Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

39 minut temu, Nezumi napisał:

Spróbuj wgrać TWRP i wgrać Xiaomi.eu, jeżeli pójdzie, to nadal jest odblokowany, jeżeli nie, to blokada jest na nowo i w takim wypadku powinieneś pisać do nich i porozmawiać na temat ew. zwrotu 35zł, w końcu usługa nie została wykonana należycie, ale to na końcu, najpierw sprawdź czy pójdzie TWRP i Xiaomi.eu, na miuipolska.pl jest też poradnik w jaki sposób sprawdzić blokadę na BL.

Tak czy siak dostając zbrickowany telefon to chyba nie została wykonana ;) 

Nie wiem czy dziś zdążę sprawdzić bo jutro wyjezdzam. Nie ma możliwości że znowu bedzie uceglony  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Reven16 napisał:

Tak czy siak dostając zbrickowany telefon to chyba nie została wykonana ;) 

Nie wiem czy dziś zdążę sprawdzić bo jutro wyjezdzam. Nie ma możliwości że znowu bedzie uceglony  ?

To się niekiedy zdarza, ot peszek, jeżeli BL jest odblokowany nadal, to co najwyżej możesz rozmawiać o zwrocie np 20zł z tych 35zl, bo jakby nie było połowa usługi zrobiona :P.

 

17 minut temu, cezar1125 napisał:

A moje pytanie ciągle pozostaje bez odpowiedzi.

Czy omijanie niewygodnych pytań też należy do Waszej strategii?

Nawet naczelny adwokat zamilkł...

Bijesz do mnie czy koło mnie? Forum posiada opcję "cytuj" oraz "@", nie da rady przeczytać każdego posta na forum, czytam tylko te, które muszę... Więc jakie pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.07.2016 o 20:13, cezar1125 napisał:

Jak to ma się do tego:

 

 

Pytanie było do Technosa.

Dnia 7.07.2016 o 20:13, cezar1125 napisał:
Dnia 7.07.2016 o 18:52, Technos napisał:

Nie sprzedawalismy nigdy zablokowanych telefonow z MIUIPolska w cenie. Wyjasnienie powyzej.

Jak to ma się do tego:

Dnia 29.06.2016 o 14:55, rafineria888 napisał:

NIESAMOWITE!
Kupiłem Redmi 3 za 690zł. Wszystko w jak najlepszym porządku.

+ Super szybki kontakt mailowy (nawet w niedzielę).
+ + Szybka dostawa.
+ + + NAJNOWSZY SYSTEM OD MIUIPOLSKA!! (Duże zaskoczenie. Nie trzeba zmieniać systemu z jakiegoś syfu)

- Cena. (troszkę większa niż u innych sprzedawców, ale czym jest kilka złotych w stosunku do jakości zakupu...)

Bardzo gorąco polecam!

 

 

Edytowane przez cezar1125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.07.2016 o 21:49, jamiro1 napisał:

Wlasnie takiego oddzewu sie spodziewalem, nie tylko ze strony firmy, ale rowniez i forumowiczow. Wiem doskonale, ze ilosc pamieci RAM ma wplyw na funkcjonowanie roznych urzadzen elektronicznych. Nie mam zadnego doswiadczenia z ta marka i nie bylem pewien, czy np tel z 2 GB pamieci bedzie dzialal wystarczajaco sprawnie z 2 kartami. Czytalem na roznych forach, ze w niektorych modelach taki problem wystepuje. Sami wspominacie, ze jestescie wielkimi fanami tej marki i sadze, ze majac duze doswiadczenie, bylibyscie nawet w kilku slowach rozwiac moje watpliwosci, a nie arogancko odpowiadajac na pytanie. Pytanie rowniez dotyczylo wyposazenia telefonu, co trudno o takie informacje na waszej stronie. Sprzedawca nie jest po to, zeby tylko sprzedac, ale rowniez doradzic. Byc moze jest w tym i moja wina, ze mieszkajac w innym kraju obcuje z bardziej cywilizowanymi ludzmi niz tutaj. Ostatnio rowniez bylem w jednej z duzych sieci rtv poniewaz chcialem zakupic nawilzacz i odpowiedz byla banalna: a do czego ma mi sluzyc? Tak samo jak sprzedawca kompletnie nie mial pojecia co to jest higrometr, chociaz stal kolo regalu gdzie ich bylo pelno, a pytajac o sprzet czyta z karteczki informacyjnej przyklejonej do sprzetu. Czy tak ma wygladac obsluga klienta? Mysle, ze do kazdego klienta nalezy miec szacunek. Ale niektorzy mysla, ze jak juz pare zlotych zarobil, to zlewa tych ktorzy zadaja pytania, a liczy sie ten ktory najpierw placi, a potem pyta. Tak sobie przegladam to forum i zauwazylem, ze teraz krytykujecie, bo pytanie glupie itd... i co chce od sprzedawcy, ale jak macie problemy to wtedy ujadacie ile wlezie, bo czujecie sie poszkodowani. Nie widzialy galy co braly? Ale niestety taka jest polska mentalnosc, ze nawet kibicujac Polskiej Reprezentacji kiedy ona wygrywa to jest najlepsza, pelen zachwyt na trenerem i zawodnikami, ale jak przegrywa to psy na nich wieszacie. 

Witamy,

cieszymy sie, iz jest Pan bardziej cywilizowanym czlowiekiem od nas, tak wiec skoro tak jest zachecamy Pana do zadania pytania w sposob konkretny, a z przyjemnoscia udzielimy odpowiedzi, podobnie jak przy setkach zapytan od innych klientow.

 

Dnia 11.07.2016 o 22:34, cezar1125 napisał:

A na moje pytanie nie odpowiedzieliście?

Kilka osob otrzymalo "gratisowo" telefony z Xiaomi.eu, gdyz sprawdzalismy pewne kwestie techniczne, stad ten maly bonus.

 

Dnia 13.07.2016 o 08:15, xmacx3 napisał:

Wczoraj zostało sfinalizowane moje zamówienie - 2 sztuki Redmi 3 Pro (szary). Od momentu zamówienia minęło 3 tygodnie. Jednak nie mam tego za złe. Komunikacja mogłaby być delikatnie lepsza, ale nie ma na co narzekać. Odpowiedzi na maile zawsze otrzymywałem i nie czekałem długo, a zdarzała się i odpowiedź po 10 minutach :)

Długi termin realizacji wyniknął z czyjejś pomyłki. Do paczki została zapakowana tylko jedna sztuka. Jednak tego dnia, kiedy odebrałem paczkę od razu miałem odpowiedź, że nastąpiła pomyłka. Mylić się jest rzeczą ludzką, a dla Sprzedawcy na pewno też nie było to przyjemne, w końcu zysków to nie generuje. Przez błąd w pakowaniu moja druga sztuka została wysłana innej osobie, która kupiła ten sam model, więc musiałem poczekać na dostawę, albo zmienić zamówienie na inny kolor. Zostałem przy zamówieniu i została mi zaproponowana jedna rzecz z podanych za niedogodności. Wybrałem słuchawki i właśnie jadę autobusem pisząc tę opinię na Redmi 3 Pro i słuchając muzyki na słuchawkach Xiaomi :)

Oczywiście gratis w postaci folii i etui również było (po sztuce na telefon).

Także myślę, że mogę polecić. Mimo pomyłki, wszystko zakończyło się, przy odrobinie cierpliwości, bardzo pozytywnie :)

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Cieszymy sie, iz sprawa zostala pozytywnie sfinalizowana i przepraszamy Pana ponownie za te problemy. Mamy nadzieje, ze mimo wszystko jest Pan zadowolony, zapraszamy ponownie, prosze pamietac iz przy nastepnym zakupie moze Pan liczyc na stosowny kod rabatowy :)

 

Dnia 13.07.2016 o 19:35, perqsista napisał:

Sfinalizowałem pierwszy zakup w tytułowym sklepie. 
Na plus dobry kontakt mailowy,  rozsądna czasowo realizacja (zamówienie w niedzielę wieczorem, odbiór - kurier pobranie w środę).

Na minus:  pomimo prawidłowo złożonego zamówienia (inny adres dostawy a inny na FV) wysłali na zły adres, na szczęście sąsiad był w domu miał kasę i odebrał za mnie.
Na FV nie było NIPu pomimo że został podany w zamówieniu, ale to szybko skorygowali mailowo.
 

Aha no i osławionych gratisów które niby są dołączane nie uświadczyłem :) Ale z drugiej strony sprzedawca ich nie obiecywał na stronie sklepu.
 

Przepraszamy za bledny adres nadania, errare humanum est, bijemy sie w piers i cieszymy sie, ze sprawa zostala pozytywnie zakonczona i sasiad odebral przesylke. Czasem akurat gratisy nam sie skoncza i wtedy ich nie dolaczamy, ale to rzadka sytuacja. Dlatego wlasnie nie zapewniamy o nich w opisie danej oferty aby nie byc nieslownym.

 

21 godzin temu, Michayy napisał:

Witam wszystkich użytkowników. Specjalnie założyłem sobie tutaj konto by zapytać o kwestie kupna i dostawy produktu jakim jest http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-metal-(bialy).html . Czy są tu jacyś użytkownicy owego telefonu? Mógłby mi ktoś napisać czy telefon jest zgodny z opisem, czy dotarł bez jakichkolwiek uszkodzeń itp?

Z góry dziękuje ! ;) 

Model jak najbardziej godny polecenia, szczegolnie iz niebawem nie bedzie dostepny w ogole a obecnie dostepny jest w bardzo korzystnej cenie.

 

19 godzin temu, Reven16 napisał:

Witam,

Wczoraj otrzymałem swojego redmi note 3 pro 3/32.

Jeśli chodzi o wysyłkę wszystko sprawnie, dobry kontakt i czas :)

A teraz do mniej przyjemnej rzeczy. Zapłaciłem 35 zł za zdjęcie bootloader i wgranie xiaomi.eu. Telefon przyszedł uceglony czerwona dioda i napis miui i znowu trup. Po 2h na ładowarce nic się nie zmieniło. Odezwałem się do serwisu i dostałem instrukcje jak wgrać wszystko. Po 3 czy 4h zmagań jako że nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem wgrałem global stable 7.3.7

Sprawdziłem także co z bootloaderem: http://imgur.com/XhJujRd

Wysyłając screen do serwisu otrzymałem odpowiedź że sprawdzić bootloader można tylko jak już wgram soft. Jakieś pomysły ?

Nie wiem czy wysyłanie telefonu bez nawet włączenia i sprawdzeniu czy poprawnie został wgrany rom jest normalnym działaniem.

Wychodzi na to że chcąc zaoszczędzić czas zapłaciłem 35zł a i tak musiałem zrobić wszystko sam.

No ale ogólnie wszystko działa tylko teraz niewiem co z tym bootloader i jak wgrać xiaomi.eu :)

Sprawe juz z Panem wyjasniamy mailowo, kazdy telefon przed wysylka sprawdzamy, tak wiec trudno na odleglosc okreslic co moglo sie stac. Prosimy o dalszy kontakt mailowy na adres serwisu, na pewno rozwiazemy ten problem pozytywnie.

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ocena:

Kontakt: 9/10 Odpisali na wszyskie e-maile; Odebrali wszystkie telefony

Szybkość realizacji: 10/10 zamówiłem 13.07 około 13:30 dostałem przed chwilą :) (Gdybym nie chciał MIUI Polska przesyłka byłaby wczoraj))

Zabezpieczenie : 7/10 Mogłoby być lepsze, ale wszystko jest całe :)

Polecam każdemu ten sklep z ręką na sercu :)

 

Zakup :
 

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-4050mah-32gb-snapdragon-fv-i6324504155.html

 

 

Edytowane przez wegen213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Technos napisał:

Witamy,

cieszymy sie, iz jest Pan bardziej cywilizowanym czlowiekiem od nas, tak wiec skoro tak jest zachecamy Pana do zadania pytania w sposob konkretny, a z przyjemnoscia udzielimy odpowiedzi, podobnie jak przy setkach zapytan od innych klientow.

 

Kilka osob otrzymalo "gratisowo" telefony z Xiaomi.eu, gdyz sprawdzalismy pewne kwestie techniczne, stad ten maly bonus.

 

Cieszymy sie, iz sprawa zostala pozytywnie sfinalizowana i przepraszamy Pana ponownie za te problemy. Mamy nadzieje, ze mimo wszystko jest Pan zadowolony, zapraszamy ponownie, prosze pamietac iz przy nastepnym zakupie moze Pan liczyc na stosowny kod rabatowy :)

 

Przepraszamy za bledny adres nadania, errare humanum est, bijemy sie w piers i cieszymy sie, ze sprawa zostala pozytywnie zakonczona i sasiad odebral przesylke. Czasem akurat gratisy nam sie skoncza i wtedy ich nie dolaczamy, ale to rzadka sytuacja. Dlatego wlasnie nie zapewniamy o nich w opisie danej oferty aby nie byc nieslownym.

 

Model jak najbardziej godny polecenia, szczegolnie iz niebawem nie bedzie dostepny w ogole a obecnie dostepny jest w bardzo korzystnej cenie.

 

Sprawe juz z Panem wyjasniamy mailowo, kazdy telefon przed wysylka sprawdzamy, tak wiec trudno na odleglosc okreslic co moglo sie stac. Prosimy o dalszy kontakt mailowy na adres serwisu, na pewno rozwiazemy ten problem pozytywnie.

 

@Technos, a kiedy nie będzie w ogóle dostępny? Nie ukrywam, że chciałem go kupić po 10 sierpnia... Jeśli będzie wtedy jeszcze dostępny to nie ukrywam, że mielibyście kolejnego, szczęśliwego klienta choć wiem, że macie ich od groma ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.07.2016 o 18:48, Technos napisał:

Szanowny Panie. Nikogo nie zapewniamy o dniu wysylki, wlasnie z tego powodu aby nie byc nieslownym. Co najwyzej informujemy, iz jest duza szansa na wysylke w danym dniu, w oparciu o aktualna ilosc zamowien. To jedna z naszych kilku podstawowych zasad, ktora kierujemy sie od poczatku dzialalnosci.

Istnieje wsrod Panstwa - klientow - grupa osob, ktora nazywamy roboczo "jutro wyjezdzam". Taki klient dzwoni dzien przed swoim wyjazdem po poludniu i wymusza na nas to, zebysmy porzucili wszystkie oczekujace w kolejce zamowienia, porzucili cala swoja prace i NATYCHMIAST rozpoczeli realizacje tylko jego zamowienia, no bo przeciez "ja jutro wyjezdzam/wylatuje!!!". Jesli odpowiadamy, iz jest na to szansa, ale nie mozemy zapewnic, taki klient prezentuje niezwykle wielke oburzenie, rozpoczyna obrazanie nas oraz odpowiedzi w stylu "To sa kpiny, w takim razie ja u Was nie kupie (w domysle - wypchajcie sie!). Czy tak trudno jest Panstwu zaplanowac dany zakup wczesniej niz dzien przed wyjazdem? Niestety niektorych z Panstwa to przerasta, a na domiar konczy sie na pretensjach do nas.\

Grupa takich osob jest zdumiewajaco duza, do tego stopnia, iz wyklarowalo sie juz u nas powiedzenie "pol Polski jutro wylatuje i wyjezdza" :)

My staramy sie zachowywac fair w stosunku do Panstwa, ale jest to jest obopolne. W takim wypadku i przy takim Panstwa egoistycznym podejsciu nasze jest adekwatne.

Cześć, właśnie wróciłem. Może skonsultujcie się ze swoimi pracownikami, być może nie znają podstawowych zasad, którymi się kierujecie. Nie wyjeżdżałem "jutro". Wyjeżdżałem w sobotę. Dzwoniłem we wtorek, pytałem o możliwość wysyłki w środę (jestem prawie pewny, że przesyłka kurierska wysłana w środę dotarła by do mnie w piątek, a jeśli nie to pretensje miałbym do firmy kurierskiej, jednak Państwo nie zrobili tego o czym mnie zapewnił Państwa pracownik, więc tak, pretensje mam do Państwa). Niczego nie wymuszałem, otrzymałem informację, że jak najbardziej taka przesyłka zostanie wysłana, jeśli zamówienie złożę w nocy z wtorku na środę. Zamiast tego Panstwo wysłali mi maila w czwartek o 18, że mogą Państwo nadać paczkę następnego dnia. Zaplanowałem zakup zgodnie z końcem umowy, nie muszą się Państwo martwić o moją umiejętność planowania - w salonie nie zaproponowali mi nic ciekawego więc przeszedłem na kartę i zdecydowałem się na zakup online (zdradzę Państwu tajemnicę - jeszcze tego samego dnia). Muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiej odpowiedzi - teraz rzeczywiście mogą się Państwo wypchać, nie mam zamiaru niczego kupować w firmie, która przeinacza fakty i traktuje klienta jak idiotę. Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, zarejestrowałem się na tym forum w celu napisania opinii o sklepie TECHNOS. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem RN3 Pro, powerbanku oraz słuchawek xiaomi. Zamówienie złożyłem w piatek, tego samego dnia dokonałem przelewu. W środę telefon był już u mnie (został wysłany we wtorek). W transporcie nic nie uległo uszkodzeniu, telefon dotarł do mnie z profesjonalnie zainstalowanym MIUI Polska, które działa bez zarzutu. Nie dostałem niestety etui i folii, ale wiedziałem że nie każdy je dostaje, więc nie mam zastrzeżeń. Szczerze polecam zakupy u TECHNOS, sam planuję zostać ich stałym klientem :). Odpowiem chętnie na wasze pytania związane z moim zamówieniem lub samym telefonem :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję TECHNOS za profesjonalizm!

Edytowane przez Christool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2016 o 14:55, wegen213 napisał:

Moja ocena:

Kontakt: 9/10 Odpisali na wszyskie e-maile; Odebrali wszystkie telefony

Szybkość realizacji: 10/10 zamówiłem 13.07 około 13:30 dostałem przed chwilą :) (Gdybym nie chciał MIUI Polska przesyłka byłaby wczoraj))

Zabezpieczenie : 7/10 Mogłoby być lepsze, ale wszystko jest całe :)

Polecam każdemu ten sklep z ręką na sercu :)

 

Zakup :
 

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-4050mah-32gb-snapdragon-fv-i6324504155.html

 

 

Ci z Panstwa, ktorzy pisza ze "przesylka moglaby byc lepiej spakowana, ale w sumie to nie uszkodzila sie" troche sami sobie przecza. Skoro przesylka nie uszodzila sie, to znaczy ze byla spakowana odpowiednio, a Panstwa odczucie ze "o wlos" zabraklo do jej uszkodzenia jest tylko subiektywne. :) Nie ma obaw, nie zdarzaja sie uszkodzenia przesylek, wspolpracujemy z DHL gdzie takie sytuacje sie nie zdarzaja, a nawet jesli (z winy kuriera/sortowni a nie naszej, zdarzylo sie to bodajze raz) to przysluguje odbiorcy odszkodowanie, to nie K-EX czy Poczta Polska.

 

Dnia 16.07.2016 o 12:19, Michayy napisał:

@Technos, a kiedy nie będzie w ogóle dostępny? Nie ukrywam, że chciałem go kupić po 10 sierpnia... Jeśli będzie wtedy jeszcze dostępny to nie ukrywam, że mielibyście kolejnego, szczęśliwego klienta choć wiem, że macie ich od groma ;))

Prosimy o sprawdzanie w momencie gdy bedzie Pan chcial dokonac zakupu, pytanie o dostepnosc wczesniej nie ma sensu, gdyz czesto sie to zmienia.

 

Dnia 19.07.2016 o 19:27, tander napisał:

Cześć, właśnie wróciłem. Może skonsultujcie się ze swoimi pracownikami, być może nie znają podstawowych zasad, którymi się kierujecie. Nie wyjeżdżałem "jutro". Wyjeżdżałem w sobotę. Dzwoniłem we wtorek, pytałem o możliwość wysyłki w środę (jestem prawie pewny, że przesyłka kurierska wysłana w środę dotarła by do mnie w piątek, a jeśli nie to pretensje miałbym do firmy kurierskiej, jednak Państwo nie zrobili tego o czym mnie zapewnił Państwa pracownik, więc tak, pretensje mam do Państwa). Niczego nie wymuszałem, otrzymałem informację, że jak najbardziej taka przesyłka zostanie wysłana, jeśli zamówienie złożę w nocy z wtorku na środę. Zamiast tego Panstwo wysłali mi maila w czwartek o 18, że mogą Państwo nadać paczkę następnego dnia. Zaplanowałem zakup zgodnie z końcem umowy, nie muszą się Państwo martwić o moją umiejętność planowania - w salonie nie zaproponowali mi nic ciekawego więc przeszedłem na kartę i zdecydowałem się na zakup online (zdradzę Państwu tajemnicę - jeszcze tego samego dnia). Muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiej odpowiedzi - teraz rzeczywiście mogą się Państwo wypchać, nie mam zamiaru niczego kupować w firmie, która przeinacza fakty i traktuje klienta jak idiotę. Pozdrawiam.

Nie bedziemy tutaj wdawali sie z Panem w dyskusje, cieszymy sie wrecz, iz nie dokonal Pan u nas zakupu. Moglismy dzieki temu poswiecic czas na klientow na poziomie i zrealizowac ich zamowienia szybciej.

 

7 godzin temu, Christool napisał:

Witam serdecznie, zarejestrowałem się na tym forum w celu napisania opinii o sklepie TECHNOS. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem RN3 Pro, powerbanku oraz słuchawek xiaomi. Zamówienie złożyłem w piatek, tego samego dnia dokonałem przelewu. W środę telefon był już u mnie (został wysłany we wtorek). W transporcie nic nie uległo uszkodzeniu, telefon dotarł do mnie z profesjonalnie zainstalowanym MIUI Polska, które działa bez zarzutu. Nie dostałem niestety etui i folii, ale wiedziałem że nie każdy je dostaje, więc nie mam zastrzeżeń. Szczerze polecam zakupy u TECHNOS, sam planuję zostać ich stałym klientem :). Odpowiem chętnie na wasze pytania związane z moim zamówieniem lub samym telefonem :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję TECHNOS za profesjonalizm!

Rowniez pozdrawiamy Pana i liczymy, ze kiedys Pan do nas wroci, czekamy z kuponem rabatowym :)

 

1 godzinę temu, manteeno napisał:

Witam. Wczoraj ok. godz 11 zamówiłem RN3 Pro. Telefon przyszedł dzisiaj o godzinie 12. Tylko 25h od zamówienia i wpłaty. Gratis ochrona na ekran +silikonowe etui. Polecam sprzedawcę !

J.w. :)

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Piotrek_ napisał:

Tak sobie czytam jak zachwalacie ten sklep, (zaznaczam że nigdy tu nie kupowałem) ale miałbym duże wątpiwości w zakupie sprzętu, w sklepie który nie podaje na swojej stronie adresu (znalazłem wpis w krs-ale to inna sprawa) może być nawet adres mieszkania -ale powinien być.

Nie podają?

Cytat
TECHNOS
Gniewska 60
60-454 Poznań

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,  

Od czwartku jestem posiadaczem RN3Pro.  Zamówienie złożone w środę ok.  10:30. Telefon zamówiony z wgraniem softu xiaomi.eu przyszedł z Miui 8 (6.7.14). Dodatkowo w przesyłce znalazło się silikonowe etui plus folia -  pozytywny akcent. 

Jedynym w zasadzie małym minusem była trudność komunikacyjna przez tel,  oraz przerwa techniczna sklepu.  

Całokształt obsługi oceniam jednak bardzo pozytywnie. 

 

Edytowane przez Inku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam do zadowolonych klientów. Telefon zamówiony znajomemu, wysłany w tym samym dniu co był zamówiony, bardzo dobry kontakt telefoniczny. Dodatkowo rabacik dla klientów MIUI Polska, dorzucona przejściówka, folia i etui. Dziękuję.

 

Polecam,

daniel.wu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem telefon w poniedziałek w nocy, dostałem automatycznego maila i na razie zero odzewu do tej pory. Minęło dopiero około 30h więc czekam spokojnie i mam nadzieję, że do piątku paczka dojdzie. Znajomy kupił niedawno i w 2 dni już miał telefon z granym MIUI. Oczywiście po finalizacji wyrażę tu swoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem RN3Pro na inny adres podając w komentarzu, a przyszedł na główny. No i problem mianowicie taki, że ten telefon cudem doszedł w całości, zapakowany w oryginalnym pudełku i uwaga.. w zwykłej kopercie DHL, która cała była potargana. Jak można pakować telefon do koperty?

Telefon świetny, tylko zapakowanie towaru to u mnie jedyny minus, pomijając już błędny adres wysyłki.

W każdym razie polecam.

Edytowane przez roczunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mały kamyczek może... Telefon kupiony 11.07, (bez informacji o niedostępności telefonu), kontakt dobry, powiadomili mnie o oczekiwaniu na dostawę towaru i zapewnili, że w lipcu telefon otrzymam. No i kredki. Nadal oczekują na dostawę, a to już leci 3 tydzień...

Edytowane przez Sidi666
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Sidi666 napisał:

To ja mały kamyczek może... Telefon kupiony 11.07, (bez informacji o niedostępności telefonu), kontakt dobry, powiadomili mnie o oczekiwaniu na dostawę towaru i zapewnili, że w lipcu telefon otrzymam. No i kredki. Nadal oczekują na dostawę, a to już leci 3 tydzień...

U mnie to samo. Jak się samemu czlowiek nie zapyta, to cisza ze strony sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dawid_Kowalik napisał:

Zamówione w środę po południu w piątek u mnie.

Wszystko ok, szkoda tylko że nie dajecie przejściówki do ładowarki na polskie gniazdko.

Polecam ten sklep.

To dziwne, bo w FAQ na stornie sklepu  jest wpis:

15. Czy do smartfonów dołączane są przejściówki do gniazdek europejskich?

Tak, oczywiście, do każdego smartfonu otrzymują Państwo przejściówkę gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie z technosa byłem zadowolony, zawsze kupowałem u nich.

Jedno drobne obecne ALE...Niestety potraktowali mnie troszkę nieładnie. Specjalnie dzwoniłem we wtorek się dopytać ile się czeka na wysyłkę Mi4, bo wyjeżdżam za granicę. Dostałem odpowiedź, że 48 godzin. Zamówiłem - zapłaciłem przelewem ekspresowym i czekam. Do dziś brak jakiejkolwiek informacji. Napisałem maila i dostałem odpowiedź  w stylu "Witam, nie mamy na stanie. Wyślemy w poniedziałek". Żadnego przepraszam, żadnej propozycji zwrotu. Przelew ekspresowy opłacony, brat telefonu nie dostanie, bo wyjeżdżam w niedzielę.

Uczucia mieszane, no ale cóż.. o klienta dbać nie trzeba, bo konkurencji lepszej nie ma. Na razie.

Mimo wszystko polecam, jeżeli komuś się nie śpieszy, bo telefony w pełni zgodne z oczekiwaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.08.2016 o 18:30, Hexia napisał:

Ja ogólnie z technosa byłem zadowolony, zawsze kupowałem u nich.

Jedno drobne obecne ALE...Niestety potraktowali mnie troszkę nieładnie. Specjalnie dzwoniłem we wtorek się dopytać ile się czeka na wysyłkę Mi4, bo wyjeżdżam za granicę. Dostałem odpowiedź, że 48 godzin. Zamówiłem - zapłaciłem przelewem ekspresowym i czekam. Do dziś brak jakiejkolwiek informacji. Napisałem maila i dostałem odpowiedź  w stylu "Witam, nie mamy na stanie. Wyślemy w poniedziałek". Żadnego przepraszam, żadnej propozycji zwrotu. Przelew ekspresowy opłacony, brat telefonu nie dostanie, bo wyjeżdżam w niedzielę.

Uczucia mieszane, no ale cóż.. o klienta dbać nie trzeba, bo konkurencji lepszej nie ma. Na razie.

Mimo wszystko polecam, jeżeli komuś się nie śpieszy, bo telefony w pełni zgodne z oczekiwaniami.

@Hexia Jak skończyły im się na stanie to jak mieli wyczarować Ci jeden dodatkowy egzemplarz? :/ Raczej to takie trochę nierealne :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michayy napisał:

@Hexia Jak skończyły im się na stanie to jak mieli wyczarować Ci jeden dodatkowy egzemplarz? :/ Raczej to takie trochę nierealne :/

A może chociaż mnie o tym poinformować i zaproponować zwrot? Nie każdy jest na miejscu w nieskończoność i nie każdy ma czas wydzwaniać i wypytywać czy przypadkiem się nie skończyły. :)

Nie znam się na bardzo na sklepach internetowych, ale nie da się podpiąć ilości sztuk pod system? Żeby nie było możliwości zamówienia towaru niedostępnego?

Dziwią mnie niektóre komentarze. Sklep odpisuje na maile krótko i treściwie, ale pomijając całkowicie uprzejmość i nastawiając się neutralnie do klienta i stwierdzając fakty... moim zdaniem troszkę nieładnie :) Jakby to była moja wina, że zamówiłem niedostępny towar i ja mam się dopytywać co się z nim dzieje.

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minutes ago, Hexia said:

 

Nie znam się na bardzo na sklepach internetowych, ale nie da się podpiąć ilości sztuk pod system? Żeby nie było możliwości zamówienia towaru niedostępnego?

 

Fizyczna możliwość jest a czy ktoś się podejmie implementacji jeśli nie jest to dostępne w skrypcie to już inna sprawa.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Conor napisał:

Fizyczna możliwość jest a czy ktoś się podejmie implementacji jeśli nie jest to dostępne w skrypcie to już inna sprawa.

No trudno - zdarza się - rozumiem.

Tylko prosiłbym o informowanie klientów w przyszłości, bo ja niestety nie zdążyłem kupić gdzie indziej telefonu, a akurat ten Mi4 nie był przeznaczony dla mnie. 

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zamówiłem Mi4S, dwa dni później telefon u mnie, zainstalowane MiuiPolska, w zestawie dodatkowo etui oraz folia którą zerwałem zaraz po na naklejeniu. Póki co wszystko ok. Polecam.

Zastanawia brak zdrapki z kodem, chyba że do telefonów ich już nie dają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Hexia napisał:

No trudno - zdarza się - rozumiem.

Tylko prosiłbym o informowanie klientów w przyszłości, bo ja niestety nie zdążyłem kupić gdzie indziej telefonu, a akurat ten Mi4 nie był przeznaczony dla mnie. 

Powiedziałbym, że miałeś pecha, ale racja, zaraz jak sprzedawca zauważa, że brakuje mu na wysyłkę w 24-48h, to powinien wysłać nawet krótki mail "Przepraszamy, produkt niedostępny do XXXX"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...