Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu prosimy o zalozenie osobnego watku dotyczacego tej kwestii, tak aby w tym nie zrobil sie balagan, co i tak juz nastapilo,Tam mozna bez przeszkod toczyc dyskusje. Ten temat utworzylismy w celu podzielenia sie opinia oraz zadawania nam pytan. A Panowie nazywaja zwykla prosbe i czysto informacyjna wypowiedz ignorancja i zarozumialoscia. Dalszy komentarz zbedny. Pozdrawiamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły bałagan się zrobił w tym wątku przez Pana który chciał nowy telefon po 9 miesiącach zamiast naprawy. Skąd on sie urwał;D


Wracając do sprawy, mam dwa telefony kupione  w technos i wszystko bardzo szybko i sprawnie. Jest tylko jedno ALE, jestem lekko zawiedziony ponieważ mój egzemplarz ma uszkodzony głośnik rozmów, tzn jest ledwo słyszalny w porównaniu do drugiego takiego samego modelu mojej dziewczyny. Jestem w stanie przez niego rozmawiać tylko w pełnej ciszy mocno przykładając telefon do ucha. Co do gwarancji, mieszkam pod Poznaniem i jestem tam codziennie lecz nie mogę przywieźć telefonu osobiście aby skrócic czas naprawy, tylko należy wysłać, czyli stracić 20zł i 2-3dni na czas dostarczenia. Kiedy do nich dzwoniłem nie byli w stanie mi powiedzieć ile będzie trwała naprawa i po jakim czasie mogę się spodziewać telefonu z powrotem. Na ten czas musiałbym zorganizować sobie telefon zastępczy i tak już się meczę od miesiąca rozmawiając przez słuchawki lub głośnomówiący.... Przypuszczam że ta wada istniała od nowości ale zauważyłem to dopiero kiedy usłyszałem jak się rozmawia przez telefon moje dziewczyny - bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, droite napisał:

Niezły bałagan się zrobił w tym wątku przez Pana który chciał nowy telefon po 9 miesiącach zamiast naprawy. Skąd on sie urwał;D

 

Cóż.. Napisali mi, ze telefonu nie da się naprawić i proponują nowy. Dlaczego miałbym się nie zgodzić? Uprzedzam, że jest to pytanie retoryczne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To i ja dodam swoje dwa grosze :).

Kupiłem  w Technos kilka rzeczy smartfona MI4c oraz trochę różnych akcesorii - powerbank, słuchawki, głośnik przenośny . Telefon był ok ale ekran posiadał dziwne plamy oczywiście nie wymienili bo u nich rękojmia trwa 1 godzinę od odebrania przesyłki... Oddałem do naprawy na inny serwis który ogarnął to oczywiście za kasę. Akcesoria działają choć na początku oddałem głośnik do naprawy - również do innego serwisu gdzie stwierdzono że był już naprawiany i to w dodatku źle bo problem pojawił się ponownie.

Jedyne co na plus to szybka wysyłka po zakupie. A jak już klient kupi to później niech się sam martwi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. 2 miesiące temu zakupiłem Redmi Note 2 w sklepie @Technos 

Od razu zauważyłem delikatny pyłek pod szybką przedniego aparatu, jednak w niczym mi to nie wadziło - aparat działał prawidłowo. Jednak teraz po 2 miesiącach wada się pogłębiła i aparat zaczyna dziwnie śnieżyć. Przeszukałem fora i okazało się, że jest sporo tego typu problemów - na xda są nawet poradniki jak to czyścić, bo jest to jakaś wada w niektórych egzemplarzach. Powiem szczerze, że odpowiedź firmy @Technos na pytanie o "wyczyszczenie gwarancyjne" trochę mnie zdziwiła. 

"Witamy,
nie jest to popularny problem w tym modelu, jest Pan pierwsza osoba ktora takie cos zglasza. Nie podlega to naprawie gwarancyjnej. Mozemy dokonac oczyszczenia aparatu, koszt to 50 PLN."

Z przykrością muszę stwierdzić, że jest to firma-serwis widmo, jakich mnóstwo w sieci. Więc pytanie: po co przepłacać? :) Następnym razem kupię na aliexpress. A miałem dobre zdanie i polecałem - szkoda.
 

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Winiu89

LG problemu nie robiło ;) Jeżeli aparat telefonu przy najnormalniejszym w świecie użytkowaniu staje się powoli nieużyteczny, to chyba coś jest nie halo?

Z innymi modelami tego problemu nie posiadam. A mam ich kilka ;)

I weź tu człowieku kup w takim sklepie kolejny model Redmi Note 3. A jak za 2 tygodnie zawali mi pyłem cały aparat, bo nie był dobrze spasowany, to co zrobię? :) 

Podziękować za taką "gwarancję".

 

@Technos

http://en.miui.com/thread-193884-1-1.html

chyba to jednak nie moja wina ;)

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

do tej pory nie otrzymalismy ani jednego zgloszenia dotyczacego takiej rzekomej wady fabrycznej w tym modelu od zadnego z naszych klientow. Byc moze IBG sprzedalo pewnej ilosci klientow wadliwa partie lub sa inne powody, trudno nam uwierzyc aby Xiaomi podczac QC nie dostrzeglo takiej usterki. Jest to troche podobne do chinskich no-brandow a nie Xiaomi, ale i to jest mozliwe, kto wie :)

Do tej pory wszystkie przypadki zapiaszczenia aparatu, z jakimi mielismy do czynienia, wynikaly ewidentnie z winy uzytkownika. W polaczeniu z brakiem takich zgloszen (patrz wyzej), pozwala to sadzic, iz usterka i w tym wypadku powstala z winy uzytkownika (czesto strefa przy aparacie jest nieszczelna wlasnie po upadku telefonu). Dlatego tez poinformowalismy, iz w takim wypadku bedzie to odplatne.

Pana poprosimy o wysylke telefonu do nas. Jesli rzeczywiscie wystepuje taka wada fabryczna, a telefon nie bedzie posiadal zadnych sladow upadku (bardzo latwo to stwierdzic przy dokladnych ogledzinach) dokonamy oczywiscie bezplatnego oczyszczenia apratu, ponadto sprobujemy doszczelnic ten element.

 

9 godzin temu, Wariat napisał:

Może jak obsługa firmy Technos przeczyta ten post to też polepszy swój serwis gwarancyjny :)

 

8 godzin temu, painball napisał:

Zawsze wina klienta;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

Jak najbardziej polepszymy :) W zadnym wypadku nie "zawsze wina klienta". Wykonalismy niejedna naprawe gwarancyjna sprzetu z wada fabryczna. Niestety tacy klienci sie tu nie wypowiadaja.

 

Dnia 23.03.2016 o 12:48, xaviero napisał:

Witam

To i ja dodam swoje dwa grosze :).

Kupiłem  w Technos kilka rzeczy smartfona MI4c oraz trochę różnych akcesorii - powerbank, słuchawki, głośnik przenośny . Telefon był ok ale ekran posiadał dziwne plamy oczywiście nie wymienili bo u nich rękojmia trwa 1 godzinę od odebrania przesyłki... Oddałem do naprawy na inny serwis który ogarnął to oczywiście za kasę. Akcesoria działają choć na początku oddałem głośnik do naprawy - również do innego serwisu gdzie stwierdzono że był już naprawiany i to w dodatku źle bo problem pojawił się ponownie.

Jedyne co na plus to szybka wysyłka po zakupie. A jak już klient kupi to później niech się sam martwi :)

 

Sprzedajemy tylko nowe towary, nigdy nie sprzedalismy zadnemu klientowi jakiegokolwiek uzywanego/naprawianego towaru. Bardzo dziwne jest to co Pan pisze. Sa to oskarzenia bez jakiegokolwiek pokrycia. Dlaczego nie zglosil Pan usterki do nas tylko udal sie do innego serwisu? W takim wypadku nic juz nie zrobimy.

 

 

Edytowane przez Technos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc wszystkim.

Ja dzis odebralem swojego Redmi Note 3 Pro zakupionego w TECHNOS.

Chcialbym podziekowac publicznie firmie TECHNOS Online za profesjonalna obsluge i bardzo dobry kontakt. Zycze wszystkim any tylko tacy sprzedawcy byli na rynku. Pod powyzszym podpisuje die krwia.

Co prawda krotko ale natemat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem aktualnie w trakcie zakupu kolejnego modelu Xiaomi. Powiem Wam szczerze, że po 2 rozmowach telefonicznych ze sklepem xiaomi.com.pl zaczynam odzyskiwać wiarę w @Technos...co jak co, ale szybkości dostawy oraz poprawności wgrania oprogramowania nie można im odmówić. Jedynie ceny względem xiaomi.com.pl troszkę wyższe.

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.03.2016 o 18:23, Technos napisał:

Jak najbardziej polepszymy :) W zadnym wypadku nie "zawsze wina klienta". Wykonalismy niejedna naprawe gwarancyjna sprzetu z wada fabryczna. Niestety tacy klienci sie tu nie wypowiadaja.

Wiadomix. Tak samo jak nie każdy klient, który został olany/nabity w butelkę/jakkolwiek to się nazwie nie napisze na tym forum.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2016 o 18:15, vankosiara napisał:

Nie polecam sklepu.

W skrócie:

Przestało działać mi gniazdo USB, wysłałem na gwarancje. Gwarancje uznano. Zaproponowano mi nowy telefon. Prawie 2 miesiące zwlekana z wysyłką. Gdy w końcu otrzymałem paczkę okazało się, że gwarancji jednak nie uznano i zmieniono zdanie bez mojej wiedzy. Otrzymałem stary telefon (nie naprawiony) z powrotem. Zgłosiłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i do dziś czekam na odpowiedź. To wszystko zaczęło się w listopadzie a trwa do dziś.

Lepiej jest skladac reklamacje z tytulu rekojmi -  niezgodność towaru z umową.   . Jesli sprzedawca w ciagu 14 dni kalendarzowych  nie ustosunkuje sie do naszych żądań, to automatycznie traktowane jest to jako pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Co lepsze w okres 14 dni kalendarzowych wlicza sie rowniez czas dostarczenia zawiadomienia, wiec jesli firma 14go dnia podejmie negatywna decyzje i wysle ja do nas poczta , a my dostaniemy ja po terminie, to reklamacja automatycznie MUSI zostac uznana.

https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/reklamacja-z-tytulu-rekojmi

http://prawoecommerce.pl/ile-masz-czasu-na-rozpatrzenie-reklamacji-i-udzielenie-odpowiedzi-kupujacemu/

 

Na razie wstrzymam sie z zakupem u nich Redmi 3.

Co do reklamacja z tyt. rekojmi to rok temu zakupilem LG L90 dual, ktory po paru dniach uzytkowania wykazywal wadliwe dzialanie GPS i mial problemy z polaczeniami i znikaniem sieci. Dokonalem 1szej reklamacji z tyt. rekojmi na wady fizyczne telef. Oczywiscie olano zadanie zwrotu pieniazkow i telefon odeslano po paru moich monitach. Telefon przyszedl bez zadnego info co zrobiono, i dopiero telefonicznie dowiedzialem sie ze wgrano nowe oprogramowanie, ktory niczym nie roznilo sie od poporzedniego - te same nry. Przez kilka dni telefon dzialal dobrze, a pozniej znowu to samo a  nawet gorzej. Wyslalem ponownie telefon na reklamacje z tyt rekojmi, powolujac sie na poprzednia reklamacje i przypominajac sprzedawcy ze zgodnie z prawem nie ma on juz mozliwosci wyboru trybu jej rozpatrzenia (naprawa lub wymiana). Pismo przy okazji zaadresowalem do dwoch rzecznikow praw konsumenta, jak i do inspekcji handlowej. Poskutkowalo i otrzymalem zwrot pieniazkow. Niestety bez dwukrotnych kosztow przesylki.

 

Technos chyba nie wie, ze zawod sprzedawcy moze byc ryzykowny i trzeba byc przygotowanym na to ze sprzedaje sie czasem wadliwy towar, za ktory (a raczej za producenta) ponosi sie odpowiedzialnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba nigdy nie korzystaliście z serwisu u Technos'a, dotarł dziś do mnie telefon który był na gwarancji. Wykonana została raczej wymiana wyświetlacza, wszystko bez problemowo. Telefonu był na serwisie jakieś 5 dni. Nic tylko polecić firmę Technos i jak będę miał robić kolejny zakup telefonu to na pewno zrobię to ponownie u Technosa :)

Jeżeli wada jest fabryczna to nie macie się czego bać gwarancja na pewno zostanie uznana, inne reklamowanie jako "niezgodność towaru z umową" jest niezłym cwaniactwem, bo jakby nie patrzeć możesz rozwalić np. wejście usb (samemu) i reklamować.

Serwis na pewno lepszy niż nie jedne duże firmy :)

 

//Nezu: Bo wątek ma dotyczyć opinii od sprzedawcy, a nie tego, czy rękojmia się należy czy też nie, to jest temat na osobny wątek, w innym dziale. Tutaj mają wypowiadać się kupujący na temat kupna i dalszych losów, a nie osoby 3 totalnie nie zwiazane z tematem. Wszystkie posty nie na temat będą czyszczone. Chcecie sobie pogadać o rękojmi, to załóżcie w Hyde temacik i dyskutujcie, do woli. 

PS: Sorry, że pisz w Twoim poście edycje, ale nie chce walić olejnego postu bez sensu :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to, pierwszy zakup u TECHNOS zrobiony i... mały szok? Godzina ~15 zamówienie złożone na allegro, godzina 16 informacja od inpost, że paczka została nadana :o. No, no... tak błyskawicznej wysyłki na allegro jeszcze nie miałem :D. Jedyne na co mogę ponarzekać (no na coś muszę :D), to na sposób pakowania... wiem, że Xiaomi ma pancerne pudła, ale jednak pudło od Piston Iron wcale takie pancerne nie jest, a przynajmniej nie wygląda i.. jakby tak zawinąć w bombelkową to zawsze byłoby bezpieczniej :P, ale ogólna moja ocena co do transakcji (z gwarancji mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać) jest pozytywna :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Romarius napisał:

Zakupiłem u Was ostatnio telefon, niestety wersja Miui Polska która została wgrana dramatycznie szybko zżera baterię - po prostu w oczach. Czy jest możliwość abyście wgrali jakąś starszą wersję? 

Sam możesz to zrobić, nie tracąc pieniędzy na wysyłki oraz czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mgralien napisał:

Mam pytanie do @Technos - kiedy będzie można u Was zakupić Redmi 3 Pro grafit? Pozdrawiam i dziękuję za informację.

Redmi 3 Pro bedzie u nas dostepny niebawem, ale dokladna data nie jest znana.

 

Dnia 13.04.2016 o 13:11, Nezumi napisał:

No to, pierwszy zakup u TECHNOS zrobiony i... mały szok? Godzina ~15 zamówienie złożone na allegro, godzina 16 informacja od inpost, że paczka została nadana :o. No, no... tak błyskawicznej wysyłki na allegro jeszcze nie miałem :D. Jedyne na co mogę ponarzekać (no na coś muszę :D), to na sposób pakowania... wiem, że Xiaomi ma pancerne pudła, ale jednak pudło od Piston Iron wcale takie pancerne nie jest, a przynajmniej nie wygląda i.. jakby tak zawinąć w bombelkową to zawsze byłoby bezpieczniej :P, ale ogólna moja ocena co do transakcji (z gwarancji mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać) jest pozytywna :).

Cieszymy sie, ze bylo mile zakoczenie :) Kazda przesylke pakujemy bezpiecznie, na pewno towar nie ulega w jakikolwiek sposob uszkodzeniu. Nie ma obaw. Folii babelkowej uzywamy zawsze przy wysylce telefonow oraz przesylek z kilkoma towarami.

 

17 godzin temu, Romarius napisał:

Zakupiłem u Was ostatnio telefon, niestety wersja Miui Polska która została wgrana dramatycznie szybko zżera baterię - po prostu w oczach. Czy jest możliwość abyście wgrali jakąś starszą wersję? 

Bardzo latwo moze Pan zmienic soft na nowszy/starszy. Wszystkie poradniki na forum :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu i ją przełamałem się i kupiłem telefon xiaomi redmi note 2 prime :) wybór padł na Technos i w zasadzie jestem zadowolony. Telefon kupiłem w sobotę więc wysłany był w poniedziałek a dziś koło 11 był już u mnie. Kartonik z telefonem zawinięty w folię babelkową więc jak najbardziej ok no i szybka wysyłka. Do tego gratisy w postaci folii na ekran oraz silikonowego case a za co również + mimo iż kupiłem sobie szkło oraz hard case więc z dodatków nie skorzystam. Natomiast jest też łyżka dziegciu mianowicie dostałem telefon z brandem china mobile 4g w postaci pięknego nadruku na tylnej obudowie o czym nie było słowa w aukcji. No nic, telefon mi pasuje więc nie będę drążył tematu. Na telefonie wgrane miuipolska więc i za to plusik. Generalnie polecam zakupy mimo tego małego niesmaku który łagodzi cena ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak jak kolega wyżej wczoraj otrzymałem od kuriera mojego Xiaomi Redmi Note 2 Prime zakupiony w sklepie Technos-Online, bezpośrednio przez stronę. Pozwolę sobie napisać kilka słów na temat całego zakupu.

Telefon zamówiony  17.04 (niedziela) wysłany 19.04 (wtorek) Kurier był u mnie 20.04. Zamówiłem Redmi Note 2 Prime z białą klapką (szara w momencie zakupu nie była dostępna) telefon jednak dotarł z szarą klapką, za co bardzo dziękuję zespołowi Technos. :-D Do telefonu gratis folia na wyświetlacz i silikonowe przezroczyste etui. 

Mój RN2 Prime od razu miał wgrane MIUI Polska (widoczne na screenie poniżej) jednak okazało się, że dość szybko schodzi na nim bateria więc po chwili wgrałem najświeższe MIUI Polska dostępne na stronie głównej i jest już dużo lepiej. Co więcej telefon miał również wgrane TWRP.

Na opakowaniu smartfona oczywiście znajdowała się naklejka potwierdzająca oryginalność produktu, po zdrapaniu warstwy wierzchniej sprawdziłem ciąg cyfr tam zawarty i okazało się, że produkt jest jak najbardziej oryginalny. Dodatkowo oczywiście dostałem adapter do ładowarki. Całość była nowa oryginalnie zapakowana. Sklep dostarczył mi również Fakturę 23% VAT oraz pisemną gwarancję widoczną na drugim zdjęciu. 

Cena jaką przyszło mi zapłacić za Xiaomi Redmi Note 2 Prime to 690zł. Z całego zakupu jest bardzo zadowolony. Serdecznie polecam sklep Technos-online. W razie pytań, chętnie odpowiem. ;-) 

Screenshot_2016-04-20-20-47-08_com.android.settings.png

gwarancja 1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.04.2016 o 14:23, Farnsworth napisał:

@Technos Czy data dostępności Redmi 3 PRO "niebawem" uległa może jakiemuś doprecyzowaniu? A przynajmniej czy jest to kwestia dni czy tygodni?

Byc moze bedzie u nas dostepny juz w przyszlym tygodniu, jednak nadal dokladny dzien nie jest znany. Prosimy na biezaco sledzic nasza strone.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dotarło do mnie moje pierwsze Xiaomi - Redmi 3 :) i duże pozytywne zaskoczenie, zamówienie złożone w poniedziałek popołudniu, a w środę wieczorem już telefon był u mnie. Tak szybka wysyłka jak najbardziej na plus ;) a i paczka dobrze zapakowana i zabezpieczona.

Mam tylko jedno pytanie, do @Technos, albo zorientowanych forumowiczów. Wchodząc w ustawienia -> informacje o telefonie wskazuje mi wersję MIUI: MIUI by xiaomi.eu 7.1 (stabilna) 7.1.3.0 (LHPCNCK), podczas gdy, choćby kilka postów wyżej @kuzko wkleił screena, gdzie jest MIUI Polska. Stąd moje pytanie, czy w Redmi 3 nie można wgrać MIUI Polska?

Na opakowaniu nie było zdrapki z kodem, czy to wynika z tego że Xiaomi już tego nie stosuje, bo trafiłam na różne informacje na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Putek napisał:

Wczoraj dotarło do mnie moje pierwsze Xiaomi - Redmi 3 :) i duże pozytywne zaskoczenie, zamówienie złożone w poniedziałek popołudniu, a w środę wieczorem już telefon był u mnie. Tak szybka wysyłka jak najbardziej na plus ;) a i paczka dobrze zapakowana i zabezpieczona.

Mam tylko jedno pytanie, do @Technos, albo zorientowanych forumowiczów. Wchodząc w ustawienia -> informacje o telefonie wskazuje mi wersję MIUI: MIUI by xiaomi.eu 7.1 (stabilna) 7.1.3.0 (LHPCNCK), podczas gdy, choćby kilka postów wyżej @kuzko wkleił screena, gdzie jest MIUI Polska. Stąd moje pytanie, czy w Redmi 3 nie można wgrać MIUI Polska?

Na opakowaniu nie było zdrapki z kodem, czy to wynika z tego że Xiaomi już tego nie stosuje, bo trafiłam na różne informacje na ten temat?

Xiaomi.eu i MIUIPolska ma teraz te same romy. MIUIPolska udostępnia dodatkowo do zainstalowania paczkę z dodatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Putek napisał:

Wczoraj dotarło do mnie moje pierwsze Xiaomi - Redmi 3 :) i duże pozytywne zaskoczenie, zamówienie złożone w poniedziałek popołudniu, a w środę wieczorem już telefon był u mnie. Tak szybka wysyłka jak najbardziej na plus ;) a i paczka dobrze zapakowana i zabezpieczona.

Mam tylko jedno pytanie, do @Technos, albo zorientowanych forumowiczów. Wchodząc w ustawienia -> informacje o telefonie wskazuje mi wersję MIUI: MIUI by xiaomi.eu 7.1 (stabilna) 7.1.3.0 (LHPCNCK), podczas gdy, choćby kilka postów wyżej @kuzko wkleił screena, gdzie jest MIUI Polska. Stąd moje pytanie, czy w Redmi 3 nie można wgrać MIUI Polska?

Na opakowaniu nie było zdrapki z kodem, czy to wynika z tego że Xiaomi już tego nie stosuje, bo trafiłam na różne informacje na ten temat?

 

Instalujemy ten soft klientom, gdyz do Redmi 3 nie ma nowszego pod MiFlash bez odblokowania bootloadera. Polecamy aby Pan odblokowal BL i zainstalowal najnowszy soft Xiaomi.eu (nie ma jako tako juz softu MIUIPolska). Do RN2 instalowalismy do jakiegos czasu starszy soft MIUIPolska z marca, gdyz wielu klientow nie rozumialo obecnej sytuacji i oni cytujac "koniecznie musieli miec MIUIPolska a nie jakis Xiaomi.eu". Obecnie juz instalujemy najnowszy X.eu.

W Redmi 3 producent nie zastosowal zdrapek z kodem, podobnie jak w pozostalych nowszych modelach. Ale Xiaomi nie zrezygnowalo calkiem ze stosowania zdrapek z kodami, jak ktos moglby zalozyc. W najnowszej wersji powerbanka 10 000 rowniez je zastosowano, zapewne z powodu tego, iz PB sa najczesciej podrabianym towarem Xiaomi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Xiaomi.eu i MIUIPolska ma teraz te same romy. MIUIPolska udostępnia dodatkowo do zainstalowania paczkę z dodatkami. "

Czyli  Xiaomi.eu  jest w 100% spolszczona ??

Czy wiecie jakie to dodatki sa w MIUI Polska?

 

//Nezu: Tak 100% spolszczone. Dodatki masz do zainstalowania osobno, są to zegarki, motywy, klawiatura, poprawki gps etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2016 o 11:46, Technos napisał:

Byc moze bedzie u nas dostepny juz w przyszlym tygodniu, jednak nadal dokladny dzien nie jest znany. Prosimy na biezaco sledzic nasza strone.

I jak z tą dostawą R3PRO bo na stronie u Was bida z nędzą i śledzenie jej na bieżąco to straszna nuda :P. No chyba, że długi czas oczekiwania na dostawę przełoży się na atrakcyjne to wtedy można się jeszcze trochę ponudzić;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...