Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, cezar1125 napisał:

No tak, ale wcześniej redmi 3 sprzedawali z miui polska a teraz chcą zarabiać dodatkowe 35 zł? Oj nieładnie...

Owszem, sprzedawali ale na zablokowany bootloader, czyli dostawałeś soft bez możliwości aktualizacji...teraz za odblokowanie liczą sobie 35 zł, zapłacisz i dostajesz możliwość cotygodniowej aktualizacji nowych romów...lub odblokowujesz sam, jak komu wygodnie.

Edytowane przez b_olton
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2016 o 12:50, Zenderable napisał:

Polecam serdecznie ten sklep, od razu po zaksięgowaniu przelewu u nich, paczka została nadana, a na drugi dzień już była (w sobotę, bo inpost)! Wszystko działa, problemu z kontaktem nie było, więc nie zostaje mi nic, tylko chwalić :)

Cieszymy sie, ze jest Pan zadowolony i polecamy sie na przyszlosc. Prosze pamietac ze przy kolejnych zakupach moze Pan liczyc na kod rabatowy :)

 

Od poczatku dzialalnosci w starszych modelach zawsze bezplatnie wgrywalismy soft MIUIPolska, dla Panstwa wygody i komfortu. Mimo, iz przy wczesniejszych modelach bylo to znacznie ulatwione i krotsze, nadal wymagalo poswiecenia naszego czasu. Nigdy nie zyczlismy sobie od klientow za to nawet przyslowiowego "grosza". 

 

Niestety w modelach zablokowanych sytuacja jest zupelnie inna.

1. Mozliwosc odblokowania telefonu&instalacji Xiaomi.eu/MIUIPolska bez oczekiwania na zgode istnieje od niedawna, zostala tez po czesci przez nas opracowana/zoptymalizowana.

2. Odblokowanie zablokowanego modelu oraz instalacja softu wymaga znacznie wiecej czasu oraz naszej pracy. Dlatego wprowadzilismy naszym zdaniem symboliczna oplate za wykonanie tego, oszczedzajaca Panstwu wiele pracy/problemow/czasu. Z tych powodow niestety nie mozemy oferowac tego za darmo. Nigdy tez tego za darmo nie oferowalismy, instalowane przez nas oprogramowanie bylo ew. tym na zablokowany bootloader.

3. Wiele osob ktore chce odblokowac telefon ma problemy z wykonaniem tej czynnosci (tematyka ta jest jedna z glownych i dominujacych tutaj), zadaje wciaz te same pytania, w pewnym sensie tez "zasmiecajac i zapychajac" forum tymi samymi kwestiami. Czesto odblokowanie sie nie udaje, z roznych powodow (brak wiedzy, sterowniki, nieodpowiedni sprzet etc). Nie kazdy rowniez ma po prostu czas/checi/umiejetnosci aby to wykonac. Dla tych wlasnie osob wprowadzilismy te usluge spotykamy sie glownie z pozytywnym odbiorem, gdyz wiekszosc klientow boi sie widma "odblokowywania, czekania i grzebania" w telefonie. W takim wypadku otrzymuje od nas telefon w pelni przygotowany, ponadto gotowy na kolejne bezproblemowe aktualizacje softu MIUIPolska. Wiele osob, nie tylko naszych klientow, kontaktowalo sie z nami w kwestii pomocy w odblokowaniu.

4. Nikogo z Panstwa nie zmuszamy i nie namawiamy do placenia za odblokowanie. Wiemy, iz jest grupa osob, ktore znaja sie na tym i doskonale sobie z tym poradza. W zaden sposob ich nie dyskredytujemy! Osoby te nie beda rowniez traktowane "gorzej". Wrecz przeciwnie. cieszymy sie wrecz iz maja taka wiedze i poradza sobie z ew. problemami i dalszymi krokami i sa swiadomymi czlonkami spolecznosci uzytkownikow Xiaomi :)


Zdajemy sobie sprawe, iz znajdzie sie grupa osob, ktora podniesie larum, iz "to skandal, ze nalezy placic za cos co powinno byc w cenie". Natomiast mamy nadzieje, iz te osoby najpierw zdadza sobie sprawe, iz jest to usluga, taka sama jak np. towar albo kazda inna usluga, ktora wymaga poswiecenia czasu i pracy. 

 

 

23 godziny temu, nowacz1994 napisał:

hurraaaaaaa po równym miesiącu, kilkunastu mailach i telefonach, naprawiony telefon dotarł! 

mogę się założyć że w tym sklepie pracują dwie osoby i to one odpowiadają za wszystko -  tworzą mityczny serwis, dział handlowy i call center. jeśli też wam tak zwlekają z naprawą telefonu polecam dzwonić, dzwonić, dzwonić do skutku  pod podany numer "działu sprzedaży". jeśli wam facet odpowie, że to nie serwis, on nic nie wie i prosi kontaktować się mailowo z serwisantem :shock: (tak, tak, kontakt mailowy wygląda tak że raz odpiszą a raz nie...) to nie odpuszczajcie i mówcie, że wiecie, że ma dostęp do komputera i może sprawdzić na jakim etapie jest wasza reklamacja. za dwa dni powtórzcie jeśli żadnej wiadomości mailowej nie dostaniecie.

sprzedaż mają dużą - pewnie za dużą jak na swoje możliwości. prowadzą interes w piwnicy i wygląda to tak jak wygląda. nie można tu mówić o profesjonalizmie. nawet żadnego świstka z telefonem nie dali - co wymieniono, jak wymieniono, kto wymienił. nic - dostałem tylko maila  "Witamy, zweryfikowalismy Pana uszkodzenie, dokonano wymiany LCD+TSP, telefon zostal do Pana wyslany"


należy pochwalić, że jako nieliczni w Polsce oferują gwarancję, jednak szkoda, że na naszym rynku nie ma za dużej konkurencji, bo wtedy wszystkim wyszłoby to na dobre

Witamy Pana,

niestety musimy Pana rozczarowac, nie pracujemy w piwnicy, pracuja u nas wiecej niz dwie osoby, natomiast kazdy pracownik odpowiada za cos innego. Gdyby nasz serwis byl "mityczny" nie otrzymalby Pan naprawionego telefonu ani nie wykonalibysmy wielu wykonanych od poczatku dzialalnosci napraw, (glownie pozagwarancyjnych). Kazdy pracownik ma mozliwosc podgladu stanu naprawy, natomiast nie oznacza to ze sie tym zajmuje. Kazdy klient na zyczenie otrzymuje stosowny wydruk/PDF z raportem serwisowym i Pan rowniez takowy moze otrzymac. Panu wydaje sie, ze to dzieki bezustannemu dzwonieniu cos Pan uzyskal, tymczasem Pana wydzwanianie nie przyspieszylo sprawy w zaden najmniejszy sposob, wrecz ja opoznilo.

Prosze w koncu zrozumiec, iz dzwonienie do nas i dopytywanie naprawde niczego nie przyspieszy, wrecz przeciwnie, dziala na niekorzysc Pana i innych klientow, gdyz nasz pracownik musi poswiecic czas na nic nie dajaca i zupelnie nieproduktywna rozmowe. Wlasnie z tego powodu zrezygnowalismy z obslugiwania serwisu telefonicznie, gdyz 90% rozmow polegala na pytaniu "Jak wyglada sytuacja i kiedy naprawa zostanie wykonana?". Komunikacja mailowa jest o wiele efektywniejsza. Na pytania "kiedy naprawa zostanie wykonana" nie odpowiadamy, gdyz jest to pytanie kompletnie bez sensu. Zadna naprawa nie jest przez nas "na zlosc" przedluzana. Skoro trwa dluzej, widocznie sa ku temu powody (np. oczekiwanie na czesc ktora jest w drodze do nas). Zawsze staramy sie aby byl to jak najkrotszy dla Panstwa czas (np. w przypadku awarii ktora umozliwia korzystanie ze sprzetu a wymaga wymiany czesci na ktora czekamy, prosimy o przeslanie towaru do nas dopiero gdy takowa czesc dotrze). W wielu przypadkach naprawa trwa krotko, ale oczywiscie takie osoby sie tutaj nie wypowiadaja.

Mimo wszystko dziekujemy za pozytywne slowa o gwarancji.


Pozdrawiamy Pana z piwnicy :)

 

18 godzin temu, Amsi napisał:

Jestem pod wrażeniem - Technos odpowiedział na moje pytanie o 22:30 - 15 minut po moim zapytaniu.

Redmi2 ma wgrany MIUI PL bezpłatnie. Z odpowiedzi wynika, że płatne wgrywanie jest w przypadku słuchawek z zablokowanym BL.

Wyjasnienie powyzej. Do starszych modeli zawsze instalowalismy i bedziemy instalowali MIUIPolska :)

 

10 godzin temu, cezar1125 napisał:

No tak, ale wcześniej redmi 3 sprzedawali z miui polska a teraz chcą zarabiać dodatkowe 35 zł? Oj nieładnie...

Nie sprzedawalismy nigdy zablokowanych telefonow z MIUIPolska w cenie. Wyjasnienie powyzej.

 

10 godzin temu, Redmi2 napisał:

 

 

No i? Masz wybór. Kupić w innym miejscu, kupić z zablokowanym btl i odblokować samemu albo zapłacić im za odblokowanie btl.

 

Ja nie widzę nic w tym złego, to firma a nie akcja charytatywna.

 

Redmi 2 nigdy nie miał blokowanego btl,recovery itp dalej można też mieć mi recovery na nim i wgrywać xiaomi.eu.

Więc wgranie romu to, żaden wyczyn ani strata czasu. Zajmuje parę sekund.

 

Redmi 3 miał i ma blokowany btl, więc nie rozumie co złego we wprowadzeniu opłaty przez tego sprzedawcę za dodatkową usługę jaką jest odblokowanie btl i wgranie xiaomi.eu

 

Nie mają obowiązku w ogóle grzebać w sofcie przecież. Ich sprawa, czy na wprowadzeniu tej opłaty stracą czy zyskają klientów.

 

Myślę, że wielu zapłaci za odblok, np bez zdolności to tych rzeczy albo osoby które nie mają na to czasu ani chęci.

 

Wcześniejsze odblokowywanie btl można uznać za swoistego rodzaju promocję i tyle.

 

Masz xiaomi.com.pl, gdzie dalej za friko dostajesz odblok, ale czy warto? Sam się zastanów.

 

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Dokladnie, dziekujemy za pozytywny glos. Natomiast watpimy aby gdziekolwiek indziej w standardzie otrzymywalo sie odblokowanie telefonu, choc byc moze sie mylimy :)

 

9 godzin temu, b_olton napisał:

Owszem, sprzedawali ale na zablokowany bootloader, czyli dostawałeś soft bez możliwości aktualizacji...teraz za odblokowanie liczą sobie 35 zł, zapłacisz i dostajesz możliwość cotygodniowej aktualizacji nowych romów...lub odblokowujesz sam, jak komu wygodnie.

Dokladnie. Najlepsze i krotkie podsumowanie.

 

Pozdrawiamy serdecznie,

 

Edytowane przez Technos
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Technos napisał:

Nie sprzedawalismy nigdy zablokowanych telefonow z MIUIPolska w cenie. Wyjasnienie powyzej.

Jak to ma się do tego:

Dnia 29.06.2016 o 14:55, rafineria888 napisał:

NIESAMOWITE!
Kupiłem Redmi 3 za 690zł. Wszystko w jak najlepszym porządku.

+ Super szybki kontakt mailowy (nawet w niedzielę).
+ + Szybka dostawa.
+ + + NAJNOWSZY SYSTEM OD MIUIPOLSKA!! (Duże zaskoczenie. Nie trzeba zmieniać systemu z jakiegoś syfu)

- Cena. (troszkę większa niż u innych sprzedawców, ale czym jest kilka złotych w stosunku do jakości zakupu...)

Bardzo gorąco polecam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze niestety nic nie kupiłem w firmie Technos, ale udało mi się na nich zawieść. We wtorek specjalnie zadzwoniłem i pytałem, czy telefon na sto procent jest na magazynie i czy jeśli zamówienie zostanie złożone w nocy to zostanie wysłane w środę w ciągu dnia tak, żeby miało jak największą szansę, że dojdzie do piątku (wyjeżdżam w nocy z soboty na niedziele i przydałby mi się nowy tel już podczas tego wyjazdu). W telefonie usłyszałem, że oczywiście jest to jak najbardziej możliwe. Podziękowałem, rozłączyłem się. W nocy, jak składałem zamówienie stwierdziłem, że głupio wyjdzie jak zostanę bez pieniędzy i telefonu - zdecydowałem się na wysyłkę za pobraniem. Oczywiście paczka nie przyszła, a sklep wysłał mi dziś mail'a, że mogą wysłać paczkę jutro.  Więc jeśli komuś zależy na szybkiej transakcji, to zdecydowanie odradzam. Obsługa niesłowna. Już bym wolał usłyszeć wprost, że nie dadzą rady to może bym zdążył u innego sprzedawcy zamówić telefon, a tak to... Nie wiem czy po powrocie zdecyduje się na zakup w firmie Technos, bo będę miał zaledwie tydzień do kolejnego wyjazdu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby powiedzieć, jaki soft jest wgrany w RN 3 Pro sprzedawanego przez Technos.
Chodzi mi konkretnie czy jest to jakiś soft official, umożliwiający wgranie deva prze aplikację Updater czy trzeba się męczyć przez kabelek i  Mi PC Suite?
Chodzi oczywiście o wgranie romu deweloperskiego do zdjęcia botloadera (zgodę na zdjęcie dla mojego konta od Xiaomi już mam). Nie kupiłem jeszcze tylko telefonu ;) Wolę kupić taki tel., gdzie jest jakiś oficjalny firmware, na którym przejdę na rom Dev apką Updater.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, perqsista napisał:

Czy ktoś mógłby powiedzieć, jaki soft jest wgrany w RN 3 Pro sprzedawanego przez Technos.
Chodzi mi konkretnie czy jest to jakiś soft official, umożliwiający wgranie deva prze aplikację Updater czy trzeba się męczyć przez kabelek i  Mi PC Suite?
Chodzi oczywiście o wgranie romu deweloperskiego do zdjęcia botloadera (zgodę na zdjęcie dla mojego konta od Xiaomi już mam). Nie kupiłem jeszcze tylko telefonu ;) Wolę kupić taki tel., gdzie jest jakiś oficjalny firmware, na którym przejdę na rom Dev apką Updater.

Dosłownie 3 posty wyżej masz odpowiedź... Ciężko było przeczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę  znaleźć tej odpowiedzi  pomimo Twojej wskazówki. Widzę wyłącznie dyskusję na temat 35 zł za odblokowanie BTL warto czy nie itd..
3 posty wyżej  ktos się chwali, ze kupił  R3 za 690 z wgranym MIUI Polska - chyba nie oto chodziło?

Edytowane przez perqsista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, perqsista napisał:

Nie mogę  znaleźć tej odpowiedzi  pomimo Twojej wskazówki. Widzę wyłącznie dyskusję na temat 35 zł za odblokowanie BTL warto czy nie itd..
3 posty wyżej  ktos się chwali, ze kupił  R3 za 690 z wgranym MIUI Polska - chyba nie oto chodziło?

Nie? Ja znalazłem:

Cytat

Owszem, sprzedawali ale na zablokowany bootloader, czyli dostawałeś soft bez możliwości aktualizacji...teraz za odblokowanie liczą sobie 35 zł, zapłacisz i dostajesz możliwość cotygodniowej aktualizacji nowych romów...lub odblokowujesz sam, jak komu wygodnie.

cytowane 3 posty wyżej, pod sam koniec oraz wypowiedź samego technosa:

Cytat

Nie sprzedawalismy nigdy zablokowanych telefonow z MIUIPolska w cenie. Wyjasnienie powyzej.

RN3Pro ma zablokowany BL? No ma, więc albo płacisz 35zł za zdjęcie blokady i instalację MIUIPL/Xiaomi.eu, albo zostajesz na sofcie producenta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Nezumi napisał:

Nie? Ja znalazłem:

cytowane 3 posty wyżej, pod sam koniec oraz wypowiedź samego technosa:

Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania albo wyraziłem się nieczytelnie. Pytam konkretnie:

- jaki soft konkretnie jest w telefonach od Technosa: China Official Stable czy może Global Stable ?

-czy zadziała mi na tym sofcie aktualizacja do DEV przez Updater

 

6 minut temu, Nezumi napisał:

RN3Pro ma zablokowany BL? No ma, więc albo płacisz 35zł za zdjęcie blokady i instalację MIUIPL/Xiaomi.eu, albo zostajesz na sofcie producenta...

Albo sam wgrywam Deva i odblokowuję sobie botloader oficjalnie po bożemu za zgodą Xiaomi.

Żadna z zacytowanych przez Ciebie odpowiedzi nie jest odpowiedzią na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, perqsista napisał:

Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania albo wyraziłem się nieczytelnie. Pytam konkretnie:

- jaki soft konkretnie jest w telefonach od Technosa: China Official Stable czy może Global Stable ?

-czy zadziała mi na tym sofcie aktualizacja do DEV przez Updater

 

Albo sam wgrywam Deva i odblokowuję sobie botloader oficjalnie po bożemu za zgodą Xiaomi.

Żadna z zacytowanych przez Ciebie odpowiedzi nie jest odpowiedzią na moje pytanie.

Nie, to Ty nie rozumiesz czym jest soft xiaomi.eu, śmieciowy i oficjalny :). Odpowiedziałem Ci, jaki soft daje Technos, jasno i wyraźnie, sam nawet to zacytowałeś... Nie ma znaczenia, czy masz China, czy Global, oba mają OTA i do obu będziesz potrzebować MiPcSuite, aby wgrać dev...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka wszystkim. 

Postanowilem sie zarejestrowac na forum poniewaz chcialbym wyrazic wlasna opinie o firmie TECHNOS, opinie negatywna. Szukalem telefonu dla zony, i moja uwage i jej zwrocil Xiaomi Mi4C, ale rowniez godnego zaufania sprzedawcy. Pod uwage bralem wyzej wspomniana firme, ale czytalem wiele negatywnych opini dotyczacyh kontaktow z klientami i jeszcze przed zakupem wszystko sie potwierdzilo co chcialbym przedstawic w ponizszej konwersacji:

Ja - "Witam.

Czy mogą mi Panstwo doradzić w wyborze pomiędzy Xiaomi Mi4C 2GB, a Mi4C 3GB, który lepiej będzie obslugiwal dwie karty, jedna z polskiej sieci, a druga z zagraniczna. Co znajduje się w komplecie wraz z telefonem? 

Pzdr."
 
TECHNOS - "Witamy,,
decyzja nalezy do Pana."

 

Ja - "Bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. 

P.S. Gratuluje odpowiedniego podejscia do klienta, ktore jest tylko potwierdzeniem fatalnego z Panstwem kontaktu. 
Pzdr."
 
 
TECHNOS - "Witamy,
 
brak klientów to ostatnia rzecz, o ktora musimy sie martwic."
 
 
Ostatnie zdanie doskonale swiadczy o arogancji firmy w stosunku do klienta. Osobiscie zrezygnowalem z zakupu w wspomnianej firmie i zdecydowalem sie na zakup u innego godnego polecenia sprzedawcy.
Osobiscie - niepolecam !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jamiro1

8 minut temu, jamiro1 napisał:
TECHNOS - "Witamy,
brak klientów to ostatnia rzecz, o ktora musimy sie martwic."
Ostatnie zdanie doskonale swiadczy o arogancji firmy w stosunku do klienta.

 

Cóż, ich odpowiedź, choć niezbyt miła, jest szczera i oparta na realiach. Nie żebym ich bronił, ale pytanie, które im zadałeś jest trochę od rzeczy, bo co ma różnica w ilości RAM do obsługi 2 kart? Poza tym i może przede wszystkim - nie wymagaj od sprzedawcy dogłębnej (albo obiektywnej) wiedzy o sprzedawanych produktach, a już szczególnie o tym, jak dany model telefonu spisuje się  w praktyce (i to jeszcze z 2 kartami z różnych krajów). Niby skąd mieliby to wiedzieć?

Edytowane przez latet
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym dostał takiego maila:

3 godziny temu, jamiro1 napisał:

"Witam.

Czy mogą mi Panstwo doradzić w wyborze pomiędzy Xiaomi Mi4C 2GB, a Mi4C 3GB, który lepiej będzie obslugiwal dwie karty, jedna z polskiej sieci, a druga z zagraniczna. Co znajduje się w komplecie wraz z telefonem? 

Pzdr."

to w ogóle bym nie odpisał. "Witam"? "Pzdr."? Przecież to czysty objaw arogancji klienta w stosunku do sprzedawcy.

Jak potrzebujesz bezsensownej porady to idź do Saturna czy innego MM, tam z chęcią pomogą i dobiorą najlepszy telefon, z którego będą mieli najlepszą prowizję.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Czy jak stanę na torach i chwycę się rękami trakcji elektrycznej, to pojadę jak tramwaj?"

"j3b4ny Technos, nie traktują klienta poważnie!!!"

 

ok, koniec offtopu z mojej strony :P bo znowu warna wyłapie.

Edytowane przez wtbn
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem na Smochowicach telefon. Wszystko w porządku. Komunikacja ze sklepem bardzo dobra - odpowiedzi mailowe udzielane szybko.

Standardowy zestaw gadżetów (standardowy w Technosie) dołączony.

Dziecko zadowolone z Redmi2, a ja mam wreszcie święty spokój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ahr napisał:

Jakbym dostał takiego maila:

to w ogóle bym nie odpisał. "Witam"? "Pzdr."? Przecież to czysty objaw arogancji klienta w stosunku do sprzedawcy.

Jak potrzebujesz bezsensownej porady to idź do Saturna czy innego MM, tam z chęcią pomogą i dobiorą najlepszy telefon, z którego będą mieli najlepszą prowizję.

Bez przesady, do "Witam" to bym się nie przyczepiał. Ale treść pytania faktycznie zniechęcająca do odpisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 7.07.2016 o 21:32, tander napisał:

Ja jeszcze niestety nic nie kupiłem w firmie Technos, ale udało mi się na nich zawieść. We wtorek specjalnie zadzwoniłem i pytałem, czy telefon na sto procent jest na magazynie i czy jeśli zamówienie zostanie złożone w nocy to zostanie wysłane w środę w ciągu dnia tak, żeby miało jak największą szansę, że dojdzie do piątku (wyjeżdżam w nocy z soboty na niedziele i przydałby mi się nowy tel już podczas tego wyjazdu). W telefonie usłyszałem, że oczywiście jest to jak najbardziej możliwe. Podziękowałem, rozłączyłem się. W nocy, jak składałem zamówienie stwierdziłem, że głupio wyjdzie jak zostanę bez pieniędzy i telefonu - zdecydowałem się na wysyłkę za pobraniem. Oczywiście paczka nie przyszła, a sklep wysłał mi dziś mail'a, że mogą wysłać paczkę jutro.  Więc jeśli komuś zależy na szybkiej transakcji, to zdecydowanie odradzam. Obsługa niesłowna. Już bym wolał usłyszeć wprost, że nie dadzą rady to może bym zdążył u innego sprzedawcy zamówić telefon, a tak to... Nie wiem czy po powrocie zdecyduje się na zakup w firmie Technos, bo będę miał zaledwie tydzień do kolejnego wyjazdu. Pozdrawiam.

Szanowny Panie. Nikogo nie zapewniamy o dniu wysylki, wlasnie z tego powodu aby nie byc nieslownym. Co najwyzej informujemy, iz jest duza szansa na wysylke w danym dniu, w oparciu o aktualna ilosc zamowien. To jedna z naszych kilku podstawowych zasad, ktora kierujemy sie od poczatku dzialalnosci.

Istnieje wsrod Panstwa - klientow - grupa osob, ktora nazywamy roboczo "jutro wyjezdzam". Taki klient dzwoni dzien przed swoim wyjazdem po poludniu i wymusza na nas to, zebysmy porzucili wszystkie oczekujace w kolejce zamowienia, porzucili cala swoja prace i NATYCHMIAST rozpoczeli realizacje tylko jego zamowienia, no bo przeciez "ja jutro wyjezdzam/wylatuje!!!". Jesli odpowiadamy, iz jest na to szansa, ale nie mozemy zapewnic, taki klient prezentuje niezwykle wielke oburzenie, rozpoczyna obrazanie nas oraz odpowiedzi w stylu "To sa kpiny, w takim razie ja u Was nie kupie (w domysle - wypchajcie sie!). Czy tak trudno jest Panstwu zaplanowac dany zakup wczesniej niz dzien przed wyjazdem? Niestety niektorych z Panstwa to przerasta, a na domiar konczy sie na pretensjach do nas.\

Grupa takich osob jest zdumiewajaco duza, do tego stopnia, iz wyklarowalo sie juz u nas powiedzenie "pol Polski jutro wylatuje i wyjezdza" :)

My staramy sie zachowywac fair w stosunku do Panstwa, ale jest to jest obopolne. W takim wypadku i przy takim Panstwa egoistycznym podejsciu nasze jest adekwatne.

 

Dnia 10.07.2016 o 18:24, perqsista napisał:

Czy ktoś mógłby powiedzieć, jaki soft jest wgrany w RN 3 Pro sprzedawanego przez Technos.
Chodzi mi konkretnie czy jest to jakiś soft official, umożliwiający wgranie deva prze aplikację Updater czy trzeba się męczyć przez kabelek i  Mi PC Suite?
Chodzi oczywiście o wgranie romu deweloperskiego do zdjęcia botloadera (zgodę na zdjęcie dla mojego konta od Xiaomi już mam). Nie kupiłem jeszcze tylko telefonu ;) Wolę kupić taki tel., gdzie jest jakiś oficjalny firmware, na którym przejdę na rom Dev apką Updater.

Domyslnie jest to soft stockowy, z jakim telefon jest zafoliowany, czyli China Stable. Do odblokowania najlepiej zmienic go na China Dev, ale czasem i na Stable jest to bezproblemowe.

 

9 godzin temu, jamiro1 napisał:

Hejka wszystkim. 

Postanowilem sie zarejestrowac na forum poniewaz chcialbym wyrazic wlasna opinie o firmie TECHNOS, opinie negatywna. Szukalem telefonu dla zony, i moja uwage i jej zwrocil Xiaomi Mi4C, ale rowniez godnego zaufania sprzedawcy. Pod uwage bralem wyzej wspomniana firme, ale czytalem wiele negatywnych opini dotyczacyh kontaktow z klientami i jeszcze przed zakupem wszystko sie potwierdzilo co chcialbym przedstawic w ponizszej konwersacji:

Ja - "Witam.

Czy mogą mi Panstwo doradzić w wyborze pomiędzy Xiaomi Mi4C 2GB, a Mi4C 3GB, który lepiej będzie obslugiwal dwie karty, jedna z polskiej sieci, a druga z zagraniczna. Co znajduje się w komplecie wraz z telefonem? 

Pzdr."
 
TECHNOS - "Witamy,,
decyzja nalezy do Pana."

 

Ja - "Bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. 

P.S. Gratuluje odpowiedniego podejscia do klienta, ktore jest tylko potwierdzeniem fatalnego z Panstwem kontaktu. 
Pzdr."
 
 
TECHNOS - "Witamy,
 
brak klientów to ostatnia rzecz, o ktora musimy sie martwic."
 
 
Ostatnie zdanie doskonale swiadczy o arogancji firmy w stosunku do klienta. Osobiscie zrezygnowalem z zakupu w wspomnianej firmie i zdecydowalem sie na zakup u innego godnego polecenia sprzedawcy.
Osobiscie - niepolecam !!!

Szanowny Panie,

reprezentuje Pan druga "ulubiona" przez nas grupe klientow. Sa to osoby, ktore dzwonia/pisza do nas z naszym "ulubionym" pytaniem - "Co by Panstwo doradzili bo waham sie jeszcze i w sumie nie wiem jaki model wybrac" oraz rowniez czesto "Co by Panstwo wybrali na moim miejscu?"

A wiec drogi Panie - nie odpowiadamy na takie pytania, bo sa one dosadnie mowiac glupie. Wszystkie modele Xiaomi sa modelami godnymi polecenia, w zaleznosci od wymagan uzytkownika. To Pan nim bedzie wiec Pan powinien odpowiedziec sobie na pytanie, ktory model spelnia w najwiekszym stopniu Pana oczekiwania, porownac parametry techniczne z wygladem, gabarytami itp. Zawsze chetnie odpowiadamy na konkretne i rzeczowe pytania, ale takie wzbudzaja w nas negatywne reakcje. Nie wynika to z naszej niewiedzy a z tego, iz dyskusja na taki temat przewaznie do niczego nie doprowadza. Nie swiadczy to rowniez o ignorancji, a o uswiadomieniu Panu powyzszego faktu.

W gruncie rzeczy cieszymy sie, iz dokonal Pan zakupu u innego sprzedawcy, gdyz my dzieki temu moglismy poswiecic czas i prace dla klientow ktorzy merytorycznie zadaja nam pytania i zapewniamy, iz wszelkie odpowiedzi sa im udzielane. Jesli mimo tego poczul sie Pan urazony - przepraszamy.

 

9 godzin temu, latet napisał:

 

jamiro1

 

Cóż, ich odpowiedź, choć niezbyt miła, jest szczera i oparta na realiach. Nie żebym ich bronił, ale pytanie, które im zadałeś jest trochę od rzeczy, bo co ma różnica w ilości RAM do obsługi 2 kart? Poza tym i może przede wszystkim - nie wymagaj od sprzedawcy dogłębnej (albo obiektywnej) wiedzy o sprzedawanych produktach, a już szczególnie o tym, jak dany model telefonu spisuje się  w praktyce (i to jeszcze z 2 kartami z różnych krajów). Niby skąd mieliby to wiedzieć?

Wspominalismy juz wielokrotnie, ze jestesmy nie tylko sprzedawca, ale tez czescia spolecznosci uzytkownikow Xiaomi i fanami tej marki, tak wiec mamy dosc spora wiedze oraz doswiadczenie z wieloma modelami, sami wszyscy uzytkujemy smartfony Xiaomi oraz wiele innych produktow. Kazdy ze sprzedawanych uzytkowalismy w mniejszym lub wiekszym stopniu. 

Zawsze udzielamy odpowiedzi na pytania zadane w sposob konkretny i rzeczowy i staramy sie pomoc klientowi gdy poda nam swoje kryteria. Natomiast pytania "Co by Panstwo doradzili tak ogolnie bo nie wiem" ignorujemy. Zdajemy sobie sprawe, iz mozliwosci sprawdzenia danego modelu przed zakupem sa mocno ograniczone, jednak takie dyskusje do niczego nie prowadza. 

 

Edytowane przez Technos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Technos napisał:

Wspominalismy juz wielokrotnie, ze jestesmy nie tylko sprzedawca, ale tez czescia spolecznosci uzytkownikow Xiaomi i fanami tej marki, tak wiec mamy dosc spora wiedze oraz doswiadczenie z wieloma modelami, sami wszyscy uzytkujemy smartfony Xiaomi oraz wiele innych produktow. Kazdy ze sprzedawanych uzytkowalismy w mniejszym lub wiekszym stopniu. 

Wlasnie takiego oddzewu sie spodziewalem, nie tylko ze strony firmy, ale rowniez i forumowiczow. Wiem doskonale, ze ilosc pamieci RAM ma wplyw na funkcjonowanie roznych urzadzen elektronicznych. Nie mam zadnego doswiadczenia z ta marka i nie bylem pewien, czy np tel z 2 GB pamieci bedzie dzialal wystarczajaco sprawnie z 2 kartami. Czytalem na roznych forach, ze w niektorych modelach taki problem wystepuje. Sami wspominacie, ze jestescie wielkimi fanami tej marki i sadze, ze majac duze doswiadczenie, bylibyscie nawet w kilku slowach rozwiac moje watpliwosci, a nie arogancko odpowiadajac na pytanie. Pytanie rowniez dotyczylo wyposazenia telefonu, co trudno o takie informacje na waszej stronie. Sprzedawca nie jest po to, zeby tylko sprzedac, ale rowniez doradzic. Byc moze jest w tym i moja wina, ze mieszkajac w innym kraju obcuje z bardziej cywilizowanymi ludzmi niz tutaj. Ostatnio rowniez bylem w jednej z duzych sieci rtv poniewaz chcialem zakupic nawilzacz i odpowiedz byla banalna: a do czego ma mi sluzyc? Tak samo jak sprzedawca kompletnie nie mial pojecia co to jest higrometr, chociaz stal kolo regalu gdzie ich bylo pelno, a pytajac o sprzet czyta z karteczki informacyjnej przyklejonej do sprzetu. Czy tak ma wygladac obsluga klienta? Mysle, ze do kazdego klienta nalezy miec szacunek. Ale niektorzy mysla, ze jak juz pare zlotych zarobil, to zlewa tych ktorzy zadaja pytania, a liczy sie ten ktory najpierw placi, a potem pyta. Tak sobie przegladam to forum i zauwazylem, ze teraz krytykujecie, bo pytanie glupie itd... i co chce od sprzedawcy, ale jak macie problemy to wtedy ujadacie ile wlezie, bo czujecie sie poszkodowani. Nie widzialy galy co braly? Ale niestety taka jest polska mentalnosc, ze nawet kibicujac Polskiej Reprezentacji kiedy ona wygrywa to jest najlepsza, pelen zachwyt na trenerem i zawodnikami, ale jak przegrywa to psy na nich wieszacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zostało sfinalizowane moje zamówienie - 2 sztuki Redmi 3 Pro (szary). Od momentu zamówienia minęło 3 tygodnie. Jednak nie mam tego za złe. Komunikacja mogłaby być delikatnie lepsza, ale nie ma na co narzekać. Odpowiedzi na maile zawsze otrzymywałem i nie czekałem długo, a zdarzała się i odpowiedź po 10 minutach :)

Długi termin realizacji wyniknął z czyjejś pomyłki. Do paczki została zapakowana tylko jedna sztuka. Jednak tego dnia, kiedy odebrałem paczkę od razu miałem odpowiedź, że nastąpiła pomyłka. Mylić się jest rzeczą ludzką, a dla Sprzedawcy na pewno też nie było to przyjemne, w końcu zysków to nie generuje. Przez błąd w pakowaniu moja druga sztuka została wysłana innej osobie, która kupiła ten sam model, więc musiałem poczekać na dostawę, albo zmienić zamówienie na inny kolor. Zostałem przy zamówieniu i została mi zaproponowana jedna rzecz z podanych za niedogodności. Wybrałem słuchawki i właśnie jadę autobusem pisząc tę opinię na Redmi 3 Pro i słuchając muzyki na słuchawkach Xiaomi :)

Oczywiście gratis w postaci folii i etui również było (po sztuce na telefon).

Także myślę, że mogę polecić. Mimo pomyłki, wszystko zakończyło się, przy odrobinie cierpliwości, bardzo pozytywnie :)

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sfinalizowałem pierwszy zakup w tytułowym sklepie. 
Na plus dobry kontakt mailowy,  rozsądna czasowo realizacja (zamówienie w niedzielę wieczorem, odbiór - kurier pobranie w środę).

Na minus:  pomimo prawidłowo złożonego zamówienia (inny adres dostawy a inny na FV) wysłali na zły adres, na szczęście sąsiad był w domu miał kasę i odebrał za mnie.
Na FV nie było NIPu pomimo że został podany w zamówieniu, ale to szybko skorygowali mailowo.
 

Aha no i osławionych gratisów które niby są dołączane nie uświadczyłem :) Ale z drugiej strony sprzedawca ich nie obiecywał na stronie sklepu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników. Specjalnie założyłem sobie tutaj konto by zapytać o kwestie kupna i dostawy produktu jakim jest http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-metal-(bialy).html . Czy są tu jacyś użytkownicy owego telefonu? Mógłby mi ktoś napisać czy telefon jest zgodny z opisem, czy dotarł bez jakichkolwiek uszkodzeń itp?

Z góry dziękuje ! ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy zakup od firmy TECHNOS.
Telefon - Redmi pro 3 - zamówiony 12.07 o 12, a przesyłka doszła 14.07 po 16 (Warszawa). Są nawet drobne gratisy oraz ładowarka z przejściówką europejską.
Telefon przyszedł w stanie nienaruszonym, choć paczka/torba mogła by być dla pewności bardziej zabezpieczona. Takie 7/10. Może za bardzo przezorny jestem?
Jak widać dostawa błyskawiczna, żadnych problemów z kontaktem (bo tak na prawdę nie musiałem), szybki mejl potwierdzający zakup, a w ciągu 24h info o wysłanym towarze. Ogólnie oceniam 9/10. Polecam.
A teraz idę bawić się nowym telefonem. 

Dziękuję pracownikom TECHNOS za szybką transakcję, pozdrawiam :) 

Edytowane przez brajek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michayy napisał:

Witam wszystkich użytkowników. Specjalnie założyłem sobie tutaj konto by zapytać o kwestie kupna i dostawy produktu jakim jest http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-metal-(bialy).html . Czy są tu jacyś użytkownicy owego telefonu? Mógłby mi ktoś napisać czy telefon jest zgodny z opisem, czy dotarł bez jakichkolwiek uszkodzeń itp?

Z góry dziękuje ! ;) 

Technosa nie masz się co bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wczoraj otrzymałem swojego redmi note 3 pro 3/32.

Jeśli chodzi o wysyłkę wszystko sprawnie, dobry kontakt i czas :)

A teraz do mniej przyjemnej rzeczy. Zapłaciłem 35 zł za zdjęcie bootloader i wgranie xiaomi.eu. Telefon przyszedł uceglony czerwona dioda i napis miui i znowu trup. Po 2h na ładowarce nic się nie zmieniło. Odezwałem się do serwisu i dostałem instrukcje jak wgrać wszystko. Po 3 czy 4h zmagań jako że nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem wgrałem global stable 7.3.7

Sprawdziłem także co z bootloaderem: http://imgur.com/XhJujRd

Wysyłając screen do serwisu otrzymałem odpowiedź że sprawdzić bootloader można tylko jak już wgram soft. Jakieś pomysły ?

Nie wiem czy wysyłanie telefonu bez nawet włączenia i sprawdzeniu czy poprawnie został wgrany rom jest normalnym działaniem.

Wychodzi na to że chcąc zaoszczędzić czas zapłaciłem 35zł a i tak musiałem zrobić wszystko sam.

No ale ogólnie wszystko działa tylko teraz niewiem co z tym bootloader i jak wgrać xiaomi.eu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Reven16 napisał:

Witam,

Wczoraj otrzymałem swojego redmi note 3 pro 3/32.

Jeśli chodzi o wysyłkę wszystko sprawnie, dobry kontakt i czas :)

A teraz do mniej przyjemnej rzeczy. Zapłaciłem 35 zł za zdjęcie bootloader i wgranie xiaomi.eu. Telefon przyszedł uceglony czerwona dioda i napis miui i znowu trup. Po 2h na ładowarce nic się nie zmieniło. Odezwałem się do serwisu i dostałem instrukcje jak wgrać wszystko. Po 3 czy 4h zmagań jako że nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem wgrałem global stable 7.3.7

Sprawdziłem także co z bootloaderem: http://imgur.com/XhJujRd

Wysyłając screen do serwisu otrzymałem odpowiedź że sprawdzić bootloader można tylko jak już wgram soft. Jakieś pomysły ?

Nie wiem czy wysyłanie telefonu bez nawet włączenia i sprawdzeniu czy poprawnie został wgrany rom jest normalnym działaniem.

Wychodzi na to że chcąc zaoszczędzić czas zapłaciłem 35zł a i tak musiałem zrobić wszystko sam.

No ale ogólnie wszystko działa tylko teraz niewiem co z tym bootloader i jak wgrać xiaomi.eu :)

Spróbuj wgrać TWRP i wgrać Xiaomi.eu, jeżeli pójdzie, to nadal jest odblokowany, jeżeli nie, to blokada jest na nowo i w takim wypadku powinieneś pisać do nich i porozmawiać na temat ew. zwrotu 35zł, w końcu usługa nie została wykonana należycie, ale to na końcu, najpierw sprawdź czy pójdzie TWRP i Xiaomi.eu, na miuipolska.pl jest też poradnik w jaki sposób sprawdzić blokadę na BL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...