Recommended Posts

@b4s1l

Siedzisz w tym bardziej ode mnie, to może wiesz czy autor modyfikacji na pokazywanie koperty nie wspominał czasem o takim samym fenomenalnym modzie dla mb4? W moim odczuciu bez tego opaska traci połowę na funkcjonalności, a mb4 już na dniach zagości u mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich forumowiczów. Mianowicie mama pytanie/problem. W tamtym tyg kupiłem opaskę mi band 3 w sklepie media expert. Po zainstalowaniu mifit na tel (ze sklepu Google) sparowalem opaskę z tel i automatycznie ustawili mi się język angielski. 

I tu moje pytanie. Co zrobi aby był polski. Podobno powinien automatycznie się ustawić. 

Dodam, że nie chce ingerować w soft aby nie tracić gwarancji. 

Z góry dzięki za wszystkie odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zrób. Jak nadal będziesz miał angieski jezyk w opasce to idź do sklepu gdzie ją kupiłeś i wymień na inną sztukę. Ja bym przynajmniej tak zrobił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam ten sam problem, w sobotę kupiłam w media expert mi band3, za Chiny nie chce się zmienić język na polski (z angielskiego). Wg mifit program to 2.4... próbowałam nawet zainstalować aplikację b4s tą z wymuszonym polskim, zaktualizowała się czcionka (taki komunikat) ale nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc.

Próbowałam łączyć się z innymi telefonami (xiaomi i Samsung) i ustawiać język w notify na polski, bez zmian.

Edited by Kkowa788

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może problemem jest najnowsza wersja Mi Fit. Spróbuj zainstalować starszą wersję aplikacji, np. 3.6.0

 

https://www.apkmirror.com/apk/anhui-huami-information-technology-co-ltd/mi-fit/mi-fit-3-6-0-release/mi-fit-3-6-0-2-android-apk-download/download/

 

Nie chce mi się wierzyć że w Media Expert mieli jakąś inną wersję opaski przeznaczoną nie na europejski rynek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety zainstalowałam tą aplikacje, był update czcionki i nic się nie zmieniło.

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kkowa788

Hmm, trochę to dziwne, tym bardziej że nie jesteś pierwszą osobą która zgłasza ten sam problem z opaską kupioną w Media Expert. A możesz zrobić zdjęcie opakowania i opaski i wrzucić na forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole. a0075517c4bed3dbb8386ca0801d1dd6.jpg

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole.
 Bardziej chodziło mi o etykietę na tylnej części z numerami default_smile.png

Natomiast sama opaska wygląda jak typowy Global.

W każdym bądź razie na Twoim miejscu zwrócił bym tą opaskę do sklepu. Za 119 zł bez problemu kupisz na Aliexpress opaskę Mi Band 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy zwrot wchodzi w grę, skoro kupiłam stacjonarnie :(

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako powód podaj brak języka polskiego w opasce. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję, dzisiaj pójdę po pracy i spróbuję dokonać zwrotu. Trochę się boje, ze będą chcieli tylko wymieni i będzie to samo. Ciekawe jak @morf79

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.07.2019 o 17:33, MORF90 napisał:

Okej. Tak zrobię. Zobaczymy co będzie. 

No i jak u Ciebie zakończyła się sprawa z opaską?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli idę zwrócić bo towar niezgodny z umową ? Ciekawe jak tu zrobić żeby przyjęli

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddałam i przyjęli bez problemu, dostałam zwrot gotówki. Podobno mi band 4 global jest w nieco wyższej cenie w Polsce? Jest już język polski?

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

MB4 nie ma jeszcze dostępnej z oficjalnej polskiej dystrybucji. Najlepiej poszukać wersji Global na Aliexpress. Aktualizacja do języka polskiego też niebawem pewnie się pojawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musi być coś na rzeczy z tymi opaskami z mediaexpert.

Sprzęt zakupiony w sobotę. Ja również mam język angielski, a jak w telefonie zmienię na niemiecki to opaska zmienia się na niemiecki. Ustawienie innych języków w telefonie w tym polskiego powoduje, że na opasce jest tylko angielski.

Jutro odwiedzę sklep i zobaczymy czy i mi uda się oddać :)

Edited by pima84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie dlatego bez problemu przyjmują zwroty i oddają kasę default_smile.png

@Kkowa788

Wysłałem ci wiadomość na PW gdzie ja kupowałem MB4 w wersji Global. Transakcja odbyła się błyskawicznie, bez najmniejsch zastrzeżeń. Opaska była u mnie w mniej jak 10 dni od daty zakupu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzuciłem żonie przez NF oryginała i został język PL bez problemu. Może mieli jakiegoś bubla w sofcie z PL i naprawili (piszę do tych którzy kupili w mediaexpercie). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ja również kupiłem opaskę w media expert(tak właściwie dwie), i na żadnej po aktualizacji nie ma języka polskiego. Jaki może być powód?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

W zeszłą środę kupiłem opaskę Mi Band 3 w salonie Media Exepert. Po wyjęciu jej z pudełka i problemie z ustawieniem języka polskiego, zacząłem szukać informcji w interencie i trafiłem na to forum. 

Opaska którą kupiłem miała takie samo poudłeko jak na zdjęciu dodanym przez @Kkowa788  - tzn. opis na etykiecie  na odwrocie pudełka, był w górnej części po angielsku a w dolnej  po niemiecku.

Przy zmianie ustawiania języka w telefonie na język niemiecki, w opasce również zmieniał się on na niemiecki, przy powrocie na język w polski w telefonie, opaska wyświetlała opisy po angielsku. Postanowiłem więc zwrócić ją do Media Expert - w sumie 2 h po  jej zakupie (ma na szczęscie dosyć blisko).

W sklepie przedstawiłem problem, zostałem skierowamy do kierownika sklepu, który zapytał czy chcę zwrot pieniędzy czy wymiane na inną opaskę. Pomyślałem że spróbuję na innej a jeśli się nie uda, to poproszę o zwrot  pieniedzy.

Pracownik wydał mi nową opaskę - i przy jej otwieraniu okazało się że tą którą otrzymałem wcześniej już ktoś otwierał/używał - ładowarka była umieszczona razem z książeczką z instrukcją (która jest tylko w języku angielskim i niemieckim) a nie w górnej zakładce opakowania, i torebka miała ślady otwierania  - został klej.

O tym że otrzymałem otwieraną opaskę też poinformowałem pracownika który wydał mi nową.  Próbował on szukać jeszcze informacji w interencie jak ustawić język polski ale nie znalazł nic poza to o czym ja też czytałem (najnowsza wersja firmware dla oaski to  2.4.0.20).

Po sprarowaniu nowej opaski z moim telefonem  (iOS) musiałem poczekać 30 minut aby mogła się ona naładować do min 10% aby aktualizacja mogłabyć rozpoczęta. Po zaktualizacji sytuacja się nie zmieniła - dalej brak języka polskiego  (przed wizytą w Media Expert w celu zwrotu, parowałem też opaskę z telefonem z Android, też nic to nie dało).

Poprosiłem też o zwrot  pieniędzy - nie było z tym problemu.

 

Wybrałem się też do innego sklepu, który oferował Mi Band 3 w tej samej cenie (X-kom) i tam też kupiłem kolejną sztukę.

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, jeszcze przed rozpakowaniem opaski to etykieta na odrocie pudełka:

nIMG_0629.thumb.jpg.1516f37a82c8e3ea54c5e78832cb692f.jpg

W jest to też wersja XMSH05HM  ale opis jest w górnej częsci etykiey jest po angielsku a w dolnej po chińsku (a nie po niemiecku jak w opasce z Media Expert).

Po otwarciu opaski i sprawdzeniu zawartości pudełka, ksiażeczka z instruckją jest dużo grubsza i obejmuje języki EN, CH, PL, FR, SK.. - w przypadku tej z Media Expert tylko angielski i niemiecki).

Podłączyłem i sparowałem nową opaskę z telefonem - język w niej sam ustawił się na polski. 

Wychodzi że Media Expert mają jakąś partię która może przeznaczona jest na rynek  niemiecki (opis na etykiecie z opakowania i instruckja w języku niemiecki) i stąd może wynika problem z brakiem polskiego. Jeśli ktoś już kupił opaskę w Media i ma problem z językiem polskim - nie robią problemu ze zwrotem (może więc znają problem). Myślę że to nie był pierwszy zwrot tej opaski - to  może tłumaczyć czemu za pierwszym razem otrzymałem opaskę która była już otwierana (mój błąd że nie sprawdziłem). 

Przy zakupie proponuję sprawdzić etykietę na odwrocie pudełka - może to pomóc w wyłapaniu wersji bez języka polskiego. Nie wiem jak duży jest to problem, może mają też w ofercie opaski z taką tylną etykietą, jak w mojej drugiej kupionej opasce (angielski i chiński) która działała bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lkz

To ja miałem jeszcze inne pudełko:

Spoiler

image;s=1000x700

Tylko u mnie był jeden z pierwszych Mi Band 3 CN. Tutaj mam drugi Mi Band 3 CN:

(wstawię zdjęcie potem)

Na obu jest język polski. Szybki Google znalazł takie coś:

https://geekdoing.com/threads/how-to-check-hardware-variants-mili_wuhan-mili_hankou-mili_chongqing-of-the-mi-band-3.848/

Są dwie wersje Mi Band 3 Global: wuhan, która jest zarówno chińska i global oraz hankou, która występuje tylko jako global. Są inne nazwy firmware oraz wersje. Być może masz zainstalowaną wersję hankau i ona nie ma języka polskiego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, z innej beczki. Jest opcja taka zeby powiadomienia w mibandzie sie usuwały jak tylko je odczytam na telefonie? Tak automatycznie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now