Mirrr Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Wygląda na to że wifi stabilniej się zachowuje na 5GHz. Dla sprawdzenia pół dnia miałem ustawione 2,4GHz i niestety rozłączło sieć 2 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Czy komuś z Was zniknęło DD5.1 z Netflix po aktualizacji? W MiBox, w ustawieniach dźwięku jest tylko PCM oraz Auto. Brak ustawienia Always, które wymuszało dźwięk DD5.1 w Netflix. Ktoś, coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djdaros10 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 U mnie dalej jest problem, że jak minie 24h od uśpienia MI Boxa to włączy sie po chwili ale strasznie muli przez co muszę go uruchomić ponownie. WiFi wydaje się jakby mnie rzadziej zrywało sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) 6 godzin temu, kapciu75 napisał: Czy komuś z Was zniknęło DD5.1 z Netflix po aktualizacji? W MiBox, w ustawieniach dźwięku jest tylko PCM oraz Auto. Brak ustawienia Always, które wymuszało dźwięk DD5.1 w Netflix. Ktoś, coś? A ampli podłączony przez HDMI? Bo z tego co zaobserwowałem na zagranicznych forach działa na "Auto" przy podłączeniu przez HDMI a przy np. optyku są problemy. Ja mam przez HDMI i jest ok. 23 minuty temu, djdaros10 napisał: U mnie dalej jest problem, że jak minie 24h od uśpienia MI Boxa to włączy sie po chwili ale strasznie muli przez co muszę go uruchomić ponownie. WiFi wydaje się jakby mnie rzadziej zrywało sygnał. A masz podłączony na stałe HDD lub pendrive? Bo u mnie zauważyłem podobne zjawisko ale tylko gdy HDD jest podłączony, po wybudzeniu przez chwilę jakby od nowa szła indeksacja i box przycina, po chwili jest już ok. Edytowane 13 Września 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djdaros10 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 4 minuty temu, souacz napisał: A ampli podłączony przez HDMI? Bo z tego co zaobserwowałem na zagranicznych forach działa na "Auto" przy podłączeniu przez HDMI a przy np. optyku są problemy. Ja mam przez HDMI i jest ok. A masz podłączony na stałe HDD lub pendrive? Bo u mnie zauważyłem podobne zjawisko ale tylko gdy HDD jest podłączony, przez chwilę jakby od nowa szła indeksacja i box przycina, po chwili jest już ok. Mam podłączonego HUBa USB więc może faktycznie to jego wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) @djdaros10 ale czy do huba jest wpięty dysk? Bo sam hub nie zawiera przeciez plików i nie ma czego indeksować. U mnie po wybudzeniu dioda dysku mruga, to znaczy, że wczytuje pliki. Jak zgaśnie to już jest ok. Edytowane 13 Września 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dutche Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 A u mnie dzisiaj nie mogłem pilotem włączyć mi Boxa trzeba było zrobić reseta i dopiero wtedy zaczęło działać. Dziwię się chinolom bo naprawdę produkt nie jest zły ale soft do niego tragedia. Miejmy nadzieję że wydadzą następny Soft gdzie w końcu wszystko będzie działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Najlepsze jest to, że każdy egzemplarz zachowuje się inaczej przy tym samym sofcie. Na tym forum jednemu nie działa np. dźwięk DD+ w Netflix, ktoś inny znów 5.1 ma a nie działa mu wybudzanie etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masmix Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 U mnie po najnowszej aktualizacji box działa bardzo stabilnie, w końcu nie zrywa mi wifi. Jedyny problem jaki zaobserwowałem to problemy z wyszukiwaniem głosowy. Raz działa, raz nie i nie wiedzieć czemu przestał mnie rozumieć. Mówię jedno a wyszukuje co innego, trzeba powtarzać bardzo wyraźnie po kilkanaście razy. Wcześniej działało to bez zarzutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djdaros10 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 @souacz wydaje się, że jak wypiąłem HUBa to faktycznie jakby "mulenie" zaraz po odpaleniu ustąpiło. Zobaczymy jak minie więcej niż 15h od ostatniego używania to dalej będzie się tak działo. @Masmix właśnie z wyszukiwaniem głosowym dalej jest problem. Chcąc wyszukać coś na YT klikając ikonę mikrofonu na ekranie TV średnio rozpoznaje i długo tak jakby szuka o ile w ogóle zacznie szukać. Dużo sprawniej mu idzie jak kliknę ikonę mikrofonu na pilocie wtedy działa bez zastrzeżeń ale szuka chyba wszędzie a nie tylko na samym YT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korc Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Z problemów które u mnie pozostały:- zdarzają się problemy z wybudzeniem urządzenia z pilota po dłuższym okresie uśpienia,- biały piksel w lewym górnym rogu,- pomimo poprawnego sparowania nie działa mysz przez bluetooth (brak kursora, tak reakcji na klawisze, żeby było śmieszniej myszka też od xiaomi).Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirrr Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Wczoraj miałem ten sam problem. Tyle że po wielokrotyn naciskaniu przycisku power na pilocie box się w końcu uruchomił, tak się uruchomił że działał jak flaki z olejem(system lagował). Apka vlc uruchamiała film 2min jak już uruchomiła to rwało obraz i dźwięk. Masakra, na poprzednim buildzie tak nie miałem. Pomógł reset boxa za pomocą pilota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savi Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Zaryzykowalem (nie wiem po co) i zaktualizowałem z Androida 6. Najnowsza wersja nie sprawia mi problemów z odbiorem Netflixa, YT czy Playera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nołbady Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Zaobserwowałem jedynie lekkie lagi, aplikacje dłużej się uruchamiają. Jak sobie z tym poradzić? Nie pomogło odłączenia od prądu ani powrót do ustawień fabrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirrr Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Witam, ciekawe czy ktoś kto w minimalnym chociaż stopniu odpowiedzialny jest za developerke oprogramowanja mi box czyta te nasze wypociny. Na stronie .eu są tacy ludzie. Być może piszemy sami dla siebie hehe. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomoooo Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 też zaktualizowałem i zauważyłem żę na kodi średnio co 20 min zrywa mi połączenie z internetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aizen503 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 U mnie po aktualizacji nie da rady nic zrobić. Nie wiem jak to teraz naprawić. Sprzęt nie nadaje sie do niczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) co znaczy, że nic nie idzie zrobić? mi po aktualizacji pilot z raz nie reagował, ale to wtedy trzeba miboxa z prądu wypiąć i wpiąć i ewentualnie jak nie pomoże to dusić jakiś przycisk przez kilka sekund(ewentualnie kółko i w lewo żeby zaczęło się parowanie).Router z miboxem dzielą dwa piętra i zasięg prawie maksymium i nic nie rozłącza, ani nie tnie na 2,4Ghz. Ewentualnie coś na routerze macie skopane firewalle czy inne Naty(z tym drugim mi się ps4 gryzło do czasu ustawienia) Edytowane 15 Września 2018 przez stereo0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aizen503 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Internet na innych urządzeniach działa perfekcyjnie tylko na mibox cały czas rozlacza. Uruchamiam sklep play - rozlacza nie uruchomi się. Uruchamiam netflixa to samo. Chcę zalogować się na konto Google bo resecie- brak połączenia i co najmniej 4 próby i wreszcie udaje się. YouTube? Niczym się uruchomi to znowu rozlacza a jak uruchomi to niczym włączę coś to 10 min i kilka rozlaczen. Przed aktualizacja było dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldsnake Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 WitamIle trwa aktualizacja systemu i co zrobić kiedy mi box zawiesił się podczas aktualizacji?Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) Odłącz zasilanie i podłącz ponownie, u mnie i u kolegi też tak się stało. Edytowane 15 Września 2018 przez Lector 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldsnake Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Dziękuję bardzo, pomogło. Wszystko działa jak należy.Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosimazaki Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Po ostatniej aktualizacji nie mogę odtwarzać filmów na Netflix. Pojawia się komunikat, że korzystam z narzędzia odblokowującego lub proxy. Ma ktoś taki problem? Przed ostatnią aktualizacją wszystko działało jak należy, na laptopie nie mam problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 U mnie działa jak do tej pory, nic się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Problem z pilotem u mnie rozwiązuje się po skierowaniu pilota w czujnik z przodu boxa bezposrednio przed Mi Box choc nie ma to sensu... działa Z jedynych problemów, które mnie denerwują to dlugoe oczekiwanie zanim Mikrofon zaczbie słuchać. Tak po za tym po zmianie na wi fi 5 Ghz wszystko śmiga jak trzeba bynajmniej jak na moje potrzeby Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OutSideR Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Skierowanie pilota w strone mibox w bliskiej odleglosci ma sens gdyz wtedy irda lapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktosieklosiek Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Oryginalny pilot od Mi Boxa jest na bluetooth, nie posiada irdy. Dlatego @MarecQi pisał, że działa choć nie ma to sensu. Edytowane 17 Września 2018 przez ktosieklosiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek291 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Dnia 14.08.2018 o 09:29, MateuszT napisał: problem z WiFi załatwił USB hub z wejściem LAN, jak na razie zero problemów. Za to ciągle mam problem z dźwiękiem MiBox wysyła zarówno po HDMI jak i po SPDiF i muszę wyciszać TV ręcznie. (TV mam podłączony po HDMI a wzmacniacz po SPDiF) Dawniej mozna było ustawić którym wyjściem chce się mieć wysyłany dźwięk. Jest już może na to jakiś sposób? Jaki masz konkretnie ten Hub ? Bo mi "i-tec USB 3.0 Metal 3-port HUB with Gigabit Ethernet adapter" przestał działać na OREO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano78 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Potwierdzam zawieszenie się podczas aktualizacji.Byłem w kropce i czekałem jakiś czas ale później wyłączyłem zasilanie.Włączyłem jeszcze raz i poszło od nowa już tym razem z sukcesem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nołbady Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Nie ma żadnej rady na spowolnienie sprzętu po aktualizacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 @nołbadyReset do ustawień fabrycznych.@wszyscyPróbujcie ustawiać internet 2GHz na kanałach, do 10 max. Na pozostałych internet jest niestabilny.Ustawiajcie MiBox na adres IP statyczny, a nie DHCP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nołbady Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Już tego próbowałem. Nie podziałało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 No to jeszcze raz. A jak się łączysz z internetem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nołbady Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Resetowałem już 2 razy do ustawień fabrycznych i dalej daje się wyczuć spowolnienie sprzętu, nawet przy skakaniu po "kafelkach" haczy. Najbardziej odczuwalne jest to przy Kodi na wtyczce Cherry TV - wszystko się długo buforuje. Po aktualizacji do Oreo było ok, dopiero przy którejś łatce tak się stało. Z netem łączę się przez Wifi 2.4 GHz. Na szczęście nie mam problemów z netem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorob Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Ta aktualizacja to jakiś dramat. Wcześniej wszystko działało. Teraz ledwo co działa internet, niektóre pendrive'y czyta fat32 i ntfs a niektórych nie. Coś wiadomo na temat jakieś łatki/poprawki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się