Skocz do zawartości

Android Oreo


ghost12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Osobiście mam amplituner Denona AVR-1713 i z box dekoduje DD + w 5.1 tak jak pisali niektórzy z postu wyżej nie wszystkie dekodery poprawnie to rozpoznają, a ktoś z czatu Netflix chyba nie do końca wiedział co pisze.

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo z dźwiękiem po włączeniu.
Czasami działa prawidłowo a czasami w ogóle go nie ma.
Pomaga Uruchom ponownie.
To jest jedyna niedogodność po instalacji Oreo.
Reszta działa bez problemu.
Jest to troszkę irytujące ale mam nadzieję że wkrótce będzie łatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Zgody napisał:

Witam

Osobiście mam amplituner Denona AVR-1713 i z box dekoduje DD + w 5.1 tak jak pisali niektórzy z postu wyżej nie wszystkie dekodery poprawnie to rozpoznają, a ktoś z czatu Netflix chyba nie do końca wiedział co piszeemoji3.png.

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Dziwna sprawa, Netflix daje dźwięk DD+, moje kino też obsługuje DD+ jedynie mi box może źle coś robić. Jakim kablem przesyła pan dźwięk do amplitunera, HDMI czy optykiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar prędkości WiFi pokazuje około 50 Mbps na 5 GHz.
Niestety wcześniej nie mierzyłem a łącze mam 250 Mbps.
Z czasem ubija się też wyszukiwanie głosowe i pomaga tylko Uruchom ponownie.
Trochę to słabe bo to są ewidentnie pojawiające się błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mój box zrobił sobie update do Oreo sam z siebie?

Jeszcze rano był MM, nawet się po cichu cieszyłem, że mnie nie pokusiło nowościami.  Wracam z pracy... A tu mi box zaktualizowany do Oreo :/

Jak to możliwe?

Dodam jeszcze, że faktycznie transfer po wifi siadł do ok 50Mb. Link widzę taki jak na MM ~195Mb, ale transfer... Porażka w porównaniu do MM i tutaj kończy się moje zainteresowanie tym urzadzeniem.

Będę szczery... Nie liczę już na poprawki do mi boxa 3, choć mam go dopiero od tygodnia, ale tego automagicznego updatu do Oreo nie odpuszczę. Chwilę poczekam na doniesienia o ew. poprawkach i w razie braku takowych, box Idzie na reklamację do Biedry. Zachciało mi się ATV...

Edytowane przez Marceli7
dodatkowe info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mój box zrobił sobie update do Oreo sam z siebie?

Jeszcze rano był MM, nawet się po cichu cieszyłem, że mnie nie pokusiło nowościami.  Wracam z pracy... A tu mi box zaktualizowany do Oreo :/

Jak to możliwe?

 

Z tego co wyczytałem w kilku miejscach - nie tylko u Ciebie tak się stało...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem w kilku miejscach - nie tylko u Ciebie tak się stało... 
U mnie niestety też autoupdate.
Na szczęście ma razie wszystko chodzi, zobaczymy jak po nocy się zachowa I czy będą problemy z włączeniem.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, plonking napisał:

U mnie niestety też autoupdate.
Na szczęście ma razie wszystko chodzi, zobaczymy jak po nocy się zachowa I czy będą problemy z włączeniem.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

A z ciekawości - jakiego dysku twardego używasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.06.2018 o 15:57, mrWALUS1991 napisał:

https://drive.google.com/open?id=1pacCU8MvqVG34cZ65MpxbJDS05hISuA5
A mi tak zakończyła się aktualizacja do Oreo :| nic nie wylaczalem w trakcie itd. Czarny ekran i nie chce się włączyć ktoś pomoże?

 

Dnia 27.06.2018 o 12:13, AndrzejZG napisał:

Witam, i poradziłeś coś na to, bo u mnie to samo po aktualizacji do Oreo.

U mnie też. Zresetowane i podłączyłem bezpośrednio, ale pilot nie reaguje na komendy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem dziś do sklepu - chciałem zareklamować odtwarzacz tytułem rękojmi.

Sprzedawca się "wypiął" twierdząc, że " błędy powstałe po aktualizacji nie są podstawą do rękojmi względem nas, ponieważ to nie my odpowiadamy za oprogramowanie oraz operacje, które wykonuje Pan na sprzęcie".

Co myślicie?

Cisnąć go?

Obawiam się, że w serwisie nic nie poradzą (bo chyba jeszcze na to lekarstwa nie ma), ale wolałbym to załatwić tytułem rękojmi a nie gwarancji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie DD w Netflix, z tego co czytałem to problem jest z certyfikacją Mi Boxa przez Netflixa. Coś tam się przerzucają winą za jej brak. Netflix twierdzi ze to wina Xiaomi a tamci ze nie ich, i jest pat.

Z ciekawości czy przed aktualizacją mieliście dźwięk 5.1 w Netflixsie? tak samo nie opcji wyboru jakości obrazu, tego tez wcześniej nie było na Mi Boxsie. 

Co do problemów z dyskiem NTFS, to podobno jak dysk podpięty po sieci np NAS czy do routera to działa i Kodi go widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój nie miał problemów z Netflix, zarówno przed i po aktualizacji. Teraz jest lepiej bo przed aktualizacją nie miałem DD+ tylko zwykłe stereo. Wyboru jakości obrazu nie ma i nie było ale bardzo dobrze działa automatyczne dopasowanie do możliwości sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za późno.. wracam do domu.. a tu Oreo mnie przywitało.

Ciekawe jak ma się do powyższego ta wypowiedź serwisu, że oni niby nie odpowiadaja za to, że użytkownik sam sobie aktualizuje system. Przeciez oni nam aktualizują Mi Boxa do Oreo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...