rbbxx Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 @yorob z tego co dzieje się na forum xiaomi eu można wywnioskować, że cały czas pracują nad poprawkami. Poza tym MarkHUK potwierdził, że trwają też prace nad 8.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini21 Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Dnia 17.09.2018 o 21:37, nołbady napisał: Resetowałem już 2 razy do ustawień fabrycznych i dalej daje się wyczuć spowolnienie sprzętu, nawet przy skakaniu po "kafelkach" haczy. Najbardziej odczuwalne jest to przy Kodi na wtyczce Cherry TV - wszystko się długo buforuje. Po aktualizacji do Oreo było ok, dopiero przy którejś łatce tak się stało. Z netem łączę się przez Wifi 2.4 GHz. Na szczęście nie mam problemów z netem. A może ciągłe buforowanie to nie wina neta. Próbowałeś wyłączyć buforowanie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi81 Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 U mnie po aktualizacji do 2303 oprócz mikrofonu a dokładniej inne słowa się pojawiają to ok.Internet przez 5hz dostawca Vectra.Niedawno kupiony nowy router Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki73 Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 (edited) Dnia 17.09.2018 o 21:37, nołbady napisał: Resetowałem już 2 razy do ustawień fabrycznych i dalej daje się wyczuć spowolnienie sprzętu, nawet przy skakaniu po "kafelkach" haczy. Najbardziej odczuwalne jest to przy Kodi na wtyczce Cherry TV - wszystko się długo buforuje. Po aktualizacji do Oreo było ok, dopiero przy którejś łatce tak się stało. Z netem łączę się przez Wifi 2.4 GHz. Na szczęście nie mam problemów z netem. Na 2,4GHz sa problemy nawet jak bedziaesz mial lacze 1GB, zalecane 5GHz. Zmien na KODI18 i odpowiedni Build do tego. Mialem to samo ale z Ultimatium Premium Build. Na 17.6 wszystko rwalo , na 18 ustapilo. Powinno pomoc. Edited September 19, 2018 by miki73 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 (edited) Dzięki za odpowiedzi. Mam teraz inny problem. Chciałem jeszcze raz przywrócić ustawienia fabryczne, ale Mi Box zawiesił się na amen przy animacji z napisem Android. Nie mogę wejść w recovery, bo pilot przestał działać. Odłączenie od prądu nic nie daje. Da się jakoś wejść w recovery przez klawiaturę? Edited September 19, 2018 by nołbady Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aizen503 Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Wczoraj poszperałem po internetach i wynalazłem sposób który u mnie pomógł i wszystko działa :) https://www.reddit.com/r/AndroidTV/comments/9fo34b/xiaomi_mdz16ab_solution_to_downgrade_from_flaky/?ref=share&ref_source=embed&utm_content=body&utm_medium=post_embed&utm_name=0c8bc224202e4cb781280cbb95e4020c&utm_source=embedly&utm_term=9fo34b Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Także polecam. Był dreszczyk emocji, bo w trakcie instalacji aktualizacji MiBox się zawiesił, ale po ponownym uruchomieniu aktualizacja była kontynuowana. Mi Box zawiesił się w trzecim etapie aktualizacji. Teraz czekam aż Xaiomi upora się ze swoimi problemami licząc, że kiedykolwiek to nastąpi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananek Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 2 godziny temu, kapciu75 napisał: Także polecam. Był dreszczyk emocji, bo w trakcie instalacji aktualizacji MiBox się zawiesił, ale po ponownym uruchomieniu aktualizacja była kontynuowana. Mi Box zawiesił się w trzecim etapie aktualizacji. Teraz czekam aż Xaiomi upora się ze swoimi problemami licząc, że kiedykolwiek to nastąpi. kapciu75 witaj. Czy możesz po polsku wytłumaczyć pkt D ? Słabo z angielskim,a przez translator tak sobie wychodzi te tłumaczenie. Dzięki. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszT Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Dnia 17.09.2018 o 12:20, maniek291 napisał: Jaki masz konkretnie ten Hub ? Bo mi "i-tec USB 3.0 Metal 3-port HUB with Gigabit Ethernet adapter" przestał działać na OREO. model Y-3045 i działa (przynajmniej u mnie) mam podłączony LAN + 1 dysk 1TB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aizen503 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 (edited) Bananek musisz uruchomić tryb recovery w MiBOx. Podłączasz pendrive z plikami pobranymi ze strony podanej wyżej, następnie od miboxa odłączasz zasilanie, przytrzymujesz na pilocie przycisk OK i BACK i uruchamia się aktualizacja u mnie osobiście lepiej działa build 2167 Edited September 21, 2018 by Aizen503 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek291 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 15 minut temu, MateuszT napisał: model Y-3045 i działa (przynajmniej u mnie) mam podłączony LAN + 1 dysk 1TB Dzięki. Chyba zaryzykuję i kupię drugi, mam nadzieję że u mnie też zadziała Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefipit Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 (edited) Dla osób, które również rozważają użycie adaptera LAN pod USB potwierdzam, że (u mnie na Oreo, na tym ostatnim trefnym firmware v2303) na pewno działa UNITEK model Y-3045, czyli np z aukcji: Karta sieciowa Gigabit LAN USB 3.0 RJ45 HUB UNITEK Edited September 21, 2018 by kefipit Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Przepis na powrót do Oreo 8.00 Build 2179 (dla użytkowników Oreo 8.0 Build 2303): 1. Pobieramy Oreo 8.0 Build 2167 z linka poniżej: http://download1761.mediafire.com/qq5q04larg1g/fhh4zjspge6eh22/once-8.0-2167.7z 2. Rozpakowujemy plik once-8.0-2167.7z (otrzymamy dwa pliki: xiaomi_update (630,558 KB) oraz update.zip (1 KB)) 3. Kopiujemy pliki do pamięci USB (potocznie pendrive), sformatowanej wcześniej jako FAT32. 4. Wyłączamy zasilanie (wtyczka z kontaktu), umieszczamy pamięć USB w porcie USB MiBox. 5. Włączamy ponownie zasilanie (wtyczka do kontaktu), przyciskając i trzymając równocześnie strzałkę w lewo (na lewo poniżej kółka nawigacyjnego na pilocie) oraz przycisk OK (wewnątrz kółka nawigacyjnego). 6. MiBox zostaje wprowadzony w tryb recovery i rozpoczyna się aktualizacja. Jeżeli MiBox uruchomi się ponownie pokazując boot animację (kolorowe kropki/kółka) oznacza to, że MiBox nie jest w trybie recovery i musimy powtórzyć czynność opisaną w punkcie 4-6 oczywiście bez ponownego umieszczania pamięci USB w gnieździe USB MiBox aż do skutku, wejścia w tryb recovery. Aktualizacja przebiega trzema etapami (trzy kropki). Po zakończeniu aktualizacji MiBox został zaktualizowany do Oreo 8.0 Build 2167. 7. Pobieramy teraz Oreo 8.0 Build 2179 z linku poniżej: https://android.googleapis.com/packages/ota-api/xiaomi_once_once/5c7bf1ed022e2bb32815d215703bf2e913c2c58e.zip Zmieniamy nazwę pliku 5c7bf1ed022e2bb32815d215703bf2e913c2c58e.zip na update.zip Kopiujemy update.zip na naszą pamięć USB, nadpisując plik update.zip, który był wcześniej na pendrive (ten zawierający Oreo 8.0 Build 2167) 8. Teraz powtarzamy czynność opisaną w punktach 4-6 (powyżej). Po wszystkim wykonujemy powrót do ustawień fabrycznych. Opis pobrany został z Reddit. U mnie udało się skutecznie powrócić do Oreo 8.0 Build 2179. Zmianę oprogramowania wykonujecie na własne ryzyko. U mnie MiBox zawiesił się w trzecim etapie pierwszej aktualizacji, po twardym restarcie (wtyczka z kontaktu) aktualizacja była kontynuowana. Jak będzie u Was, nie wiem. Zanim przystąpicie do zmiany oprogramowania, zapytajcie, jeżeli opis wydaje się Wam nie jasny. Kto pyta nie błądzi, kto nie ryzykuje, nie pije szampana. Życzę powodzenia. P.S. Gdyby ktoś zdecydował się wrócić do syfiastego Oreo 8.0 Build 2303, poniżej zamieszczam link: https://android.googleapis.com/packages/ota-api/xiaomi_once_once/3215cce132acc34ac9ffc04e2a0fd916aba2c1c0.zip Edited September 23, 2018 by kapciu75 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nixon7 Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Dzięki, opisany sposób działa, zero problemu, nic mi się w trakcie nie zawiesiło. Od siebie mogę dodać, że klawisze "strzałka w lewo" + "ok" trzeba trzymać dłużej, aż zacznie się aktualizacja. Mam inny problem. Mój głośnik Dockin D fine, który podłączam do miboxa po bluetooth nie gra tak głośno jak poprzednio. Na oreo 8.0 build 2303 też grał ciszej, niż poprzednio. Na pierwszym oreo było dobrze. Pozdrawiam! Edited September 22, 2018 by nixon7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cygg Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Zna ktoś apke co automatycznie będzie czyścić cache aplikacji i działa na mi boxie? Po pewnym czasie słabo działa mi tvp vod i długo bufforuje, pomaga czyszczenie cache. Chciałbym żeby z automatu to było robione. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutche Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Witam po tej ostatniej aktualizacji mam taką sytuację że gdy wyłączę przyciskiem power urządzenie mi Box następnego dnia nie idzie włączyć urządzenia pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki z prądu da się to jakoś naprawić Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSideR Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) jesli chodzi o pilota to dziwne bo sam mibox irde ponoc posiada Edited September 22, 2018 by OutSideR Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Ale oryginalny pilot jest na bluetooth, a nie irda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananek Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Aizen503 i Kapciu75 Panowie dziękuję za pomoc. Poszło 2167. Po pierwszych testach jest poprawa. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Boxi Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Witam! Właśnie przed chwilą udało mi się "odzyskać" swojego Mi Boxa! :) Piszę, bo sam nie tak dawno szukałem pomocy w necie (między innymi tutaj), dlatego wiem jak irytująca jest sytuacja, kiedy ktoś na siłę i bez twojej zgody próbuje poprawić coś co dobrze działa, a w rezultacie zostaje się z czymś co w niczym nie przypomina urządzenia które się kupowało. Jak większość z Was miałem problem z Mi Boxem po aktualizacji do Oreo. W moim przypadku wi-fi co chwila szarpało i doprowadzało mnie do szału, natomiast apogeum nastąpiło po ostatniej aktualizacji, która miała naprawić problem z niestabilnym łączem po wi-fi. Niestety ku mojej rozpaczy było jeszcze gorzej, YT przestał praktycznie w ogóle działać, Netflix stał się bezużyteczny i krótko mówiąc Mi Box, który w moim przypadku miał zrekompensować mi utratę YT w Smart TV, który dzięki "uprzejmości" google'a nagle z dnia na dzień przestał być smart, stał się bezużytecznym pudełkiem zbierającym kurz. Ale do sedna tematu, bo się rozwodzę bez sensu. Jak większość z Was wychodziłem w sumie z logicznego założenia, że skoro tylko Mi Box szwankuje, a inne sprzęty chodzą po wi-fi jak burza, to winne jest Oreo i Mi Box. Otóż nic bardziej mylnego! Przyczyny trzeba szukać w ruterze! Do tej pory używałem (ponad 9 lat non-stop) TP-LINK TL WR543G, który jest nie do zdarcia, ale z racji słabszego zasięgu w pokoju u dziecka, postanowiłem dzisiaj zakupić nowy ruter o większym zasięgu, również z nadzieją że może coś się zmieni jeśli idzie o mi boxa. Wybór padł również na TP-LINKa, ale TL WR841N za jedyne 69,99zł w Mediaexpercie. Na początku wahałem się nad zakupem jakiegoś pudełka pracującego w paśmie 5GHz (bo to też była jedna z rad, żeby spróbować przejść na to pasmo), ale stwierdziłem że po prostu odświeżę trochę sprzęt, poprawię jakość sygnału (zamiast jednej - dwie antenki) i co ma być to będzie, w końcu 7 dych to nie majątek, a zasięg u Młodego w pokoju siłą rzeczy pewnie i tak się polepszy. I polepszył się zasięg w całym domu, a do tego Mi Box po skonfigurowaniu nowego rutera i ponownym resecie do ustawień fabrycznych zaczął chodzić jak nowy!!! :) I to na 2330! :> Także nie wiem na ile to wina starego rutera, który nie ogarniał związku Mi Boxa i nowego andka, ale u mnie zadziałało to w 100%. Dlatego jeśli macie starszy ruter, to ten popularny i tani model sprawdzonego TP-LINKA, być może i Wam pomoże rozwiązać problem niestabilnego połączenia przez wifi, czego oczywiście Wam serdecznie życzę! Pozdrawiam i powodzenia! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananek Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 8 godzin temu, Mr. Boxi napisał: Witam! Właśnie przed chwilą udało mi się "odzyskać" swojego Mi Boxa! Piszę, bo sam nie tak dawno szukałem pomocy w necie (między innymi tutaj), dlatego wiem jak irytująca jest sytuacja, kiedy ktoś na siłę i bez twojej zgody próbuje poprawić coś co dobrze działa, a w rezultacie zostaje się z czymś co w niczym nie przypomina urządzenia które się kupowało. Jak większość z Was miałem problem z Mi Boxem po aktualizacji do Oreo. W moim przypadku wi-fi co chwila szarpało i doprowadzało mnie do szału, natomiast apogeum nastąpiło po ostatniej aktualizacji, która miała naprawić problem z niestabilnym łączem po wi-fi. Niestety ku mojej rozpaczy było jeszcze gorzej, YT przestał praktycznie w ogóle działać, Netflix stał się bezużyteczny i krótko mówiąc Mi Box, który w moim przypadku miał zrekompensować mi utratę YT w Smart TV, który dzięki "uprzejmości" google'a nagle z dnia na dzień przestał być smart, stał się bezużytecznym pudełkiem zbierającym kurz. Ale do sedna tematu, bo się rozwodzę bez sensu. Jak większość z Was wychodziłem w sumie z logicznego założenia, że skoro tylko Mi Box szwankuje, a inne sprzęty chodzą po wi-fi jak burza, to winne jest Oreo i Mi Box. Otóż nic bardziej mylnego! Przyczyny trzeba szukać w ruterze! Do tej pory używałem (ponad 9 lat non-stop) TP-LINK TL WR543G, który jest nie do zdarcia, ale z racji słabszego zasięgu w pokoju u dziecka, postanowiłem dzisiaj zakupić nowy ruter o większym zasięgu, również z nadzieją że może coś się zmieni jeśli idzie o mi boxa. Wybór padł również na TP-LINKa, ale TL WR841N za jedyne 69,99zł w Mediaexpercie. Na początku wahałem się nad zakupem jakiegoś pudełka pracującego w paśmie 5GHz (bo to też była jedna z rad, żeby spróbować przejść na to pasmo), ale stwierdziłem że po prostu odświeżę trochę sprzęt, poprawię jakość sygnału (zamiast jednej - dwie antenki) i co ma być to będzie, w końcu 7 dych to nie majątek, a zasięg u Młodego w pokoju siłą rzeczy pewnie i tak się polepszy. I polepszył się zasięg w całym domu, a do tego Mi Box po skonfigurowaniu nowego rutera i ponownym resecie do ustawień fabrycznych zaczął chodzić jak nowy!!! I to na 2330! :> Także nie wiem na ile to wina starego rutera, który nie ogarniał związku Mi Boxa i nowego andka, ale u mnie zadziałało to w 100%. Dlatego jeśli macie starszy ruter, to ten popularny i tani model sprawdzonego TP-LINKA, być może i Wam pomoże rozwiązać problem niestabilnego połączenia przez wifi, czego oczywiście Wam serdecznie życzę! Pozdrawiam i powodzenia! Ja mam ten router już dłuższy czas i musiałem zejść do 2160, bo był dramat. Sądzę, że problem nie leży po stronie routera. Jeżeli Ci działa to tylko się cieszyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki73 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 18 godzin temu, Dutche napisał: Witam po tej ostatniej aktualizacji mam taką sytuację że gdy wyłączę przyciskiem power urządzenie mi Box następnego dnia nie idzie włączyć urządzenia pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki z prądu da się to jakoś naprawić Mam to samo od paru dni. Zaraz po aktualizacji wszystko chodzilo ok, dopiero o jakies 2 tyg mam problem z wlaczeniem pilotem MI BOX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 U mnie podobna sytuacja od dzisiaj rana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek7812 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Po aktualizacji oprócz włączania pilotem po dłuższym nie używania wszystko w miarę chodzi stabilnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Na kompilacji beta 2179 też wszystko śmigało dobrze, problemów z pilotem u mnie nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki73 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Ustawilem wylaczenie box na 12 godz i nie wylaczam.Czekam na poprawke. Nie mam zamiaru caly czas wyciagac wtyczki rano. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefipit Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 3 godziny temu, Bananek napisał: Jak większość z Was wychodziłem w sumie z logicznego założenia, że skoro tylko Mi Box szwankuje, a inne sprzęty chodzą po wi-fi jak burza, to winne jest Oreo i Mi Box. Otóż nic bardziej mylnego! Przyczyny trzeba szukać w ruterze Myślę, że u Ciebie to efekt zbiegu okoliczności że akurat działanie polepszyło się na nowym routerze. Nie chcę nic złego wykrakać, ale po przeczytaniu tego wątku , i kilku innych były już przypadki, gdzie komuś zaczeło lepiej działać wifi po zmianie routera, albo po jakiejś zmianie w jego konfiguracji, po czym po dniu czy dwóch znowu zaczęło zrywać połączenia. U mnie połączenie zrywa zarówno na TP-LINK Archer C2 (AC900) jak i TP-LINK Archer C7 (AC1750) i to nawet w obrębie jednego pomieszczenia w odległości 2m od routera. Przed feralną aktualizacją do Oreo połączenie wifi (z Archer C2) było stabilne (nie wiem jak z prędkością, bo mi box używany był sporadycznie do oglądania YouTube i KODI do oglądania materiałów z lokalnego NAS (rozdzielczości max 480p i 720p). Aktualnie problem istnieje zarówno w paśmie 2,4 jak i 5GHz. (testowałem manualne ustawienie kanału w przedziale 1-10 jak i manualny wybór 20/40 Hz). Coś co mnie zastanawia, to zauważyłem, że większość osób, która się uskarża na problemy z wifi używa routerów firmy TP-Link. W tygodniu sprawdzę jeszcze jak się zachowuje MiBox w połączeniu z leciwym Linksys WRT54GL. A do tego czasu zostaję przy workaorund'zie w postaci adapter LAN pod USB i podłączenia kablowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raideri Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 4 minuty temu, kefipit napisał: TP-Link Akurat w moim przypadku asusy leżą i kwiczą,i to tylko na boxie,wszystkie inne urządzenia śmigają rewelacyjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morvi Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Żal mi Waszego pisania wciąż o tym samym i wydawania kasy na niepotrzebne gadżety, więc Wam podpowiem.Spróbujcie zmienić parametry w routerze.Wireless Channel i Bandwidth.Np. na 136 i 40, ale może być inaczej.Pokombinujcie trochę. Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek7812 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Tp-link 3420 v2 Wifi na kanale 1czestotliwosc n+b+g 20Mhz śmiga bardzo dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raideri Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 (edited) 2 godziny temu, Morvi napisał: Żal mi Waszego pisania wciąż o tym samym i wydawania kasy na niepotrzebne gadżety Więc żałuj sobie dalej,i nie gadaj głupot. Przerabiałem wszystko,i nie tylko ja,na tandetnym funboxie 2,sieć działa jako tako,na pożyczonym linksysie było różnie w większości czasu ok,na 2 asusach zrywa,hotspot z telefony bez problemu. Z sieciami coś tam ogarniam,sporo sprzętu bezprzewodowego w domu i TYLKO box strzela fochy,ciekawe dlaczego ? Może przez z....y soft,och,raczej nie,to wina ruterów Problemy z wybudzaniem i wiele wiele innych,to też pewnie przez kiepskie feng shui w domach. Edited September 23, 2018 by raideri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawideo Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Czy ktoś ma połączony mi box w paśmie 5Ghz? U mnie niestety mibox działa tylko na 2,4Ghz (tak sobie). Niestety na paśmie 5GHz mam tylko dostępne kanały - 36, 40, 44, 48. I na żadnym kanale nie mogę się połączyć (sieć widzi, ale mam komunikat "Połączono, brak internetu"). P.s. Na paśmie 2,4GHz mam kanały od 1-13. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marceli7 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 U mnie Netgear R7800 działa oki na kanale 36. Router i mibox rozdzielone mocno tłumiącym stropem. Link na ~260. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini21 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 2 godziny temu, Dawideo napisał: Czy ktoś ma połączony mi box w paśmie 5Ghz? U mnie niestety mibox działa tylko na 2,4Ghz (tak sobie). Niestety na paśmie 5GHz mam tylko dostępne kanały - 36, 40, 44, 48. I na żadnym kanale nie mogę się połączyć (sieć widzi, ale mam komunikat "Połączono, brak internetu"). P.s. Na paśmie 2,4GHz mam kanały od 1-13. U mnie Mi Box działa na 5Ghz. Kanał 36. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawideo Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 No niestety zmieniłem kanał na routerze na 36. I dalej nie działa Chyba będę musiał pozostać na 2,4Gh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now