pkonrad Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacper Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Nie ma tu żadnych konkretnych porad, ciekawostek przy codziennym użytkowaniu urządzenia, aplikacji itp. Szkoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 @Cacper a czego byś chciał się dowiedzieć? Pytaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinek1992 Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Pisze tutaj bo szanowny pan moderator usunął mój temat 4 dni temu kupiłem koledze mi boxa. Bawił się i wyskoczyło mu czy aktualizować system i kliknął tak! U mnie w myślach jedynie jedno słowo "OOOO KUUU....." I od tamtego czasu youtube się zacina, Mibox sam się wyłącza i rozłącza WIFI. Panowie prosze o pomoc w downgrade systemu w tym Mi boxie. Nie da się wrócić do wersji 6.0? Tak jak w tym filmie potrzebuje kabla usb-usb? Cytat Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionier123 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Czy u Was po ostatniej aktualizacji tez ciagle zrywa połączenie wifi? Tak . Nie obejrzę filmu,serialu bez przerwy, ale już się przyzwyczaiłem, traktuję to jako reklamę i staram się nie denerwować. Moja lepsza połówka mówi mi że mam kupić nowe pudełko które działa normalnie ale chyba takiego nie ma. Często w prawym rogu ekranu pojawia się napis informujący mnie że za 10-15sek. będę mógł zrobić sobie herbatę lub niezobowiązująco udać się do kibla. Występuje to najczęściej na Kodi. Router TP-LINK 2.4GHz i jak to mówią to je amelinium nie pomalujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zc36804 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 1 godzinę temu, pionier123 napisał: Tak . Nie obejrzę filmu,serialu bez przerwy, ale już się przyzwyczaiłem, traktuję to jako reklamę i staram się nie denerwować. Moja lepsza połówka mówi mi że mam kupić nowe pudełko które działa normalnie ale chyba takiego nie ma. Często w prawym rogu ekranu pojawia się napis informujący mnie że za 10-15sek. będę mógł zrobić sobie herbatę lub niezobowiązująco udać się do kibla. Występuje to najczęściej na Kodi. Router TP-LINK 2.4GHz i jak to mówią to je amelinium nie pomalujesz. Też tak miałem wymieniłem TP - Link na Netgear R6220 - 5 GHz i teraz zero problemów z siecią na Mi Boxie mam ustawione "nie wyłączaj ekranu podczas ładowania" jest non stop załączony i śmiga bezproblemowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszT Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 nie, mam 2 MiBoxy w domy jeden w salonie po HUBie USB i jeden u dzieci w pokoju do Netflixa, nie mam żadnych problemów z odtwarzaniem (nie testowałem 4K bo nie mam) Jeśli chodzi o osiągi na WiFi to nie sprawdzam ale Netflix u dzieci chodzi ok bez problemów, nie widzę zaduch pixeli czy zmniejszania rozdzielczości jak spada transfer, wszystko wygląda na HD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darecki_22 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 39 minut temu, MateuszT napisał: nie, mam 2 MiBoxy w domy jeden w salonie po HUBie USB i jeden u dzieci w pokoju do Netflixa, nie mam żadnych problemów z odtwarzaniem (nie testowałem 4K bo nie mam) Jeśli chodzi o osiągi na WiFi to nie sprawdzam ale Netflix u dzieci chodzi ok bez problemów, nie widzę zaduch pixeli czy zmniejszania rozdzielczości jak spada transfer, wszystko wygląda na HD. To gratulacje że nie masz klatkowania bez ręcznej zmiany częstotliwości odświeżania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 (edited) 15 godzin temu, pionier123 napisał: Moja lepsza połówka mówi mi że mam kupić nowe pudełko które działa normalnie ale chyba takiego nie ma Nvidia Shield TV. 7 godzin temu, Darecki_22 napisał: To gratulacje że nie masz klatkowania bez ręcznej zmiany częstotliwości odświeżania. U mnie występuje tylko przy dźwięku 5.1 w Netflix ale robię tak: puszczam film w 5.1, po ok 30-60 sek przełączam na 30 sek na stereo, robię z powrotem 5.1 i już do końca filmu jest OK. System ustawiony na 1080p/60Hz. Klatkowanie występuje też przy filmach nagranych z kodekiem xvid ale to już wada starszych Amlogiców i z tym się nic nie zrobi. Edited October 8, 2018 by souacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darecki_22 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 (edited) 12 godzin temu, souacz napisał: Nvidia Shield TV. U mnie występuje tylko przy dźwięku 5.1 w Netflix ale robię tak: puszczam film w 5.1, po ok 30-60 sek przełączam na 30 sek na stereo, robię z powrotem 5.1 i już do końca filmu jest OK. System ustawiony na 1080p/60Hz. Klatkowanie występuje też przy filmach nagranych z kodekiem xvid ale to już wada starszych Amlogiców i z tym się nic nie zrobi. A z filmami z dysku w 24 klatkach i w 1080p? Edited October 9, 2018 by Darecki_22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 (edited) Wypróbowałem na takim: (idzie bez żadnego dropa, gładziuteńko - w Kodi, ustawione 60Hz) Edited October 9, 2018 by souacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini21 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Tak . Nie obejrzę filmu,serialu bez przerwy, ale już się przyzwyczaiłem, traktuję to jako reklamę i staram się nie denerwować. Moja lepsza połówka mówi mi że mam kupić nowe pudełko które działa normalnie ale chyba takiego nie ma. Często w prawym rogu ekranu pojawia się napis informujący mnie że za 10-15sek. będę mógł zrobić sobie herbatę lub niezobowiązująco udać się do kibla. Występuje to najczęściej na Kodi. Router TP-LINK 2.4GHz i jak to mówią to je amelinium nie pomalujesz. Mam DOKŁADNIE to samo.I też mam Tp-Linka (Archer Ac1200). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darecki_22 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 7 godzin temu, souacz napisał: Wypróbowałem na takim: (idzie bez żadnego dropa, gładziuteńko - w Kodi, ustawione 60Hz) U mnie ciełoby się bez przestawienia na 24 Hz. Jake masz ustawienia video w Kodi ? Może Kodi wymusza odświeżanie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrzacikus Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Wczoraj zaprezentowano nowy mi box z androidem 8.1. Ciekawe jak ten będzie działał BTW na jego pilocie jest dodatkowy przycisk do uruchamiania Netflixa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Ooo, to może sobie sprawę taki. Przyda się drugi, stary pójdzie do sypialni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbbxx Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 (edited) mi box s, w sprzedaży ponoć od listopada https://www.mi.com/us/mi-box-s/ https://www.walmart.com/ip/677842593 4-rdzeniowy procesor Cortex-A53 z GPU ARM Mali 450 2 GB pamięci operacyjnej RAM typu DDR3 8 GB miejsca na dane (pamięć flash typu eMMC) Android TV 8.1 obsługa obrazu w 4K 60 fps wsparcie dla HDR, Dolby Digital Plus i DTS Wi-Fi 802.11ac Bluetooth 4.2 pilot z Google Assistant 1 x HDMI 2.0a, 1 x USB 2.0, 1 x audio 3,5 mm 95,25 x 95,25 x 16,7 mm 147 gramów Szału nie ma, praktycznie to samo co obecny mi box. Edited October 10, 2018 by rbbxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrr Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Fajnie tyle, że ten ma oreo 8.1 a mi box 3 8.0 który kiepsko współpracuje ze sprzętem. Może wypuszczą aktualizację 8.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 Po za pilotem i obudową wygląda na klona Mi Box 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 9 godzin temu, Darecki_22 napisał: U mnie ciełoby się bez przestawienia na 24 Hz. Jake masz ustawienia video w Kodi ? Może Kodi wymusza odświeżanie ? Chyba nie, nic w Kodi nie ustawiałem oprócz przekazywania dźwięku. U mnie tną się tylko filmy avi jeżeli są zakodowane xvid lub divx i mają 24fps, na MXQ miałem to samo, to wina Amlogica. Filmy mp4 w h265 lub h264 lecą gładko. Wieczorem wrzucę ten film na serwer i wyślę Ci link, sprawdzisz sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fireblade Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 7 godzin temu, rbbxx napisał: mi box s, w sprzedaży ponoć od listopada Jest już na gearbest,wysyłka Oct 11 - Oct 12 ale to raczej błąd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darecki_22 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 2 godziny temu, souacz napisał: Chyba nie, nic w Kodi nie ustawiałem oprócz przekazywania dźwięku. U mnie tną się tylko filmy avi jeżeli są zakodowane xvid lub divx i mają 24fps, na MXQ miałem to samo, to wina Amlogica. Filmy mp4 w h265 lub h264 lecą gładko. Wieczorem wrzucę ten film na serwer i wyślę Ci link, sprawdzisz sobie. Chyba do końca nie zrozumieliśmy się. Chodzi mi o automatyczne przestawianie częstotliwości. Jeżeli mam przestawione na 50 Hz i włączę coś z 24hz to wtedy zaczyna sié obraz klatkować. Żeby nie było klatkowania muszę ręcznie przestawić na 24 Hz i wtedy obraz jest oki. Moje pytanie odnosiło się do tego czy ci box automatycznie przestawia odświeżanie ? Czasami mam też tak, że w trakcie trwania filmu box sam zmieni sobie odświeżanie i zaczyna obraz klatkować. Wtedy muszę znowu ręcznie przestawić na właściwą częstotliwość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Ja nie przestawiam na 24 Hz i nie klatkuje, mam na stałe ustawione na 60Hz. Automatyczna zmiana trybu w MiBox nie działa. Film Ci wysłałem na pw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinek1992 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Siema Mam problem. Kolega uaktualnił mi boxa do najnowszej wersji i mibox sie zawieszał. Zmieniłem oprogramowanie z 2303 czyli najnowszego na 2179 i niestety yt dalej sie zawiesza, wyłącza. Są jakieś starsze wersje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Zrobiłeś wipe po wszystkim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinek1992 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Musisz mieć coś nie tak z internetem (WiFi). Zrób jeszcze raz wipe cache partition oraz wipe data/factory reset w MiBox. Postaraj się na nowo utworzyć połączenie WiFi z routerem. Zmień nazwę sieci. Myślę, że problem leży w połączeniu z internetem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionier123 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne z menu urządzenia. Postawiłem Kodi 17.6 na nowo i pierwsze testy pozytywne. Na 1080p wcześniej nie dało rady oglądać. Start filmu już wyświetlał się w zwolnionym tempie i strasznie rwało. Testowałem kilka godzin i ani razu nie pojawił się komunikat o braku WiFi, co najbardziej mnie irytowało. Przeskakiwanie strzałkami nie zacinało odtwarzania, co również doprowadzało mnie do pasji.Jak na razie odzyskuję wiarę w Boxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubackjeee Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 U mnie wszystko działa idealnie. Jedynie wyszukiwanie głosowe w ogóle nie działa na androidzie 8 co mnie na Maxa wkurza. Na reddicie czytałem, wszyscy mają ten sam problem. Mam nadzieję że w końcu to ogarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Przycisnij i trzymaj Home + OK w trakcie restartu MiBox.Ta kombinacja klawiszy robi soft reset. U mnie przywróciła wyszukiwanie głosowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalMar87 Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 a czy tę aktualizację do oreo można pominąć, tj. zostać przy starej wersji, czy też robi się ona automatycznie ?? jestem w trakcie zakup boxa i niektóre historie z tym oreo sprawiają, że mam wątpliwości Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketra12 Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Ja kupiłem boxa w lipcu i cały czas mam androida starszego nie oreo. I nic mi nie zaktualizowało z automatu Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted October 15, 2018 Share Posted October 15, 2018 Można obecnie zostać przy starym Androidzie, gdyż aktualizację do Oreo trzeba potwierdzić. Wcześniej robiła się bez akceptacji użytkownika. Z tego powodu też jest cała wojna użytkownicy versus Xaiomi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marceli7 Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 AFAIK chwilowo nie da się zrobić update do Oreo. Tak pono donoszą użytkownicy z mm na pokładzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSideR Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Jestem ciekawy czy wydadza aktualizacje do andka 8.1 na miboxie 16-AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Chyba musimy poczekać. Wygląda na to, że tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now