzielicie klientów na gorszych i lepszych" dostałem odpowiedź "Będziemy dzielić, bo chcemy promować sklep". Wystarczyło ubrać to w inne słowa, a bym po prostu to olał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mogę polecić ten sklep, na pytania odpowiadają szybko i konkretnie, nie tak na "odwal się" jak niektórzy sprzedawcy to robią. Telefon zamówiłem 29.08 koło południa i dziś (30.08) koło 17 był do odebrania na poczcie. Paczka solidnie zapakowana i zabezpieczona, a w środku gratis folia + case do tego karteczka "Miłego dnia :)" - mały gest a cieszy. Szkoda, że nie dali rabatu przez Allegro o który prosiłem (przez swoją stronę chcieli dać), ale to nic, przeżyje :-). Ważne, że z telefonem wszystko ok, jak najbardziej polecam i na następne zakupy też z ich usług skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tego sklepu nie polecam, minął tydzień od opłacenia zamówienia, a ja nie mam zielonego pojęcia co się dzieje z moim towarem, a odpowiedzi mailowe to jest jakiś żart.
I to ma być poważna firma? 
Więcej tam nic nie kupię i innym też będę odradzał.

SHU_vRg7PD.png

_________________________________________________________________

 

Dnia 29.08.2016 o 18:37, grembi napisał:

Źle wpisałeś, przeczytaj jedzcse raz co powinieneś wpisać

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

sklep podał błędny kod :) Po mojej uwadze poprawiono.

Edytowane przez Emzet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, KutanG napisał:

Kurde no ;/ Chciałem sobie zamówić, bo chciałbym miec chociaż jutro a tu d*pa ;/

Ja też, kasa od 2dni czeka, a zamówić nie ma jak, bo strona sklepu dupła... Nie ma to jak promować sprzedaż przez stronę sklepu, brakiem możliwości zakupów na niej :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona dupnęła, czy coś niedobrego dzieje się ze sklepem ? Własnie miałem dokonać zamówienia,próbowałem do nich dziś zadzwonić (numer podany na stronie) ale skrzynka zapchana i dodzownić się nie da. Tak jak kolega kilka postów wyżej ma maila - zrobili sobie krótki urlop do końca tygodnia, czy już na dłużej... ? Choć jak zapewniali, że wysyłka wyjdzie a teraz taka odpowiedź trochę na odczepnego to tak trochę nieładnie jak na tak bardzo chwalony i polecany sklep... MAcie jakieś info czy sklep "wróci" ?

 

Edit: #Technos może ze względu na te problemy jakiś dodatkowy rabat dla użytkowników forum miui Polska? 

Edytowane przez Tomasz1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze stałością cen u nich ciężko...  Aż dziwne, dlaczego nagle Xiaomi Redmi 3 Pro kosztuje o 90zł mniej. Może wyprzedają asortyment i szykują się do zamknięcia? Byłoby słabo.

To zobacz jak się w Chinach ceny zmieniają, z dnia na dzień, do tego masz wahania kursu dolara i wychodzą takie roznice

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u nich xiaomi redmi note 3 pro i jest ok. Na plus: błyskawiczna przesyłka (zamówiłem w środę po południu, paczka była już w czwartek w południe), dodatkowa folia i gumowy futerał, wgrany soft tak jak prosiłem bez żadnych zastrzeżeń. Z minusów to ładowarka, nie dość że nie pasuje przejściówka do ładowarki to jeszcze do kontaktu też nie pasuje i ładuje swoją ładowarką, źle przyklejona folia, którą trzeba zrywać i przyklejać nową i kruczek w gwarancji, bo na wszystko jest rok, ale jest zapis że na baterię tylko 6 miesięcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, simonx10 napisał:

Kupiłem u nich xiaomi redmi note 3 pro i jest ok. Na plus: błyskawiczna przesyłka (zamówiłem w środę po południu, paczka była już w czwartek w południe), dodatkowa folia i gumowy futerał, wgrany soft tak jak prosiłem bez żadnych zastrzeżeń. Z minusów to ładowarka, nie dość że nie pasuje przejściówka do ładowarki to jeszcze do kontaktu też nie pasuje i ładuje swoją ładowarką, źle przyklejona folia, którą trzeba zrywać i przyklejać nową i kruczek w gwarancji, bo na wszystko jest rok, ale jest zapis że na baterię tylko 6 miesięcy. 

Z baterią to akurat standard, że gwarancja jest krótsza niż na resztę telefonu. Co do ładowarki - nie próbowałeś przejściówki wsadzić na siłę? I do gniazdka tak samo. U mnie też jest średnio spasowane, ale trzeba energicznie włożyć do kontaktu i ładuje bez zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Robinson napisał:

No właśnie. Ale jak to jest z tymi bateriami? Przecież teoretycznie np. Redmi 3 samemu się nie powinno otwierać, żeby wymienić baterię?

Bateria ma ZAWSZE krótszy termin gwarancyjny. Takie tam zabezpieczenia dla producentów, dla ich wygody i oszczędności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...