Skocz do zawartości

Xiaomi mi6 - lightinthebox


madesio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam

Wczoraj zakupiłem Mi6 na LighInTheBox i mam kilka pytań:

-Zamawiał ktoś z tego sklepu?

-Polecany czy nie za bardzo?

-Czy jest szansa że będzie dobry ROM?

Ile zaplaciles? 350$? Macie jakieś kody rabaty. Jak dziala ubezpieczenie od vatu u nich? Zwracają koszty czy przesylka nadawana jest do adresata z Europy?

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłali twoją przesyłkę? Moją dalej nie. Napisałem zgłoszenie, odpowiedzieli ze wyślą w ciągu 48h, już to widzę. Sprzedawali telefony których nie mieli, ponoć pojawiły się, więc będą wysyłać.

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy PayPal, czy karta, zawsze można odzyskać kasę.

PayPal ma swój system ochrony klientów, a każdy bank swój. Sposób ochrony jest mniej - więcej taki sam.

@piotrykus, w przypadku banku, jeśli nie otrzymasz przesyłki albo towar okaże się nie tym, co kupowałeś, udaj się do placówki swojego banku i złóż wniosek o tzw. "chargeback". Nie daj się zbyć. Bank ma obowiązek przyjąć takie zlecenie. Musisz tylko poszukać, po jakim czasie od zakupu możesz zgłosić to do banku wystawcy karty.

Poczytaj tutaj:

http://moniaki.pl/chargeback-odzyskaj-swoje-pieniadze/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 listopada zglosilem oto co mi odpisali:

 

Drogi Kliencie,

dziękujemy za dokonanie zakupów na naszej stronie.

Informujemu, że Twoje zamówienie jest przetwarzane zgodnie z planem i zostanie nadane nie później niż 2017-12-04. Paczka zostanie nadana jako Airmail_track. Przesyłka powinna zostać doręczona w ciągu 10-20 dni roboczych.

Całkowity czas dostawy składa się z czasu przetwarzanie zamówienia i czasu doręczania przesyłki. Czas przetwarzania danego produktu jest widoczny na jego indywidulanej stronie ponad przyciskiem "Dodaj do koszyka". Aby dowiedzieć się więcej kliknij poniższy link:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem dziś coś takiego
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za wspólne zakupy. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie spowodowane wysokim zapotrzebowaniem na wybrane przez Ciebie produkty. Miło nam poinformować, że Twoje zamówienie zostało już zapakowane i zostanie wysłane w ciągu 48 godzin, ponieważ wspomniane produkty są znowu dostępne w magazynie. Po nadaniu przesyłki wyślemy Ci powiadomienie zawierające dane do śledzenia aktualnego statusu. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami. Udzielanie wsparcia Klientom to dla nas czysta przyjemność. Z poważaniem Obsługa Klienta LightInTheBox

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... Bo tak to jest, gdy chce się zaoszczędzić parę USD.
Kupujcie w porządnych sklepach, to i problemów z niedostarczaniem czy opóźnieniami dostarczania paczek nie będzie.
I generalnie tyle...
100% zgody, ale chyba na dziś nie ma pewnego sklepu. Popatrz po internecie co się dzieje choćby z IBG.

Wysłane z Le Pro 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tpawel napisał:

100% zgody, ale chyba na dziś nie ma pewnego sklepu. Popatrz po internecie co się dzieje choćby z IBG.

Wiesz... Co innego obsuwy z wysyłką, a przypomnę, że mamy okres Mikołajkowo - Bożonarodzeniowy, więc według mnie sklep robi bokami, a co innego kwestie związane z gwarancją i serwisem. I pod tym względem raczej nie ma co porównywać IB do innych... ok, nazwijmy je "sklepami". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, zgoda. Dla mnie nawet te ociąganie to i tak jest rysa na gładkim do tej pory wizerunku IBG, gdzie płaciło się parę $$ więcej za to żeby było lepiej niż wszędzie.
Widziałem chyba nawet tu na forum było trochę narzekań niedawno, jak mi się coś rzuci znowu w oczy to podlinkuje

Wysłane z Le Pro 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nic się nie rusza, minęło 28 dni. Prawdopodobnie nie wysłali tych paczek.

Dziś otrzymałem email

Via the shipping method Postal Service - Tracking, it usually takes 14-28 business days (10-20 days) for the package to arrive. However, if you do not receive your order by 2018-01-04, please contact us as soon as possible. We will then contact the courier for you.

Zobaczymy ile czasu będą zwracać kase.

Z pewnością to ostani zakup i tych chińskich oszustów.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mrosi
Dodaj jeszcze pół strony wątku pustych wierszy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...