Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Cholera ja mam problem. Nie ze sprzedawca lecz z zakupem w sklepie ( przez Allegro ) odrzuca mi płatność PayU przez Lloyds Bank czy Barclays , w pytaniu do PayU dostałem odpowiedz ze nie ma problemów z zagranicznymi bankami, wiec jak to jest ktos próbował? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, zolty83 napisał:

Xiaomi Redmi Note 3 Pro kupiłem taki telefon z wielojęzyczne menu w tym j. polski oraz pakiet aplikacji Google

czy ma ktoś już z was taki i jak się sprawuje?

Nie, no co Ty, jesteś pierwszą osobą na tym Forum, która kupiła ten model :-P:-P:-P

https://miuipolska.pl/forum/forum/207-redmi-note-3-pro/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, zolty83 napisał:

jestem ciekawy jak wam się sprawują telefony

pierwszy raz kupuję ten model i czytam różne opinie-od takich ,że najpierw trzeba coś odblokować,zakładać konta po takie ,że wkłądają karte sim i jazda

I to i to może być prawdą. Poczytaj dokładniej, to zrozumiesz, dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

07.06 kupiłem Mi4C 3/32, dzień później już go miałem u siebie. Odblokowany bootloader, wgrane TWRP oraz najnowsze MIUI Polska / xiaomi.eu, bez śmieci.

Malutka wtopa że strony sprzedawcy: zapomniał dołączyć etui i folię które były w opisie. Na szczęście jak do nich o tym napisałem to od razu, bez dyskusji, wysłali je i dołączyli mały gratis :-)

Na razie mogę ich ocenić pod kątem ceny, szybkości realizacji zamówienia, kontaktu i podejścia do klienta - we wszystkich kategoriach 5/5. W kwestii gwarancji mam nadzieję że testować ich nigdy nie będę musiał :-D

Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że mogę tutaj odpowiedzieć.

Mi4C produkowany w 2015 i bez jednej z ostatnich oficjalnych wersji systemu miał od razu, prosto z fabryki, odblokowany bootloader.

Redmi 3 (Pro) niestety jest już domyślnie zablokowany a jego odblokowanie jest trochę upierdliwe i może zająć do 2 tygodni.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2016 o 17:55, akej napisał:

@Technos

Kiedy będą dostępne w Waszym sklepie modele Redmi 3 ?

Pozdrawiam

Jest na ten moment dostepny.

 

Dnia 15.06.2016 o 08:25, DominikRN2 napisał:

@Technos poprawcie na stronie internetowej opis w Mi Note pisze tak

", pracuje pod kontrolą Androida 4.4 z MIUI V6"

A w specyfikacji podajcie

" OSAndroid 5.1 (MIUI V7 MIUIPolska/Xiaomi.eu)"

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

I tak instalujemy najnowszy Xiaomi.eu/MIUIPolska

 

Dnia 15.06.2016 o 10:34, doremi napisał:

@Technos Kiedy dostawa Redmi 3 pro? I tak z ciekawości, dlaczego kolega z postu wyżej ma telefon odblokowany oraz zainstalowane wszystko co potrzeba natomiast w takim R3pro nie ma nic? Może robilibyście takie zabiegi za dodatkową dopłatą?? Pozdrawia

 

Za kilka dni. Pod oba instalujemy soft Xiaomi.eu

 

Dnia 15.06.2016 o 10:46, Bohyn napisał:

@doremi

mi4c nie wchodziły do sprzedaży z blokowanym bootloaderem (przynajmniej na początku) i pewnie takimi @Technos dysponuje, więc moga wgrać xiaomi.eu.

Zaś Redmi 3 Pro od samego początku ma blokowany bootloader

Mi4C maja odblokowany BL, Redmi 3 zablokowany.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep od momentu zamówienia miałem telefon po 23h ogromne zaskoczenie jakością usługi Wielki +. Co do xiaomi.com.pl odradzam straciłem przez nich sporo czasu i nerwów zero kompetencji zero kontaktu. Kiedy dowiedziałem się o technosie postanowiłem dać wam szansę i wycofać zamówienie które stało około tygodnia na xiaomi.com.pl bez odpowiedzi. Było to najlepsze co mogłem zrobić. Jak ktoś chce oszczędzić sobie nerwów . tylko tu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w ubiegłym tygodniu Redmi 2 z 2GB ramu, zamówiony był w ciągu dnia i bardzo szybko tego samego dnia wysyłka kurierem. Telefon miałem po 26 godzinach od chwili złożenia zamówienia tuż przed weekendem : d

Jedyny problem jaki był to tak mi się osobiście wydaje, państwo chcieli wysłać do mnie telefon tak szybko, że z pośpiechu wgrali rom dla 2014813 (a mój telefon to był 2014811) przez co miałem problem braku zasięgu. Byłem gotowy odsyłać telefon (tutaj bardzo szybka odpowiedź od technos serwis, mimo że był to weekend do odpisali na mój email) ale w ciągu weekendu wertując różne tematy na miui.com udało mi się znaleźć rozwiązanie problemu i telefon teraz śmiga 2G/3G/LTE lata gada pełen serwis.

 

 

Edytowane przez Bandziorno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon dotarł do mnie dosyć szybko, firma kurierska realizowała zamówienie 2 dni, trochę długo + 1 dzień Technos. Nie jest źle. Telefon dotarł, dobrze zabezpieczony, wszystko w porządku. Wgrane MIUI Polska. Jedyny minusik to jakość silikonowego etui, które z lewej strony nie zakrywa równo z krawędzią, taki egzemplarz mi się trafił, no cóż. Sklep godny polecenia. Możecie śmiało zamawiać :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Samsung zaczął się psuć dlatego postanowiłem zakupić tym razem coś innego i wybór padł na ONE PLUS X od Technosa. Zakup poszedł sprawnie telefon był u mnie na następny dzień. Sama przesyłka mogła by być lepiej zabezpieczona, u mnie to była zwykła reklamówka + folia bąbelkowa, mimo to telefon przyszedł w całości ;) Już pierwszego dnia sam się zrestartował ale nie brałem tego do siebie. Po chyba 3 dniach użytkowania telefon padł. Totalna cegła ... na nic nie reagował. Nic nie było kombinowane, leżał sobie spokojnie na biurku, a gdy go wziąłem w rękę już nie reagował. Nawet nie zdążyłem się nim dobrze pobawić i zapoznać. Telefon wysłałem na serwis. Na serwisie nie odbierają telefonów, kontakt jedynie mailowy .... od 21 dni jest u nich i jedyna informacja jaką dostałem to to że trwa procedura serwisowa :?. Wkurzam się strasznie bo telefon potrzebny jest mi do roboty .... Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.  Ktoś miał podobny problem czy tylko ja mam takiego pecha ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mkd napisał:

Mój Samsung zaczął się psuć dlatego postanowiłem zakupić tym razem coś innego i wybór padł na ONE PLUS X od Technosa. Zakup poszedł sprawnie telefon był u mnie na następny dzień. Sama przesyłka mogła by być lepiej zabezpieczona, u mnie to była zwykła reklamówka + folia bąbelkowa, mimo to telefon przyszedł w całości ;) Już pierwszego dnia sam się zrestartował ale nie brałem tego do siebie. Po chyba 3 dniach użytkowania telefon padł. Totalna cegła ... na nic nie reagował. Nic nie było kombinowane, leżał sobie spokojnie na biurku, a gdy go wziąłem w rękę już nie reagował. Nawet nie zdążyłem się nim dobrze pobawić i zapoznać. Telefon wysłałem na serwis. Na serwisie nie odbierają telefonów, kontakt jedynie mailowy .... od 21 dni jest u nich i jedyna informacja jaką dostałem to to że trwa procedura serwisowa :?. Wkurzam się strasznie bo telefon potrzebny jest mi do roboty .... Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.  Ktoś miał podobny problem czy tylko ja mam takiego pecha ?

Spokojnie, OP nigdzie nie podaje czasu realizacji serwisowania, także możesz poczekać nawet i 2 msc... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, mkd napisał:

Weź nie strasz. Długo ze starą nokią nie pociągnę. Nie ma nawet jak maili odbierać ....

Nie straszę :P. Asus ma niby 14dni napraw, ale mają drobnym druczkiem, że czas się może wydłużyć do 90dni, ja na naprawę gwarancyjną od Asusa czekałem ponad 45dni :D. Także, trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mkd napisał:

Mój Samsung zaczął się psuć dlatego postanowiłem zakupić tym razem coś innego i wybór padł na ONE PLUS X od Technosa. Zakup poszedł sprawnie telefon był u mnie na następny dzień. Sama przesyłka mogła by być lepiej zabezpieczona, u mnie to była zwykła reklamówka + folia bąbelkowa, mimo to telefon przyszedł w całości ;) Już pierwszego dnia sam się zrestartował ale nie brałem tego do siebie. Po chyba 3 dniach użytkowania telefon padł. Totalna cegła ... na nic nie reagował. Nic nie było kombinowane, leżał sobie spokojnie na biurku, a gdy go wziąłem w rękę już nie reagował. Nawet nie zdążyłem się nim dobrze pobawić i zapoznać. Telefon wysłałem na serwis. Na serwisie nie odbierają telefonów, kontakt jedynie mailowy .... od 21 dni jest u nich i jedyna informacja jaką dostałem to to że trwa procedura serwisowa :?. Wkurzam się strasznie bo telefon potrzebny jest mi do roboty .... Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.  Ktoś miał podobny problem czy tylko ja mam takiego pecha ?

Wyslalismy tysiace przesylek DHL i ani jedna nie dotarla do klienta uszkodzona, tak wiec Pana wniosek o nieprawidlowym zabezpieczeniu przesylki jest nietrafiony.

Od jakiegos czasu nie obslugujemy juz serwisu telefonicznie z racji absurdalnosci 99% prowadzonych rozmow, ktore polegaja na pytaniu przez klienta czy naprawa zostala juz ukonczona. Takie telefony nic nie dadza i nic nie przyspiesza, a przez nie jedynie tracimy czas. Komunikacja mailowa jest o wiele efektywniejsza w kwestii aspektow serwisowych. Zadnego serwisowanego urzadzenia nie przetrzymujemy specjalnie dluzej, widocznie dana usterka wymaga wiecej czasu, zalezy tez to od ilosci urzadzen w danym okresie. Jesli tylko usterka nie jest Pana wina to na pewno finalnie sprawa bedzie pozytywnie dla Pana rozpatrzona, prosze sie nie obawiac.

 

9 godzin temu, Habyry napisał:

Zastanawiam się ile jeszcze bede czekał na zamówionego 10 czerwca Redmi note 3 pro ze snapem. Troche przykro bo w trakcie zamawiania byl dostępny (zamawialem przez stronę). Pewnie leci gołębiem prosto z Chin i jeszcze nie trafił. :/

Sprzedajemy roznymi kanalami i czasem jest opoznienie w aktualizacji stanow. Telefon z pewnoscia niebawem Pan otrzyma, takie opoznienia zdarzaja sie u nas rzadko, gdyz staramy sie nie sprzedawac towaru, ktorego nie mamy aktualnie na stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...