Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę już zakładać nowego wątku,  chyba że zajdzie taka potrzeba. Jednak jak już tu jestem to pochwalę Technos,  szybko,  dobry kontakt i dobrze zapakowany telefon.  Niedługo po zamówieniu dostałem maila z linkiem do śledzenia przesyłki i mogło to przyjść dzień wcześniej,  ale to raczej kwestia DHL.  W paczce owiniete folią bąbelkową pudełko od telefonu,  dodatkowo był jeszcze silikonowy pokrowiec i folia (czy tam szkło) na ekran.  Telefon (Redmi Note 3 Pro)  w pełni sprawny,  jednak kilka drobnych błędów się pojawiło (nie wyskakuje powiadomienie z sieci wifi w centrum handlowym do logowania,  2 razy przy pierwszym łączeniu z wifi musiałem wpisać hasło,  potem zapomnieć sieć i znowu połączyć wpisując hasło,  bo nie łapało, raz na jakiś czas nie działa czytnik linii papilarnych i jeden który mnie boli i właśnie nie wiem co zrobić).  Chodzi o mini jacka.  Ze słuchawkami działa normalnie,  ale z głośnikami i wieża  ma problem (o dziwo kino domowe działało dobrze).  Najpierw przy ruszeniu "pierdziało",  ale działało,  poczytałem trochę i ponoć miała to być  kwestia paproszka.  Przedmuchalem,  chwile było ok,  potem z kolejnym podłączeniem nie działało wcale, nagle w pewnym momencie zadziałało,  ale po odlaczeniu i podłączeniu już nie.  Dodam,  ze słuchawki działają normalnie.  Co robic? 

 

//Nezu: Przeszukać forum, czy takiego problemu już nie zgłaszano, a jeżeli nie zgłaszano, to napisać temat w Problemach technicznych danego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Farnsworth napisał:

I jak z tą dostawą R3PRO bo na stronie u Was bida z nędzą i śledzenie jej na bieżąco to straszna nuda :P. No chyba, że długi czas oczekiwania na dostawę przełoży się na atrakcyjne to wtedy można się jeszcze trochę ponudzić;).

@Technos W ramach akcji mającej na celu niezanudzenie osób śledzących Waszą stronę, pojawił się złoty R3 w cenie wyższej niż był (gdzie wszędzie tanieje). Na plus RN3PRO staniał. A R3PRO jak nie było tak nie ma. Byliście na forum godzinę temu i nawet nie napisaliście kiedy będzie. Stary telefon muszę odesłać na gwarancję więc jak się nie określicie kiedy będzie dostawa to chyba przetestuję solidność xiaomi.com.pl/królik/Sklep_TV-SAT lub w ostateczności AMmarket/wYBoRowO/topkamerki:angry:. Kurcze niezaprzeczalną Waszą zaletą jest, że używacie jednej nazwy a nie udajecie ośmiu sklepów naraz:-D.

Ps. Te przekreślone ceny telefonów na Waszej stronie dla mnie osobiście są wkurzające, bo to wcale nie jest stara cena tylko baaardzo stara cena a nie tak jak u innych poprzednia cena.

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontak z Technosem jest niebywały. Odpowiadają bardzo krótko i chyba na odwal. Zapytałem o dostępność Mi nota. Odpowiedź czytuje: " NIE". Nie no rewelacja. Aż usiadłem z wrażenia. To już z chińczyki więcej piszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.05.2016 o 11:51, aveku napisał:

Witam, w najblizszym czasie bedzie mozna sie spodziewac Redmi 3 3/32?

Redmi 3 Pro na ten moment jest dostepny w kolorze zlotym.

 

4 godziny temu, meczball napisał:

Nie chcę już zakładać nowego wątku,  chyba że zajdzie taka potrzeba. Jednak jak już tu jestem to pochwalę Technos,  szybko,  dobry kontakt i dobrze zapakowany telefon.  Niedługo po zamówieniu dostałem maila z linkiem do śledzenia przesyłki i mogło to przyjść dzień wcześniej,  ale to raczej kwestia DHL.  W paczce owiniete folią bąbelkową pudełko od telefonu,  dodatkowo był jeszcze silikonowy pokrowiec i folia (czy tam szkło) na ekran.  Telefon (Redmi Note 3 Pro)  w pełni sprawny,  jednak kilka drobnych błędów się pojawiło (nie wyskakuje powiadomienie z sieci wifi w centrum handlowym do logowania,  2 razy przy pierwszym łączeniu z wifi musiałem wpisać hasło,  potem zapomnieć sieć i znowu połączyć wpisując hasło,  bo nie łapało, raz na jakiś czas nie działa czytnik linii papilarnych i jeden który mnie boli i właśnie nie wiem co zrobić).  Chodzi o mini jacka.  Ze słuchawkami działa normalnie,  ale z głośnikami i wieża  ma problem (o dziwo kino domowe działało dobrze).  Najpierw przy ruszeniu "pierdziało",  ale działało,  poczytałem trochę i ponoć miała to być  kwestia paproszka.  Przedmuchalem,  chwile było ok,  potem z kolejnym podłączeniem nie działało wcale, nagle w pewnym momencie zadziałało,  ale po odlaczeniu i podłączeniu już nie.  Dodam,  ze słuchawki działają normalnie.  Co robic? 

 

//Nezu: Przeszukać forum, czy takiego problemu już nie zgłaszano, a jeżeli nie zgłaszano, to napisać temat w Problemach technicznych danego modelu.

Jest to najprawdopodobniej kwestia softu. Polecamy aby Pan zaktualizowal soft do najnowszego dev, stable lub najlepiej odblokowal BL i zainstalowal Xiaomi.eu. Wtedy te problemy powinny byc rozwiazane.

 

1 godzinę temu, MD13 napisał:

Kontak z Technosem jest niebywały. Odpowiadają bardzo krótko i chyba na odwal. Zapytałem o dostępność Mi nota. Odpowiedź czytuje: " NIE". Nie no rewelacja. Aż usiadłem z wrażenia. To już z chińczyki więcej piszą.

Na wszystkie maile odpowiadamy konkretnie i rzeczowo. Jesli zapytanie brzmi czy dany model bedzie dostepny, a nie bedzie, to jest to konkretna i rzeczowa odpowiedz. Nigdy nie uzywamy Caps Locka wiec prosze nie pisac nieprawdy i nie przytaczac nieprawdziwych zwrotow. Pozdrawiamy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak po myliłem się. Cytat " nie" a to wasza korespondencja:

Witamy,

nie.

___________________________________

Pozdrawiamy serdecznie

Nasz Sklep - http://www.technos-online.pl

NIP: PL 781-183-64-92

REGON: 302562916

SprzedaĹź - kontakt telefoniczny: +48 739 259 300

SprzedaĹź - kontakt mailowy: [email protected]

Serwis i wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny: +48 790 550 626

Serwis i wsparcie techniczne - kontakt mailowy: [email protected]

http://www.technos-online.pl

I kto tu kłamie? No ten caps lock wnosi mega wiele.

Fakt merytorycznie i krótko. To muszę przyznać.

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i R3PRO, ale czemu tylko złoty?:blink: To już do białego bym się przyzwyczaił. Za to dla tych co lubią kolor złoty R3 wróciło do starej dobrej ceny.:)

@Technos jest jakaś nadzieja na inne kolory R3PRO? Ja rozumiem, że to kolor który można najłatwiej dostać i to za najniższą cenę, ale jednocześnie nie jest to najbardziej chodliwy kolor (no może poza środowiskami gdzie bez złota wstyd się pokazać).

Ps. Na stronie macie dla R3PRO wrzucone zdjęcie R3 co może być mylące dla klientów. 

Szybko poprawione;-).

 

@Technos Na aukcji R3PRO na alledrogo piszecie, że dajecie etui silikonowe gratis. To jest etui już dedykowane do R3PRO z wycięciem pod czytnik? Czy kupując z Waszej strony też dajecie etui (oraz ewentualnie folię/szkło)?

Na tej samej aukcji w danych technicznych R3PRO macie podane

SAR 0.5 W/Kg

czy to oficjalne dane producenta czy skopiowane z jakiejś stron w stylu mgsm?  Pytam bo dla R3 wszyscy piszą, że ma 1,33W/kg (norma eu).

Pytanie o termin dostępności R3PRO w innych kolorach nadal aktualne.

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym podzielić się z wami wrażeniami dotyczącymi zakupu telefonu w sklepie Technos. Wczoraj zamawiałem telefon Mi4 zamówienie (z odbiorem osobistym) złożyłem wieczorem około godziny 20. Godzinę później po dokonaniu przelewu otrzymałem informacje, że telefon można odebrać następnego dnia :) rewelka.. :) Po za tym jeśli chodzi o kontakt ze sprzedawcą- był szybki i dobry . Jeśli chodzi o paczkę i telefon wszystko zgodne z zamówieniem :)  ładne pudełeczko telefonu schludnie zapakowane i wsadzone w reklamówkę Xiaomi wraz z kartą gwarancji i fakturą VAT. Dodatkowo otrzymałem silikonowe etui+ folie ochronną na wyświetlacz :) Telefon oczywiście w pełni sprawny z oprogramowaniem MIUI Polska :)  Jestem zadowolony z zakupu i polecam wszystkim firmę Technos szczególnie tym, którzy wahającym się co do wyboru sklepu :) Jeśli następnym razem będę kupował, to na pewno wrócę :) Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Chciałbym podzielić się z Wami bardzo pozytywną opinią dot.zakupu w sklepie Technos. Forum śledzę już od roku i od dawna przymierzałem się do zakupu telefonu marki Xiaomi. Wybór padł na Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3-32GB. Do zakupu przekonał mnie duży ekran, potężna bateria 4050 MAh i procesor Snapdragon. Telefon dotarł do mnie bardzo dobrze zapakowany - bez uszkodzeń. Stan idealny, wgrany język polski, telefon chodzi (mówiąc kolokwialnie), jak rakieta! :-) Dodatkowo zamówiłem słuchawkę bluetooth z firmy Xiaomi. Chodzi bez zarzutów, prosta w obsłudze i wygodna.

Skoro jesteśmy przy słuchawce to od razu chciałbym zadać pytanie, czy orientujecie się, gdzie można dokonać konfiguracji głośności słuchawki?

Jedyny problem jaki napotkałem (nie jest on dużej wagi, ale zdarzył mi się już ok 1-2 razy) - tracenie sieci. W wyniku czego przychodzi do mnie powiadomienie SMS o nieodebranym połączeniu, które było dosłownie kilka sekund wcześniej. Konfigurację karty SIM dokonałem prawidłowo. Mam nadzieję, że to nie będzie się notorycznie powtarzać, chyba, że znacie ewentualne rozwiązanie problemu lub problem ten wystąpił u innych osób?

 

Duży plus dla Technos! Kupię u Was jeszcze nie jeden produkt.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć prosto kupować czy nie u Technos ? Bo widzę komentarze są też negatywne ale w większości wystawiane przez randomowe osoby, przez co mile widziane opinie osób z "forumowym i zakupowym doświadczeniem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć prosto kupować czy nie u Technos ? Bo widzę komentarze są też negatywne ale w większości wystawiane przez randomowe osoby, przez co mile widziane opinie osób z "forumowym i zakupowym doświadczeniem".

Jak chcesz przepłacać to warto. Jak chcesz kupić tanio to aliexpress. Kupisz od dobrego myfrienda to i z gwarancją nie będzie problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Waterloo napisał:

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć prosto kupować czy nie u Technos ?

Na to pytanie nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi;).

1.Chcesz telefon do działalności i gwarancję w pl to i tak taniej Cie wyjdzie u Technosa czy Xiaomi.com.pl niż u chińczyka.

2.Chcesz mieć gwarancję w pl a faktura Ci zbędna bierz u ibuygou a podstawowy serwis będzie u Acida (zresztą "polscy" sprzedawcy przy bardziej skomplikowanych awariach pewnie też odsyłają, kwestia tylko czy od razu dadzą w zamian nowy telefon czy trzeba będzie czekać).

3.Chcesz mieć niską cenę (jak ominie VAT na cle), nie chcesz faktury i długie terminy napraw w Chinach Ci nie groźne bierz z ali.

@Technos mam pytanie. Na aukcjach allegro dokładacie folię i sylikon gratis. Przy zakupie na Waszej stronie też dajecie takie gratisy (nic o tym nie ma na Waszej stronie)?

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również gorąco polecam sklep Technos. Szybka wysyłka, miła obsługa, żwawo odpowiadają na zadawane pytania i co najważniejsze, ceny mają bardzo atrakcyjne. Pakunek jest dobrze zabezpieczony i dorzucają gratisy, z których ja osobiście nie skorzystam, ale miło z ich strony. Gdyby ktokolwiek wahał się nad ofertą Technos - rozwiewam wątpliwości, naprawdę warto.

A tu mój Redmi Note 2 Prime w fikuśnej obudowie, wraz ze szkłem hartowanym :P

2bJ85.jpg2bJ88.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy przy zakupie Xiaomi Redmi 3 Pro usuwacie z niego wszystkie chińskie aplikacje/narzedzia itd.? oraz czy Redmi 3 Pro jest dostepny w kolorze grafitowym/szarym? poniewaz na Waszej str w tytule jest cytuje: ,,(Szary)" a w opisie ,,złoty"

Edytowane przez eSKa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam gorąco.
Mimo małej pomyłki w zamówieniu (z mojej strony) wszystko zostało wyjaśnione w kilka minut.
O godzinie 22 dostać odpowiedź na zamówienie, to się nazywa profesjonalizm. Nawet nie spodziewałem się kontaktu o takiej godzinie.
Wszystko oczywiście zgodnie z opisem, gratisy również były, FV i gwarancja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.05.2016 o 22:54, Waterloo napisał:

Cześć wszystkim,

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć prosto kupować czy nie u Technos ?

Dokonujac zakupu w naszym sklepie otrzymuje Pan:

- szybka i profesjonalna wysylke, przewaznie w ciagu 24h, a nie dlugie czekanie na przesylke z zagranicy

- pisemna gwarancje realizowana w naszym serwisie na miejscu, bez koniecznosci wysylki telefonu do Chin i oczekiwania tygodniami na ew. naprawe

- fakture zakupu 23% na pelna kwote (w przypadku zakupu z Chin i zaplaceniu VAT cena koncowa jest niemal identyczna jak u nas)

- porade przed zakupem oraz wsparcie techniczne po nim

- kupno od najdluzej dzialajacego w Polsce sprzedawcy Xiaomi, wspolpracujacego z MIUIPolska i od pasjonatow tej marki, bo sami nimi jestesmy, a nie sprzedawcy pragnacego tylko jak najwiecej "masowo" sprzedac byle jakiego towaru i zarobic, bardzo czesto kosztem klienta i jego wygody. Takich sprzedawcow pojawilo sie ostatnio sporo, natomiast gdy my sprzedawalismy produkty Xiaomi oni zapewne jeszcze drapali sie po glowie co to w ogole za marka i jak w ogole poprawnie wymowic jej nazwe :)

Ale decyzja nalezy oczywiscie do Pana, jesli chce Pan zakupic towar w innym sklepie prosze wybierac sprawdzonych i polecanych sprzedawcow. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 16.05.2016 o 23:10, eSKa napisał:

Witam,

Czy przy zakupie Xiaomi Redmi 3 Pro usuwacie z niego wszystkie chińskie aplikacje/narzedzia itd.? oraz czy Redmi 3 Pro jest dostepny w kolorze grafitowym/szarym? poniewaz na Waszej str w tytule jest cytuje: ,,(Szary)" a w opisie ,,złoty"

Nie, gdyz do tego modelu nie ma softu pod MiFlash, tak wiec nie mozemy instalowac go bez odblokowania bootloadera. Nalezy wykonac to we wlasnym zakresie i zainstalowac soft Xiaomi.eu.

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Technos napisał:

Dokonujac zakupu w naszym sklepie otrzymuje Pan:

- szybka i profesjonalna wysylke, przewaznie w ciagu 24h, a nie dlugie czekanie na przesylke z zagranicy

Kupując na Ibuygou czekałam 6 dni od momentu złożenia zamówienia, w tym weekend ;) (wiem, że różnie bywa, ale przy odpowiedniej opcji dostawy bynajmniej nie ciągnie się to tygodniami :P ) 

 

10 godzin temu, Technos napisał:

- pisemna gwarancje realizowana w naszym serwisie na miejscu, bez koniecznosci wysylki telefonu do Chin i oczekiwania tygodniami na ew. naprawe

Po 2 miesiącach użytkowania musiałam wysłać telefon na gwarancję - do Wrocławia; od momentu nadania do powrotu naprawionego telefonu - 6 dni, w tym weekend :P 

 

10 godzin temu, Technos napisał:

- fakture zakupu 23% na pelna kwote (w przypadku zakupu z Chin i zaplaceniu VAT cena koncowa jest niemal identyczna jak u nas)

No jak ktoś potrzebuje fakturę, to to na pewno istotna kwestia; jeśli nie - to tego VATu po drodze naprawdę nie trzeba* płacić i nadal wychodzi taniej ;)
(*w znaczeniu "nie jest tak, że trzeba", a nie "jak ci przywalą, to możesz olać, mówiąc kolokwialnie" ;) ) 

 

10 godzin temu, Technos napisał:

- porade przed zakupem oraz wsparcie techniczne po nim

A od czego forum?! :D 

 

Nie twierdzę bynajmniej, że to przemawia za NIEkupowaniem u Was, ale pokazuję, że Wasze argumenty nie są do końca trafione... ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2016 o 06:56, magyarek napisał:

 

 

Nie twierdzę bynajmniej, że to przemawia za NIEkupowaniem u Was, ale pokazuję, że Wasze argumenty nie są do końca trafione... ;) 

 

 

Jesli ktos chce dokonac zakupu z Chin to rowniez polecamy sprawdzonych sprzedawcow. Mimo wszystko cieszymy sie, ze jesli juz sie Pan waha, to miedzy zakupem u nas a w IBG :) 

 

Dnia 23.05.2016 o 14:39, Ulthion napisał:

Po ile ostatno w technosie były rn3 pro? Obecnie brak to nawet nie mogę podejrzeć czy czekać na to :<

Ceny sa uzaleznione od kilku czynnikow i w przypadku smartfonow dosc dynamicznie sie zmieniaja, dlatego zawsze ustalamy je na biezaco, to jaka cena obowiazywala jakis czas temu nie ma wiekszego wyplywu na cene obecna.

 

Dnia 18.05.2016 o 20:42, MD13 napisał:

Dla społeczności miui polska macie jakąś zniżkę??

Wysłane z mojego KM EAGLE 1065G przy użyciu Tapatalka

Tak, wprowadzilismy wlasnie kody rabatowe dla uzytkowników MIUIPolska oraz naszych stalych klientow :) Szczegoly znajduja sie tutaj:

http://technos-online.pl/kupony-rabatowe.html

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2016 o 06:56, magyarek napisał:

Kupując na Ibuygou czekałam 6 dni od momentu złożenia zamówienia (...)

Po 2 miesiącach użytkowania musiałam wysłać telefon na

gwarancję (...) 

6 minut temu, Technos napisał:

Mimo wszystko cieszymy sie, ze jesli juz sie Pan waha, to miedzy zakupem u nas a w IBG (...) 

Kurde. Wy też nie umiecie czytać...? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Technos napisał:

Tak, wprowadzilismy wlasnie kody rabatowe dla uzytkowników MIUIPolska oraz naszych stalych klientow :) Szczegoly znajduja sie tutaj:

http://technos-online.pl/kupony-rabatowe.html

 

Szkoda ,że tak późno odpisaliście bo zamówiłem Mi nota w xiaomiforsale :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę kiepsko , że dyskryminujecie nowych klientów.

Posiadam Redmi 2 i przeglądam forum już któryś miesiąc

Jak dotąd nie widziałem potrzeby rejestracji, a chętnie bym coś u Was kupił.

 

Edytowane przez jax3
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...