ghost12

Android Oreo

Recommended Posts

Wole downgrade, przyznanie się do błędu, aniżeli męczenie się z dziurawym i niestabilnym łoreło. nie widze póki co plusów tejże aktualizacji, zresztą jak wielu z użytkowników.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia Sat Jul 21 2018 o 13:15, ktosieklosiek napisał:

Czyli z góry zakładają, że nie poradzą sobie z Oreo?! Niepoważni ludzie.

Nie zakładają takiej opcji, trzeba czytać ze zrozumieniem.

23 godziny temu, souacz napisał:

Nvidia też sobie na początkowo nie poradziła i wycofali update, dopiero ostatnio pojawiła się ponownie opcja aktualizacji, może z MiBox też tak będzie. Downgrade a po usunięciu problemów z Oreo - ponowna aktualizacja.

Nie wycofają tylko bedą pracowali nad poprawkami. Zastanawiają się nad możliwością udostępnienia nieoficjalnie wersji MM. Trzeba czytać ze zrozumieniem.

Edited by Mirrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądałem dwa filmy przez netflixa i tylko dzięki temu mogłem je w spokoju oglądnąć, bo co około 5 minut pojawiał się komunikat, że zerwało połączenie z WIFI. Gdy teraz próbuje oglądać tv poprzez deltamediaplayer, to nie ma takiej możliwości. Słaby internet na obczyźnie to jedno, ale przed updatem tego nie było, box tylko cierpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie :) na wstępie napiszę, że jestem nowym użytkownikiem mi boxa 4k i to od razu z aktualizacją do Oreo, więc nie wiem na ile moje spostrzeżenia wiążą się z samą aktualizacją czy też jest to charakterystyka sprzętu od xiaomi, ale przechodząc do meritum. Ogólnie do tej pory używałem chromecasta 2, który chodził jak ta lala. Ponieważ zmieniłem tv zastanawiałem się na chromecast ultra, ale finalnie pało na mi box 4k.

1. Taki sam filmik HDR na youtube oglądany bezpośrednio w appce YT z tv panasonica leci w HDR i super płynnie, a ten puszczony przez xiaomi (czy to wybrany bezpośrednio pilotem przez interfejs czy przez ikonkę google cast telefonem) startuje bez trybu HDR i widoczne są spadki płynności/jakości. Czy też tak macie? Może coś trzeba zmienić w ustawieniach androida lub aplikacji YouTube? Mój tryb wyświetlania to [email protected]

2. Tidal w opcji castowania z fona chodzi zauważalnie wolniej niż wcześniej jak używałem chromecasta. Dłużej trzeba czekać na przełączenie się piosenki. Piosenki też dłużej startują.

3. Film w 4K/HDR (~20GB) przez KODI chodził bez problemów, więc tu akurat spoko.

Jak myślicie czy powyższe problemy mają jakiś związek z Oreo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia Sun Jul 22 2018 o 00:08, Kraha napisał:

Witam, spotkaliście się z tym że po kilku dniach wyłączony mi box nie chce się włączyć? Jedynie pomaga odłączenie od zasilania i ponowne podłączenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Mirrr napisał:
Dnia 22.07.2018 o 00:08, Kraha napisał:

Witam, spotkaliście się z tym że po kilku dniach wyłączony mi box nie chce się włączyć? Jedynie pomaga odłączenie od zasilania i ponowne podłączenie.

jeżeli masz ten problem wymień baterier od pilota i wtedy daj znać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po aktualizacji do Oreo jest błąd i połączenie bluetooth przestaje działać. Jakbys miał pad podłączony po bluetooth z Mi Box będzie dokładnie ten sam problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długo im się schodzi z naprawieniem tych problemów.

Mnie już szlag trafia bo nie idzie nic z dysku obejrzeć (tzn uda się raz na X razy).

Myślałem żeby je wziąć ze sobą na urlop (jakby deszcz padał) ale w takiej sytuacji to nie ma sensu.

Po powrocie odsyłam to do sprzedawcy, bo nie wiem co innego można zrobić.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niesamowite jak można taką aktualizację wypuścić na rynek. Nie spojrzałem w opinie i po dwóch dniach od zakupu i bezproblemowej pracy... zaktualizowałem :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie od zaktualizowania Androida na Oreo 8 mam chyba tylko jeden problem, który mnie męczy - raz na jakiś czas (po którymś razie po włączeniu urządzenia) jakość obrazu pokazuje straszne zielone piksele, po uruchomieniu go ponownie urządzenie wraca do normalnego działania czy do wybranej jakości 1080 60.

Czy jest jakaś apka lub ustawienie aby móc na stałe ustawić najlepszą jakość obrazu aby nie przechodziła na pixele po którymś razie? W poprzedniej wersji android 6.0.1 nie miałem z tym problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kraha napisał:

jeżeli masz ten problem wymień baterier od pilota i wtedy daj znać

Hmmm to bylo by zbyt banalne. Nie to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, grzywacz8 napisał:

Netflix tnie jak szalony, na starym andku to się nie działo. Nic tylko wyrzucić za okno taki sprzęt z taką aktualizacją

Może masz wspominany już problem z wifi. U mnie nic nie tnie, mimo, że mi box stoi kilka metrów od routera i dzieli je ściana. Poprawka nad którą teraz pracują dotyczy właśnie m.in problemów z wifi. Połączenie masz 2,4 czy 5GHz? Jeśli 2,4 to nie masz przypadkiem na routerze ustawionego wysokiego kanału? 12-13? Gdzieś czytałem, że mi box grymasi na wysokich kanałach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do wifi u mnie zauwazylem jedna rzecz. Mam w domu routerboard Mikrotika 2,4ghz i mi box na Oreo dziala bezproblemowo. Tzn Wifi nie wylacza sie , nic sie takiego zlego nie dzieje. Z tym, ze po wifi mam 16-18 mb/s max. Na lapku tak samo. Widac 2,4ghz na b i g tyle mi wyciska max. Nie wlaczalem w routerbordzie jeszcze standardu "n". Moze na n byloby wiecej. Neta ogolnie mam 24b/s i po kablu ethernet do mi boxa tyle wlasnie mam.

Ostatnio pomyslalem, zeby sprawdzic neta mobilnego. Mam Aero2 i wyciska na smartfonie ok 100 mb/s. Odpalilem hotspota. Polaczylem sie mi boxem do hotspota. Neta co chwile zrywa. To samo co opisywali poprzednicy. Co chwile komunikat, brak sieci wifi, po czym samoczynnie sie znowu laczy z hotspotem. Przy polaczeniu z routerboardem Mikrotika tego problemu nie ma. 

Co do predkosci na hotspocie ze smartfona. Nie ugralem tez nic wiecej. Max dochodzilo do tych 20mb/s. Hotspot zapewne na 2,4ghz ze smartfona to pewnie i wiecej nie wycisnie. Pomimo tego, ze Aero mam na 4g 100mb/s

 

Tak wiec problemy z rozlaczajacym Wifi w miboxie zaleza chyba od modelu routera/sygnalu wifi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2018 o 22:32, rbbxx napisał:

Gdzieś czytałem, że mi box grymasi na wysokich kanałach.

Miałem kanał na auto, więc siłą rzeczy siedział na wysokich kanałach. Po zejściu ręcznie na 2 kanał, powiedziałbym, że się poprawiło. Netflix już tak nie ciął, nawet sporą część oglądania jest HD ale jak już zjedzie w dół z jakością to na maksa, że ledwo widać cokolwiek.

Na MM nie trzeba było nic kombinować i nie grymasił.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2018 o 21:45, grzywacz8 napisał:

Netflix tnie jak szalony, na starym andku to się nie działo. Nic tylko wyrzucić za okno taki sprzęt z taką aktualizacją


Zauważyłem ciekawą zależność, na Netflix w 1080p gubi czasem klatki jeśli jest DD+, jak przełączę na stereo to idzie płynnie. W Kodi nie mam tych problemów przy odtwarzaniu filmów z DD+ czy DTS MA. Mam podłączonego boxa do wifi 5Ghz ale u mnie prędkość internetu jest mizerna - do 13 mbs i tyle na boxie mam

Edited by souacz

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, souacz napisał:


Zauważyłem ciekawą zależność, na Netflix w 1080p gubi czasem klatki jeśli jest DD+, jak przełączę na stereo to idzie płynnie. W Kodi nie mam tych problemów przy odtwarzaniu filmów z DD+ czy DTS MA. Mam podłączonego boxa do wifi 5Ghz ale u mnie prędkość internetu jest mizerna - do 13 mbs i tyle na boxie mam

mam to samo. Muszę spróbować jak będzie chodził na 2,4ghz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielka d*pa :(

Chyba aktualizacji (downgrade) nie bedzie... a i poprawki raczej sie nie pojawia szybko...

Cytat

Hello users of Mi Box 3...

right off the bat I am not going to sugar coat this message.. this is 100% honest and from the cuff...

1. 2 weeks ago I posted about an OTA which is supposed to be coming last week... This update never came for BETA users... I am very sorry for that... its outside my control

2. I got a reply about downgrade... Apparently GOOGLE refuse this option for Oreo users, you can't downgrade.

3. When I asked about the OTA status I was told it was going to be handled internally with Google and testing was awaiting feedback.

4. I've chased again today for updates and got a lack-lustre reply about they need to check the schedule and update about the WiFi bug


Summary:

Right away all I can say is when I started to help a few weeks ago I felt positive that issues would be progressively fixed and handled diligently due to the quick uptake in Xiaomi asking for BETA users to test internal builds... sadly it seems since last week this has just STOPPED without any reasoning. I have honestly tried my best to get these issues in front of the right people for resolve... I am feeling a little disappointed that the dialogue with the Xiaomi side has broken down this last 2 weeks without any justifications as to why. With that in mind I am not sure what else I can do to help out here... I just feel very disappointed that I put myself out there to try and fix these issues for the community with no motive of my own other than to help people.

It seems I can't do more right now to help and you will all need to wait for Google / Xiaomi to fix this issue...

Unfortunately it will be my last personal attempt to help the company as this is an all to familiar trend when i've tried to help in the past the same thing happens...handled internally and never gets truly fixed.

Sorry all.

Mark

https://xiaomi.eu/community/threads/mi-box-3-update.45347/

EDIT:

Właśnie wyszło: 37.1Mb update only Wifi issues (tylko Beta tester)

Edited by k0j0t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było w innym temacie a poza tym, uwielbiam te płacze, nic już nie będzie, nic już nie dadzą, to już koniec. Nie wiadomo o co chodzi ale na pewno nic już nigdy nie wyjdzie, bo xiaomi już nie koleguje się z Markiem z forum Xiaomi. A po 21 minutach "EDIT: Właśnie wyszło: 37.1Mb update only Wifi issues (tylko Beta tester)"    :D

Edited by rbbxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, rbbxx napisał:

Było w innym temacie a poza tym, uwielbiam te płacze, nic już nie będzie, nic już nie dadzą, to już koniec. A po 21 minutach "EDIT: Właśnie wyszło: 37.1Mb update only Wifi issues (tylko Beta tester)"    :D

Wszystko to sie dzieje... wlasnie teraz (wczoraj i dzis). Zatem .. stad aktualizacje. Jestesmy na biezaco. Nie widzialem tego wpisu w innym temacie - zatem umiescilem tu - gdzie byc powinien (tyczy sie OREO).

Widocznie presja... moze nasze nastroje pomagaja im ogarnąć się w Chinach. Wiele ludzi odsyla sprzet jako "niezgodnosc towaru z umową".  W kazdym razie cos sie zaczyna dziac a faktem jest (jak w cytacie powyzej), ze bylo jak bylo.... spora rzesza uzytkownikow liczyla wlasnie na pomoc Mark'a. A wyszlo jak widac.

Ponadto kolejny dzisiejszy wpis jest bardzo obiecujacy:

https://xiaomi.eu/community/threads/status-of-bootloader-unlock.45361/#post-432695

 

Edited by k0j0t

Share this post


Link to post
Share on other sites

To aktualizacja dla beta testerów. Jeśli nim nie jesteś no to nie widzisz aktualizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy jestem beta testerem. Posiadam Oreo od początku zaistniałych problemów przez użytkowników urządzenia Mi Box 3 4K. Choć nie mam takich problemów jak inni np. z łączeniem się po przez sieć internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Cacper napisał:

Nie wiem czy jestem beta testerem.

Jesli sie nie zglaszales - to z pewnoscia nie jestes. Aktualizacje testowane sa przez beta testerow. Po poprawkach i ew. braku problemow - aktualizacje dopiero sa dostepne dla urzadzen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rbbxx napisał:

uwielbiam te płacze, nic już nie będzie, nic już nie dadzą, to już koniec. 

Nie myl kolego płaczu z mega w%^wem.

Czytałeś co napisał MarkHUK  no forum xiaomi.eu? Napisz do niego, ze uwielbiasz jak płacze.

Co ty sobie wobrażasz, że znajdziesz więcej chętnych na zbywanie problemów jaki zgotowało swoim użytkownikom Xiaomi?

Rzuć okiem kiedy napisałeś o problemie z uruchamianiem Miboxa i co napisałeś o ew. poprawkach.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Marceli7 napisał:

Nie myl kolego płaczu z mega w%^wem.

Czytałeś co napisał MarkHUK  no forum xiaomi.eu? Napisz do niego, ze uwielbiasz jak płacze.

Co ty sobie wobrażasz, że znajdziesz więcej chętnych na zbywanie problemów jaki zgotowało swoim użytkownikom Xiaomi?

Rzuć okiem kiedy napisałeś o problemie z uruchamianiem Miboxa i co napisałeś o ew. poprawkach.

Powtarzam, nic już nie będzie, wszystko skończone, "Wielka d*pa :( Chyba aktualizacji (downgrade) nie bedzie... a i poprawki raczej sie nie pojawia szybko...", 

 

... a nie, czekaj, jednak dalej pracują nad poprawkami :shock: No czytałem co pisał MarkHUK, a co napisał wg. Ciebie? Zacytował Kononowicza "Nie będzie niczego"? Gdzie to wyczytaliście? Przytoczysz te wypowiedzi? A co do downgrade to chyba nie problem z Xiaomi, chyba, że Xiaomi kupiło jakoś niedawno Google, może o czymś nie wiem :D

Edited by rbbxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, rbbxx napisał:

... a nie, czekaj, jednak dalej pracują nad poprawkami :shock: No czytałem co pisał MarkHUK, a co napisał wg. Ciebie? Zacytował Kononowicza "Nie będzie niczego"? Gdzie to wyczytaliście? Przytoczysz te wypowiedzi? 

Nie no... Zapewne szybko pojawią się poprawki i Xiaomi z mozołem pracuje nad downgradem, który pojawi się już za chwilę. Serio?

Daj proszę spokój z pisaniem o płaczu użytkowników, wypowiadaj się merytorycznie, a już nie będę się wtrącał :)

Edited by Marceli7

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marceli7 Wybacz ale ta rozmowa przypomina mi grę w szachy z gołębiem.

Uczepiłeś się tylko downgrade. Zrozum, że Android TV to system Google, nie Xiaomi i Google ma jednak sporo do powiedzenia. Skoro jest info, że Google powiedziało nie, to co ma do tego Xiaomi? Googlakom, podobnie jak Apple zależy by użytkownicy jak najszybciej przechodzili na nowsze wersje systemów, będzie czym chwalić się w tabelkach o przyjęciu Android TV Oreo. Jak Xiaomi zacznie im fikać to zniknie z tej strony https://www.android.com/intl/pl_pl/tv/  i skończy się rumakowanie.

304803140_Zrzutekranu2018-07-31o15_18_01.png.feff163045549c9c411065a644d4f186.png

Poza tym jak widzę już czarną rozpacz, bo Xiaomi ochłodziło stosunki z MarkHUK i już nie będzie niczego, to o tym piszę. Po prostu nie widzę powodu by o tym nie wspomnieć. Nic nie wiadomo, nie ma żadnych oficjalnych wieści od ludzi z Xiaomi więc nie ma co bić piany bo jak widać na przykładzie wyżej, ma nie być a za chwilę jest. Przypominam, że Xiaomi prócz chętnych na forach ma też jakichś swoich betatesterów i nawet zerwanie współpracy z forum nie oznacza, że nikt nie testuje oprogramowania. Inna sprawa jak to robi :D bo z Oreo w oryginale im coś nie pykło. 

 

To chyba "nasz" człowiek. Trochę go poniosło, forum Xiaomi zniszczyło mu mi boxa :shock:

1742660516_Zrzutekranu2018-07-31o14_54_41.thumb.png.8ec8fbadd0ee9cd7e8d45d8d2245fed5.png

Edited by rbbxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rbbxx napisał:

@Marceli7 Wybacz ale ta rozmowa przypomina mi grę w szachy z gołębiem.

Uczepiłeś się tylko downgrade.

O nie, kolego!

Uczepiłem się formy Twoich wypowiedzi. Ktoś tam płacze, ktoś nie powinien bić piany. Wszyscy powinni być mega optymistycznie nastawieni i cieszyć się, że mają takie ładne czarne pudełko, które przestało niektórym poprawnie działać. I na dodatek wszyscy powinni być szczęśliwi, że trwają prace naprawiające jakieś tam problemy. Taka jest Twoja retoryka. Mi osobiście wydaje się, że niektórym nie w smak, że muszą czekać wiele tygodni, aż ktoś łaskawie poprawi coś, co ewidentnie spieprzył.

Zaakceptujesz to, że niektórzy mogą być wkurzeni, bić pianę i płakać? Czy nadal będziesz szydził z tych wkurzonych I jęczał jak to oni wielce płaczą?

Uprzedzam, że mi akurat jest to już obojętne, bo nawet jako fan Xiaomi uważam, że coś takiego jak koncept odtwarzacza medialnego ich przerósł :) Google też nie jest tutaj bez winy.

PS: Potrafisz grać w szachy? Ja też, choć z gołębiami nie grałem. Jak Tobie poszło? :)  Ten tekst o szachach z gołębiami mnie rozczulił, chciałeś mnie obrazić sugerując, że jestem idiotą? Taaa... No to pogadaliśmy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie. Coś działało, teraz nie działa lub działa źle. Więc oczywiste że ludzie się denerwują. Jedno jest pewne, taka skopana aktualizacja nie powinna mieć miejsca. I już powinny być gotowe poprawki, bo klient to nie królik doświadczalny! I niech producenci się wreszcie tego nauczą

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie absolutną rację, ponarzekajmy zatem. Ja pierwszy, ok?

Łojezu zostawili nas, nic już nie wydadzą. Xiaomi nie gada już z Markiem, co to może oznaczać? To chyba oczywiste, pudełko do wyrzucenia, łojezu nic nie działa, sprężyny jakieś wyskakują. Coś piszczy ze środka, otwieram okno i rzucam. Nigdy więcej Xiaomi, porzucili, nic nie naprawiają, downgrade nie będzie, łojezu jak żyć? Google nie pozwala? Nie interesuje mnie to, ma być i już!! 

Uff, od razu mi lepiej a i pudełko jakby lepiej działa jak ponarzekałem :shock: 

Czy Wy odróżniacie dyskusję o faktycznych problemach od bicia piany bo coś sobie wkręcacie i czegoś nie zrozumieliście z wpisów na tamtym forum Xiaomi? Przecież ten wątek pełen jest opisów problemów z oreo i nikt z tym nie polemizuje. Śmieszne jest po prostu to jak ktoś coś wyczyta, nie do końca zrozumie i biegnie tutaj z okrzykiem na ustach „ratuj się kto może, beta testy poprawek Oreo wstrzymane. Kicha po całości :/„ i „Wielka d*pa :( Chyba aktualizacji (downgrade) nie bedzie... a i poprawki raczej sie nie pojawia szybko...”  po czym okazuje się, że beta testy trwają w najlepsze.

Dobra, na tym kończę. Dalej już nie mam siły tłumaczyć oczywistych rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now