Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedawca trochę mało elastyczny, nie chciał wysłać fona pocztą na moja prośbę. Trochę słaby kontakt ze sprzedającym, nie odpisał mi na jednego maila chociaż tu trochę moja wina bo pytałem się o oczywiste oczywistości. Na komentarz na allegro musiałem się dopraszać i czekać kilka dni ale niestety nie dostałem go :(. Co do wysyłki to ekstra szybko, została nadana z 2 godziny po otrzymaniu pieniędzy i była bardzo dobrze zapakowana, chyba kilogram foli bąbelkowej (teraz mam z czego strzelać) Cieszą gratisy w postaci kondoma na telefon i folii ochronnej tyle że kondom jest marnej jakości , strasznie cienki i luźny wiec strach nosić w tym telefon by nie wyleciał na beton, folia przy próbie nałożenia narobiła mi tyle pęcherzy powietrza że wylądowała w koszu. Ogólnie NIE POLECAM sprzedawcy.

Edytowane przez tetkris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, tetkris napisał:

Sprzedawca trochę mało elastyczny, nie chciał wysłać fona pocztą na moja prośbę. Trochę słaby kontakt ze sprzedającym, nie odpisał mi na jednego maila chociaż tu trochę moja wina bo pytałem się o oczywiste oczywistości. Na komentarz na allegro musiałem się dopraszać i czekać kilka dni ale niestety nie dostałem go :(. Co do wysyłki to ekstra szybko, została nadana z 2 godziny po otrzymaniu pieniędzy i była bardzo dobrze zapakowana, chyba kilogram foli bąbelkowej (teraz mam z czego strzelać) Cieszą gratisy w postaci kondoma na telefon i folii ochronnej tyle że kondom jest marnej jakości , strasznie cienki i luźny wiec strach nosić w tym telefon by nie wyleciał na beton, folia przy próbie nałożenia narobiła mi tyle pęcherzy powietrza że wylądowała w koszu. Ogólnie NIE POLECAM sprzedawcy.

No to chyba jakiś żart jest... Aż nie można uwierzyć, że ludzie mogą pisać takie głupoty.

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Acid napisał:

No to chyba jakiś żart jest... Aż nie można uwierzyć, że ludzie mogą pisać takie głupoty.

technos online chciał 2 komentarze pozytywne sam nie dając nawet jednego, mimo że dostarczyłem mu pieniążki ekspersowo i dałem pozytywny komentarz na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Acid napisał: No to chyba jakiś żart jest... Aż nie można uwierzyć, że ludzie mogą pisać takie głupoty.

technos online chciał 2 komentarze pozytywne sam nie dając nawet jednego, mimo że dostarczyłem mu pieniążki ekspersowo i dałem pozytywny komentarz na allegro

I nie polecasz sprzedawcy bo nie dał komentarza na jakimś allegro? Co Ty kupujesz telefon czy komentarz?

Wysłano z MI Note

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Acid napisał: No to chyba jakiś żart jest... Aż nie można uwierzyć, że ludzie mogą pisać takie głupoty.

technos online chciał 2 komentarze pozytywne sam nie dając nawet jednego, mimo że dostarczyłem mu pieniążki ekspersowo i dałem pozytywny komentarz na allegro

I nie polecasz sprzedawcy bo nie dał komentarza na jakimś allegro? Co Ty kupujesz telefon czy komentarz?

Wysłano z MI Note

Dla niektórych szacunek i komentarze na ich temat są ważniejsze... xD

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem mi4c w środę wieczorem, a w piątek DHL zapukał do drzwi.

Przesiadłem się z samsunga s4- i nie mogę uwierzyć, że telefon tak szybko chodzi.

Polecam sprzedawce za szybką wysyłkę i wgranie miui pl (ponoć prosto się wgrywa, ale wyjmujesz telefon z pudełka i działa- to miłe :) ), a przede wszystkim polecam telefon !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Mi4c, który doszedł do mnie  z wgraną dziwną wersją softu. Telefon ciągle się restartował, nie dało nic się na nim zrobić.

Po reklamacji, na której go przeorano wrócił do mnie i już wszystko było ok. Ogólnie reklamacja przebiegła dość sprawnie, telefon śmiga jak ta lala więc ogólnie raczej na plus.

Edytowane przez tranquilo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.12.2015 at 20:27, tetkris napisał:

Sprzedawca trochę mało elastyczny, nie chciał wysłać fona pocztą na moja prośbę. Trochę słaby kontakt ze sprzedającym, nie odpisał mi na jednego maila chociaż tu trochę moja wina bo pytałem się o oczywiste oczywistości. Na komentarz na allegro musiałem się dopraszać i czekać kilka dni ale niestety nie dostałem go :(. Co do wysyłki to ekstra szybko, została nadana z 2 godziny po otrzymaniu pieniędzy i była bardzo dobrze zapakowana, chyba kilogram foli bąbelkowej (teraz mam z czego strzelać) Cieszą gratisy w postaci kondoma na telefon i folii ochronnej tyle że kondom jest marnej jakości , strasznie cienki i luźny wiec strach nosić w tym telefon by nie wyleciał na beton, folia przy próbie nałożenia narobiła mi tyle pęcherzy powietrza że wylądowała w koszu. Ogólnie NIE POLECAM sprzedawcy.

 

Witamy. Dawno nie mielismy do czynienia z tak niepowazna osoba, jak Pan.

Nie korzystamy z uslug Poczty Polskiej, bo z wielu powodow nie chcemy miec z ta instytucja nic wspolnego. Komentarze wystawiamy kilka razy w roku z prozaicznego powodu - braku czasu. Nie jestesmy producentem etui, ponadto dolaczamy je jako gratis, a Pan mimo to jest niezadowolony. Odpowiednie naklejenie folii to pewna sztuka, tak wiec moze zdarzyc sie, iz nie uda sie poprawnie nakleic.

 

3 godziny temu, tranquilo napisał:

Kupiłem Mi4c, który doszedł do mnie  z wgraną dziwną wersją softu. Telefon ciągle się restartował, nie dało nic się na nim zrobić.

Po reklamacji, na której go przeorano wrócił do mnie i już wszystko było ok. Ogólnie reklamacja przebiegła dość sprawnie, telefon śmiga jak ta lala więc ogólnie raczej na plus.

 

Wszystkie wysylane przez nas telefony maja najnowszy soft MIUIPolska. Dlaczego pisze Pan nieprawde, ze nagrzebal w sofcie? Jesli telefon wysylal Pan do nas, widocznie nie potrafil Pan wykonac instalacji softu we wlasnym zakresie, wtedy nie ma problemu, robimy to u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w poniedziałek po 24:00 zamówiłem mi4c, w czwartek ok 13:00 miałem już telefon z wgranym miuipolska 5.12.10. Jedyne co byłem zdziwiony to fakt że telefon był rozładowany do 0, ale to pewnie kwestia tego że było wgrywane oprogramowanie. Z telefonem dostałem gratis folie i silikonowe etui, folię bez problemu udało się założyć bez bąbelków powietrza, jedynie w jednym miejscu ma skazę i odstaje od ekranu, ale to nie wina sprzedawcy a producenta więc i tak cieszą dodatki bo odrazu można zacząć używać telefonu bez strachu że się porysuje.

Polecam jak najbardziej tego sprzedawcę, jeśli będę szukał kolejnych urządzeń xiaomi, na pewno zacznę poszukiwania od oferty TECHNOS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.12.2015 at 13:38, Technos napisał:

 

Witamy. Dawno nie mielismy do czynienia z tak niepowazna osoba, jak Pan.

Nie korzystamy z uslug Poczty Polskiej, bo z wielu powodow nie chcemy miec z ta instytucja nic wspolnego. Komentarze wystawiamy kilka razy w roku z prozaicznego powodu - braku czasu. Nie jestesmy producentem etui, ponadto dolaczamy je jako gratis, a Pan mimo to jest niezadowolony. Odpowiednie naklejenie folii to pewna sztuka, tak wiec moze zdarzyc sie, iz nie uda sie poprawnie nakleic.

 

 

Czyli nie wystawiacie komentarzy bo je można wystawić tylko przez określony krótki czas po transakcji. Rozumiem że nie macie czasu dla klientów. Może wypadało by to zaznaczyć w opisie aukcji w stylu "Nie wystawiamy komentarzy z braku czasu dla naszych klientów"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj kupiłem u nich Xiaomi Redmi Note 2. Ogólnie polecam sklep, mały minus tylko za odbiór osobisty na terenie Poznania który jest możliwy na jakimś parkingu o pewnej godzinie co sprawia że zanim dostałem telefon miałem obawy kto przyjedzie i czy w ogole przyjedzie :) 
Telefon wygląda na nowy, bez żadnych śladów użytkowania, najnowszy w pełni spolszczony soft. Polecam sprzedawce i czekam na kolejnego Redmi note 2 bo jak dziewczyna zobaczyła tego to też chce :P 

Zastanawia mnie 4 pkt Gwarancji serwisowe.
"W przypadku nie usuniecia przez Gwaranta zgłoszonej wady ... Kupującemu przysługiwać będzie prawo otrzymania zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty ( z wyłączeniem kosztów przesyłki) pomniejszonej o wartość amortyzacji użytkowej przedmiotu liczonej jako 1/12 wartości zakupionego przedmiotu w ciągu miesiąca kalendarzowego...."

 

Czy to oznacza że po 11 miesiącach gdyby telefon się zepsuł to w ramach rekompensaty dostane od Was 1/12 czyli około 55zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, droite napisał:


Zastanawia mnie 4 pkt Gwarancji serwisowe.
"W przypadku nie usuniecia przez Gwaranta zgłoszonej wady ... Kupującemu przysługiwać będzie prawo otrzymania zwrotu zapłaconej za przedmiot kwoty ( z wyłączeniem kosztów przesyłki) pomniejszonej o wartość amortyzacji użytkowej przedmiotu liczonej jako 1/12 wartości zakupionego przedmiotu w ciągu miesiąca kalendarzowego...."

 

Czy to oznacza że po 11 miesiącach gdyby telefon się zepsuł to w ramach rekompensaty dostane od Was 1/12 czyli około 55zł?

z tego co rozumiem 11/12 kwoty, bo "pomniejszonej o ... 1/12 wartości"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest napisane. To oznacza, że dostaniesz 1/12 wartości. Trzeba tylko zagłębić się w pojęcie amortyzacji, które u wproszeniu jest rozumiane jako umorzenie pewnej kwoty co jakiś czas.

Krótko mówiąc, zamiast korzystać z gwarancji serwisowej wolałbym ustawę o prawach konsumenta i wtedy jest duża szansa otrzymać zwrot gotówki/wymiana na nowy. Tak na prawde gwarancja serwisowa nie daje więcej niż niezgodnosc towaru z umowa, a moze nawet wiecej ograniczac jak w tym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W technos dokonałem zakupów dwukrotnie. Za pierwszym razem były to power banki Xiaomi. Zamówione jednego dnia rano, drugiego już u mnie. Tak więc wysyłka ekspresowa. 

 

Drugie zakupy to Mi4c. Tu wysyłka trwała trochę dłużej bo 4 dni, ale telefon z wgranym Miui Polska, tak więc trochę to musiało potrwać. W zestawie przejściówka, folią i silikonowe etui. Co do jakości etui widywałem lepiej dopasowane, ale tego nie można się czepiać bo to miły gratis, który wcale nie musiał być dołączony.

 

Plusem jest również fakturka VAT.

 

Dziękuje bardzo i polecam. Na pewno jeśli będę dokonywał zakupu Xiaomi to tylko u nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiony przez ich nowy sklep internetowy Redmi Note 2 przyszedł bardzo szybko (wysłany wczoraj po południu, został dostarczony dzisiaj koło południa).

Przed chwilą został zaktualizowany do najnowszej wersji Miui Polska.

Jedynie zastanawiam się czy wszystkie przejściówki po nałożeniu są tak krzywo (po obróceniu o 180 stopni też) i dodatkowe te bolce takie wygięte do środka (ledwo pasują do gniazdka).

Etui silikonowe to miły dodatek, ale niestety podczas gdy wszystkie inne elementy są dobrze dopasowane, wycięcie na aparat jest dosyć mocno przesunięte.

Ogólnie polecam zakupy u nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.12.2015o18:06, And napisał:

Zamówiony przez ich nowy sklep internetowy Redmi Note 2 przyszedł bardzo szybko (wysłany wczoraj po południu, został dostarczony dzisiaj koło południa).

Przed chwilą został zaktualizowany do najnowszej wersji Miui Polska.

Jedynie zastanawiam się czy wszystkie przejściówki po nałożeniu są tak krzywo (po obróceniu o 180 stopni też) i dodatkowe te bolce takie wygięte do środka (ledwo pasują do gniazdka).

Etui silikonowe to miły dodatek, ale niestety podczas gdy wszystkie inne elementy są dobrze dopasowane, wycięcie na aparat jest dosyć mocno przesunięte.

Ogólnie polecam zakupy u nich.

aa widze że jednak wiele osób kupiło go 28.
Czekam na kolejną sztukę :)

Edytowane przez droite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Polecam sklep, kilka dni temu zamówiłem od nich powerbanka Xiaomi 16Ah. Czas mnie naglił przed wyjazdem, więc poprosiłem o kontakt odnośnie czasu wysyłki. Zamówiłem w południe za pobraniem i następnego dnia już był kurier. Szybki kontakt, z wysyłką także nie zwlekają. Co do produktu - wszystko zgodne z opisem, prezent w postaci etui. Ceny także przystępne, jeśli chodzi o ten powerbank to tańszego nie znalazłem, choć szukałem trochę pobieżnie. Na początku zraziło mnie trochę białe pudełko, które było pobrudzone jakimś czarnym... smarem? Nie wiem... Ale tu chodzi o produkt, dostałem co zamówiłem, cały działający zestaw. Jestem zadowolony :) .

Produkt zamawiany był ze strony, nie z allegro. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fakeeus napisał:

Czyli jak z tą gwarancją? Trzeba reklamować z tytułu ustawy a nie sklepowej gwarancji serwisowej, żeby nie dostać 50zł zamiast naprawionego/wymienionego telefonu? 

 

Warunki udzielanej przez nas gwarancji sa naszym zdaniem raczej korzystne dla Panstwa - kupujacych.

Towar moze Pan reklamowac albo z tytulu udzielonej gwarancji (jej warunki ustala gwarant, a kupujacy ma pelne prawo zapoznac sie z nimi przed dokonaniem zakupu), albo z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. W przypadku niezgodnosci klienci zapominaja lub nie wiedza o jednej istotnej rzeczy - dotyczy ona wady istniejacej w momencie wydania towaru a nie wady powstalej np. po roku jego uzytkowania. 

Spotykamy sie z wieloma klientami, ktorzy niestety maja bardzo nikla wiedze na temat obowiazujacych przepisow. Czesto spotykamy sie ze stwierdzeniem, iz istnieje prawo zobowiazujace do udzielenia 24-miesiecznej gwarancji (takie przepisy nigdy nie istnialy i nie istnieja), lub iz na podstawie niezgodnosci z umowa mozna reklamowac wade towaru powstala np. po 1.5 roku. Zalecamy Wam kupujacym dokladna lekture obowiazujacych ustaw, my jako sprzedajacy znamy przepisy i stosujemy sie do nich (choc sa one bardzo niekorzystne dla nas jako sprzedajacego, tak wiec naprawde nie maja Panstwo jako kupujacy powodow do narzekan).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Technos napisał:

 

Warunki udzielanej przez nas gwarancji sa naszym zdaniem raczej korzystne dla Panstwa - kupujacych.

Towar moze Pan reklamowac albo z tytulu udzielonej gwarancji (jej warunki ustala gwarant, a kupujacy ma pelne prawo zapoznac sie z nimi przed dokonaniem zakupu), albo z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. W przypadku niezgodnosci klienci zapominaja lub nie wiedza o jednej istotnej rzeczy - dotyczy ona wady istniejacej w momencie wydania towaru a nie wady powstalej np. po roku jego uzytkowania. 

Spotykamy sie z wieloma klientami, ktorzy niestety maja bardzo nikla wiedze na temat obowiazujacych przepisow. Czesto spotykamy sie ze stwierdzeniem, iz istnieje prawo zobowiazujace do udzielenia 24-miesiecznej gwarancji (takie przepisy nigdy nie istnialy i nie istnieja), lub iz na podstawie niezgodnosci z umowa mozna reklamowac wade towaru powstala np. po 1.5 roku. Zalecamy Wam kupujacym dokladna lekture obowiazujacych ustaw, my jako sprzedajacy znamy przepisy i stosujemy sie do nich (choc sa one bardzo niekorzystne dla nas jako sprzedajacego, tak wiec naprawde nie maja Panstwo jako kupujacy powodow do narzekan).

 

A przepraszam czy czasem za towary zakupione po 25 grudnia 2014, czyli dotyczy to np. telefonów Xiaomi sprzedawanych aktualnie jak i innych rzeczy nie znika pojęcie niezgodności towaru z umową? Bo coś mi się wydaje,że znika i zastępuje go termin rękojmia.  A  co do wady istniejącej to pozwolę sobie wkleić:

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

Nie można mówić o wadzie powstałej w wyniku użytkowania, bo przy normalnym użytkowaniu przykładowo używania przycisków z boku telefonu nic nie ma prawa ulec zepsuciu, jeśli ulegnie to wtedy własnie domniemywa się, że wada istniała od początku, czyli przyciski były wadliwie wykonane. Inną sprawą jest uszkodzenie wynikające np z tego, że użytkownikowi spadł telefon i uszkodzeniu uległy podzespoły wewnątrz telefonu, wtedy sprawa jest czysta. w innych przypadkach, zaznaczam normalnego użytkowania, czyli korzystania z przycisków, słuchania muzyki na telefonie itd. itp każda wada powstała przed rokiem jest uznawana za wadę istniejącą od początku.

A co do odpowiedzialności sprzedawcy 24- miesięcznej również wklejam :

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fakeeus napisał:

Nie są do końca korzystne, bo jeśli Państwo oferujecie swój serwis 12 miesięczny to po np. 10 miesiącach gdy telefon się zepsuje chciałbym, żeby go naprawiono w tymże serwisie ew. wymieniono a nie zwrócono mi śmieszne 50zł.

 

Jesli nie maja Panstwo jako kupujacy nic "na sumieniu", nie ma obaw. Takie sytuacje w praktyce nie maja miejsca, gdyz wtedy klient otrzymuje u nas nowa sztuke telefonu tego samego modelu lub o podobnych parametrach. 

Po kilku nieprzyjemnych sytuacjach, polegajacych na probie wymuszenia otrzymania nowego sprzetu przez nieuczciwych kupujacych, zostalismy zmuszeni do zawarcia takiego zapisu w warunkach gwarancji.

 

1 godzinę temu, b_olton napisał:

A przepraszam czy czasem za towary zakupione po 25 grudnia 2014, czyli dotyczy to np. telefonów Xiaomi sprzedawanych aktualnie jak i innych rzeczy nie znika pojęcie niezgodności towaru z umową? Bo coś mi się wydaje,że znika i zastępuje go termin rękojmia.  A  co do wady istniejącej to pozwolę sobie wkleić:

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

Nie można mówić o wadzie powstałej w wyniku użytkowania, bo przy normalnym użytkowaniu przykładowo używania przycisków z boku telefonu nic nie ma prawa ulec zepsuciu, jeśli ulegnie to wtedy własnie domniemywa się, że wada istniała od początku, czyli przyciski były wadliwie wykonane. Inną sprawą jest uszkodzenie wynikające np z tego, że użytkownikowi spadł telefon i uszkodzeniu uległy podzespoły wewnątrz telefonu, wtedy sprawa jest czysta. w innych przypadkach, zaznaczam normalnego użytkowania, czyli korzystania z przycisków, słuchania muzyki na telefonie itd. itp każda wada powstała przed rokiem jest uznawana za wadę istniejącą od początku.

A co do odpowiedzialności sprzedawcy 24- miesięcznej również wklejam :

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne

 

 

Zgadza sie. Obecnie takze konsument moze reklamowac kazdy zakupiony u danego sprzedawcy towar z tytulu rekojmi, wczesniej dotyczylo to tylko zakupow niekonsumenckich. Domniemanie istnienia wady zostalo przedluzone z pol roku do roku. Po uplywie roku to kupujacy musi udowodnic, iz wada istniala w momencie nabycia towaru. 

Dalsza dyskusje prosimy toczyc w innych tematach forum, ten do tego nie sluzy.

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...