Sign in to follow this  
Qbsonus

Problem z gwarancją.

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Mój problem z telefonem Xiaomi Mi5 zaczął się w czerwcu 2017, telefon zakupiłem w listopadzie 2016.

Pierwszy raz na gwarancję musiałem wysłać go w czerwcu 2017 (padła płyta główna). Telefon odesłany do Wrocławia, po tygodniu do mnie wrócił. Po powrocie pojawił się problem z baterią, która sama się rozładowywała w ciągu 2-4h. Na początku działo się to sporadycznie ale z czasem było to normą. Jakoś w pod koniec listopada bateria spuchła i telefon sam się otworzył. W grudniu 2017 wysłałem telefon na gwarancję raz jeszcze, została wymieniona bateria i telefon wrócił do mnie. Chwilę było dobrze ale problem znów się pojawił (ponownie bateria padała sama z siebie np. przez noc), wysłałem go do Wrocławia w lutym i ponownie wymienili baterię. Teraz pod koniec kwietnia telefon znów umarł... Keran z supportu IBG zaproponował mi, że wezmą go na recycling i wyceniają go na 60$. Telefon ma jeszcze pół roku gwarancji, w takiej sytuacji chyba powinni mi go po prostu wymienić? Mieliście podobne problemy z IBG? Jest szansa na wymianę telefonu na nowy? Jakbym wiedział, że będą takie problemy w życiu bym nie dokonałbym zakupu w tym sklepie.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleee.... Jakie problemy? To jest tylko propozycja sklepu. Jeżeli się nie zgadzasz, to napisz im czego oczekujesz, targuj się. To nie jest sklep w EU, gdzie masz sztywne prawo, tylko w Chinach... Uszkodzone w PL chodzą za jakieś ~130-150$. Możesz też po prostu zażądać znowu naprawy, używać do końca i potem sprzedać w Polsce na części i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this