Skocz do zawartości

Xiaomi Mi A1 na GearBest, brak faktury, karty gwarancyjnej


TouchMe

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Zamówiłem ostatnio Xiaomi Mi A1 ze strony GearBest.com, ale wysyłany z magazynu w Polsce. Paczka przyszła dzisiaj (zamawiana 01.02.2018, więc dobry czas) i coś nie gra.

Mianowicie;

- przyszło samo pudełko z telefonem, bez faktury, rachunku nic, nawet na maila nie przyszło nic konkretnego,

- w pudełku nie ma karty gwarancyjnej (to normalne?).

Na stronie Xiaomi wyczytałem, że aby uzyskać usługę gwarancyjną - "firma Xiaomi może zażądać od klienta dostarczenia dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej z numerem IMEI Produktu. "

Jedyne co znalazłem, to naklejka na obudowie telefonu właśnie z IMEI, jest tam też informacja, że aby chronić prawa konsumenta należy tę naklejkę zostawić.

Moje pytanie brzmi; czy na podstawie tego co obecnie mam, czyli opakowania, całej jego zawartości, samego telefonu i logów kupna na GearBest'cie mój telefon będzie mógł być oddany na gwarancję?

Z góry dzięki :)

Edytowane przez TouchMe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.

 

To, że wysyłka jest z EU nie znaczy, że dostaniesz takie same prawa jakbyś kupował w EU... Nie dostaniesz faktury, bo... sklep jest w Chinach... karta gwarancyjna? Marzysz o gwarancji na GearBest? Ahh.. dobrze mieć marzenia :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...