frrancuz Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 @b4s1l Siedzisz w tym bardziej ode mnie, to może wiesz czy autor modyfikacji na pokazywanie koperty nie wspominał czasem o takim samym fenomenalnym modzie dla mb4? W moim odczuciu bez tego opaska traci połowę na funkcjonalności, a mb4 już na dniach zagości u mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b4s1l Posted July 3, 2019 Author Share Posted July 3, 2019 @frrancuz Na razie cisza, trzeba czekać. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MORF90 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Mianowicie mama pytanie/problem. W tamtym tyg kupiłem opaskę mi band 3 w sklepie media expert. Po zainstalowaniu mifit na tel (ze sklepu Google) sparowalem opaskę z tel i automatycznie ustawili mi się język angielski. I tu moje pytanie. Co zrobi aby był polski. Podobno powinien automatycznie się ustawić. Dodam, że nie chce ingerować w soft aby nie tracić gwarancji. Z góry dzięki za wszystkie odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Jaki język masz ustawiony w telefonie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MORF90 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Na tel mam język polski. Aplikacja mi fit również wyświetla wszystko w pl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Na pewno masz opaskę Mi Band 3, a nie Mi Band 4 ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MORF90 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 (edited) Tak. 100% Może spróbować sparowac z innej tel? Edited July 4, 2019 by MORF90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Tak zrób. Jak nadal będziesz miał angieski jezyk w opasce to idź do sklepu gdzie ją kupiłeś i wymień na inną sztukę. Ja bym przynajmniej tak zrobił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MORF90 Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Okej. Tak zrobię. Zobaczymy co będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 7, 2019 Share Posted July 7, 2019 (edited) Witam mam ten sam problem, w sobotę kupiłam w media expert mi band3, za Chiny nie chce się zmienić język na polski (z angielskiego). Wg mifit program to 2.4... próbowałam nawet zainstalować aplikację b4s tą z wymuszonym polskim, zaktualizowała się czcionka (taki komunikat) ale nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc. Próbowałam łączyć się z innymi telefonami (xiaomi i Samsung) i ustawiać język w notify na polski, bez zmian. Edited July 7, 2019 by Kkowa788 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 7, 2019 Share Posted July 7, 2019 A może problemem jest najnowsza wersja Mi Fit. Spróbuj zainstalować starszą wersję aplikacji, np. 3.6.0 https://www.apkmirror.com/apk/anhui-huami-information-technology-co-ltd/mi-fit/mi-fit-3-6-0-release/mi-fit-3-6-0-2-android-apk-download/download/ Nie chce mi się wierzyć że w Media Expert mieli jakąś inną wersję opaski przeznaczoną nie na europejski rynek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Niestety zainstalowałam tą aplikacje, był update czcionki i nic się nie zmieniło.Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 @Kkowa788 Hmm, trochę to dziwne, tym bardziej że nie jesteś pierwszą osobą która zgłasza ten sam problem z opaską kupioną w Media Expert. A możesz zrobić zdjęcie opakowania i opaski i wrzucić na forum ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole. Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole. Bardziej chodziło mi o etykietę na tylnej części z numerami Natomiast sama opaska wygląda jak typowy Global.W każdym bądź razie na Twoim miejscu zwrócił bym tą opaskę do sklepu. Za 119 zł bez problemu kupisz na Aliexpress opaskę Mi Band 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Nie wiem czy zwrot wchodzi w grę, skoro kupiłam stacjonarnie Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Jako powód podaj brak języka polskiego w opasce. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Dziękuję, dzisiaj pójdę po pracy i spróbuję dokonać zwrotu. Trochę się boje, ze będą chcieli tylko wymieni i będzie to samo. Ciekawe jak @morf79 Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Dnia 4.07.2019 o 17:33, MORF90 napisał: Okej. Tak zrobię. Zobaczymy co będzie. No i jak u Ciebie zakończyła się sprawa z opaską? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 To zdjęcie opakowania Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 No wersja Global jak nic. Powinna być po polsku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Czyli idę zwrócić bo towar niezgodny z umową ? Ciekawe jak tu zrobić żeby przyjęli Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kkowa788 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Oddałam i przyjęli bez problemu, dostałam zwrot gotówki. Podobno mi band 4 global jest w nieco wyższej cenie w Polsce? Jest już język polski?Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
frrancuz Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Nie ma w pl jeszcze. Na pewno droższy bo nowszy. Polskiego również nie ma, ma być - nikt nie wie kiedy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 MB4 nie ma jeszcze dostępnej z oficjalnej polskiej dystrybucji. Najlepiej poszukać wersji Global na Aliexpress. Aktualizacja do języka polskiego też niebawem pewnie się pojawi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pima84 Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 (edited) Musi być coś na rzeczy z tymi opaskami z mediaexpert. Sprzęt zakupiony w sobotę. Ja również mam język angielski, a jak w telefonie zmienię na niemiecki to opaska zmienia się na niemiecki. Ustawienie innych języków w telefonie w tym polskiego powoduje, że na opasce jest tylko angielski. Jutro odwiedzę sklep i zobaczymy czy i mi uda się oddać Edited July 8, 2019 by pima84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Pewnie dlatego bez problemu przyjmują zwroty i oddają kasę @Kkowa788 Wysłałem ci wiadomość na PW gdzie ja kupowałem MB4 w wersji Global. Transakcja odbyła się błyskawicznie, bez najmniejsch zastrzeżeń. Opaska była u mnie w mniej jak 10 dni od daty zakupu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JayZ93 Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 pojawił się nowy firmware 2.4.0.20 dla Mi Banda 3Tapatalk - Xiaomi Mi6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavotar Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 Co nowego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
witek_77 Posted July 14, 2019 Share Posted July 14, 2019 Wrzuciłem żonie przez NF oryginała i został język PL bez problemu. Może mieli jakiegoś bubla w sofcie z PL i naprawili (piszę do tych którzy kupili w mediaexpercie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
martini9008 Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Zauważyliście, że mi band 3 trzyma jakby krócej na baterii?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasanka Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 Witam, ja również kupiłem opaskę w media expert(tak właściwie dwie), i na żadnej po aktualizacji nie ma języka polskiego. Jaki może być powód? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkz Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 Witam, W zeszłą środę kupiłem opaskę Mi Band 3 w salonie Media Exepert. Po wyjęciu jej z pudełka i problemie z ustawieniem języka polskiego, zacząłem szukać informcji w interencie i trafiłem na to forum. Opaska którą kupiłem miała takie samo poudłeko jak na zdjęciu dodanym przez @Kkowa788 - tzn. opis na etykiecie na odwrocie pudełka, był w górnej części po angielsku a w dolnej po niemiecku. Przy zmianie ustawiania języka w telefonie na język niemiecki, w opasce również zmieniał się on na niemiecki, przy powrocie na język w polski w telefonie, opaska wyświetlała opisy po angielsku. Postanowiłem więc zwrócić ją do Media Expert - w sumie 2 h po jej zakupie (ma na szczęscie dosyć blisko). W sklepie przedstawiłem problem, zostałem skierowamy do kierownika sklepu, który zapytał czy chcę zwrot pieniędzy czy wymiane na inną opaskę. Pomyślałem że spróbuję na innej a jeśli się nie uda, to poproszę o zwrot pieniedzy. Pracownik wydał mi nową opaskę - i przy jej otwieraniu okazało się że tą którą otrzymałem wcześniej już ktoś otwierał/używał - ładowarka była umieszczona razem z książeczką z instrukcją (która jest tylko w języku angielskim i niemieckim) a nie w górnej zakładce opakowania, i torebka miała ślady otwierania - został klej. O tym że otrzymałem otwieraną opaskę też poinformowałem pracownika który wydał mi nową. Próbował on szukać jeszcze informacji w interencie jak ustawić język polski ale nie znalazł nic poza to o czym ja też czytałem (najnowsza wersja firmware dla oaski to 2.4.0.20). Po sprarowaniu nowej opaski z moim telefonem (iOS) musiałem poczekać 30 minut aby mogła się ona naładować do min 10% aby aktualizacja mogłabyć rozpoczęta. Po zaktualizacji sytuacja się nie zmieniła - dalej brak języka polskiego (przed wizytą w Media Expert w celu zwrotu, parowałem też opaskę z telefonem z Android, też nic to nie dało). Poprosiłem też o zwrot pieniędzy - nie było z tym problemu. Wybrałem się też do innego sklepu, który oferował Mi Band 3 w tej samej cenie (X-kom) i tam też kupiłem kolejną sztukę. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, jeszcze przed rozpakowaniem opaski to etykieta na odrocie pudełka: n W jest to też wersja XMSH05HM ale opis jest w górnej częsci etykiey jest po angielsku a w dolnej po chińsku (a nie po niemiecku jak w opasce z Media Expert). Po otwarciu opaski i sprawdzeniu zawartości pudełka, ksiażeczka z instruckją jest dużo grubsza i obejmuje języki EN, CH, PL, FR, SK.. - w przypadku tej z Media Expert tylko angielski i niemiecki). Podłączyłem i sparowałem nową opaskę z telefonem - język w niej sam ustawił się na polski. Wychodzi że Media Expert mają jakąś partię która może przeznaczona jest na rynek niemiecki (opis na etykiecie z opakowania i instruckja w języku niemiecki) i stąd może wynika problem z brakiem polskiego. Jeśli ktoś już kupił opaskę w Media i ma problem z językiem polskim - nie robią problemu ze zwrotem (może więc znają problem). Myślę że to nie był pierwszy zwrot tej opaski - to może tłumaczyć czemu za pierwszym razem otrzymałem opaskę która była już otwierana (mój błąd że nie sprawdziłem). Przy zakupie proponuję sprawdzić etykietę na odwrocie pudełka - może to pomóc w wyłapaniu wersji bez języka polskiego. Nie wiem jak duży jest to problem, może mają też w ofercie opaski z taką tylną etykietą, jak w mojej drugiej kupionej opasce (angielski i chiński) która działała bez problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 @lkz To ja miałem jeszcze inne pudełko: Spoiler Tylko u mnie był jeden z pierwszych Mi Band 3 CN. Tutaj mam drugi Mi Band 3 CN: (wstawię zdjęcie potem) Na obu jest język polski. Szybki Google znalazł takie coś: https://geekdoing.com/threads/how-to-check-hardware-variants-mili_wuhan-mili_hankou-mili_chongqing-of-the-mi-band-3.848/ Są dwie wersje Mi Band 3 Global: wuhan, która jest zarówno chińska i global oraz hankou, która występuje tylko jako global. Są inne nazwy firmware oraz wersje. Być może masz zainstalowaną wersję hankau i ona nie ma języka polskiego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cemator Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Panowie, z innej beczki. Jest opcja taka zeby powiadomienia w mibandzie sie usuwały jak tylko je odczytam na telefonie? Tak automatycznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now