walen Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Mam problem z połączeniem się z aplikacją Mi Home na Androidzie 8.0.0 (Xiaomi Mi A1): po sparowaniu czajnika pojawia się on na liście urządzeń, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Po usunięciu danych aplikacji i ponownym zalogowaniu sytuacja jest podobna - pojawia się tylko pasek postępu, który znika w okolicy 90%. Z tego, co udało mi się już wyczytać w internecie, jest problem z pobieraniem 'wtyczki' do obsługi czajnika w aplikacji. Problem nie występuje na Redmi Note 3 z MIUI 9, na tym telefonie wszystko działa poprawnie. Czy da się jakoś ręcznie pobrać wtyczkę do czajnika? Czy jest jakieś znane rozwiązanie problemu? Próbowałem zmieniać region aplikacji, w żadnym nie działa, a po wybraniu Mainland China nie da się w ogóle wykryć czajnika. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal_094 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Mam podobny problem na samsung s8 plus i też szukam jakiegoś rozwiązania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Dnia 26.06.2018 o 10:40, walen napisał: Mam problem z połączeniem się z aplikacją Mi Home na Androidzie 8.0.0 (Xiaomi Mi A1): po sparowaniu czajnika pojawia się on na liście urządzeń, ale po kliknięciu nic się nie dzieje. Po usunięciu danych aplikacji i ponownym zalogowaniu sytuacja jest podobna - pojawia się tylko pasek postępu, który znika w okolicy 90%. Z tego, co udało mi się już wyczytać w internecie, jest problem z pobieraniem 'wtyczki' do obsługi czajnika w aplikacji. Problem nie występuje na Redmi Note 3 z MIUI 9, na tym telefonie wszystko działa poprawnie. Czy da się jakoś ręcznie pobrać wtyczkę do czajnika? Czy jest jakieś znane rozwiązanie problemu? Próbowałem zmieniać region aplikacji, w żadnym nie działa, a po wybraniu Mainland China nie da się w ogóle wykryć czajnika. Dzięki za pomoc A jaką masz wersję czajnika EU czy China ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebsc85 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Witam! Dołączam się do wątku. Czajnik kupiony dzisiaj, wersja EU. W regionie "Europa" wykrywa go i zostaje sparowany, ale nie mogę wejść do żadnych ustawień temperatury itp. Czytałem że trzeba przełączyć na region "Mainland China" ale wtedy go nie wykrywa. No i teraz zostałem sobie ze smart czajnikiem bez funkcji smart heh. Szukałem rozwiązania w necie ale nie znalazłem odpowiedzi. Może kiedyś zaktualizują apkę i będzie ładziać. Jeśli ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie, bardzo proszę o podzielenie się informacją. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Trzymałeś 3 sekundy przycisk Warm podczas parowania z czajnikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebsc85 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Tak trzymałem. Wedle instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) 7 godzin temu, ebsc85 napisał: Tak trzymałem. Wedle instrukcji. Masz możliwość w ustawieniach zrobienia upgrade oprogramowania czajnika ? Ja mam wersję 6.2.1.7. Musiałem zrobić upgrade aby zadziałało z wersją Mi Home 4.8.1 Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Towi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebsc85 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) W aplikacji daje w ustawieniach "check for updates" i pisze że "no updates available". Jeśli o to chodzi. Już przetestowałem chyba wszystkie regiony i dalej pupa. Naciskając ikonę czajnika dochodzi do 90-paru procent i nic Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez ebsc85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Jaką masz wersje firmware w czajniku i jaki soft Mi Home ? Możesz sprawdzić na innym telefonie/tablecie parowanie na tym samym koncie ? Próbowałeś odinstalować Mi Home i ponowne zainstalować ? Z regionami się już nie baw - to nie jest wina regionu - na EU powinno Ci zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebsc85 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 (edytowane) A więc tak. Tak jak mi poradziłeś sprawdziłem na innym telefonie. Na moim Samsungu A8 2018 jest lipa, ale spróbowałem z LG G Flex 2 i wszystko działa. Upgradowałem firmware czajnika przez tego LG i myślałem że wtedy będzie działać na tym Samsungu. Ale dalej nic. Ciekawe że na starym telefonie działa a na tym z tego roku nie. Ps. Widziałem wcześniej w tym wątku użytkownik Kowal_094 pisał że na jego Samsungu s8 plus też nie działa. Może to wina Samsunga? Wersja aplikacji 5.4.1 a firmware czajnika 6.2.1.7 Edytowane 14 Sierpnia 2018 przez ebsc85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Mam dokładnie te same wersje na Androidzie ( chociaż w większości korzystam z iPhone ). Z samsungiem w postach pojawiają się informacje, że jest problem z MiHome ale niestety nie posiadam aparatu samsunga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finczyk Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Miałem podobny problem (Samsung S7 Oreo) i pomogł wybór regionu: Other. Teraz wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi