burczita Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witam, chciałabym się zapytać czy w zwiażku z serwisowaniem telefonu na gwarancji, serwis może zwrócić się do mnie o podanie maila i hasła do konta Xiaomi?Telefon wysłałam zrestetowany i oczywiście bez karty SIM. Czy jest możliwe dokonanie naprawy bez połączenia z kontem Xiaomi i nie podawanie do niego hasła?Telefon wysłałam do serwisu, bo nie mogłam połaczyć się z aparatem i nie pomagało nawet resetowanie telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi