Jump to content

Xiaomi mi6 - lightinthebox


madesio

Recommended Posts

20 minut temu, Waterloo napisał:

Wy serio chcecie aby telefon z drugiego końca świata w okresie Świąt i czarnego piątku przyszedł wam za godzinę? 

Jaką godzinę? Oni czekają od miesiąca na WYSŁANIE paczki...

Polecam poczytać na wykopie co się w tym sklepie dzieje :P. Prawdopodobnie sklep przyoszczędza sobie na wysyłce i wysyła pociągiem, tzw. FZRAMYT (nie ważne, czy wybieracie China Post, czy NL, czy jakąkolwiek inną, wszystko wpychają tutaj i dają lewe trackingi). Także powodzenia, bo możecie sobie troszkę poczekać. Wszystko utyka aktualnie w Małaszewiczach w PL i ludzie po 30-50dni czekają aż ruszy dalej :). O ile ruszy :P. Ja czekałem tak (przy zakupach z GB, bo stosują taką samą praktykę) ponad 60dni aż PP to ogarnie :P.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minuty temu, Nezumi napisał:

Jaką godzinę? Oni czekają od miesiąca na WYSŁANIE paczki...

Taka sama sytuacja jest z Priority Line z HK, więc spokojnie.

Poza tym chcieli przyoszczędzić to są efekty, sam napisałeś. Mogli na wybrać np. Bangood i by pięknie poszło pocztą NL ;) 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Waterloo napisał:

Taka sama sytuacja jest z Priority Line z HK, więc spokojnie.

Poza tym chcieli przyoszczędzić to są efekty, sam napisałeś. Mogli na wybrać np. Bangood i by pięknie poszło pocztą NL ;) 

Żaden z tych sklepów nie jest pewny... Pewność, to ja mam na IBG... GB, Geek, Light, Bang, to wszystko 1 pies, ta sama polityka... Mają najniższe ceny i tyle dobrego. Pomijam fakt, że dla mnie oszczędzanie na Xiaomi, które i tak jest tanie, zasługuje na order Virtuti Cebulari, order złotej cebulki i Cebula Roku na raz... Te sklepy często i gęsto handlują towarem, którego nie posiadają... 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Waterloo napisał:

Czy warto dopłacać? Na to pytanie każdy sam powinien odpowiedzieć ;)

Po jakich opiniach...? Takich jaką właśnie napisałeś? Gdzieś coś usłyszałeś, przeczytałeś pół zdania, ale kłapiesz ozorem. :/

Poczytaj, a dowiesz się, że jedyny problem jest z terminowością dostaw. Zważywszy na to, że okres jest świąteczni przedświąteczny, to normalne w każdym sklepie, prawda?

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, mrosi napisał:

Po jakich opiniach...?

Na przykład na Xiaomi Polska, jest wiele grup na Facebooku gdzie można zasiągnąć opini różnych sklepów. Inne sklepy oczywiście też święte nie są :v  Każdy sklep ma swoje wzloty i upadki, IBG też.

Oczywiście, że terminy dostaw są normalne w tym okresie. 

 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 25.12.2017 o 17:54, mrosi napisał:

Po jakich opiniach...? Takich jaką właśnie napisałeś? Gdzieś coś usłyszałeś, przeczytałeś pół zdania, ale kłapiesz ozorem. :/

Poczytaj, a dowiesz się, że jedyny problem jest z terminowością dostaw. Zważywszy na to, że okres jest świąteczni przedświąteczny, to normalne w każdym sklepie, prawda?

Dobrze płacą za prostowanie negatywnych opinii? Opiszę Ci moją sytuację:

 

W urodziny IBG zamówiłem 2x RN4 3/32. Jeden z kuponem, drugi bez. Ten drugi został anulowany BEZ SŁOWA, pieniądze wróciły na paypala, a ja usłyszałem że wykorzystałem błąd sklepu i obniżyłem cenę produktu, co jest bzdurą bo zapłaciłem pełną kwotę bez żadnych kuponów. Do pierwszego kazali mi dopłacić 13$ bo inaczej im się nie opłaca wysyłać (kupon był wartości 7$). Rozumiem że to jest fair zachowanie poważnego sklepu? 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, --Mariusz-- napisał:

Dobrze płacą za prostowanie negatywnych opinii? Opiszę Ci moją sytuację:

To było kierowane do osoby, która sama nie skorzystała z oferty sklepu, a pisze opinie o nim.

Mnie nikt nie płaci za reklamę. Cały czas kupuję w IB, zostawiłem tam ładne kilka tysięcy USD.

Ty natomiast, zanim zapoznasz się z całością historii i zaczniesz pisać w taki sposób, wyhamuj piętą - dobrze radzę...

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, mrosi napisał:

To było kierowane do osoby, która sama nie skorzystała z oferty sklepu, a pisze opinie o nim.

Mnie nikt nie płaci za reklamę. Cały czas kupuję w IB, zostawiłem tam ładne kilka tysięcy USD.

Ty natomiast, zanim zapoznasz się z całością historii i zaczniesz pisać w taki sposób, wyhamuj piętą - dobrze radzę...

Chętnie poznam całość historii. Bo póki co wiem tyle, że sporo osób nie dostało w ogóle swoich telefonów, bez żadnej informacji dlaczego tak się stało. 

Uważasz że to, jak zachował się sklep w tej sytuacji jest w porządku? Jeśli brakło im telefonów, mogli napisać jakieś wyjaśnienie, zaproponować kilka dni opóźnienia w wysyłkach. Co zrobili? Część zamówień anulowali bez słowa (ja o anulowaniu zamówienia dowiedziałem się po mailu od paypala), a części osób kazali dopłacać kwoty wzięte z kosmosu (w tymi mi 13$ bo "nam się nie opłaca"). Moim zdaniem takie zachowanie nie przystoi poważnemu sklepowi, a z tego co zauważyłem to jako modzi uparcie ich tutaj od dłuższego czasu bronicie. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, --Mariusz-- napisał:

Chętnie poznam całość historii. Bo póki co wiem tyle, że sporo osób nie dostało w ogóle swoich telefonów, bez żadnej informacji dlaczego tak się stało. 

W każdym sklepie trafiają się wpadki. Prawda jest taka, że w IB takich przypadków jest relatywnie mało. Zwłaszcza, jeśli porównać to z innymi sklepami, szczególnie tymi w Chinach. I tyle. Modzi nie bronią sklepu, tylko pilnują, żeby opinie były w miarę obiektywne. A to zasadnicza różnica. Żaden z nas nie ma korzyści. Ani z IB, ani z innego sklepu. Każdy sam kupuje swoje "zabawki". Nie mamy powodu żeby reklamować kogokolwiek. To tak gwoli wyjaśnienia.

W Twojej historii, próbowałeś kontaktu z polskim przedstawicielem sklepu?

 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, mrosi napisał:

W każdym sklepie trafiają się wpadki. Prawda jest taka, że w IB takich przypadków jest relatywnie mało. Zwłaszcza, jeśli porównać to z innymi sklepami, szczególnie tymi w Chinach. I tyle. Modzi nie bronią sklepu, tylko pilnują, żeby opinie były w miarę obiektywne. A to zasadnicza różnica. Żaden z nas nie ma korzyści. Ani z IB, ani z innego sklepu. Każdy sam kupuje swoje "zabawki". Nie mamy powodu żeby reklamować kogokolwiek. To tak gwoli wyjaśnienia.

W Twojej historii, próbowałeś kontaktu z polskim przedstawicielem sklepu?

 

Próbowałem, ale ten kontakt był bardzo utrudniony - odpowiedź otrzymałem bodajże po 5 dniach. W międzyczasie prowadziłem korespondencję z supportem po angielsku i tam gość upierał się przy dodatkowych 13$. Ostatecznie stanęło na dopłaceniu wartości kuponu - 7$. Co do drugiego zamówienia to nie zostało w ogóle zrealizowane, usłyszałem że mam sobie złożyć nowe zamówienie po nowej cenie

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, --Mariusz-- napisał:

Próbowałem, ale ten kontakt był bardzo utrudniony 

Przyznam szczerze, że od kilku lat kupuję w IB. Jeszcze zanim powstał polski profil na FB, z pośrednikiem. I nigdy nie zdarzyło mi się nic podobnego. Za każdym razem wszystko odbywało się bezproblemowo. Owszem, można wybrzydzać, ze długo trwa wysyłka i dostawa. No ale to w końcu Chiny. Oni tam mają czas...

Kiedy to było? W sensie ta akcja z oczekiwaniem na odpowiedź?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, mrosi napisał:

Przyznam szczerze, że od kilku lat kupuję w IB. Jeszcze zanim powstał polski profil na FB, z pośrednikiem. I nigdy nie zdarzyło mi się nic podobnego. Za każdym razem wszystko odbywało się bezproblemowo. Owszem, można wybrzydzać, ze długo trwa wysyłka i dostawa. No ale to w końcu Chiny. Oni tam mają czas...

Kiedy to było? W sensie ta akcja z oczekiwaniem na odpowiedź?

W czasie tej akcji urodzinowej. Do polskiego przedstawiciela pisałem 13 grudnia, odpowiedź otrzymałem 18. Usprawiedliwiali się tym, że mają masę pracy, więc jak widać sporo osób zostało postawionych w takiej sytuacji jak ja. 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, --Mariusz-- napisał:

W czasie tej akcji urodzinowej. Do polskiego przedstawiciela pisałem 13 grudnia, odpowiedź otrzymałem 18. Usprawiedliwiali się tym, że mają masę pracy, więc jak widać sporo osób zostało postawionych w takiej sytuacji jak ja. 

To nie miałbym pretensji. Zamawiałem Mi MIX w tym czasie. Na dostawę czekałem dwa tygodnie. Widziałeś sklep, nawet w Polsce, który na tydzień, dwa przed Świętami, nie miałby urwania głowy...?

OK. Koniec offtopu. To wątek o innej tematyce...

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, mrosi napisał:

To nie miałbym pretensji. Zamawiałem Mi MIX w tym czasie. Na dostawę czekałem dwa tygodnie. Widziałeś sklep, nawet w Polsce, który na tydzień, dwa przed Świętami, nie miałby urwania głowy...?

OK. Koniec offtopu. To wątek o innej tematyce...

Nigdzie też nie napisałem że mam pretensje do polskiego supportu. Do tego zagranicznego za to owszem - za brak jakiejkolwiek informacji i próbę naciągnięcia na nieuzasadnione dopłaty. Zresztą, sam polski przedstawiciel na pewnej stronie stwierdził, że źle to rozwiązali i zepsuli sobie renomę. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ruszyło u was coś bo u mnie od 02 stoi.

track.png

Jak do nich napisałem dostałem 

Spoiler

Dear XYZ

Thank you for shopping with us.

Your package is currently in transit to your destination. Please kindly note that the shipping method chosen for this order is Postal Service with Tracking which is the most economic. Sometimes the shipping time isn’t very stable and the online tracking updating is a little bit slow. Based on the post office, if everything goes smoothly, packages will be delivered within the estimated shipping time, which you can see in the order detail page. However, in case of bad weather or unexpected situation, please kindly understand that they may need more days; most of the packages can be delivered in 38-40 days.

Your order was shipped out on 2017-12-06 with Tracking # RSXXXNL. You can track it in the following link:
http://www.17track.net/en/track?nums=RSXXXNL

So you should receive the order before [2018-01-13], which is the 38th day of shipping. Please also keep tracking the package, if it’s arrived in your country, please wait for 10 days to let it to be delivered to your house. The online tracking will be updated slightly later than the actual situation, please be patient while waiting for the updates.

You'll receive the package soon; we hope you will enjoy our service. Your kind patience and understanding are highly appreciated.

Sincerely,
CustomerService
lightinthebox.com Customer Service

 

Edited by madesio
Link to comment
Share on other sites

Ja jeszcze czekam do 22stycznia bo bedzie 60 dni więc 21 zgłosze spór. Informuj o postępach w sporze / trackingu

A co do sporu to muszę założyć w ciągu 60 dni od zapłaty czy po 60 dniach?

 Co wtedy jeżeli telefon przyjdzie po zwrocie pieniędzy?

Edited by madesio
Link to comment
Share on other sites

Przypuszczam że sklep ze zwrotem będzie zwlekał do czasu aż telefon dotrze do adresata. Fajnie by było dostac zwrot i telefon, marzenia ściętej głowy. Choć uważam ze należy im się za obsługę i terminowość

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Chyba nie ma nadziei na dotarcie przesyłki. Odpowiedzieli przez paypal żebym poczekał 180 dni na przesyłkę jakaś kpina. Nie podoba im się kontakt poprzez paypal bo mają trudności z odpisywaniem, dowcipnisie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moj tez trafil 22.01na celny ale zatrzymanie przez urzad celny wcale nie oznacza 100procentowego vatu 
Piotr, masz info kontrola celna czy zatrzemane w cle? U mnie sa dwa wpisy kontrola celna i od dwóch dni tak wisi. Dotychczas tego samego dnia albo zwalniali albo zatrzymywali, mam obawy czy nie odesla przesyłki z powrotem do nadawcy. Kilka lat temu cofnęli mi akumulatory, nawet mnie o tym nie poinformowali.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 



×
×
  • Create New...