holsik

Amazfit Pace A1612 - Pomocy

Recommended Posts

Witam,

Posiadam Amazfita A1612 w wersji romu 1.3.6d. Chciałbym przy wykorzystaniu aplikacji "Tools for Amazfit Pace wgrać custom rom z językiem polskim. Niestety nie mogę dać sobie rady z rootem a także z odblokowaniem bootloadera. Proszę o pomoc. Po zarejestrowaniu danych otrzymałem kod do odblokowania bootloadera. Co dalej. Prosze o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten soft praktycznie wszystko robi za Ciebie.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kilka dni temu kupiłem smartwatch'a #Xiaomi #Amazfit.
Mam jednak kłopot z działaniem urządzenia:
- smartwatch często traci połączenie z telefonem (#Xiaomi #Mi6). Bluetooth w telefonie wydaje się być w porządku, gdyż korzystam również ze słuchawki, która nie wykazuje podobnych kłopotów.
- funkcja "Tap to wake" wygląda nie nieaktywną. W sumie zawsze muszę nacisnąć guzik, aby później zarządzać aplikacjami poprzez przesuwanie palcem po ekranie. Jak to działa u innych?
 
#Amazfit #Pace - ROM version 1.3.6d (angielska wersja językowa - aktualizowana po otrzymaniu zegarka)
Model: A1612
Amazfit Watch 2.3.0, Algorithm 1.1.09
 
Czy Waszym zdaniem to kwestia jakiś moich błędów w ustawieniach, czy raczej należy wymienić firmware?
A może po prostu reklamować wadliwe urządzenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bajlif spróbuj ustawić pełną widoczność BT, mam sparowany zegarek z RN4X i zegarek traci połączenie wyłącznie w momencie gdy znika zasięg lub są jakieś przeszkody.

Tap to wake działa dobrze imo, podwójne tapnięcie w wyświetlacz zawsze wybudza zegarek do aktywności. 

FW zegarka mam taki sam i taka sama wersja zegarka global.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szablix Bluetooth zrywa bez widocznego powodu (bez przeszkód w propagacji sygnału).

Czasami dzieje się o wtedy gdy telefon jest oddalony od zegarka o kilkadziesiąt centymetrów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bajlif, proponuję przeprowadzić procedurę parowania na nowo, lub nawet reset ustawień fabrycznych. U mnie po aktualizacji z 1.3.0 do 1.3.6 nie działały powiadomienia. Dopiero po resecie możliwość ustawień powróciła i zadziałało. Bo objawy o, których piszesz nie są normalne. U mnie połączenie trzyma stabilnie ale mam tylko zegarek podpięty nic innego z BT nie korzysta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingaa16

U mnie to samo na iPhonie 7 plus, parowany już 3 razy na nowo, ciagle zrywa połączenie po czym nie chce od nowa się połączyć , nie pomaga restart zegarka i telefonu. W czym może być problem ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.