Morvi Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 U mnie bez zmian, wciąż wszystko hula jak trzeba. Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomoooo Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Podpowiecie może czy opłaca się już aktualizować do oreo czy lepiej jeszcze poczekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 (edytowane) 2 minuty temu, Tomoooo napisał: Podpowiecie może czy opłaca się już aktualizować do oreo czy lepiej jeszcze poczekać? Też się zastanawiam, ale po doświadczeniach związanych z aktualizacją do Oreo chyb wolę wstrzymać się do momentu, aż więcej osób wypowie się co do tej aktualizacji :/ No chyba, że znowu doświadczymy automatycznego update'u :p Edytowane 10 Września 2018 przez Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Na kompilacji beta 2179 już Mi Box działał bardzo dobrze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomoooo Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 a czy ta kompilacja jest już dostępna w automatycznej aktualizacji? bo nie widzę tam żadnego oznaczenia a mam jakaś co zajmuje 602mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 OTA jest dostępna nowsza kompilacja 2303. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomoooo Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 czyli rozumiem żeby instalować bez obaw że coś nie będzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morvi Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Żeby uprzedzić pytania typu:Czy warto instalować?Odpowiadam:Jeżeli Twój BOX działa dobrze, to nie instaluj aktualizacji. Jeżeli Twój BOX ma problemy z WiFi, YouTube, NetFlix, Kodi itp. zainstaluj aktualizację, gorzej raczej nie będzie. Dziękuję za uwagę. Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Najnowszą kompilację 2303 mam od kilku godzin. Nie jestem w stanie jeszcze zbyt dużo powiedzieć. Jak narazie wszystko śmiga. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomoooo Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 OK w takim razie jeszcze się wstrzymam i obserwuje wątek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 U mnie jakby lepiej po tej aktualizacji. Miałem problemy głównie z Wifi, teraz nic nie zrywało, jutro jeszcze potestuję. Mi4c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dutche Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 U mnie na poprzednim sofcie Netflix potrafił wywalić błąd "Wystąpił problem z odtwarzaniem tego filmu" trzeba bylo restartowac urzadzenie po aktualizacji na razie okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionier123 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Wczoraj zaktualizowałem do 2302.Pierwsze wrażenia system działa zdecydowanie szybciej i przede wszystkim WiFi się nie zacina. Zrobiłem test speedtestem i urządzenie osiąga maksymalne prędkości, wcześniej uzyskiwał o połowę mniejsze prędkości. Sprawdzałem materiały w 1080p i nie pojawia się już to magiczne kółko przy buforowania materiału. Dodam że Soft zmienił ustawienia ekranu, HDMI, a w Kodi musiałem kalibrować ponownie obraz. Ogólnie jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Ja wczoraj w nocy trochę testowałem. Box na najnowszym ROMie działa bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artoorx007 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Jak długo wam się mibox aktualizował mój od 1h nie załączył się jeszcze chodź dioda biała się świeci. Nie można go uruchomić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Kilka minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionier123 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Jak długo wam się mibox aktualizował mój od 1h nie załączył się jeszcze chodź dioda biała się świeci. Nie można go uruchomić. Większy problem był z ściągnięciem aktualizacji co jakiś czas pobieranie się zatrzymywało. Sama aktualizacja trwała kilka minut trzykrotnie ekran się wyłączał, postęp aktualizacji wskazywały trzy kropki na dole ekranu oraz okrąg na dole z podpisem aktualizacja systemu.Sprawdź może kabel lub podłącz do innego telewizora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Dokładnie. Pobieranie trwało długo. Ale finalnie wszystko zakończyło się pomyślnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, pionier123 napisał: Większy problem był z ściągnięciem aktualizacji co jakiś czas pobieranie się zatrzymywało. Sama aktualizacja trwała kilka minut trzykrotnie ekran się wyłączał, postęp aktualizacji wskazywały trzy kropki na dole ekranu oraz okrąg na dole z podpisem aktualizacja systemu. Sprawdź może kabel lub podłącz do innego telewizora. U mnie tak samo trzy razy uruchamiał się ponownie, ale później uruchomił idę już normalnie. Ogólnie również zauważyłem poprawę szybkości działania. Apkikacje również szybciej się otwierają. Ciekawe jak po dłuższym użytkowaniu będzie się zachowywał bo wcześniej po uśpieniu i włączeniu system strasznie się spowalniał. Teraz na szczęście tego nie odczułem, ale na razie może za krótko go używałem. Na razie poprawka na duży plus Edytowane 11 Września 2018 przez Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirrr Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Pamietajcie ze przed instalacja najlepiej zrobic factory reset. Na poprzedniej aktualizacji potrafilo rwac wifi i ciezko dzialal soft. Po zrobieniu factory reset w sumie wszystko hulalo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki73 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 2 godziny temu, Mirrr napisał: Pamietajcie ze przed instalacja najlepiej zrobic factory reset. Na poprzedniej aktualizacji potrafilo rwac wifi i ciezko dzialal soft. Po zrobieniu factory reset w sumie wszystko hulalo dobrze. Mozej na poprzednie factory resetj. Na tej nie zauwazylem rwania wifi. Co bylo zostalo i pieknie smiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dutche Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Rowniez po kilku godzinach testow. po wczorajszej aktualizacji miałem problem z pilotem musiałem go znowu sparować i od tego czasu wszystko działa super, IPTV ,Netflix przełączanie i włączanie aplikacji bardzo szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Myślałem, że w końcu zwolnię jedno gniazdo Ethernet. Niestety długo testować nie musiałem - uruchomienie YT się nie powiodło, po restarcie YT odpalił ale już nie włączył żadnego nagrania. Wracam na kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Ja wczoraj zaktualizowałem i niestety Wi - Fi nadal rwie tak samo jak rwało : / Dziś jeszcze Factory zrobię i może wtedy zobaczę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morvi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Jakie wersję Boxa macie, że występują u Was takie problemy? Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) 3 , 4K , Ver. International chyba Edytowane 12 Września 2018 przez MarecQi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morvi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 3 , 4KRaczej nie o to chodzi.Są różne wersje Boxa.Po szukajcie oznaczenia na pudełku. Wygląda to mniej więcej tak:Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Po robocie zerkne Raczej nie o to chodzi.Są różne wersje Boxa.Po szukajcie oznaczenia na pudełku. Wygląda to mniej więcej tak:Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu TapatalkaWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIK_MIK Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Witam! Od niedawna jestem użytkownikiem cacka mi box 4k. Pierwsze uruchomienie na poprzedniej wersji systemu było ok, później aktualizacja, nowe szaty, niestabilne połaczenie wifi, wyszukiwanie głosowe raz działało raz nie. Restart do ustawień fabrycznych nie dał nic. Ponowny restart i zaczęło płynnie w miarę działać cacko, brak (poza momentami gdzie następowało buforowanie) kłopotów z Netflixem i Showmaxem dość stabilna praca za wyjątkiem wyszukiwania głosowego (raz działa raz nie). Dziś rano aktualizacja poszła sprawnie 10 minut z pobraniem i po krzyku. Nie wiem jak bdzie pracował nowy system i czy cokolwiek poprawi z wyszukiwaniem głosowym. Powiedzcie proszę czy działa to u Was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Przeczytaj wczorajsze posty a się wszystkiego dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionier123 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Wyszukiwanie głosowe działało u mnie zawsze, nigdy nie miałem problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi81 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Na zagranicznym forum napisali że po najnowszej aktualizacji wifi dalej zrywa i są inne problemy nadał. Zaraz podeślę link Build 2303 - Bug Feedback Thread starterMarkHUK Start dateYesterday at 2:32 AM XIAOMI MI BOX / MI TV / MI PROJECTOR MarkHUK Founder of Xiaomi.eu Staff member Nov 6, 2010 4,799 2,900 1,000,000 Yesterday at 2:32 AM #1 Please provide ONLY feedback concerning current bugs so that a new updated BUG list can be compiled. NO Complaints allowed in this thread, if you dare you will be removed from the forum. I have simple requests from users of the Mi Box 3 Build 2303. 1. Provide any bugs in ONE SINGLE POST related to the latest build only! 2. Provide steps to reproduce the issue in ONE SINGLE POST only 3. DO NOT post messages complaining about the update, just post what is not working! 4. IF you defy this basic principal you will be ejected from the forum permanently. 5. If you need to discuss your issue open a new thread for it. Do NOT discuss it here and clog the thread up Thanks for your patience, and to remind you, xiaomi.eu is NOT in control of the decisions of Xiaomi Beijing or Google. We do not make the rules. If not for our forum users would still be on Android 8.0 build 1 and facing WiFi issues etc etc... BARE IT IN MIND, WE HAVE TRIED OUR BEST TO HELP customers when Google and Xiaomi initially did nothing. I dont want to hear any more ramblings about how sh*t the box is etc.Current issues from 2303 Build [READ BEFORE POSTING NEW ISSUE] 1. When maximum resolution is set (1080p or 4k depending on TV model) there are noticeable white dots / pixels at the top left of the screen 2. Mi Box 3 won’t remember resolution, it defaults back to 480p every time the box wakes unless the TV is connected first and HDMI signal, otherwise it defaults to 480p. HDMI CEC is enabled. 3. If HDMI CEC is enabled Mi Remote will not connect/pair (Users also report HDMI CEC is broken) 4. DD+ 5.1/7.1 keeps going wrong with AVR receiver 5. Voice APP for YouTube, Android TV, Kodi not working 6. Auto/Adaptive framerate switching not available like FireTV 3 and NVIDIA Shield (see this http://www.aftvnews.com/amazon-fire...me-rate-matching-with-latest-software-update/ for more info) 7. 64GB flash disk set as ‘Device storage mode’ is not working, prior to 2303 build it was OK. 8. FLAC files using KODI and USB disk, sound cuts intermittently 9. Unable to use WiFi and BT remote at the same time, using 2.4GHz WiFi (https://xiaomi.eu/community/threads/build-2303-bug-feedback.46308/post-443562) 10. Virtual keyboard issues (see https://xiaomi.eu/community/threads/build-2303-bug-feedback.46308/post-443584) 11. USB over Ethernet not working when using Mi USB 3.0 to RJ45 adapter. USB port works, ethernet does not. 12. Remote mic not working - doesn't detect voice input - from home screen or in an app such as Play Store. 13. Mi Box 3 cannot be taken out of standby mode after 8 hours+ 14. No more DTS or Dolby sound with Kodi with both audio settings (PCM and Auto). 15. Using "auto" Netflix does not show 5.1. Before the update selecting ”always" 5.1 sound has working with Netflix. Movies from external hdd with 5.1 DTS audio works. Problem is only on Netflix. 16. OTA TV De-interlacing (using AMLogic MediaCodec) is still half motion and mpeg2 picture quality is blocky if used with Kodi Krypton/Leia PVR's or the TvHeadend Live Channels App Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dzis meczylem ten problem z wi fi i niestety factory nie pomagaly, jedynie przelaczenie z 2,4 GHz, na 5 GHz w opcjach routera pomoglo i nie ma zerwan . Po za tym jestem zadowolony Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artoorx007 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 No i zachciało mi się aktualizacji. Wcześniej wszystko chodziło w marę ok a teraz po aktualizacji wifi rwie jak cholera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) 1. When maximum resolution is set (1080p or 4k depending on TV model) there are noticeable white dots / pixels at the top left of the screen - mam tę (jedną) kropkę od pierwszego Oreo 2. Mi Box 3 won’t remember resolution, it defaults back to 480p every time the box wakes unless the TV is connected first and HDMI signal, otherwise it defaults to 480p. HDMI CEC is enabled. - u mnie problem nie występuje 3. If HDMI CEC is enabled Mi Remote will not connect/pair (Users also report HDMI CEC is broken) - u mnie problem nie występuje 4. DD+ 5.1/7.1 keeps going wrong with AVR receiver - u mnie problem nie występuje 5. Voice APP for YouTube, Android TV, Kodi not working - tylko w Kodi nie działa, reszta ok 6. Auto/Adaptive framerate switching not available like FireTV 3 and NVIDIA Shield (see this http://www.aftvnews.com/amazon-fire...me-rate-matching-with-latest-software-update/ for more info) - problem występuje już od czasu MM czyli momentu zakupu 7. 64GB flash disk set as ‘Device storage mode’ is not working, prior to 2303 build it was OK. - nie wiem 8. FLAC files using KODI and USB disk, sound cuts intermittently - u mnie problem nie występuje 9. Unable to use WiFi and BT remote at the same time, using 2.4GHz WiFi (https://xiaomi.eu/community/threads/build-2303-bug-feedback.46308/post-443562) - nie wiem, mam 5Ghz 10. Virtual keyboard issues (see https://xiaomi.eu/community/threads/build-2303-bug-feedback.46308/post-443584) - u mnie problem nie występuje (chyba, że źle zrozumiałem post na xiaomi.eu), w każdym razie kursor da się przesuwać i wybierać litery 11. USB over Ethernet not working when using Mi USB 3.0 to RJ45 adapter. USB port works, ethernet does not.- nie wiem 12. Remote mic not working - doesn't detect voice input - from home screen or in an app such as Play Store. -u mnie problem nie występuje 13. Mi Box 3 cannot be taken out of standby mode after 8 hours+ - u mnie po ostatniej aktualizacji problem zniknął, box włącza się od razu 14. No more DTS or Dolby sound with Kodi with both audio settings (PCM and Auto). - u mnie problem nie występuje (na Kodi 18 beta-2) przy ustawieniu Auto 15. Using "auto" Netflix does not show 5.1. Before the update selecting ”always" 5.1 sound has working with Netflix. Movies from external hdd with 5.1 DTS audio works. Problem is only on Netflix. - u mnie problem nie występuje ale w innym wątku ktoś zgłaszał ten problem 16. OTA TV De-interlacing (using AMLogic MediaCodec) is still half motion and mpeg2 picture quality is blocky if used with Kodi Krypton/Leia PVR's or the TvHeadend Live Channels App - nie wiem WiFi nie rwie w ogóle, prędkość max. Router Funbox 2 , 5GHz - kanał 44 na stałe, sieć rozdzielona na 5GHz i 2.4 GHz, IP boxa przypisany na stałe w ustawieniach routera. Edytowane 12 Września 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się