geforc Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Witam, Panowie zainstalowałem MiHome do obsługi odkurzacza oraz żarówek yeelight, bo sama aplikacja Yeelight to katorga i katastrofa...Mam pytanie odnośnie MiHome, ustawiamy Mainland China oraz English? tak jest poprawnie żeby wszystko dobrze działało (odkurzacz i yeelight)? Ja tak ustawiłem i w paru miejscach mam krzaczki oraz w głownym panelu na górze zamiast pogody w moim mieście mam GETTING LOCATION INFO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Ogólnie to to o co pytasz było wielokrotnie wałkowane na forum. Zainstaluj sobie wersję 4.3.15 - według mnie ostatnia normalna z której da się jako tako korzystać, a krzaczki będziesz widział w zakładkach "store" i "news" lub wybraniu z poziomu Mi Home routera od Xiaomi (całe szczęście, że oddzielna apka Mi Wi-Fi jest po angielsku). Ogólnie konkluzja jest taka, że poszli w ilość, zamiast systematycznie wszystko dopracowywać by było bardziej spójne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geforc Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 No ale co z moim pytaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Nic, zostaw region taki jaki masz i język tak samo, są gdzieś krzaki to pisz do chińczyków żeby się wzięli do roboty. Pogoda też mi nigdy nie działała chociażby nawet na PL, a np. Air Purifier nie ma problemu z odnalezieniem miejscowości w jakiej się znajduje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geforc Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 To jeszcze jedno pytanie, też wam często się wylogowuje i każe od nowa logować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iborkim Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Jednym z powodów wylogowania jest używanie tego samego konta na dwóch urządzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geforc Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Nie używam na kilku urządzeniach tylko na jednym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel_ Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 A jaką masz wersje Mi Home? Ja też tak miałem nie dawno, że musiałem ponownie się zalogować, ale problem zniknął. W między czasie były aktualizacje może z tego to wynika. Ja mam wersje 5.1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi