Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał:

Wyslalismy tysiace przesylek DHL i ani jedna nie dotarla do klienta uszkodzona, tak wiec Pana wniosek o nieprawidlowym zabezpieczeniu przesylki jest nietrafiony.

O nic nie wnioskuję. Napisałem jedynie swoje odczucia odnośnie zwykłej reklamóweczki i skrawka folii bąbelkowej.

 

Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał:

widocznie dana usterka wymaga wiecej czasu

Od 3 tygodni mam jedynie informację, że trwa procedura gwarancyjna. Nie wiele mi to mówi. Fajnie by było dowiedzieć się czy coś się dzieje z telefonem, czy jeszcze go nawet nie rozpakowaliście. Ile orientacyjnie będę musiał poczekać itp.

 

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał:

Wyslalismy tysiace przesylek DHL i ani jedna nie dotarla do klienta uszkodzona, tak wiec Pana wniosek o nieprawidlowym zabezpieczeniu przesylki jest nietrafiony.

(...)
 

Jak do niczego u Was nie mogę się doczepić, to do zapakowania przesyłki.

Proszę nie mówić, że nic nigdy się nie wydarzyło. Pracuję w firmie, gdzie codziennie wysyłamy ok 300-350 paczek (tyle generowanych jest dziennie etykiet). Uszkodzenia przesyłek się zdarzają. Obecnie pracujemy z dwoma kurierami i właśnie u tych dwóch najmniej się niszczy.

Worek foliowy + bąble to średni sposób zabezpieczenia elektroniki w wysyłce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2016 o 09:15, Habyry napisał:

Zastanawiam się ile jeszcze bede czekał na zamówionego 10 czerwca Redmi note 3 pro ze snapem. Troche przykro bo w trakcie zamawiania byl dostępny (zamawialem przez stronę). Pewnie leci gołębiem prosto z Chin i jeszcze nie trafił. :/

 

Ja zamówiłem 20.06, do tej pory na pytania kiedy wysyłka otrzymałem odpowiedzi za każdym razem że w ciągu 48h, a tymczasem na stronie widzę że mi4c nie jest już dostępny. A więc czy leci z chin? czy jest na magazynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Czy wszystkie przesyłki są wysyłane z Polski? Jak długo trwa realizacja przesyłki?

Wszystkie sprzedawane przez nas towary wysyłamy z naszego magazynu z Polski. Przygotowanie oraz realizacja wysyłki w większości przypadków zajmuje mniej niż 24 godziny od momentu zamówienia. Standardowo jest to 24-48 godzin. W przypadku gdyby termin ten miał ulec wydłużeniu nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o dłuższym czasie realizacji.

 

Informacji brak, telefon nadal nie wysłany. Dobry początek ;)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie minelo ponad 48h pracownik sam z własnej woli do tej pory się do mnie nieodezwał. Rozumiem jeżeli czekaja na przesyłke z Chin to zaczekam, ale wypadało by powiedzieć że akurat im się zapas w magazynie skończyl i będzie obsówa. A nie w jednym mailu że jutro wyślemy, a w kolejnym że wyślą w 48h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon zakupiony we wtorek (21.06.2016). Został wysłany w poniedziałek (27.06.2016), doszedł dzisiaj. Jest to dość kiepski czas w porównaniu do tego co możemy wyczytać na stronie WWW (24-48h). Wrzucony był do koperty DHL, owinięty dwa raz folią bąbelkową i tyle. Opakowanie nosi ślady uderzeń, ale na szczęście telefon cały. Gratis dorzucono mi przeźroczyste, gumowe etui oraz folię na ekran.  Liczyłem na szybką przesyłkę, ale wyszło jak wyszło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RN3 PRO zmówiony w niedzielę 26.06 przyszedł dziś (28.06) wgrany Global z językiem polskim. Działa poprawnie, do telefonu dodane silikonowe etui (słabej jakości według mnie) i folia na wyświetlacz. Pakowanie mogłoby być lepsze ale telefonowi się nic nie stało. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie zamówiłem u nich 2 Redmi 3 Pro.Zamówienie złożyłem w czwartek, telefony otrzymałem w poniedziałek.W gratisie folia na tel. i silikonowe etui.Z tym że dostałem tylko jedną przejściówkę do ładowarki.Upomniałem się od razu meilowo o drugą.Ale cisza.Sklep ogólnie polecam.I zapewne kiedyś coś jeszcze u nich zamówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączyłem do grona posiadaczy marki  XIAOMI ;) . Redmi 3 kupiony 20 czerwca, dostarczony 21 czerwca wraz z gratisami.Teraz jakaś zaporowa cena na allegro: XIAOMI REDMI 3 LTE DUAL SIM 4100 MAH FV23 NOWOŚĆ 899,00 zł

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIESAMOWITE!
Kupiłem Redmi 3 za 690zł. Wszystko w jak najlepszym porządku.

+ Super szybki kontakt mailowy (nawet w niedzielę).
+ + Szybka dostawa.
+ + + NAJNOWSZY SYSTEM OD MIUIPOLSKA!! (Duże zaskoczenie. Nie trzeba zmieniać systemu z jakiegoś syfu)

- Cena. (troszkę większa niż u innych sprzedawców, ale czym jest kilka złotych w stosunku do jakości zakupu...)

Bardzo gorąco polecam!

Edytowane przez rafineria888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamówiłem Xiaomi mi5 w piątek o 0:30 telefonik przyszedł dziś (tj. 29.06), wszystko super w porządku, dobry kontakt, szybciutka dostawa wczoraj wysłane dziś dostałem.

Jednakże zdziwiłem się odpalając urządzenie ponieważ nie mam polskiego softu wgranego, a widzę że wszyscy chwalą (jak i sklep pisze) że wgrywają, będę musiał sam zrobić wg. tej stronki lub napiszę z zapytaniem do sklepu jak go wgrać.

Koniec końców mogę śmiało polecić ten sklep wszystko jak najbardziej w porządku, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hurraaaaaaa po równym miesiącu, kilkunastu mailach i telefonach, naprawiony telefon dotarł! 
13607814_10206952275784785_1888858905_n.

mogę się założyć że w tym sklepie pracują dwie osoby i to one odpowiadają za wszystko -  tworzą mityczny serwis, dział handlowy i call center. jeśli też wam tak zwlekają z naprawą telefonu polecam dzwonić, dzwonić, dzwonić do skutku  pod podany numer "działu sprzedaży". jeśli wam facet odpowie, że to nie serwis, on nic nie wie i prosi kontaktować się mailowo z serwisantem :shock: (tak, tak, kontakt mailowy wygląda tak że raz odpiszą a raz nie...) to nie odpuszczajcie i mówcie, że wiecie, że ma dostęp do komputera i może sprawdzić na jakim etapie jest wasza reklamacja. za dwa dni powtórzcie jeśli żadnej wiadomości mailowej nie dostaniecie.

sprzedaż mają dużą - pewnie za dużą jak na swoje możliwości. prowadzą interes w piwnicy i wygląda to tak jak wygląda. nie można tu mówić o profesjonalizmie. nawet żadnego świstka z telefonem nie dali - co wymieniono, jak wymieniono, kto wymienił. nic - dostałem tylko maila  "Witamy, zweryfikowalismy Pana uszkodzenie, dokonano wymiany LCD+TSP, telefon zostal do Pana wyslany"


należy pochwalić, że jako nieliczni w Polsce oferują gwarancję, jednak szkoda, że na naszym rynku nie ma za dużej konkurencji, bo wtedy wszystkim wyszłoby to na dobre

Edytowane przez nowacz1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie, że i korporacje olewają klientów.
ale też wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. mojego Xiaomi nie miałem nawet tydzień i już go wysłałem na reklamację, a więc sprawa wydawała się oczywista - wada fabryczna. i nie trzeba było robić żadnych ekspertyz itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiales dotyk mi4c? Naprawili? Teraz działa jak telefon leży na czymś miękkim?

Z tego co widzę dodali możliwość zakupu usługi odblokowania BL i instalacji miui polska za 35 zł. Tyle że wcześniej na stronach produktu była informacja, że wysyłają z miui polska, teraz jest info że trzeba kupić dodatkową usługę za 35 zł. Przy czym oczywiście cena produktu nie została zmniejszona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie, że i korporacje olewają klientów.

ale też wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. mojego Xiaomi nie miałem nawet tydzień i już go wysłałem na reklamację, a więc sprawa wydawała się oczywista - wada fabryczna. i nie trzeba było robić żadnych ekspertyz itd.

Ja mojego Sony miałem dwa dni więc jestem lepszy. Miałem kilka napraw gwarancyjnych już w życiu w różnych niby markowych serwisach i uwierz mi: miesiąc to jest dobry czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cezar1125 napisał:

(...)Z tego co widzę dodali możliwość zakupu usługi odblokowania BL i instalacji miui polska za 35 zł. Tyle że wcześniej na stronach produktu była informacja, że wysyłają z miui polska, teraz jest info że trzeba kupić dodatkową usługę za 35 zł. Przy czym oczywiście cena produktu nie została zmniejszona...

Jestem pod wrażeniem - Technos odpowiedział na moje pytanie o 22:30 - 15 minut po moim zapytaniu.

Redmi2 ma wgrany MIUI PL bezpłatnie. Z odpowiedzi wynika, że płatne wgrywanie jest w przypadku słuchawek z zablokowanym BL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, wolny rynek. Co nie odbiera mi możliwości stwierdzenia, że nie podoba mi się takie zachowanie sprzedawcy i tyle.

A nawiasem mówiąc zaskakuje mnie trochę takie bezkrytyczne spojrzenie ale ok, co kto lubi. Rozumiem że ewentualna dopłata za chleb krojony w stosunku do całego też byłaby czymś normalnym ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko racja, ale wcześniej u nich komórkę kupowałem z odblokowanym BL i miui polska, a teraz za taką samą cenę kupuję bez. Ok, ich wybór, oni podejmują decyzje biznesowe i nie muszę u nich kupować.

Ale udawanie, że to korzystne dla klienta to oznaka wpływu marketingu. Dla naszego dobra wprowadzili dodatkową usługę za 35 lub 30 zł. Wcześniej była promocja a teraz płać.

Dlaczego złe porównanie? Chleba też nikt nie każe kroić, można sobie samemu pokroić, można zjeść cały równie dobrze. Oczywiście skala trudności zupełnie inna, ale dyskusja dotyczy wprowadzenia ceny za coś co było do tej pory składową ceny produktu. I wcale do tej pory nie pisali "spiesz się, tylko teraz instalacja miui polska i odb bl w cenie produktu" co mogłoby faktycznie sugerować, że to jakaś czasowa promocja.

Po prostu moim zdaniem to nie fair i tyle. Nie urodziłem się wczoraj i wiem że nie ma nic za darmo, ale jak się chce to można wyjść z twarzą i z takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...