Sign in to follow this  
gawllo

Aplikacja nie odpowiada, galeria się ciągle zawiesza.

Recommended Posts

Czy tylko Mi się to zdarza??

Coraz częściej nękają mnie:

Aparat nie odpowiada, Instagram nie odpowiada, kalkulator nie odpowiada, itp, przy zrzucie ekranu : nie udało się zapisać zrzutu ekranu. Po przejściu z aparatu do galerii zawiesza się albo biały/czarny ekran albo wejdzie do galerii i wisi... Jak chce sobie ogarnąć Galerię, zawiesza się przy usuwaniu zdjęć, przeglądaniu.

Nie wiem czy to nie jakieś problemy z pamięcią/ zapisem/ odczytem

Soft najnowszy, galeria ciągle aktualizowana do najnowszej.

Mi A1 4/64

Screenshot_20180403-104106.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam czasem problem po zrobieniu zdjecia z jego zapisem na telefonie, czasem zdjecie znika. Innych rzeczy nie zauwazylem. Te mi a1 to faktycznie dziwne wynalazki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, tombrak napisał:

Ja mam czasem problem po zrobieniu zdjecia z jego zapisem na telefonie, czasem zdjecie znika. Innych rzeczy nie zauwazylem. Te mi a1 to faktycznie dziwne wynalazki.

Zdjęcie ze zmodyfikowanego aparatu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawllo Masz kartę pamięci czy nie? Jak tak, to ją wyjmij i zobacz czy problem występuje, jak tak to masz winowajcę, jak nie to coś nie tak jest z telefonem. W sumie @tombrak też możesz sprawdzić czy problem występuje po wyjęciu karty pamięci lub drugiej karty SIM jeśli używasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.04.2018 o 21:04, LeBomB napisał:

@gawllo Masz kartę pamięci czy nie? Jak tak, to ją wyjmij i zobacz czy problem występuje, jak tak to masz winowajcę, jak nie to coś nie tak jest z telefonem. W sumie @tombrak też możesz sprawdzić czy problem występuje po wyjęciu karty pamięci lub drugiej karty SIM jeśli używasz.

Nie mam karty, zaraz jak wyjdzie kolejna aktualizacja, sformatuje telefon i zobaczymy. To że jest nie tak to wiem i to nie tylko z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie masz karty pamięci to stawiałbym na problem z pamięcią zewnętrzną, czyli do serwisu. Oczywiście przedtem spróbuj jeszcze resetu do fabrycznych ustawień, może jednak drastyczna wina Androida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.04.2018 o 15:56, tombrak napisał:

Ja mam czasem problem po zrobieniu zdjecia z jego zapisem na telefonie, czasem zdjecie znika. Innych rzeczy nie zauwazylem. Te mi a1 to faktycznie dziwne wynalazki.

Też to tak mam. Zrobię zdjęcie albo zrzut ekranu i albo go nie ma albo pojawia się po jakimś czasie np. po 15 min. Nie chciał bym aby to zdarzyło się w momencie kiedy jest ważne zdjęcie albo nagranie wideo albo zapis z dyktafonu. Przywrócę niedługo ustawienia do fabrycznych itp. Zobaczymy. Przestałem mu ufać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym że zdjęcia się nie pojawiały od razu też miałem problem. Ale po restarcie wszystko ustąpiło. 

Ty to @gawllo to masz z tym telefonem :D  Twoje przygody wyglądają mi trochę na złe użytkowanie telefonu :P jakieś apki niewiadomego pochodzenia, wirusy? Na całym forum A1 najwięcej cyrków masz tylko Ty z tym telefonem. Czemu nie oddałeś tego na gwarancję lub rękojmię? Bo dla mnie to logiczne jeśli telefon ma wadę od nowości. A Ty szukasz serwisantów na forum jakbyś wgrał samemu jakiegoś babola i zwalasz winę na model telefonu :D (ofc bez obrazy - ale ja to tak odbieram) No chyba, że Twoja powystawowa wersja nie uwzględnia gwarancji w tym aspekcie a rękojmia nie ma zastosowania w tym przypadku.

 

@tombrak Wynalazki? Moim zdaniem ludzie oczekują od tych urządzeń cudów ;) Ja mam A1 od listopada 2017 a moja żona od lutego 2018. Żaden ale to żaden opisywany na forum problem z softem, aparatami, zawiechami, resetami czy innymi bajkami nam się nie przytrafiły. A używamy telefonów w normalny dla mnie sposób.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Moreee Nic nie grzebię w tym telefonie i nie jest to żadna wersja powystawowa. Nie gniewam się za nic ale to ja mam np. Wrażenie  że to ty bronisz tego telefonu odpowiadasz bardzo często na posty że u ciebie cycuś glancuś może ty jakimś pracownikiem jesteś od ABC albo kogoś związanego z firmą . A ja jestem już negatywnie nastawiony.

Jeżeli byś uważnie śledził moje wypowiedzi wiedział byś że telefon był 2 razy w serwisie CCS. I oni uważają że wymienione usterki występują w każdym modelu. Byłem w Media Expert i na stoisku Xiaomi w Arkadii i Białe paski na ekranie występują i przeploty w różnych aplikacjach też występują. Masz ode mnie filmy możesz sobie to sprawdzić jak to wygląda. Większość osób ma wyj* na ten telefon i nie chce im się nawet konta na forum zakładać żeby coś napisać. 

Jakie Apki niewiadomego pochodzenia ?? Nic tu nie jest wgrane z poza sklepu. Co zobaczyłeś apke IV i już buble ??

Może ty z żoną po prostu nie korzystacie z tego telefonu. 

Teraz zauważyłem że jak Transmisja danych jest wyłączona to MMS nie przyjdzie , nawet nie ma znaku że oczekuje na pobranie czy cokolwiek a jest na auto pobieranie i auto w roamingu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gawlloJeśli chodzi o związki z Xiaomi to jest mój pierwszy android od 4 lat ;) Wcześniej używałem S60 (Nokia N79) i iOS (IP 5 i IP6). Związków z serwisami nie mam - przebywam na zarobkowej emigracji w szwablandii.

Rozumiem Twoje sfrustrowanie ale walcz o pieniądze. Skoro oddali z serwisu i dalej uważasz, że coś jest nie tak to jedziesz z tematem rękojmii za wady.

Ja tak wojowałem rok czasu ze swoim Sony XZ. Wymienili na nowy i też ta sama wada. Od pół roku czekam na hajs i męcze. (nie polecam salonów partnerskich u polskich operatorów) Taki urok urządzeń. Można trafić i można się nadziać. 

Twoje filmy widziałem i u siebie mam te prześwity na przyciskach podczas szybkiego odblokowania. Nie mniej nie uważam tego za wadę. Nie zwracam na takie rzeczy uwagi. Żona w Huawei P9L miała to samo. Ciężko więc stwierdzić czy to wada Mi A1 czy zwyczajnie tak są konstruowane mid-endowe smartfony. 

Co do moich spekulacji odnośnie apek/softa. Ja mam fabrycznego softa z nakładką Nova Launcher + widgety. Telefon z Chin. Żona ma totalną serię i pochodzi z Empiku :P 

Ja używam telefonu do komunikatorów (Whats Up, Messenger), Google Maps, 2 gier (NFS i Law Of Creation), Gmail, YT, Chrome, kilka fotek i dzwonienie (W aktywnym użyciu dwie karty SIM PL/DE) + aplikacje bankowe. Żona podobnie plus instagramy fejsy i inne socialmediowe syfy które wg mnie mulą telefony. Mimo to telefony nie sprawiają problemów. 

U Ciebie jest na bank coś z zapisem w pamięci. Może być tak , że masz uszkodzony moduł na płycie głównej. Zrób ekspertyzę (mnie kosztowała 50zł) i jak będziesz ją miał i będziesz miał wpis że urządzenie posiada wadę nie z winy użytkownika walcz o zwrot pieniędzy powołując się na rękojmię za wady. Masz na to w teorii od roku do 2 lat nawet. To się bodaj nazywa domniemanie wady fabrycznej , znaczy że mogłeś jej wcześniej nie zauważyć ;) 

Odnośnie transmisji danych i MMSów - masz powiadomienia? Bo ja dostaje takie info że MMS oczekuje na pobranie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.04.2018 o 13:01, Moreee napisał:

@tombrak Wynalazki? Moim zdaniem ludzie oczekują od tych urządzeń cudów ;) Ja mam A1 od listopada 2017 a moja żona od lutego 2018. Żaden ale to żaden opisywany na forum problem z softem, aparatami, zawiechami, resetami czy innymi bajkami nam się nie przytrafiły. A używamy telefonów w normalny dla mnie sposób.

 

Jedyne czego ja oczekuję to poprawnego działania telefonu. W moim wypadku serwis CCS wymienił moduł kamery. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że problemy A1 występują najczęściej z polskiej dystrybucji. Telefony "zza miedzy" nie mają tych problemów lub o tym nie slyszałem. Ty nie musisz bronić tego telefonu, tylko dlatego, że nie masz z nim problemów;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja go nie bronię w żaden sposób. Tylko od czegoś jest gwarancja. Na forum nie ma serwisantów, którzy Ci od ręki na gwarancji ogarną temat. 

W przypadku korzystania z gwarancji polecam również się doedukować w kwestii swoich praw jako konsument. Jeśli telefon nie działa jak należy a był reklamowany to możesz domagać się wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy. 

I odnośnie famy na to, że mam związki z Xiaomi albo że bronię modelu jak świętej krowy - nic z tych rzeczy. Po prostu podchodzę do tematu obiektywnie przez fakt posiadania dwóch takich urządzeń a nie na bazie jednorazowych przypadków z różnych forum. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Albo wada fabryczna albo niewłaściwe użytkowanie (czyt. np chińskie karty SD - szwagier uwalił lustrzankę za 2500 zł chińską kartą SD ;) )

Więc darujcie sobie docinki i spójrzcie na całokształt modelu a nie tylko na własne problemy ;)

Edited by Moreee

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Moreee napisał:

W przypadku korzystania z gwarancji polecam również się doedukować w kwestii swoich praw jako konsument. Jeśli telefon nie działa jak należy a był reklamowany to możesz domagać się wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy. 

 

Nie potrzebuję się "doedukować". Mój telefon nie był reklamowany, od razu żądałem zwrotu gotówki(odstąpienia od umowy), ponieważ nie spełniał warunków umowy:) Przeczytaj sobie art. 560 ustawy z 1964 roku. Prawa jako konsument? Proszę Cie nie żartuj sobie. Serwis nie ma nawet określonego prawnie terminu w jakim ma Ci np. naprawić i odesłać sprzęt. W ustawie jest użyte tylko słowo "niezwłocznie". Teraz jak się znowu coś posypie będę miał prawo do zwrotu gotówki, choć wątpię żeby to przeszło;)  A dodatkowo jeżeli serwis uzna, że wada jest wg niego nieistotna nic z telefonem nawet nie zrobią. Plus ja pisze o swoich problemach z A1, a nie o wyssanych z palca pierdołach, więc jak inaczej mam spojrzeć na całokształt telefonu? 

Edited by tombrak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie miałem zamiaru Cię atakować ;) Zwyczajnie piszę o swoich doświadczeniach i tym co widzę na forum ;) 

Idąc Twoim tokiem rozumowania powinienem uznać Sony Xperie XZ którego miałem wymienianego dwukrotnie na nowego i był ciągle z taką samą wadą za złoma i telefon g*** warty. Tak jednak nie uważam. To dobry telefon. A każde urządzenie to elektronika co wg mnie już daje przesłanki do tego żeby myśleć iż urządzenie ma prawo się popsuć ;)  Nie powinno ale ma prawo. Tak samo każdy konsument ma prawo do odstąpienia umowy jak piszesz jak również do prawa z tytułu rękojmi za wady. 

Zwyczajnie czasem nie rozumiem niektórych osób z forum mających ewidentnie hardwarowe problemy, posiądające gwarancję oraz wewnętrznego lenia i cykora żeby korzystać ze swoich praw ;) Tyle w temacie. Zdanie mamy podobne w tej kwestii. Z tą różnicą, że Ty masz Mi A1 z problemami a ja czekam rok czasu na kasę za Xperie ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this