Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 15.09.2014o15:05, Technos napisał:
9 godzin temu, divvi napisał:

Witam,

kiedy będą mieli Państwo dostępne Redmi Note 2 w kolorze czarnym?

.Akurat o ten sam model zapytałem ich mailowo - ekspresowo odpowiedzieli, że po 22.02 ma być dostawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam sklepu.

W skrócie:

Przestało działać mi gniazdo USB, wysłałem na gwarancje. Gwarancje uznano. Zaproponowano mi nowy telefon. Prawie 2 miesiące zwlekana z wysyłką. Gdy w końcu otrzymałem paczkę okazało się, że gwarancji jednak nie uznano i zmieniono zdanie bez mojej wiedzy. Otrzymałem stary telefon (nie naprawiony) z powrotem. Zgłosiłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i do dziś czekam na odpowiedź. To wszystko zaczęło się w listopadzie a trwa do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.02.2016o18:15, vankosiara napisał:

Nie polecam sklepu.

W skrócie:

Przestało działać mi gniazdo USB, wysłałem na gwarancje. Gwarancje uznano. Zaproponowano mi nowy telefon. Prawie 2 miesiące zwlekana z wysyłką. Gdy w końcu otrzymałem paczkę okazało się, że gwarancji jednak nie uznano i zmieniono zdanie bez mojej wiedzy. Otrzymałem stary telefon (nie naprawiony) z powrotem. Zgłosiłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i do dziś czekam na odpowiedź. To wszystko zaczęło się w listopadzie a trwa do dziś.

 

Szanowny Panie,

Tlumaczylismy Panu juz wielokrotnie, ale niestety widac, iz slowo pisane do Pana nie dociera. Uszkodzil Pan mechanicznie gniazdo USB i domaga sie naprawy gwarancyjnej. Reklamacja nie zostala uznana z oczywistych wzgledow. 

Niesamowite jest to, iz sam uszkodzil Pan gniazdo USB mechanicznie i ma Pan jeszcze tupet aby nie tylko domagac sie naprawy, ale zglosic sprawe do rzecznika. Rece opadaja...

 

P.S.1 - nie jest to temat na takie dyskusje, stosowna koresponencja jest z Panem przez nas prowadzona

P.S.2 - przypominamy, iz obowiazuje cos takiego jak tajemnica korespondencji i nie zyczymy sobie aby udostepniac jej tresc publicznie na forum.

 

Pozdrawiamy :)

 

 

Dnia 18.02.2016o11:41, divvi napisał:

Witam,

kiedy będą mieli Państwo dostępne Redmi Note 2 w kolorze czarnym?

 

Są już dostępne :)

 

Edytowane przez Technos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omyłkowo się pomyliliscie? Niestety, ale za pomyłki się płaci. Skoro ma na piśmie że mu naprawicie a później: o przepraszamy a jednak nie, to dziwne że się klient wkurzył?Co to w ogóle za podejście do tematu.

Jak macie trochę przyzwoitości to teraz naprawcie. Ja jak się pomyle w mojej pracy to tez czasami muszę za to odpowiadać!

I jeszcze tajemnica korespondencji? Co nie na rękę wam że w konia klienta zrobiliście?Jak dobre komentarze to dobrze jak źle to zakaz publikacji i drazenia sprawy?

Piszą o tupecie. Zacznijcie od przepraszam, bo obsługa klienta jest tak samo ważna jak cena.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@juventus82

Dobrze to ująłeś, muszę przyznać, że lepiej niż ja sam.

 

@Technos

Otóż chodzi własnie chodzi o tę "pomyłkę". Do telefonu tylko ja miałem dostęp a USB samo uległo uszkodzeniu - widocznie otrzymałem wadliwą sztukę ze słabym lutem, który po prostu po pewnym czasie puścił. Po za tym to nie mi się tłumaczyć a Wam. Nie dość, że dwukrotnie przekroczyliście umowny termin "naprawy" to dodatkowo najpierw uznaliście gwarancje a potem już unieważniliście BEZ MOJEJ WIEDZY. Nie kłóciłbym się gdyby to gwarancja od razu była nie przyjęta - ale tutaj nie dość, że kazaliście mi czekać z powrotem na telefon prawie 2 miesiące (tel. otrzymali od mnie ok. 09.11.2015 a zwrócono mi go 31.12.2015). Warto wspomnieć, że gwarancja telefonu kończyła się w połowie grudnia, zatem podejrzewam również specjalne przetrzymanie telefonu na Waszą korzyść.

Nie ma takiego czegoś jak pomyłka bez konsekwencji - gdybym to ja KLIENT się pomylił to na pewno musiał bym ponieść jakieś konsekwencje ale gdy to SPRZEDAWCA się pomyli to "nic się nie stało, każdemu się zdarza". W dodatku ta dantejska edycja postu tylko po to aby nie było niewygodnych argumentów przeciwko Wam.. Brak słów, piszecie o tupecie a sami macie nie mniejszy.
W formularzu gwarancyjnym napisałem, że do naprawy zgłaszam "nie działające gniazdo USB, charczący głośnik, zawieszanie się systemu". W korespondencji zaczęliście kłamać, że napisałem TYLKO i wyłącznie o zawieszającym się systemie a USB nic Wam nie wiadomo. To jest jakaś kpina? Naprawdę współczuje Waszym klientom, którzy będą zmuszeni oddać Wam coś na gwarancję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia o sklepie została przez Vankosiarę przedstawiona. Wiedzy na temat korespondencji nie posiadamy i posiadać nie będziemy.. Gdyby była na forum zamieszczona, jej 100% -owej autentyczności i tak nie mógłby nikt z "forum" stwierdzić....stworzenie fake-a to żaden problem... Wiem na czym polega prowadzenie firmy...i jak często ludzie w perfidny sposób wyłudzają rabaty, dodatkowe usługi, gift y itd... Osobiście nikogo nie osądzam..bo i jedna strona i druga może mieć tak naprawdę rację.. Należy jednak pamiętać, że każdy ma prawo do błędu...zdaje się, że wszyscy jesteśmy tylko ludźmi.... Ciągnięcie tej dyskusji uważam więc za bezsensowne i nieprowadzące do niczego...Opinia o sklepie została już wyrażona... Udało mi się być zadowolonym klientem Technos...może miałem szczęście...a może ten przypadek jest tylko jednostkowym...bardziej przychylałbym się jednak do tej drugiej wersji... ale to tylko moje skromne zdanie... finito ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Davido fajnie że Ty jesteś zadowolony. Wiedzy o korespondencji nie znamy, bo sklep nie chce się nią podzielić. Co więcej wręcz zabrania tego klientowi zasłaniając się tajemnicą korespondencji. Jak myślisz dlaczego? Jednak dyplomatycznie można napisać ze nie znamy sprawy. Jak dla mnie sklep ukrywa niewygodne fakty. Mi to wystarczy, nie wiem jak innym. Dalej sklep pisał że omyłkowo wysłał klientowi złego maila, następnie po moim poście wyedytowal, bo im się chyba głupio zrobiło. To drugi bardzo niekorzystny fakt. Nawolywanie w stylu: dajcie spokój, nie mówmy o tym też jest nie na miejscu, bo właśnie takie sytuacje odróżniają dobry sklep od złego.

I Davido nie wiem, ale jakie Ty masz podejście każdy klient to Polak, złodziej i oszust? Czyli klient nasz wróg? Niby nie znasz sprawy, ale sugerujesz, że często ludzie oszukują. Moim zdaniem właśnie wielu ludzi jest w porządku, zas oszuści to mały procent. Jeśli zakładasz sklep z myślą ze każdy klient to potencjalny złodziej to naprawdę nie wiem....

I trzeba mówić o takich sytuacjach. Ja na przykład wyleczylem się z zakupu w tym sklepie. A wszedłem właśnie po to by zobaczyć opinie. No ale jeśli sklep atakauje klienta (później edytowali post) przez własną pomyłkę. Bije z tego pycha i buta. No to sorry.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kazdego klienta mamy z zalozenia pozytywne podejcie, takie iz nie jest oszustem, praktyka jednak pokazuje, iz niestety jest grupa klientow nieuczciwych, takich jak pan Vankosiara, ktorzy zdenerowani odmowa naprawy nastepnie umieszczaja takie nie majace nic wspolnego z prawda opinie.

Klient uszkodzil mechanicznie gniazdo USB i probowal wymusic naprawe gwarancyjna. Temat z naszej strony jest zamkniety, pan Vankosiara wyrazil juz swoje zdanie na ten temat i przy kolejnych wpisach bedziemy wnioskowali o ich usuniecie aby nie zasmiecac tego tematu. Stosowna korepondencja jest prowadzona z tym panem. Dziwi nas bardzo, iz wypowiadaja sie tutaj osoby nie znajace sprawy, chyba ze konto juventus82 to drugie konto pana Vankosiary

Korzystajac z okazji, pozdrawiamy pozostalych naszych klientow, ktorzy zdecydowali sie podzielic opinia o nas. Myslimy, iz kazdy potecjalny klient, ktory przeczyta tysiace pozytywnych opinii o naszym sklepie oraz klika negatywnych od sfrustrowanych, nieuczciwych klientow, sam bedzie w stanie dojsc do stosownego wniosku :)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posadzenie jakoby moje konto bylo drugim kontem jest tak oburzajace i podłe, że naprawdę szkoda gadać. Wypraszam sobie tego typu insynuacje. Można prześledzić moje posty. Nie jestem od wczoraj na forum. Te posadzanie świadczy tylko o kulturze a właściwie jej braku w sklepie technos. Proszę żeby oba posty zostały zachowane. Niech każdy widzi co to za sklep i jak traktuje nie tylko byłych jak i potencjalnych. Skandal i tyle.

A propos sprawe przedstawil forumowicz, zas wy nie chcecie by inni znali sprawę, bo wam to nie na rękę. Przedstawiacie swoją wersję a na info żeby pokazać korespondencje to nie nie wolno tajemnica. Także darujcie sobie tłumaczenie. Bez korespondencji to nic nie warte. I proszę mnie nie obrażać bo sobie tego nie życzę.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Technos

A wiecie co jest najbardziej nie fajne? Przez Waszą pomyłkę przez prawie 2 miesiące myślałem, że dotrze do mnie nowy sprzęt (bo w końcu gwarancje uznaliście) a gdy dostałem stary, nie naprawiony telefon to nawet nie otrzymałem od Was symbolicznego "przepraszam". Oddawałem wiele sprzętów na gwarancje i nigdy się nie zdarzyła taka pomyłka jak tu - po max 2 tygodniach wiedziałem czy gwarancja jest uznana czy nie. I mogłem być pewien tego co mi napisano/powiedziano. A tutaj? Tutaj była jedna wielka niewiadoma. Szczycicie, że przez kilka lat zebraliście wielkie doświadczenie a tym czasem tego doświadczenia Wam brak bo nie potraficie się pozbyć jednego niezadowolonego klienta.

Gdybym to ja uszkodził gniazdo USB to moja duma nie pozwalałby wysłać tego na gwarancje, bo sam to zepsułem. Ale lepiej od razu założyć, że jest się oszustem i krętaczem..

 

Nie życzę sobie aby moje posty były usuwane - nie łamią one regulaminu w żaden sposób ponieważ rozmowa jest ciągle na temat a @Technos nie może żądać od mnie usunięcia postów, ponieważ jest zwykłym użytkownikiem forum jak ja i nie jest nad mną w hierarchii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupuję coś na allegro to kieruję się nie tylko ilością negatywów. Ważniejsze jest dla mnie co na negatyw odpowiedział sprzedawca. Kupuję u tego gdzie jest najwięcej skreślonych negatywnych opinii. Oznacza to dla mnie, że sprzedawca potrafi dogadać się z klientem zamiast iść w zaparte. Tu w zaparte idzie się na chama (edycja posta w celu zaciemnienia sprawy, zarzucanie klientowi kłamstwa i nieuczciwości, no i najlepsze - zabranianie ujawnienia korespondencji, przecież nie prywatnej w końcu). Ja takie sklepiki omijam.

No i jeszcze jedno. Na tym forum było opisane sporo przypadków uszkodzenia gniazd USB. Czyżby wszyscy oni popsuli te gniazda specjalnie, sobie na złość ?

(Siedzę na tym forum jakiś czas i nie mam drugiego konta jakby co)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozytywną opinię za szybką wysyłkę to każdy może dostać, ważniejsze jest to co się dzieje po sprzedaży, dlatego wolę sobie zamówić samemu telefon z Chin a w razie czego naprawić sobie odpłatnie u Acida niż użerać się później ze sprzedawcą i gwarancją :)

Wysłane z mojego Mi-4c

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez taką głupotę, swoje niepoważne postępowanie Technos niestety ale traci na wiarygodności, przetrzymywać prawie 2 miesiące telefon a na końcu wydymać klienta to słaba reklama. Tym bardziej, że naprawa USB  to raczej nie koszt wymiany ekranu. Po takim okresie przetrzymania towaru sprzedawca na własny koszt powinien naprawić gniazdo i wysłać towar właśnie za taki długi okres rozpatrywania gwarancji. Jedna głupia decyzja i strata wiarygodności pełną gębą, ale widocznie lubią taką politykę. I jeszcze te żądania czy też wnioski o usuwanie postów...ktoś się tu chyba poczuł jak pan i władca. Poza tym o ile się nie mylę, gwarancja przedłuża się o czas pobytu telefonu w serwisie, ktoś bardziej biegły niech potwierdzi lub zaprzeczy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę się tylko pozytywnie wypowiedzieć na temat technos. Kupiłem tam moje RN2, power bank i etui na power bank. Wszystko sprawnie, gratisy typu folia na ekran i silikonowe plecki, wgrany najnowszy soft MIUI Polska. Żadnych problemów z urządzeniami. Mogę tylko polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja dopiero po tym jak się upomniałem otrzymałem  przeprosiny , chociaż nie do końca jestem zadowolony z załatwienia mojej sprawy .Teraz czekam na odpowiedź z Technos ...niestety są bardzo oszczędni w wypowiedziach.

Poczekam jeszcze ze kilka dni i opiszę moją sprawę ku przestrodze dla innych........

Witam

Kupiłem u Technos telefon ----- szybka wpłata i szybka dostawa ...tu koniec pozytywów.

Ja dopiero po tym jak się upomniałem otrzymałem  przeprosiny , chociaż nie do końca jestem zadowolony z załatwienia mojej sprawy .Teraz czekam na odpowiedź z Technos ...niestety są bardzo oszczędni w wypowiedziach.

Poczekam jeszcze ze kilka dni i opiszę moją sprawę ku przestrodze dla innych........

Edytowano przed chwilą przez fancik

12 minut temu, fancik napisał:

 

Witam

Kupiłem u Technos telefon ----- szybka wpłata i szybka dostawa ...tu koniec pozytywów.

Ja dopiero po tym jak się upomniałem otrzymałem  przeprosiny , chociaż nie do końca jestem zadowolony z załatwienia mojej sprawy .Teraz czekam na odpowiedź z Technos ...niestety są bardzo oszczędni w wypowiedziach.

Poczekam jeszcze  kilka dni i opiszę moją sprawę ku przestrodze dla innych........

Edytowano przed chwilą przez fancik

 

Edytowane przez fancik
tekst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też szybko dostałem zakupiony telefon , ale po kilku dniach już tak się nie cieszyłem, a teraz czekam  na jakąkolwiek odpowiedź , na zadane pytania.

Rozumiem że firma  nie może odpowiadać za wszystkie niedoróbki , ale skoro reklamuje się , że jest najlepszym serwisem to do czegoś zobowiązuje.

Naprawdę irytujące jest traktowanie klienta po zakupie , a brak kontaktu jest trochę nie na miejscu ...

Nie jestem  sfrustrowanym , nieuczciwych klientem . Mam już swoje lata i chciałbym aby na moje grzeczne i nie narzucające się pytania Ktoś łaskawie odpowiedział.

Szkoda że firma Technos tak łatwo rozmienia na drobne swoje osiągnięcia i traktuje mniejszość ( tych mniej zadowolonych jak intruzów )

Pozdrawiam i życzę bez awaryjnej pracy zakupionego sprzętu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.02.2016o16:24, juventus82 napisał:

 

Omyłkowo się pomyliliscie? Niestety, ale za pomyłki się płaci. Skoro ma na piśmie że mu naprawicie a później: o przepraszamy a jednak nie, to dziwne że się klient wkurzył?Co to w ogóle za podejście do tematu.

Jak macie trochę przyzwoitości to teraz naprawcie. Ja jak się pomyle w mojej pracy to tez czasami muszę za to odpowiadać!

I jeszcze tajemnica korespondencji? Co nie na rękę wam że w konia klienta zrobiliście?Jak dobre komentarze to dobrze jak źle to zakaz publikacji i drazenia sprawy?

Piszą o tupecie. Zacznijcie od przepraszam, bo obsługa klienta jest tak samo ważna jak cena.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Nie jestesmy robotami a ludzmi, pomylka w koresponencji moze sie zdarzyc. Niniejszym przepraszamy Pana za pomylke w korespondencji. Natomiast nie oznacza to, iz w przypadku usterki nie podlegajacej gwarancji zostanie wtedy ona uznana. 

 

Dnia 22.02.2016o17:18, vankosiara napisał:

@juventus82

Dobrze to ująłeś, muszę przyznać, że lepiej niż ja sam.

 

@Technos

Otóż chodzi własnie chodzi o tę "pomyłkę". Do telefonu tylko ja miałem dostęp a USB samo uległo uszkodzeniu - widocznie otrzymałem wadliwą sztukę ze słabym lutem, który po prostu po pewnym czasie puścił. Po za tym to nie mi się tłumaczyć a Wam. Nie dość, że dwukrotnie przekroczyliście umowny termin "naprawy" to dodatkowo najpierw uznaliście gwarancje a potem już unieważniliście BEZ MOJEJ WIEDZY. Nie kłóciłbym się gdyby to gwarancja od razu była nie przyjęta - ale tutaj nie dość, że kazaliście mi czekać z powrotem na telefon prawie 2 miesiące (tel. otrzymali od mnie ok. 09.11.2015 a zwrócono mi go 31.12.2015). Warto wspomnieć, że gwarancja telefonu kończyła się w połowie grudnia, zatem podejrzewam również specjalne przetrzymanie telefonu na Waszą korzyść.

Nie ma takiego czegoś jak pomyłka bez konsekwencji - gdybym to ja KLIENT się pomylił to na pewno musiał bym ponieść jakieś konsekwencje ale gdy to SPRZEDAWCA się pomyli to "nic się nie stało, każdemu się zdarza". W dodatku ta dantejska edycja postu tylko po to aby nie było niewygodnych argumentów przeciwko Wam.. Brak słów, piszecie o tupecie a sami macie nie mniejszy.
W formularzu gwarancyjnym napisałem, że do naprawy zgłaszam "nie działające gniazdo USB, charczący głośnik, zawieszanie się systemu". W korespondencji zaczęliście kłamać, że napisałem TYLKO i wyłącznie o zawieszającym się systemie a USB nic Wam nie wiadomo. To jest jakaś kpina? Naprawdę współczuje Waszym klientom, którzy będą zmuszeni oddać Wam coś na gwarancję..

Kazdy produkt, tym bardziej Xiaomi, przechodzi tzw. quality check przy produkcji, aby wyeliminowac ew. usterki fabryczne takie jak zly lut zostaly wykryte. Natomiast ani Pan jako klient nie udowodni, iz otrzymal sztuke wadliwa (nawet gdyby wada wystepowala od razu po zakupie, a w Pana przypadku tak nie bylo, usterke zglaszal Pan o wiele pozniej, wiec tym bardziej to niemozliwe) ani my nie udowodnimy, iz to z Pana winy nastapila usterka. Dlatego wlasnie udzielana przez nas gwarancja, tak jak w przypadku kazdej innej gwarancji na kazdy zakupiony produkt, nie obejmuje uszkodzen mechanicznych urzadzenia. 

Awaria glosnika, a tym bardziej zawieszanie sie systemu, wynikaja czesto wlasnie z softu. Nie mozna bylo go przeinstalowac, gdyz uszkodzone bylo gniazdo USB.

 

Dnia 22.02.2016o21:04, juventus82 napisał:

 

Dobrze Davido fajnie że Ty jesteś zadowolony. Wiedzy o korespondencji nie znamy, bo sklep nie chce się nią podzielić. Co więcej wręcz zabrania tego klientowi zasłaniając się tajemnicą korespondencji. Jak myślisz dlaczego? Jednak dyplomatycznie można napisać ze nie znamy sprawy. Jak dla mnie sklep ukrywa niewygodne fakty. Mi to wystarczy, nie wiem jak innym. Dalej sklep pisał że omyłkowo wysłał klientowi złego maila, następnie po moim poście wyedytowal, bo im się chyba głupio zrobiło. To drugi bardzo niekorzystny fakt. Nawolywanie w stylu: dajcie spokój, nie mówmy o tym też jest nie na miejscu, bo właśnie takie sytuacje odróżniają dobry sklep od złego.

I Davido nie wiem, ale jakie Ty masz podejście każdy klient to Polak, złodziej i oszust? Czyli klient nasz wróg? Niby nie znasz sprawy, ale sugerujesz, że często ludzie oszukują. Moim zdaniem właśnie wielu ludzi jest w porządku, zas oszuści to mały procent. Jeśli zakładasz sklep z myślą ze każdy klient to potencjalny złodziej to naprawdę nie wiem....

I trzeba mówić o takich sytuacjach. Ja na przykład wyleczylem się z zakupu w tym sklepie. A wszedłem właśnie po to by zobaczyć opinie. No ale jeśli sklep atakauje klienta (później edytowali post) przez własną pomyłkę. Bije z tego pycha i buta. No to sorry.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Nie chcemy aby ta kwestia byla dalej omawiana na forum, gdyz udzielilismy juz Panu stosownej odpowiedzi zarowno tutaj, jak i korespondencyjnie, rowniez w kwestii odsetka nieuczciwych klientow, ktory (niestety) jest stosunkowo duzy i stad wynika podejcie sprzedawcow. Wykreowalo sie ono niejako samo, w toku prowadzonej przez nas sprzedazy, w wyniku roznych nieuczciwych zachowan Panstwa - klientow. Co natomiast nie oznacza, iz klientow uczciwych jest mniejszosc, wrecz przeciwnie.

Wielokrotnie przekonalismy sie o uczciwosci i pozytywnym podejsciu klientow i takich najbardziej sobie szanujemy. Wiele z takich osob jest naszymi stalymi klientami, otrzymuje od nas gratisy, rabaty, niespodzianki etc. Bylo tez tak kilkukrotnie w przypadku naszego bledu, np. przy wysylce. Natomiast gdy prosimy natomiast o podzielenie sie opinia tutaj na forum, znowu przyklad -  jestesmy przez niektore osoby obsypani zarzutami iz "spamujemy" z prosbami o umieszczenie opinii. taki to niestety paradoks :) 

 

Dnia 23.02.2016o15:42, juventus82 napisał:

Posadzenie jakoby moje konto bylo drugim kontem jest tak oburzajace i podłe, że naprawdę szkoda gadać. Wypraszam sobie tego typu insynuacje. Można prześledzić moje posty. Nie jestem od wczoraj na forum. Te posadzanie świadczy tylko o kulturze a właściwie jej braku w sklepie technos. Proszę żeby oba posty zostały zachowane. Niech każdy widzi co to za sklep i jak traktuje nie tylko byłych jak i potencjalnych. Skandal i tyle.

A propos sprawe przedstawil forumowicz, zas wy nie chcecie by inni znali sprawę, bo wam to nie na rękę. Przedstawiacie swoją wersję a na info żeby pokazać korespondencje to nie nie wolno tajemnica. Także darujcie sobie tłumaczenie. Bez korespondencji to nic nie warte. I proszę mnie nie obrażać bo sobie tego nie życzę.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Jesli tak nie jest to niniejszym odwolujemy ten zarzut. Ten komentarz byl natomiast raczej forma luznego zartu, jesli poczul sie Pan urazony to przepraszamy.

 

Dnia 23.02.2016o15:53, Madzia86 napisał:

 

Czytając opinie wcześniej miałam o was jak najlepsze zdanie. Teraz okazałiscie się jak xon24 Januszami biznesu

Jesli w Pana opinii nie uznanie roszczenia naprawy gwarancyjnej w wyniku uszkodzenia mechanicznego oraz zwykla ludzka pomylka jest synonimem bycia "januszami biznesu", pozwolimy sobie nie dyskutowac z Pana opinia.

 

Dnia 23.02.2016o20:02, vater napisał:

Jak kupuję coś na allegro to kieruję się nie tylko ilością negatywów. Ważniejsze jest dla mnie co na negatyw odpowiedział sprzedawca. Kupuję u tego gdzie jest najwięcej skreślonych negatywnych opinii. Oznacza to dla mnie, że sprzedawca potrafi dogadać się z klientem zamiast iść w zaparte. Tu w zaparte idzie się na chama (edycja posta w celu zaciemnienia sprawy, zarzucanie klientowi kłamstwa i nieuczciwości, no i najlepsze - zabranianie ujawnienia korespondencji, przecież nie prywatnej w końcu). Ja takie sklepiki omijam.

No i jeszcze jedno. Na tym forum było opisane sporo przypadków uszkodzenia gniazd USB. Czyżby wszyscy oni popsuli te gniazda specjalnie, sobie na złość ?

(Siedzę na tym forum jakiś czas i nie mam drugiego konta jakby co)

Wszystkie negatywne opinie jakie otrzymalismy (abstrahujac od tego, iz nie sa to opinie dotyczace produktow Xiaomi) sa wystawione przez klientow, ktorzy nie mieli racji. Zaden z nich finalnie nie sprokurowal uzyskania przez siebie kierowanych do nas roszczen, rowniez po kontakcie z takimi organami, jak Rzecznik Praw Konsumentow, ktore to nam przyznawaly racje. 

Prosze nam wierzyc, iz wykonalismy wiele napraw i wymian urzadzen (wiekszosc nie Xiaomi, gdyz ta marka jest najmniej awaryjna) w przypadkach gdy dane roszczenie bylo zasadne. Natomiast zadowoloni klienci rzadko sa sklonni do umieszczania opinii np. w tym temacie, natomiast ci niezadowoleni robia to niemal natychmiast.

 

Dnia 23.02.2016o20:08, Winiu89 napisał:

Pozytywną opinię za szybką wysyłkę to każdy może dostać, ważniejsze jest to co się dzieje po sprzedaży, dlatego wolę sobie zamówić samemu telefon z Chin a w razie czego naprawić sobie odpłatnie u Acida niż użerać się później ze sprzedawcą i gwarancją :)

Wysłane z mojego Mi-4c

Jak najbardziej, pod warunkiem zakupu u sprawdzonego sprzedawcy. My rowniez wielokrotnie polecamy takim osobom serwis u pana Bartlomieja :)

 

Dnia 24.02.2016o08:35, goray napisał:

Dzięki vankosiara za ostrzeżenie - miałem właśnie brać u Technosa Mi4c ale widzę, że bezpieczniej kupić na IBG.

 

My rowniez jak najbardziej polecamy IBG osobom chcacym zakupic dany towar bezposrednio z Chin, nasza oferta natomiast jest skierowana do osob chcacych otrzymac towar szybko, z Polski, wraz z faktura i gwarancja realizowana na miejscu w Polsce.

 

Dnia 24.02.2016o14:39, b_olton napisał:

Przez taką głupotę, swoje niepoważne postępowanie Technos niestety ale traci na wiarygodności, przetrzymywać prawie 2 miesiące telefon a na końcu wydymać klienta to słaba reklama. Tym bardziej, że naprawa USB  to raczej nie koszt wymiany ekranu. Po takim okresie przetrzymania towaru sprzedawca na własny koszt powinien naprawić gniazdo i wysłać towar właśnie za taki długi okres rozpatrywania gwarancji. Jedna głupia decyzja i strata wiarygodności pełną gębą, ale widocznie lubią taką politykę. I jeszcze te żądania czy też wnioski o usuwanie postów...ktoś się tu chyba poczuł jak pan i władca. Poza tym o ile się nie mylę, gwarancja przedłuża się o czas pobytu telefonu w serwisie, ktoś bardziej biegły niech potwierdzi lub zaprzeczy.

Nie "dymamy" kazdego klienta, natomiast nasze podejcie do klientow zglaszajacych usterki nie wylaczone z gwarancji/ probujacych wymusic naprawe jest zgola inne od tej drugiej grupy. Powody tego podalismy w postach wczesniej.

 

8 godzin temu, Winiu89 napisał:

W moim odczuciu technos tylko szybko wysyła paczki, później martw się sam bo to ty używałeś ten telefon i na pewno robiłeś to źleemoji14.png

(4 konto Vankosiary)

Wysłane z mojego Mi-4c

W zadnym wypadku nie mamy takiego podejscia. Swiadczy o tym m.in. stosunek ilosci zadowolonych klientow do tych niezadowolonych.

 

19 godzin temu, Lamcza napisał:

 

 

 

 

 

Podsumuje logikę... Dziwi was ze na forum wypowiadają się o tej sprawie osoby które sprawy nie znają jednocześnie nie życzycie sobie aby sprawę poznały. Chyba mam racje :D?

 

Pewnie najlepiej by było zeby nikt o tym nie pisał ale ups jesteśmy na forum :/ ... a to pech...

 

 Normalnie rzekłbym ze sklep ma racje i koleś sobie gniazdo sam zepsuł ale gdy czytam wypowiedzi sklepu to mnie zbiera na śmiech i zaczynam wierzyć klientowi :D.

 

Inna sprawa ze do "sklepu" który w takim przypadku za wszelka cenę chce utajnić korespondencje przeprowadzana z klientem od razu tracę szacunek bo co może ona zawierać skoro sprzedawca obawia się jej treści ano cóż innego jak dowody na to iż nie ma racji i winien jest klientowi naprawę albo nowy tel.

No chyba ze Technos molestuje klientów nagimi fotkami i nie chce zeby sprawa wyszła na jaw? (to tylko teoria)

 

Jeszcze taka refleksja panie poufna korespondencja naraziłeś opinie dla 50-100zl za wymianę gniazda albo całej plytki/tasmy z portem.Nawet Jesli klient sam by ten port zepsuł to po 2 miesiącach robienia go w balona... ehhh masz leb

 

 

 

 

 

PS. Jestem 3 kontem pana Vankosiary!

 

Dokladnie, przedstawienie koresponencji nie zmieni nic w sprawie. Pan Vankosiara przedstawil juz swoja opinie o naszym sklepie, z ktora nie zgadzamy sie, ale ma do tego prawo, sluzy temu ten temat. Nie sluzy on natomiast temu, aby w kwestii zasadnosci roszczen danego klienta na forum wypowiadaly sie osoby, ktore nie znaja danej sprawy, nie widzialy danego telefonu na oczy i tym podobne, gdyz byloby to absurdalne.

Nie bedziemy ponownie w tym temacie wypowiadali sie w sprawie tego klienta a dalsze kroki beda przeprowadzane w bezposrednim z nim kontakcie.

 

 

20 godzin temu, fancik napisał:

Witam

Ja też szybko dostałem zakupiony telefon , ale po kilku dniach już tak się nie cieszyłem, a teraz czekam  na jakąkolwiek odpowiedź , na zadane pytania.

Rozumiem że firma  nie może odpowiadać za wszystkie niedoróbki , ale skoro reklamuje się , że jest najlepszym serwisem to do czegoś zobowiązuje.

Naprawdę irytujące jest traktowanie klienta po zakupie , a brak kontaktu jest trochę nie na miejscu ...

Nie jestem  sfrustrowanym , nieuczciwych klientem . Mam już swoje lata i chciałbym aby na moje grzeczne i nie narzucające się pytania Ktoś łaskawie odpowiedział.

Szkoda że firma Technos tak łatwo rozmienia na drobne swoje osiągnięcia i traktuje mniejszość ( tych mniej zadowolonych jak intruzów )

Ja dopiero po tym jak się upomniałem otrzymałem  przeprosiny , chociaż nie do końca jestem zadowolony z załatwienia mojej sprawy .Teraz czekam na odpowiedź z Technos ...niestety są bardzo oszczędni w wypowiedziach.

Pozdrawiam i życzę bez awaryjnej pracy zakupionego sprzętu...

Szanowny panie fancik. Naszym zdaniem nie tyle my jestesmy oszczedni w wypowiedziach, co Pan jest w nich bardzo rozwiazly. Natomiast wg naszych informacji uzyskal Pan juz oczywiscie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania mailowo, prosimy sprawdzic skrzynke, a za nasza ew. powsciagliwosc zostal Pan juz przeproszony, co sam zaznaczyl. Rowniez mimo tego malego zgrzytu w korespondencji pozdrawiamy Pana :)

 

Dnia 24.02.2016o23:22, milansport napisał:

Kiedy przewidujecie mieć Mi5 w ofercie i w jakich cenach? :)

Oczywiscie przewidujemy, natomiast dokladna data oraz ceny nie sa jeszcze znane. 

 

Dnia 25.02.2016o12:48, Nowaj napisał:

ja czekam na Xiaomi mi4 ale chhyba go już raczej nie będzie 

Wrecz przeciwnie, MI4 jest obecnie u nas dostepny i to w znacznie nizszej cenie. Rowniez trudno dostepna i rzadka czarna wersja kolorystyczna.

 

20 godzin temu, Dexter napisał:

Macie faktycznie na stanie RN 3 32GB w kolorze dark grey? Nigdzie go dostać ostatnio nie idzie

Obecnie na stanie mamy kolor zloty, kolor szary jest chwilowo niedostepny, byc moze bedzie u nas dostepny w niedalekiej przyszlosci.

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technos dobrze zrozumiałem nagabujecie klientów by was chwalili na forum. A co jest nie tak jak ktoś ze chce przekazac jako dowód wasze meile. Zabraniacie ze względu na tajemnice korespondencji. Przychodzi mi na mysl klasyk takie rzeczy tylko w erze :)

Edytowane przez kamiljuras1900
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i na temat, przez rok od zakupu to Technos musi udowodnić, że wada nie istniała od początku, a nie klient udowadniać, że taka wada istniała.

Druga sprawa, sprawdzane są wyrywkowe egzemplarze a nie każdy wyprodukowany.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Technos napisał:

 

Nie "dymamy" kazdego klienta, natomiast nasze podejcie do klientow zglaszajacych usterki nie wylaczone z gwarancji/ probujacych wymusic naprawe jest zgola inne od tej drugiej grupy. Powody tego podalismy w postach wczesniej.


 

Nie wydaje mi się, że wspominałem o każdym kliencie, odniosłem się tylko do konkretnego przypadku, więc proszę nie dodawać nie moich słów w wypowiedzi. Trzymając w serwisie telefon ponad 1,5 miesiąca z błahą usterką a teraz śmiesznie się tłumacząc pomyłką bo zrobił się szum nazywacie podejściem zgoła innym od kogoś?..Ciekawe spostrzeżenie, pozytywne komentarze sprzedanych produktów nie są żadnym wyznacznikiem, wyznacznikiem jest podejście do klienta w przypadku reklamowania produktu, tu akurat można jak widać mieć zastrzeżenia. Dla przykładu podam czas naprawy i wysyłka od i do klienta-serwis firmy Y...A , wysłany sprzęt w czwartek po południu, naprawiony, odebrany we wtorek (czas pobytu w serwisie 4 dni w tym niedziela), wszystko kurierem droga w obie strony ponad 600km...żadnego 1,5 miesiąca czekania. To tyle z moje strony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny mi to żart. Oj technos żart to na pewno nie był. Do tego wyedytowaliscie post w którym pisaliście o własnej omylce.

Nawiasem mówiąc klient wyraził opinie o was. Wy się z tym nie zgadzacie. My jako forumowicze chyba jednak mamy prawo odnieść się do tych informacji, które może i są wg was zdawkowe. Mamy prawo zapytać, bo jesteśmy potencjalnymi klientami. Chcemy wiedzieć czy pieniądze dobrze wydajemy. Jednak zasłaniając sie tajemnicą korespondencji odmawiacie nam oceny. Piszecie uwierzcie nam na słowo to wina klienta. My się tylko pomylilismy w korespondencji. Przecież tam też chodziło o terminy, które były nie do zaakceptowania. Co razem z błędem korespondencji daje już pełen obraz sytuacji. Sytuacji nieciekawej. Do tego to się nie odniesiecie?

A tak tajemnica korespondencji.

Drodzy forumowicze my mamy rację i nawet nie ma co tu podawać dowodów . Mamy rację i tyle. I więcej się nie wypowiadać, bo do moderacji wystąpimy.

To tak chcecie wszystko załatwiać?Bardzo, bardzo nieelegancko i nie prokliencko.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...