Skocz do zawartości

Problem z parowaniem Mi Kettle z aplikacją


walen

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z połączeniem się z aplikacją Mi Home na Androidzie 8.0.0 (Xiaomi Mi A1):

po sparowaniu czajnika pojawia się on na liście urządzeń, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Po usunięciu danych aplikacji i ponownym zalogowaniu sytuacja jest podobna - pojawia się tylko pasek postępu, który znika w okolicy 90%.

Z tego, co udało mi się już wyczytać w internecie, jest problem z pobieraniem 'wtyczki' do obsługi czajnika w aplikacji. Problem nie występuje na Redmi Note 3 z MIUI 9, na tym telefonie wszystko działa poprawnie. 

Czy da się jakoś ręcznie pobrać wtyczkę do czajnika? Czy jest jakieś znane rozwiązanie problemu?

Próbowałem zmieniać region aplikacji, w żadnym nie działa, a po wybraniu Mainland China nie da się w ogóle wykryć czajnika.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 26.06.2018 o 10:40, walen napisał:

Mam problem z połączeniem się z aplikacją Mi Home na Androidzie 8.0.0 (Xiaomi Mi A1):

po sparowaniu czajnika pojawia się on na liście urządzeń, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Po usunięciu danych aplikacji i ponownym zalogowaniu sytuacja jest podobna - pojawia się tylko pasek postępu, który znika w okolicy 90%.

Z tego, co udało mi się już wyczytać w internecie, jest problem z pobieraniem 'wtyczki' do obsługi czajnika w aplikacji. Problem nie występuje na Redmi Note 3 z MIUI 9, na tym telefonie wszystko działa poprawnie. 

Czy da się jakoś ręcznie pobrać wtyczkę do czajnika? Czy jest jakieś znane rozwiązanie problemu?

Próbowałem zmieniać region aplikacji, w żadnym nie działa, a po wybraniu Mainland China nie da się w ogóle wykryć czajnika.

Dzięki za pomoc

A jaką masz wersję czajnika EU czy China ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dołączam się do wątku. Czajnik kupiony dzisiaj, wersja EU. W regionie "Europa" wykrywa go i zostaje sparowany, ale nie mogę wejść do żadnych ustawień temperatury itp. 

Czytałem że trzeba przełączyć na region "Mainland China" ale wtedy go nie wykrywa. No i teraz zostałem sobie ze smart czajnikiem bez funkcji smart heh. Szukałem rozwiązania w necie ale nie znalazłem odpowiedzi. Może kiedyś zaktualizują apkę i będzie ładziać.

Jeśli ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie, bardzo proszę o podzielenie się informacją.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ebsc85 napisał:

Tak trzymałem. Wedle instrukcji.

Masz możliwość w ustawieniach zrobienia upgrade oprogramowania czajnika ? Ja mam wersję 6.2.1.7. Musiałem zrobić upgrade aby zadziałało z wersją Mi Home 4.8.1

Edytowane przez Towi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aplikacji daje w ustawieniach "check for updates" i pisze że "no updates available". Jeśli o to chodzi.

 

Już przetestowałem chyba wszystkie regiony i dalej pupa. Naciskając ikonę czajnika dochodzi do 90-paru procent i nic196822097_Screenshot_20180813-123444_MiHome.thumb.jpg.e790eb06ff4bf6b2ae7bb28b4f71e768.jpg

Edytowane przez ebsc85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz wersje firmware w czajniku i jaki soft Mi Home ? Możesz sprawdzić na innym telefonie/tablecie parowanie na tym samym koncie ? Próbowałeś odinstalować Mi Home i ponowne zainstalować ?

Z regionami się już nie baw - to nie jest wina regionu - na EU powinno Ci zadziałać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Tak jak mi poradziłeś sprawdziłem na innym telefonie. Na moim Samsungu A8 2018 jest lipa, ale spróbowałem z LG G Flex 2 i wszystko działa. Upgradowałem firmware czajnika przez tego LG i myślałem że wtedy będzie działać na tym Samsungu. Ale dalej nic. Ciekawe że na starym telefonie działa a na tym z tego roku nie.

Ps. Widziałem wcześniej w tym wątku użytkownik Kowal_094 pisał że na jego Samsungu s8 plus też nie działa. Może to wina Samsunga?

Wersja aplikacji 5.4.1 a firmware czajnika 6.2.1.7

Edytowane przez ebsc85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...