TouchMe Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Cześć. Zamówiłem ostatnio Xiaomi Mi A1 ze strony GearBest.com, ale wysyłany z magazynu w Polsce. Paczka przyszła dzisiaj (zamawiana 01.02.2018, więc dobry czas) i coś nie gra. Mianowicie; - przyszło samo pudełko z telefonem, bez faktury, rachunku nic, nawet na maila nie przyszło nic konkretnego, - w pudełku nie ma karty gwarancyjnej (to normalne?). Na stronie Xiaomi wyczytałem, że aby uzyskać usługę gwarancyjną - "firma Xiaomi może zażądać od klienta dostarczenia dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej z numerem IMEI Produktu. " Jedyne co znalazłem, to naklejka na obudowie telefonu właśnie z IMEI, jest tam też informacja, że aby chronić prawa konsumenta należy tę naklejkę zostawić. Moje pytanie brzmi; czy na podstawie tego co obecnie mam, czyli opakowania, całej jego zawartości, samego telefonu i logów kupna na GearBest'cie mój telefon będzie mógł być oddany na gwarancję? Z góry dzięki Edytowane 6 Lutego 2018 przez TouchMe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. To, że wysyłka jest z EU nie znaczy, że dostaniesz takie same prawa jakbyś kupował w EU... Nie dostaniesz faktury, bo... sklep jest w Chinach... karta gwarancyjna? Marzysz o gwarancji na GearBest? Ahh.. dobrze mieć marzenia :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi