Skocz do zawartości

Android Oreo


ghost12

Rekomendowane odpowiedzi

Ok u mnie tak.

Zrobilem factory reset. Bolaczki minely o ktorych wczesniej pisalem.

RedBull juz odtwarza filmy. Netflix wersje tablet zainstalowalem i o dziwo da sie sterowac pilotem MI. Rozpoznawanie glosu dziala. Kodi smiga z buildem. IPTV fruwa. 

Wszystko gra i buczy. Dzieki za info instalacji z obcego zrodla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, b0jan napisał:

po aktualizacji irytuje mnie pewien szczegół na ekranie głównym - gdy klikam cokolwiek (aplikację z listy ulubionych, film z rekomendacji z dowolnego kanału) krótkim kliknięciem, to dana rzecz zamiast się uruchomić, to otwiera menu z opcjami (zmiana położenia, usunięcie z ulubionych itp), zupełnie  tak, jakbym długo przytrzymał klawisz OK na pilocie. wygląda to tak, jakby ekran główny był w jakimś trybie konfiguracji zamiast normalnego użytkowania. czy ktoś też tak ma albo wie, jak sobie z tym poradzić?

próbowałem już zapominania pilota i dodawania go od nowa, zresztą w aplikacji do sterowania Android tv w telefonie, przycisk Ok działa tak samo jak w pilocie

Ten problem zniknął mi po resecie do fabrycznych.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra. Żałuję, że zainstalowałem aktualizację. Co jakiś czas pojawia się chwilowy efekt zapętlenia dźwięku. Jest to strasznie irytujące. Przed przywróceniem fabrycznych ustawień jak i po pr, tworzeniu ustawień to samo. Mam tak we wszystkich apkach VOD oraz TuneIn. Dźwięk leci tylko do TV kablem HDMI. Sprawdzałem na kilku kablach jak i innym TV. Bez zmian. 

Edytowane przez ktosieklosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.06.2018 o 08:42, b0jan napisał:

po aktualizacji irytuje mnie pewien szczegół na ekranie głównym - gdy klikam cokolwiek (aplikację z listy ulubionych, film z rekomendacji z dowolnego kanału) krótkim kliknięciem, to dana rzecz zamiast się uruchomić, to otwiera menu z opcjami (zmiana położenia, usunięcie z ulubionych itp), zupełnie  tak, jakbym długo przytrzymał klawisz OK na pilocie. wygląda to tak, jakby ekran główny był w jakimś trybie konfiguracji zamiast normalnego użytkowania. czy ktoś też tak ma albo wie, jak sobie z tym poradzić?

próbowałem już zapominania pilota i dodawania go od nowa, zresztą w aplikacji do sterowania Android tv w telefonie, przycisk Ok działa tak samo jak w pilocie

Problem występuje też gdy włączy się w ustawieniach symulację myszy przy zainstalowanej aplikacji Mouse Toggle for Android TV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, AQQ napisał:

A ci jeśli nie mam jak przełączyć opcji instalacji z nieznanych źródeł, a próba uruchomienia świeżo zainstalowanego es kończy się tak https://photos.app.goo.gl/e9H9RZ4Rvt52ejU2A ? Ekran obrocony, próba akceptacji przenosi do warunków i tyle... 

U mnie jest dokladnie tak samo  z ES explorerem z tym, ze mam androida 6.0 - nie aktualizowałem do oreo. To jest wina es explorera - pewnie jakis bug. Nie wiedzialem jak to obejsc, bo nie bylem w stanie przejść dalej tego okna. Co pomogło? Podłaczenie myszki (z donglem na 2,4 ghz bo bluetoothowa mi nie dziala). Pojawi się kursor, potwierdzasz i es explorer odpala się już normalnie.

Edytowane przez tekkno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ma ktos z was taki problem, że po aktualizacji do OREO zrywa wam internet? troche mam dziwne objawy bo

1.  np. youtube chodzi i wszystko sie laduje w full hd i 4k.
2.  Zrobiłem fabryczny reset i teraz nie moge zalogować sie do sklepu google. Czyli nie sciagne zadnej aplikacji.
3. Netflix wywala bład połaczenia tez.
4. Chodzi tylko Youtube stabilnie.
5. Zmieniałem juz kanał WIFi bo pisali na zagranicznych forach ze mibox nie działa na kanałach od 11 w góre. probowalem kanały od 1-9 i dalej działa niestabilinie. Wporawdzałem też ręcznie IP ale dalej zrywa. Znacie juz jakis sposób?

Dla mnie box obecnie jest bezużyteczny po tej aktualizacji  i chyba go zwróce. Zależało mi na Netflixie i Kodi a nic nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.06.2018 o 13:19, towalski napisał:

@AndrzejZG prawdopodobnie to co u mnie.

U mnie problem po aktualizacji z HDCP 2.2 - przez amplituner Onkyo 676 nie przechodzi sygnał.

Mam to samo na Onkyo RZ820 czyszczenie,reset do ustawień fabrycznych nic nie daje nawet Wipe All Data & Factory Reset  tez nie pomaga

Ma ktoś linka do poprzedniej wersji i jak to wgrać?

Szkoda mi bo przez amplituner dźwięk był nieporównywalnie lepszy na 5.1

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, souacz napisał:

A jak to się objawia? Bo używałem dziś VOD TVP, Kodi, Play Now i Netflix i nie zauważyłem niczego niepokojącego z dźwiekiem.

Brzmi to dokładnie tak jak jest na tym FILMIKU. Są trzaski, bardzo często chwilowe zapętlenia. Tragedia. Na poprzedniej wersji systemu Android - Marshmallow, tego nie było. Tak jak pisałem, problem jest w całym systemie. Zmiana ustawień dźwięku nic nie pomaga. Dzieje się tak na dwóch TV i innych kablach HDMI. Także mogę śmiało wyeliminować urządzenia zewnętrzne i kable. Poważnie zastanawiam się nad opcją downgrade systemu. Nic prócz "ładniejszego" wyglądy ekranu głównego i działąjącego HDMI-CEC nie zauważyłem w tym systemie. Swoją drogą, jak można spier****ć tak podstawową funkcję? Nie pojmuję tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz wpięty pendrive? Wyjmij na próbę. Bo jak box indeksuje pliki to w tym czasie są problemy z przerywaniem dźwięku we wszystkich programach. Jeżeli objawy znikną to usuń z pendrive folder android, wepnij i zrestartuj. I poczekaj koło 30 minut.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuku1786 Zgadza się. Lecz tyle miesięcy testowania "zamkniętych" wersji beta i dalej są poważne błędy. To powinno być wyeliminowane w fazie beta testów. Z drugiej strony, gdyby zrobili otwarte testy wersji beta to by takie kwiatki nie wychodziły. Cóż, Xiaomi, oni mają swój świat. W telefonach też potrafią walić takie błędy...

@ghost12 Jak to? Pierwsze słyszę. Urządzenie może pobrać sobie aktualizację, to fakt, ale aby ją zainstalować potrzebuje na to zgody. Pierwsze słyszę aby jakikolwiek Android sam się aktualizował. Co innego z apkami ściągniętymi ze sklepu Google Play. Tam decydujesz, czy chcesz instalować apki automatycznie czy nie.

Edytowane przez ktosieklosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...