klex995 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Kupiłem telefon na gearbescie. Użytkowałem przez pół roku, wgrałem miui polska i zrobiłem roota. 2 dni temu po wyciągnięciu z kieszeni telefon sam się restartował. Nie bootował się do systemu bo po prostu "nie zdążył". Po 30 minutach wszedł do systemu, ale telefon sam się blokował i włączał i tak bez końca, na początku nie tak często ale po kolejnych 30minutach w końcu się wyłączył i na nowo. Włącza i restart i tak w kółko aż zdążyłem wejść w recovery i jakimś cudem wgrałem system, zrobiłem wipe dalvik, cache. I po instalacji bootował normalnie ale już nie wszedł do systemu bo się znowu zrestartował. I to trwało aż bateria się wyczerpała. Gdy wyciągnąłem go z kieszeni zobaczyłem 3 krople pod etui... I teraz moja diagnoza nie wiem czy słuszna poprawcie mnie. Jest możliwość że ta wilgoć dostała się do przycisków i teraz one świrują, a reszta podzespołów nie ucierpiała? Nie wiem co robić. Gdy wyśle telefon na gwarancje zapłacę 120 zł za przesyłkę, a gdy gwarancji nie przyjmą to nie wiadomo ile za przesyłkę z powrotem. Macie jakieś pomysły? Nowe przyciski do niego to kwestia 4 dolarów. Jak z wymianą jest to skomplikowane? Najbardziej martwi mnie wklejenie szyby na nowo tylnej bo w Z2 cały czas mi się odklejała i nie było na nią sposobu. Co byście zrobili na moim miejscu? Edytowane 15 Marca 2018 przez klex995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avira Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Ja tutaj się wypowiem tylko apropo tego jeżeli byś wysyłał. Jak płaciłeś paypalem to masz zwrot za wysyłkę więc według mnie nie ma co tego rozgrzebywać bo możesz tylko pogorszyć sytuację. Ja wysłałbym do serwisu micenter w Polsce, jeżeli koszty będą duże to porozmawiał bym o tym z chinolami i oni pewnie by zaproponowali zwrot za naprawę albo wysyłka do Chin. Wysyłka do Chin to według mnie ostateczność bo nie chodzi tu o pieniądze, chodzi o czas, minimalnie pewnie około 1,5 miesiąca bez telefonu ale w najgorszym wypadku mogą to być nawet 3 miesiące. Edytowane 15 Marca 2018 przez avira 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klex995 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 To jest pomysł. Tak płaciłem paypalem. Tylko problem jest w tym ze nie wiem jak się "bic" o swoje. Mógłbyś coś więcej wytłumaczyć? Krok po krok, niekoniecznie jak dla debila, ale dla osoby która nigdy nie miała do czynienia z pp i gearbestem i naprawami w ramach gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avira Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Zależy czy chcesz opcję Micenter+gearbest czy sam gearbest. No jeżeli sam gearbest to : Piszesz do supportu po angielsku, opisujesz swój problem, piszesz, że będziesz chciał odesłać do nich telefon na gwarancję i najlepiej dodajesz jakiś film czy coś. Oni odpisują i proponują rozwiązanie. Jeżeli z nimi załatwisz wysyłkę to przechodzisz do PayPal: 1. Aktywujesz program zwrotu kosztów 2. Odsyłasz towar najlepiej poleconym 3. Robisz zdjęcia: - paczki przed wysłaniem zaadresowanej - potwierdzenia nadania z trackingiem (ta kartka z adresem twoim i chińczyka) - paczki z trackingiem (jeśli dasz rade na poczcie) 4. Wypełniasz na stronie formularz (3 minuty roboty) i dodajesz fotki 5. Czekasz na odpowiedź Jeśli zaakceptują to: 6. Zwrot wpada na konto PayPal No i trzymaj kciuki, że dojdzie bo czasami są jakieś problemy. Jeżeli MiCenter+gearbest no to sam do końca nie wiem czy to wypali ale powinno, po prostu nie testowałem. Widziałem gdzieś kiedyś, że ktoś opisywał jak gearbest mu napisało, że pokryje naprawę w lokalnym serwisie. Lecz myślę, że to wygląda tak: Wypełniasz taki formularz na stronie micenter, tam opisujesz swój problem i piszesz, że chcesz, żeby sprawdzili co jest nie tak, jak telefon już będzie u nich to powinni do ciebie napisać informacje wraz z wyceną. Potem piszesz, że nie chcesz naprawy tylko niech odsyłają do ciebie. Następnie piszesz do gearbest i pytasz się czy pokryją koszty naprawy w lokalnym serwisie, załączasz im ewentualnie jakieś screeny filmy itd. Całkiem możliwe, że będą skorzy na takie rozwiązanie ale mogą też chcieć, żebyś do nich odesłał tam do Chin. Próbowałbym raczej drugi sposób z tym, że nie wiem jak dokładnie MiCenter działa, obstawiam, że mogą sprawdzić i napisać wraz z wyceną co trzeba wymienić bez naprawy u nich. Pewnie będą chcieli zapłatę za sprawdzenie ale nie dużą Edytowane 16 Marca 2018 przez avira Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klex995 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Super dzięki wielkie! Już napisałem i zapytałem co proponują, zapytałem o ten micenter itd zobaczymy co odpiszą. Paypal i ten program wzrotu kosztów nie jest tylko do 180dni od zakupu? Bo nie widzę takiej opcji u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avira Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 W tym artykule są wszystkie potrzebne odnośniki i linki https://www.paypal.com/pl/selfhelp/article/jakie-są-warunki-programu-zwrotu-kosztów-odesłania-przedmiotu-i-jak-do-niego-przystąpić-faq3544 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klex995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Niestety chińczyk napisał że było sobie sprawdzić przed zakupem jak działa gwarancja i jedyna opcja to 30USD na konto gearbest albo odsyłam do Chin. Wybieram druga opcje czyli wysyłkę. Moje pytanie brzmi. Jakaś najtansza przesyłka do Chin ile kosztuje? Masz może jakieś sprawdzone tak by zbytnio nie nadwyrezylo portfela, a jednocześnie żeby paczka się nie zgubila gdzieś w otchłan? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avira Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) @klex995 Miałem Ci odpowiedzieć ale tak to jest jak się zwleka. No i udało się czy masz jeszcze jakieś pytania? Edytowane 31 Marca 2018 przez avira Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter85 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Hej klex995 udało Ci się naprawić telefon? Ja też mam MI6 z Gearbestu i po 9 miesiącach użytkowania ma dokładnie takie same objawy jak Twój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olaboga Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 On 3/31/2018 at 4:44 PM, avira said: @klex995 Miałem Ci odpowiedzieć ale tak to jest jak się zwleka. No i udało się czy masz jeszcze jakieś pytania? 9 hours ago, Dexter85 said: Hej klex995 udało Ci się naprawić telefon? Ja też mam MI6 z Gearbestu i po 9 miesiącach użytkowania ma dokładnie takie same objawy jak Twój. https://www.wykop.pl/wpis/32144965/po-zalaniu-i-odeslaniu-mojej-mi6-do-gearbesta-supp/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi