Skocz do zawartości

Kisame89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Mam następujący problem z moim Xiaomi Redmi Note 3 Pro:

Jakiś czas temu (około tygodnia) usunąłem urządzenie z chmury Mi Cloud z funkcji FIND DEVICE.

Po usunięciu urzadzenia moj telefon nie mogł złapać połączenia z kontem mi.com.

Postanowiłem więc usunąć urzadzenie z mojego konta aby na nowo je podłączyć z kontem.

Postanowiłem przy okazji zrobić format urzadzenia aby wszystko było "na świeżo".

Po wykonaniu "Wipe Data" z menu Recovery telefon zaczął proces pierwszego uruchomienia.

Niestety przy pierwszym uruchomieniu telefon się zablokował i wymagał podłączenia z kontem MI.COM.

Otrzymałem następujące powiadomienie na głównym ekranie:

Quote

Urządzenie jest zablokowane

To urządzenie jest powiązane z istniejącym kontem Xiaomi. Ze względów bezpieczeństwa wprowadź hasło, aby zweryfikować to urządzenie.

Po wybraniu "aktywuj urządzenie" i wpisaniu prawidłowego loginu i hasła otrzymuje informacje:

Quote

Nie udało się zweryfikować ID konta Xiaomi. Nie można połączyć z siecią.

Oczywiście telefon ciągle odbiera SMSy, maile itp. tylko nie mam możliwości pominięcia ekranu odblokowania.

Po zalogowniu na konto xiaomi przez PC dostaje informacje, iż moje konto nie jest połączone z żadnym urzadzeniem.

 

Moje pytanie brzmi: co zrobić aby ponownie aktywowac telefon i móc z niego korzystać?

Niestety już jestem 24h bez telefonu i nie mogę sobie z tym poradzić.

 

Ktoś? Coś?

20180105_093037.jpg

 

EDIT:

Teraz wyskakuje informacja:

Quote

Nie udało się sprawdzić statusu funkcji...

Wystąpił błąd po stronie serwera, poczekaj minutę lub dwie i spróbuj ponownie.

EDIT 2:

Wszystko wróciło do normy.

Okazało się, że trzeba czekać do 48h aby urzadzenie zostało na nowo podłaczone do konta Xiaomi.

 

ZAMYKAMY TEMAT

Edytowane przez Kisame89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...