Sign in to follow this  
pooffi

GearBest - Nie dostarczona paczka

Recommended Posts

Pierwszy raz piszę post na forum więc mam nadzieję, że robię wszystko dobrze. Za wszystkie błędy przepraszam :)

W grudniu dnia 25.12.2017 zamówiłam telefon Xiaomi redmi note 4 na GearBest.

Przelewem Bankowym z niemieckiego banku Sparkasse. Jako paczkę zajerejstrowaną. Wszystko było okej i dostałam numer śledzenia z Belgium Post. http://track.bpostchina.com 

Na stronie piszę tak ; 

Latest Parcel Tracking Information

Status:
Was out for delivery attempt - Unsuccessful
Time:
Fri, 12 Jan 2018 08:01:00

Previous Parcel Tracking Information

  •  
    Wed, 10 Jan 2018 19:03:00
    Status:
    Arrival from abroad
  •  
    Wed, 10 Jan 2018 03:23:00
    Status:
    Departure to country of destination
  •  
    Tue, 09 Jan 2018 15:41:13
    Status:
    bpost has received the item
  •  
    Thu, 04 Jan 2018 07:50:57
    Status:
    Item is announced / bpost received the information
     
     
     
     
    Za to na innej stronie 17tracking pisze tak ;
     
     
     
    Miejsce Docelowe : Niemcy - Śledzenie zajęło: 1494 ms
    Pochodzenie : Belgia - Śledzenie zajęło: 3350 ms
    2018-01-16 21:22

    BELGGA, Arrival at facilities

    2018-01-12 17:16

    DENIAA, Departure from office of exchange

    2018-01-10 19:03

    ???, Arrival at facilities

    2018-01-10 03:23

    BELGGA, Departure from office of exchange

     

    Napisałam na GB, że zadnego awizo ani nic nie dostałam ani kuriera nie było ( cały tydzień byłam w domu). Odpisali mi żebym sprawdziła na poczcie czy paczki tam nie ma.
    Byłam w Deutsche Post i paczki tam nie ma. Według pracownika paczka była raz dostarczona i po 7 dniach odesłana sprowrotem. Powtórzę, że żadnego awizo ani telefonu od kuriera nie dostałam. Deutsche Post stwierdził, że powinnam napisać do nadawcy o ponowne nadanie paczki. Pisałam do GB ale oni twierdzą, że paczki nie ma a deadline jest 29.02.2018 (tak, tak luty i 29 dni haha) no ale dobrze. Teraz nie wiem co powinnam zrobić. 
    Powinnam czekać do 1 marca i pisać o zwrot lub ponowne wysłanie ? Mogę odzyskać jakoś wszystkie pieniążki? 
    Nie wiem co robić bo zapłacono przelewem bankowym, a nie przez paypal. 
    Piszę na polskiej stronie, bo na niemieckich forach kompletnie nic nie wiedzą.
    Tickety już pisałam i tylko szablonowo odpisują, że mam sprawdzić czy na poczcie jest paczka lub ze mam czekac do deadline.

    CO TERAZ ?? :?:?

     

    Edit; 

    Tickety ; 
     

    Dear Gracy,

     

    Thanks for your message.

     

    We  have checked that this package has been in your local post office.

     

    Please contact your local post office, stating your name and address.

    In some cases, you may be required to collect your parcel from the post office in person.

     

    If you collect your parcel in this way, kindly let us know.

     

    Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:

    http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

     

    Best Regards

    Chris_Qin

    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/

     

     

    Dear Gracy, 
    Thank you for consulting our Gearbest.

    This is the message we got from  the shipper: The package has arrived at the destination, please contact the customer to contact the local post office as soon as possible to collect the package.

    Thank you for your support to our products.

     

    Best regards

    Ellia
    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/





     

    Dear Gracy, 
    Thank you for consulting our Gearbest.

    Pay  attention  to this:

    We have got  the  reply from the shipper that your order is on the local post office:

     RG965598361BE The package has arrived at the destination, please contact the customer to contact the local post office as soon as possible to collect the package.

    Thank you for your support to our products.

     

    Best regards

    Ellia
    Gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/

     

Edited by pooffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

" CO TERAZ ?? " - nic, na co tu liczysz? Czekaj dalej aż coś się ruszy i/lub upłynie termin, bo to jedyne co można zrobić. GB i ich denny support nic nie zrobi poza kolejnym zbywaniem (groźby i prośby nic tu nie pomogą), "poczta" nic nie zrobi..., bank tak samo... - taka niestety jest prawda. Trzeba było płacić przez PayPal lub kartą to wtedy jeszcze pozostaje jakiś ruch, cokolwiek czego można się podczepić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this