ghost12

Android Oreo

Recommended Posts

Panowie, minął jakiś czas od aktualizacji. Jak wyglądają Wasze opinie po ponad miesiącu użytkowania. Mam na myśli MiBox 4K.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie był problem z wybudzeniem z uśpienia po nocy. Po ostatniej aktualizacji ani razu nie zdarzyło się żeby box się nie wybudził. Czasem muszę parę razy wcisnąć "power" na pilocie, ale za każdym razem się wybudza.

Jedyny problem jaki w tej chwili mam z boxem, to że czasem są problemy z działaniem funkcji "air mouse" w dodatkowym pilocie, którego używam do obsługi aplikacji NC+ Go.

Zdarza się to co jakiś czas po wybudzeniu boxa z uśpienia. Pilot działa normalnie, ale gdy włączę "air mouse" to widać po ikonach, że kursor jest i porusza się za ruchem pilota, jednak nie jest widoczny i nie można w nic kliknąć. Pomaga wówczas jedynie ponowne uruchomienia boxa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy jest możliwość wejścia w tryb recovery? Mam na myśli możliwość powrotu do build 2167. Zastanawiam się nad aktualizacją, chociaż trudno jest mi narzekać na build 2167.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem w tym wypadku, że bez możliwości powrotu do build 2167 nie warto. Ktoś pisał, że w nowym build nie może wejść w tryb recovery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, może mi ktoś powiedzieć jak teraz wygląda sprawa oglądania filmów z plików lokalnych i netlixa? Widzę dużo komentarzy, że Netflix się tnie, pojawiają się komentarze które mówią że aktualizacja do Oreo to naprawiła, ale wciąż znajduje opinie z tego miesiąca mówiąca o tym problemie. Chciałbym kupić tego mi boxa jako prezent i byłby głównie używany właśnie do netflixa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nigdy nie było problemu z Netflixem.Po ostatniej aktualizacji jedyny problem to wybudzanie.Bardzo rzadko ale nieraz muszę po prostu wyjąć zasilacz z prądu. Innych problemów nie mam a co fajne działa w końcu automatyczne odświeżanie obrazu z czym był problem wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z kolei ani razu nie musiałem wyjmować zasilacza z prądu. Wybudza się po góra dwóch naciśnięciach. Przed ostatnimi aktualizacjami automatyczne odświeżanie po prostu nie działało. Mało który box na rynku obsługuje tę funkcję.

Edited by nołbady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś na MiBox 4k wyskoczyła aktualizacja systemu, zaledwie 68 MB. Poprawki bezpieczeństwa i jakieś poprawki stabilizacji, większa kompatybilność z adapterami Ethernet.

Dalej Android 8.0. Poprawki nadal 5 marca 2019.
Kompilacja ma końcówkę .2573.

Pomogłem podziękuj.

Ksiaomi Biedmi Nołt Pińć & Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Matheusz napisał:

Dziś na MiBox 4k wyskoczyła aktualizacja systemu, zaledwie 68 MB. Poprawki bezpieczeństwa i jakieś poprawki stabilizacji, większa kompatybilność z adapterami Ethernet.

Dalej Android 8.0. Poprawki nadal 5 marca 2019.
Kompilacja ma końcówkę .2573.

Pomogłem podziękuj. emoji6.png

Ksiaomi Biedmi Nołt Pińć & Tapatalk
 

Warto instalować czy bardziej psuje niż pomaga ta aktualizacja? :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zauważyłem problemów, ale ja ogółem jakoś nie narzekam na miboxa. Nie uświadczyłem problemów tutaj opisywanych.

Pomogłem podziękuj.

Ksiaomi Biedmi Nołt Pińć & Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Przemek napisał:

Kompilacja ma końcówkę .2573.

Zainstalowałem. Krótki rekonesans i wygląda, że wszystko OK.

Ale podobnie jak @Matheusz nigdy nie miałem problemów z boxem.

 

Pozdr.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matheusz, @RadasssDzięki za odpowiedź. Ja tylko narzekam na to, że jak po jakimś czasie mibox się wygasi to później zamula i trzeba go restartować, aby coś obejrzeć :/ i ta aktualizacja też tego nie naprawiła :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.06.2019 o 18:30, Przemek napisał:

@Matheusz, @RadasssDzięki za odpowiedź. Ja tylko narzekam na to, że jak po jakimś czasie mibox się wygasi to później zamula i trzeba go restartować, aby coś obejrzeć :/ i ta aktualizacja też tego nie naprawiła :(

Dokładnie mam to samo. Strasznie irytujące to jest, że od długiego czasu błąd taki nie został poprawiony. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=56520]matkon81[/mention],@Przemek

 

Włączcie hdmi cec i problem powinien ustąpić. Mnie pomogło i nie ma z tym problemu już kilka msc.

 

OnePlus 6T

Tapatalk 6.5.6 B&W

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po tej aktualizacji jest znowu niska prędkość WiFi, dźwięk z Youtube jest w zwolnionym tempie (opóźnia do obrazu) i co najgorsze nie pomaga odłączenie z prądu. W dniu wczorajszym musiałem go odłączyć z prądu chyba z 8 razy, aby Youtube zaczął działać prawidłowo i prędkość WiFi była w miarę dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.07.2019 o 21:25, GRV napisał:

U mnie po tej aktualizacji jest znowu niska prędkość WiFi, dźwięk z Youtube jest w zwolnionym tempie (opóźnia do obrazu) i co najgorsze nie pomaga odłączenie z prądu. W dniu wczorajszym musiałem go odłączyć z prądu chyba z 8 razy, aby Youtube zaczął działać prawidłowo i prędkość WiFi była w miarę dobra.

gdzie kupiłes swojego boxa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest opcja na włączenie ostatnich aplikacji aplikacji? Na telewizorze sony z android TV wystarczy przytrzymać dłużej menu.
Niestety w mi boxie czegoś takiego nie znalazłem

MI 8, Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jakiś czas temu zakupiłem mi box4 głównie dla netflixa i YouTube. Problem jest taki, że czasami filmy odtwarzane są bez żadnych zacięć i lądowania a zazwyczaj jest tragedia to znaczy YouTube cały czas się zacina i wyłącza, po aktualizacji na netflixie jest problem z głosem. Używam routera tplink, mam 100mb szybkości łącza a mi box znajduje się w pokoju sąsiadującym z routerem zaznaczam, że już 3 krotnie zmieniałem kanał wifi i sytuacja się powtarza :(

jest szansa jakos to rozwiazac czy po prostu sprzedać to urządzenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.07.2019 o 12:33, Paraglobularna napisał:

gdzie kupiłes swojego boxa ?

Rok temu w Biedronce. A co to ma wspólnego z problemami? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now