budzik1o1 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Od kilku dni posiadam MiBox3 podpięty do wifi 100mbit. Na speedtestach pokazuje mi w najlepszym przypadku download 2-5mbit, upload 5mbit (tak upload większy...) Ruter stoi 4 metry od boxa. Laptop i telefony, które są dalej od rutera ciągną 4k i wyżej z youtube bezproblemowo. Na boxie youtube działa w full hd od święta, o 4k mogę zapomnieć, 90% czasu jest 480p. Netflix co chwila przełącza na niższą rozdzielczość, HD od święta. Showmax odpala tylko bez zacinek na ustawieniu Limit prędkości średni... Próbowałem factory reset po aktualizacji do Androida 6.0, bez zmian. Na tym samym ruterze na laptopie i telefonie netflix, showmax i youtube działają idealnie. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeski_film Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Cześć, Jestem nowy na tym forum i pozdrawiam na wstępie. Od kilku dni mam problem ze smartboxem. Niby jest połączony z wifi, a jak np. chcę wejść w klep google, to pojawia się komunikat "Jesteś oline. Sprawdź, czy masz włączone Wi-i i spróbuj jeszcze raz". Czasami nie działa też youtube. Nawet jak przywróciłem go do ustawień fabrycznych, to potem miał problem z ponowną konfiguracją (a to nie chciał się połączyć z google, a to wysypywał się przy wpisywaniu PIN-u). Wie ktoś może, o co mu chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Na jakim kanale masz WiFi? Zauważyłem, że TV Box ma problem z połączeniem jeśli WiFi jest na kanale wyższym niż 10. Mój router po resecie sam wybierał kanał (najmniej zajęty) i czasem traciłem połączenie z TV Box. Po wybraniu na stałem kanału 3 problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luukaaszz Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam, Dziś zakupiłem w biedrze box 4k .. Mam problem niestety - nie widzi mojej sieci, inne są dostępne. Router oczywiście ma wyłączoną opcję auto jeśli chodzi o kanał ( ustawione mam na 2 , choć próbowałem już wszystkie do 10). Już się poddałem. Posiadam internet z sieci kablowej Multimedia w raz z ich modem. Czy ktoś używa w tej konfiguracji boxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek04 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Mam internet z multimedia, ale ruter TP-Linka i wszystko jest ok. Słyszałem że ich rutery robią takie właśnie jazdy. Musisz od kogoś na chwilę pożyczyć inny ruter i sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luukaaszz Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 No tak tylko, że mam ich modem/router arris i nic pod to nie podepchnę. W dodatku zmieniałem kanały poprzez stronę ebok i konfiguracja zapisana a modem dalej żyje swoim życiem - nie zastosował zmian. Zgłoszone do pomocy technicznej MM. Ale dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luukaaszz Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Multimedia zrestartowała mi zdalnie modem i zapisało wprowadzone przeze mnie zmiany - obecnie już jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abudabdi Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam też mam problem z wifi router stoi 3m od mi boxa a na speed teście wychodzi 25 mbps download router z górnej pułki na telefonie pokazuje w speedtest 100/20 czasami też tnie obraz czy te mi boxy mają tak słabą kartę sieciową dodam ze łączę się po 5Ghz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgody Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 U mnie router stoi za ścianą, net 250 Mb od UPC na testach od 100 do 120 przez aplikację na stronie około 150.Wysłane z mojego YOGA Tablet 2-1050L przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abudabdi Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Coś jest na rzeczy z tym wifi w mi boxie po lan-ie idzie płynnie nawet w 4k Edytowane 23 Czerwca 2018 przez abudabdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GnoM84 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Witam. Proszę pomóżcie z tym box`em po aktualizacji do oreo. Kupiony został głównie dla dziecka żeby mogło sobie bajki na dobranoc oglądać na youtube. Teraz po upgrade nie chcę mi się łączyć z wi fi. Router tp-link stoi metr od box`a. Raczej nie jest to wina routera bo przed aktualizacją działało prawidłowo. Pomożecie rozwiązać tą zagadkę? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiuso Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Przywróć MI BOX do ustawień fabrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GnoM84 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Właśnie to nic nie pomaga. To było pierwsze o czym pomyślałem. Oponuję przy zrobieniu downgrade`a. Pytanie brzmi jak to wykonać. Czy ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunareth Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 spróbuj statycznie ustawic adres ip i na sztywno kanal (jakis niski) od wifi. mi troche pomoglo i rzadziej zrywa mi polaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GnoM84 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 23 minuty temu, lunareth napisał: spróbuj statycznie ustawic adres ip i na sztywno kanal (jakis niski) od wifi. mi troche pomoglo i rzadziej zrywa mi polaczenie. niestety nie pomogło. Muszę wrócić na wcześniejszego softa. U mnie to oreo w przypadku box`a chyba nie zda egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunareth Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 to zycze powodzenia bo chyba czeka cie flaszowanie z uzyciem peceta. a próbowałeś moze uzycie adaptera eternet usb? niestety nie pomogło. Muszę wrócić na wcześniejszego softa. U mnie to oreo w przypadku box`a chyba nie zda egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
users35 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Witam i pozdrawiam! Mam taki sam lub podobny problem. Od stycznia używałem Mi Boxa - bez najmniejszych problemów. Kilka dnia temu zainstalowałem aktualizację i od tego czasu nie mogę zalogować się do sieci WiFi. Hasło do routera ma 5 cyfr i działa ono na laptopie i telefonach, natomiast Mi Box po aktualizacji wymaga hasła o długości co najmniej 8 znaków. Router TP-LINK wraz z hasłem mam od dostawcy internetu. Przywracałem ustawienia fabryczne Mi Boxa, ale nic to nie dało. Czy ktos wie o co chodzi z tym hasłem? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dantek87 Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) Mi pomogło połączenie mi box z routerem poprzez WPS, rozłączał mi wifi kilka krotnie w ciągu 15minut, jak narazie od 3 godzin jest ok, spróbujcie Pozdrawiam Edytowane 1 Lipca 2018 przez Dantek87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GnoM84 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Mnie pomogła zmiana routera. Chyba był za stary. Nowy na Dual band i box łączy się na 5ghz. Wszystko śmiga bez problemu. Poprzez WPS też działa dobrze. Pozdrawiam. Dla mnie temat zamknięty. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
users35 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 A mi pomógł dostawca internetu. Dostałem nową nazwę sieci i nowe dłuższe hasło i teraz działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Po aktualizacji jest kiszka. Net zwolnił mi o połowę (albo i więcej). Co ciekawe - u mnie na starym routerze (Tp-Link WR940N) działa(ł) lepiej niż na nowy (Tp-Link Archer AC1200) - ale to wszystko do momentu gdy zaktualizowałem do Oreo. Co ciekawe - podłączyłem Mi Box'a kablem ethernetowym - miał gorsze osiągi niż po WiFi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmucha Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ja też mam problem z odtwarzaniem filmów przez platformy typu. VOD.pl, player+, ipla.tv itp. W tym samym pomieszczeniu sprawdzając wyniki speedtestem mam: laptop: download: 44 Mb/s, ping: 7 ms, upload: 47 Mb/s Mi Box 3: download: 50 Mb/s, ping: 168 ms, upload: 284.3 Mb/s Czy to, że filmy tną jest spowodowane wysokim pingiem? A jeśli tak, to co zrobić? Ustawienia sieci: Channel: Auto (Current channel 6) Mode: 11bgn mixed Channel Width: Automatic Max Tx Rate: 300Mbps Ale gdy próbowałem cokolwiek zmieniać, to wartości się się nie zmieniały na lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi