adas72ko Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Witam Mam nie mały problem.Po zakupie AMAZFIT cieszyłem się jak dziecko,aczkolwiek zbyt krótko.Po załączeniu i sparowaniu go z telefonem wszystko cacy działało.Ściągnąłem nawet sobie dodatkowe tarcze do niego.Potem nadeszła ta chwila,oprogramowanie Mi Fit zrobiło aktualizację.No i tu jest problem.Mi Fit pokazuje iż nastąpiło sparowanie z AMAZFITem,wszystkie tętna itd działają,ale na zegarku pokazuje tylko i wyłącznie że brak sparowania jak na załączniku.I tak pozostało,nic nie można zrobić.Próbowałem na nowo wgrać program nic to nie dało,próby włączenia i wyłączenia bluetootha,nawet zrobiłem reset telefonu.NIc to nie dało.Co z tym zrobić.Nacieszyłem się 2h nowym nabytkiem.Telefon z którym współpracuje zegarek to XIAOMI MI MAX 2.Jeśłi macie jakieś sugestie odnośnie naprawienia lub pomysły jak zresetować do fabrycznego statusu.Wszelkie sugestie pisać pod adres email: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b4ko Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam mam to samo. Pozostaje chyba czekanie na następną aktualizacje co to naprawią. Widzę że wszystkim tam tak zrobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi