budzik1o1

Mi Box problem z wifi

Recommended Posts

Od kilku dni posiadam MiBox3 podpięty do wifi 100mbit. Na speedtestach pokazuje mi w najlepszym przypadku download  2-5mbit, upload 5mbit (tak upload większy...) Ruter stoi 4 metry od boxa. Laptop i telefony, które są dalej od rutera ciągną 4k i wyżej z youtube bezproblemowo. Na boxie youtube działa w full hd od święta, o 4k mogę zapomnieć, 90% czasu jest 480p. Netflix co chwila przełącza na niższą rozdzielczość, HD od święta. Showmax odpala tylko bez zacinek na ustawieniu Limit prędkości średni... Próbowałem factory reset po aktualizacji do Androida 6.0, bez zmian. Na tym samym ruterze na laptopie i telefonie netflix, showmax i youtube działają idealnie.

Jakieś pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, Jestem nowy na tym forum i pozdrawiam na wstępie.

Od kilku dni mam problem ze smartboxem. Niby jest połączony z wifi, a jak np. chcę wejść w klep google, to pojawia się komunikat "Jesteś oline. Sprawdź, czy masz włączone Wi-i i spróbuj jeszcze raz".

Czasami nie działa też youtube. Nawet jak przywróciłem go do ustawień fabrycznych, to potem miał problem z ponowną konfiguracją (a to nie chciał się połączyć z google, a to wysypywał się przy wpisywaniu PIN-u).
Wie ktoś może, o co mu chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakim kanale masz WiFi?

Zauważyłem, że TV Box ma problem z połączeniem jeśli WiFi jest na kanale wyższym niż 10. Mój router po resecie sam wybierał kanał (najmniej zajęty) i czasem traciłem połączenie z TV Box. Po wybraniu na stałem kanału 3 problem zniknął.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Dziś zakupiłem w biedrze box 4k .. Mam problem niestety - nie widzi mojej sieci, inne są dostępne. Router oczywiście ma wyłączoną opcję auto jeśli chodzi o kanał ( ustawione mam na 2 , choć próbowałem już wszystkie do 10). Już się poddałem. Posiadam internet z sieci kablowej Multimedia w raz z ich modem. Czy ktoś używa w tej konfiguracji boxa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam internet z multimedia, ale ruter TP-Linka i wszystko jest ok. Słyszałem że ich rutery robią takie właśnie jazdy. Musisz od kogoś na chwilę pożyczyć inny ruter i sprawdzić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak tylko, że mam ich modem/router arris i nic pod to nie podepchnę. W dodatku zmieniałem kanały poprzez stronę ebok i konfiguracja zapisana a modem dalej żyje swoim życiem - nie zastosował zmian. Zgłoszone do pomocy technicznej MM. Ale dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam też mam problem z wifi router stoi 3m od mi boxa a na speed teście wychodzi 25 mbps download router z górnej pułki na telefonie pokazuje w speedtest 100/20 czasami też tnie obraz czy te mi boxy mają tak słabą kartę sieciową dodam ze łączę się po 5Ghz

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie router stoi za ścianą, net 250 Mb od UPC na testach od 100 do 120 przez aplikację na stronie około 150.

Wysłane z mojego YOGA Tablet 2-1050L przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Proszę pomóżcie z tym box`em po aktualizacji do oreo. Kupiony został głównie dla dziecka żeby mogło sobie bajki na dobranoc oglądać na youtube. Teraz po upgrade nie chcę mi się łączyć z wi fi. Router tp-link stoi metr od box`a. Raczej nie jest to wina routera bo przed aktualizacją działało prawidłowo. Pomożecie rozwiązać tą zagadkę? Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie to nic nie pomaga. To było pierwsze o czym pomyślałem.

Oponuję przy zrobieniu downgrade`a. Pytanie brzmi jak to wykonać. Czy ktoś wie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, lunareth napisał:

spróbuj statycznie ustawic adres ip i na sztywno kanal (jakis niski) od wifi. mi troche pomoglo i rzadziej zrywa mi polaczenie.

niestety nie pomogło. Muszę wrócić na wcześniejszego softa. U mnie to oreo w przypadku box`a chyba nie zda egzaminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zycze powodzenia bo chyba czeka cie flaszowanie z uzyciem peceta. a próbowałeś moze uzycie adaptera eternet usb?

niestety nie pomogło. Muszę wrócić na wcześniejszego softa. U mnie to oreo w przypadku box`a chyba nie zda egzaminu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i pozdrawiam!

Mam taki sam lub podobny problem. Od stycznia używałem Mi Boxa - bez najmniejszych problemów. Kilka dnia temu zainstalowałem aktualizację i od tego czasu nie mogę zalogować się do sieci WiFi. Hasło do routera ma 5 cyfr i działa ono na laptopie i telefonach, natomiast Mi Box po aktualizacji wymaga hasła o długości co najmniej 8 znaków. Router TP-LINK wraz z hasłem mam od dostawcy internetu. Przywracałem ustawienia fabryczne Mi Boxa, ale nic to nie dało. Czy ktos wie o co chodzi z tym hasłem?

Z góry dziękuje za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi pomogło połączenie mi box z routerem poprzez WPS, rozłączał mi wifi kilka krotnie w ciągu 15minut, jak narazie od 3 godzin jest ok, spróbujcie 

 

Pozdrawiam

Edited by Dantek87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie pomogła zmiana routera. Chyba był za stary. Nowy na Dual band i box łączy się na 5ghz. Wszystko śmiga bez problemu. Poprzez WPS też działa dobrze. Pozdrawiam. Dla mnie temat zamknięty. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po aktualizacji jest kiszka.

Net zwolnił mi o połowę (albo i więcej).

Co ciekawe - u mnie na starym routerze (Tp-Link WR940N) działa(ł) lepiej niż na nowy (Tp-Link Archer AC1200) - ale to wszystko do momentu gdy zaktualizowałem do Oreo.

Co ciekawe - podłączyłem Mi Box'a kablem ethernetowym - miał gorsze osiągi niż po WiFi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mam problem z odtwarzaniem filmów przez platformy typu. VOD.pl, player+, ipla.tv itp.

W tym samym pomieszczeniu sprawdzając wyniki speedtestem mam:

laptop: download: 44 Mb/s, ping:  7 ms, upload: 47 Mb/s

Mi Box 3: download: 50 Mb/s, ping: 168 ms, upload: 284.3 Mb/s

Czy to, że filmy tną jest spowodowane wysokim pingiem? A jeśli tak, to co zrobić?

Ustawienia sieci:

Channel: Auto (Current channel 6)
Mode: 11bgn mixed
Channel Width: Automatic
Max Tx Rate:

300Mbps

 Ale gdy próbowałem cokolwiek zmieniać, to wartości się się nie zmieniały na lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.