frrancuz Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 @b4s1l Siedzisz w tym bardziej ode mnie, to może wiesz czy autor modyfikacji na pokazywanie koperty nie wspominał czasem o takim samym fenomenalnym modzie dla mb4? W moim odczuciu bez tego opaska traci połowę na funkcjonalności, a mb4 już na dniach zagości u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b4s1l Opublikowano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 @frrancuz Na razie cisza, trzeba czekać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MORF90 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Mianowicie mama pytanie/problem. W tamtym tyg kupiłem opaskę mi band 3 w sklepie media expert. Po zainstalowaniu mifit na tel (ze sklepu Google) sparowalem opaskę z tel i automatycznie ustawili mi się język angielski. I tu moje pytanie. Co zrobi aby był polski. Podobno powinien automatycznie się ustawić. Dodam, że nie chce ingerować w soft aby nie tracić gwarancji. Z góry dzięki za wszystkie odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Jaki język masz ustawiony w telefonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MORF90 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Na tel mam język polski. Aplikacja mi fit również wyświetla wszystko w pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Na pewno masz opaskę Mi Band 3, a nie Mi Band 4 ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MORF90 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) Tak. 100% Może spróbować sparowac z innej tel? Edytowane 4 Lipca 2019 przez MORF90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Tak zrób. Jak nadal będziesz miał angieski jezyk w opasce to idź do sklepu gdzie ją kupiłeś i wymień na inną sztukę. Ja bym przynajmniej tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MORF90 Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Okej. Tak zrobię. Zobaczymy co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) Witam mam ten sam problem, w sobotę kupiłam w media expert mi band3, za Chiny nie chce się zmienić język na polski (z angielskiego). Wg mifit program to 2.4... próbowałam nawet zainstalować aplikację b4s tą z wymuszonym polskim, zaktualizowała się czcionka (taki komunikat) ale nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc. Próbowałam łączyć się z innymi telefonami (xiaomi i Samsung) i ustawiać język w notify na polski, bez zmian. Edytowane 7 Lipca 2019 przez Kkowa788 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 A może problemem jest najnowsza wersja Mi Fit. Spróbuj zainstalować starszą wersję aplikacji, np. 3.6.0 https://www.apkmirror.com/apk/anhui-huami-information-technology-co-ltd/mi-fit/mi-fit-3-6-0-release/mi-fit-3-6-0-2-android-apk-download/download/ Nie chce mi się wierzyć że w Media Expert mieli jakąś inną wersję opaski przeznaczoną nie na europejski rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Niestety zainstalowałam tą aplikacje, był update czcionki i nic się nie zmieniło.Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 @Kkowa788 Hmm, trochę to dziwne, tym bardziej że nie jesteś pierwszą osobą która zgłasza ten sam problem z opaską kupioną w Media Expert. A możesz zrobić zdjęcie opakowania i opaski i wrzucić na forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole. Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Opakowanie standardowe , podłużne z cyfra 3 na dole. Bardziej chodziło mi o etykietę na tylnej części z numerami Natomiast sama opaska wygląda jak typowy Global.W każdym bądź razie na Twoim miejscu zwrócił bym tą opaskę do sklepu. Za 119 zł bez problemu kupisz na Aliexpress opaskę Mi Band 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Nie wiem czy zwrot wchodzi w grę, skoro kupiłam stacjonarnie Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Jako powód podaj brak języka polskiego w opasce. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Dziękuję, dzisiaj pójdę po pracy i spróbuję dokonać zwrotu. Trochę się boje, ze będą chcieli tylko wymieni i będzie to samo. Ciekawe jak @morf79 Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Dnia 4.07.2019 o 17:33, MORF90 napisał: Okej. Tak zrobię. Zobaczymy co będzie. No i jak u Ciebie zakończyła się sprawa z opaską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 To zdjęcie opakowania Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 No wersja Global jak nic. Powinna być po polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Czyli idę zwrócić bo towar niezgodny z umową ? Ciekawe jak tu zrobić żeby przyjęli Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kkowa788 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Oddałam i przyjęli bez problemu, dostałam zwrot gotówki. Podobno mi band 4 global jest w nieco wyższej cenie w Polsce? Jest już język polski?Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frrancuz Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Nie ma w pl jeszcze. Na pewno droższy bo nowszy. Polskiego również nie ma, ma być - nikt nie wie kiedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 MB4 nie ma jeszcze dostępnej z oficjalnej polskiej dystrybucji. Najlepiej poszukać wersji Global na Aliexpress. Aktualizacja do języka polskiego też niebawem pewnie się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pima84 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) Musi być coś na rzeczy z tymi opaskami z mediaexpert. Sprzęt zakupiony w sobotę. Ja również mam język angielski, a jak w telefonie zmienię na niemiecki to opaska zmienia się na niemiecki. Ustawienie innych języków w telefonie w tym polskiego powoduje, że na opasce jest tylko angielski. Jutro odwiedzę sklep i zobaczymy czy i mi uda się oddać Edytowane 8 Lipca 2019 przez pima84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Pewnie dlatego bez problemu przyjmują zwroty i oddają kasę @Kkowa788 Wysłałem ci wiadomość na PW gdzie ja kupowałem MB4 w wersji Global. Transakcja odbyła się błyskawicznie, bez najmniejsch zastrzeżeń. Opaska była u mnie w mniej jak 10 dni od daty zakupu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JayZ93 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 pojawił się nowy firmware 2.4.0.20 dla Mi Banda 3Tapatalk - Xiaomi Mi6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavotar Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Co nowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Wrzuciłem żonie przez NF oryginała i został język PL bez problemu. Może mieli jakiegoś bubla w sofcie z PL i naprawili (piszę do tych którzy kupili w mediaexpercie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini9008 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Zauważyliście, że mi band 3 trzyma jakby krócej na baterii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasanka Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Witam, ja również kupiłem opaskę w media expert(tak właściwie dwie), i na żadnej po aktualizacji nie ma języka polskiego. Jaki może być powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkz Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Witam, W zeszłą środę kupiłem opaskę Mi Band 3 w salonie Media Exepert. Po wyjęciu jej z pudełka i problemie z ustawieniem języka polskiego, zacząłem szukać informcji w interencie i trafiłem na to forum. Opaska którą kupiłem miała takie samo poudłeko jak na zdjęciu dodanym przez @Kkowa788 - tzn. opis na etykiecie na odwrocie pudełka, był w górnej części po angielsku a w dolnej po niemiecku. Przy zmianie ustawiania języka w telefonie na język niemiecki, w opasce również zmieniał się on na niemiecki, przy powrocie na język w polski w telefonie, opaska wyświetlała opisy po angielsku. Postanowiłem więc zwrócić ją do Media Expert - w sumie 2 h po jej zakupie (ma na szczęscie dosyć blisko). W sklepie przedstawiłem problem, zostałem skierowamy do kierownika sklepu, który zapytał czy chcę zwrot pieniędzy czy wymiane na inną opaskę. Pomyślałem że spróbuję na innej a jeśli się nie uda, to poproszę o zwrot pieniedzy. Pracownik wydał mi nową opaskę - i przy jej otwieraniu okazało się że tą którą otrzymałem wcześniej już ktoś otwierał/używał - ładowarka była umieszczona razem z książeczką z instrukcją (która jest tylko w języku angielskim i niemieckim) a nie w górnej zakładce opakowania, i torebka miała ślady otwierania - został klej. O tym że otrzymałem otwieraną opaskę też poinformowałem pracownika który wydał mi nową. Próbował on szukać jeszcze informacji w interencie jak ustawić język polski ale nie znalazł nic poza to o czym ja też czytałem (najnowsza wersja firmware dla oaski to 2.4.0.20). Po sprarowaniu nowej opaski z moim telefonem (iOS) musiałem poczekać 30 minut aby mogła się ona naładować do min 10% aby aktualizacja mogłabyć rozpoczęta. Po zaktualizacji sytuacja się nie zmieniła - dalej brak języka polskiego (przed wizytą w Media Expert w celu zwrotu, parowałem też opaskę z telefonem z Android, też nic to nie dało). Poprosiłem też o zwrot pieniędzy - nie było z tym problemu. Wybrałem się też do innego sklepu, który oferował Mi Band 3 w tej samej cenie (X-kom) i tam też kupiłem kolejną sztukę. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, jeszcze przed rozpakowaniem opaski to etykieta na odrocie pudełka: n W jest to też wersja XMSH05HM ale opis jest w górnej częsci etykiey jest po angielsku a w dolnej po chińsku (a nie po niemiecku jak w opasce z Media Expert). Po otwarciu opaski i sprawdzeniu zawartości pudełka, ksiażeczka z instruckją jest dużo grubsza i obejmuje języki EN, CH, PL, FR, SK.. - w przypadku tej z Media Expert tylko angielski i niemiecki). Podłączyłem i sparowałem nową opaskę z telefonem - język w niej sam ustawił się na polski. Wychodzi że Media Expert mają jakąś partię która może przeznaczona jest na rynek niemiecki (opis na etykiecie z opakowania i instruckja w języku niemiecki) i stąd może wynika problem z brakiem polskiego. Jeśli ktoś już kupił opaskę w Media i ma problem z językiem polskim - nie robią problemu ze zwrotem (może więc znają problem). Myślę że to nie był pierwszy zwrot tej opaski - to może tłumaczyć czemu za pierwszym razem otrzymałem opaskę która była już otwierana (mój błąd że nie sprawdziłem). Przy zakupie proponuję sprawdzić etykietę na odwrocie pudełka - może to pomóc w wyłapaniu wersji bez języka polskiego. Nie wiem jak duży jest to problem, może mają też w ofercie opaski z taką tylną etykietą, jak w mojej drugiej kupionej opasce (angielski i chiński) która działała bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 @lkz To ja miałem jeszcze inne pudełko: Spoiler Tylko u mnie był jeden z pierwszych Mi Band 3 CN. Tutaj mam drugi Mi Band 3 CN: (wstawię zdjęcie potem) Na obu jest język polski. Szybki Google znalazł takie coś: https://geekdoing.com/threads/how-to-check-hardware-variants-mili_wuhan-mili_hankou-mili_chongqing-of-the-mi-band-3.848/ Są dwie wersje Mi Band 3 Global: wuhan, która jest zarówno chińska i global oraz hankou, która występuje tylko jako global. Są inne nazwy firmware oraz wersje. Być może masz zainstalowaną wersję hankau i ona nie ma języka polskiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cemator Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Panowie, z innej beczki. Jest opcja taka zeby powiadomienia w mibandzie sie usuwały jak tylko je odczytam na telefonie? Tak automatycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się