Gość kingaa16 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Witajcie. Mam problem z synchronizacją zegarka xiaomi z aplikacja Amazfit watch Chińską. Nie mogę zalogować się do aplikacji na moje konto Xiaomi - pokazuje błąd przy autoryzacji Data syncing failed, please RETRY! Na wym samym koncie mam zalogowany mi fit i telefon - działa bez problemu. Bardzo proszę o pomoc. Zależy mi na synchronizacji danych z mi fit - przez dwa lata używałam mi band 2 i pragnę by wszystko było w jednej apce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leucomax Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Poczytaj na XDA, co prawda po angielsku ale nawet ja z tłumaczem Google dałem radę zrozumieć https://forum.xda-developers.com/smartwatch/amazfit/android-sync-amazfit-pace-v1-3-5-stock-t3719958Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Jak dalej masz problem, to tu masz rozwiązanie - po polsku. http://xiaomifans.pl/topic/90-amazfit-watch-201-wersja-pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi