Skocz do zawartości

Mi6, sam się restartuje


klex995

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem telefon na gearbescie. Użytkowałem przez pół roku, wgrałem miui polska i zrobiłem roota. 2 dni temu po wyciągnięciu z kieszeni telefon sam się restartował. Nie bootował się do systemu bo po prostu "nie zdążył". Po 30 minutach wszedł do systemu, ale telefon sam się blokował i włączał i tak bez końca, na początku nie tak często ale po kolejnych 30minutach w końcu się wyłączył i na nowo. Włącza i restart i tak w kółko aż zdążyłem wejść w recovery i jakimś cudem wgrałem system, zrobiłem wipe dalvik, cache. I po instalacji bootował normalnie ale już nie wszedł do systemu bo się znowu zrestartował. I to trwało aż bateria się wyczerpała. Gdy wyciągnąłem go z kieszeni zobaczyłem 3 krople pod etui... I teraz moja diagnoza nie wiem czy słuszna poprawcie mnie. Jest możliwość że ta wilgoć dostała się do przycisków i teraz one świrują, a reszta podzespołów nie ucierpiała? Nie wiem co robić. Gdy wyśle telefon na gwarancje zapłacę 120 zł za przesyłkę, a gdy gwarancji nie przyjmą to nie wiadomo ile za przesyłkę z powrotem. Macie jakieś pomysły? Nowe przyciski do niego to kwestia 4 dolarów. Jak z wymianą jest to skomplikowane? Najbardziej martwi mnie wklejenie szyby na nowo tylnej bo w Z2 cały czas mi się odklejała i nie było na nią sposobu. Co byście zrobili na moim miejscu?

Edytowane przez klex995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tutaj się wypowiem tylko apropo tego jeżeli byś wysyłał. Jak płaciłeś paypalem to masz zwrot za wysyłkę więc według mnie nie ma co tego rozgrzebywać bo możesz tylko pogorszyć sytuację. Ja wysłałbym do serwisu micenter w Polsce, jeżeli koszty będą duże to porozmawiał bym o tym z chinolami i oni pewnie by zaproponowali zwrot za naprawę albo wysyłka do Chin. Wysyłka do Chin to według mnie ostateczność bo nie chodzi tu o pieniądze, chodzi o czas, minimalnie pewnie około 1,5 miesiąca bez telefonu ale w najgorszym wypadku mogą to być nawet 3 miesiące.

Edytowane przez avira
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pomysł.  Tak płaciłem paypalem. Tylko problem jest w tym ze nie wiem jak się "bic" o swoje. Mógłbyś coś więcej wytłumaczyć?  Krok po krok, niekoniecznie jak dla debila, ale dla osoby która nigdy nie miała do czynienia z pp i gearbestem i naprawami w ramach gwarancji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czy chcesz opcję Micenter+gearbest czy sam gearbest. No jeżeli sam gearbest to : 

Piszesz do supportu po angielsku, opisujesz swój problem, piszesz, że będziesz chciał odesłać do nich telefon na gwarancję i najlepiej dodajesz jakiś film czy coś. Oni odpisują i proponują rozwiązanie. Jeżeli z nimi załatwisz wysyłkę to przechodzisz do PayPal:

1. Aktywujesz program zwrotu kosztów
2. Odsyłasz towar najlepiej poleconym
3. Robisz zdjęcia: - paczki przed wysłaniem zaadresowanej - potwierdzenia nadania z trackingiem (ta kartka z adresem twoim i chińczyka) - paczki z trackingiem (jeśli dasz rade na poczcie) 
4. Wypełniasz na stronie formularz (3 minuty roboty) i dodajesz fotki 
5. Czekasz na odpowiedź Jeśli zaakceptują to:
6. Zwrot wpada na konto PayPal

No i trzymaj kciuki, że dojdzie bo czasami są jakieś problemy.

Jeżeli MiCenter+gearbest no to sam do końca nie wiem czy to wypali ale powinno, po prostu nie testowałem. Widziałem gdzieś kiedyś, że ktoś opisywał jak gearbest mu napisało, że pokryje naprawę w lokalnym serwisie. Lecz myślę, że to wygląda tak:

Wypełniasz taki formularz na  stronie micenter, tam opisujesz swój problem i piszesz, że chcesz, żeby sprawdzili co jest nie tak, jak telefon już będzie u nich to powinni do ciebie napisać informacje wraz z wyceną. Potem piszesz, że nie chcesz naprawy tylko niech odsyłają do ciebie. Następnie piszesz do gearbest i pytasz się czy pokryją koszty naprawy w lokalnym serwisie, załączasz im ewentualnie jakieś screeny filmy itd. Całkiem możliwe, że będą skorzy na takie rozwiązanie ale mogą też chcieć, żebyś do nich odesłał tam do Chin.

Próbowałbym raczej drugi sposób z tym, że nie wiem jak dokładnie MiCenter działa, obstawiam, że mogą  sprawdzić i napisać wraz z wyceną co trzeba wymienić bez naprawy u nich. Pewnie będą chcieli zapłatę za sprawdzenie ale nie dużą

 

Edytowane przez avira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety chińczyk napisał że było sobie sprawdzić przed zakupem jak działa gwarancja i jedyna opcja to 30USD na konto gearbest albo odsyłam do  Chin. Wybieram druga opcje czyli wysyłkę.  Moje pytanie brzmi.  Jakaś najtansza przesyłka do Chin ile kosztuje? Masz może jakieś sprawdzone tak by zbytnio nie nadwyrezylo portfela, a jednocześnie żeby paczka się nie zgubila gdzieś w otchłan?

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
On 3/31/2018 at 4:44 PM, avira said:

@klex995 Miałem Ci odpowiedzieć ale tak to jest jak się zwleka. No i udało się czy masz jeszcze jakieś pytania?

 

9 hours ago, Dexter85 said:

Hej klex995 udało Ci się naprawić telefon? Ja też mam MI6 z Gearbestu i po 9 miesiącach użytkowania ma dokładnie takie same objawy jak Twój.

https://www.wykop.pl/wpis/32144965/po-zalaniu-i-odeslaniu-mojej-mi6-do-gearbesta-supp/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...