szadoky

Dlaczego są rózne pudełka z opaską

Recommended Posts

Mnie jeszcze nie odpisali. Dam znać co mi zaproponują.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dotarła do mnie kolejna opaska w wersji Global (ta z prawej) różni się sensorem ..  Czy to jest ten najstarszy ? Wyczytałem gdzieś w necie że ta która jest po lewej stronie są to najnowsze Mi Bandy 2 , ponoć w czymś ulepszone , ale chyba nikt nie wie w czym :D  (Traktuję te informację raczej na zasadzie "zasłyszanej ") Co do pudełek nie różnią się od siebie niczym , oprócz chyba numeru seryjnego ... W Testach wyjdzie teraz która będzie lepiej się sprawować :)

Screenshot_2017-12-06-12-05-31-046_com.miui.gallery.png

Edited by Pompon

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, drapichrust napisał:

Dostałem odpowiedź, że mogą mi zwrócić 6 USD na GB wallet. Uzyskał ktoś pełny zwrot lub nową opaskę czy to jest u nich propozycja standard?

Zaproponowali mi częściowy zwrot 8 USD na kartę kredytową z której pierwotnie opłaciłem zamówienie. @drapichrust pewnie płaciłeś za opaskę przez Przelewy24. Przy takiej formie płatności GearBest robi zwrot na GB wallet.

Edited by pkonrad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaproponowali mi częściowy zwrot 8 USD na kartę kredytową z której pierwotnie opłaciłem zamówienie. [mention=25538]drapichrust[/mention] pewnie płaciłeś za opaskę przez Przelewy24. Przy takiej formie płatności GearBest robi zwrot na GB wallet.
Płaciłem przez PP. Widzę standardowo wszystkim tak odpisują. Nie zgodziłem się na taki zwrot. Czekam na ich odpowiedź.

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie zaproponowali jeszcze dodatkowo, że mogą mi sprzedać nową opaskę w cenie 12 USD już z wysyłką, lub wysłać opaskę na bezpłatną naprawę. Zgodziłem się na częściowy zwrot kosztów 8 USD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mnie zaproponowali jeszcze dodatkowo, że mogą mi sprzedać nową opaskę w cenie 12 USD już z wysyłką, lub wysłać opaskę na bezpłatną naprawę. Zgodziłem się na częściowy zwrot kosztów 8 USD.
Mi zwrócili całość. Nie chcieli zwrotu opaski.

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba źle zrobiłem, że zgodziłem się na częściowy zwrot.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba od samego początku pytać o adres na wysyłkę zwrotną. Wtedy widzą, że jesteś zdeterminowany. W każdym razie to nie są jakieś wielkie pieniądze, a doświadczenie z supportem przyda się w przypadku ewentualnych reklamacji droższych sprzętów.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, przyszedł do mnie mi band 2 13 grudnia, pierwszy rzut oka na tył pastylki i widzę, że jest okej-prostokątny czytnik. Wszystko podłączyłem, zainstalowałem Mi fita ale zaraz po kilku godzinach usunąłem bo bateria w telefonie jak i w mi bandzie zaczęła szybko uciekać, więc zainstalowałem Notify & Fitness. No i co mnie dziwi, bo czytałem tutaj po różnych postać bateria powinna trzymać 20 dni, tak jak wyżej pisałem 13 dostałem, od razu naładowałem do 100% i w tym momencie mam 58% (włączone tylko powiadomienia mess/sms przy wyłączonym ekranie/kroki) tętno sam mierzę, w sensie nie jest automatycznie ustawione że ma co np 5 min mierzyć. Od czego w takim razie może zależeć bateria ?

25520684_1482853258480630_49139631_o.jpg

Edited by AkuKu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.12.2017 o 20:02, drapichrust napisał:

Mi zwrócili całość. Nie chcieli zwrotu opaski.

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
 

Powiedz mi kolego co dokładnie do nich napisałeś że dostałeś zwrot całej kwoty ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Powiedz mi kolego co dokładnie do nich napisałeś że dostałeś zwrot całej kwoty ?
Prawdę kolego, prawdę. Napisałem, że jestem niezadowolony z działania baterii i niesatysfakcjonuje mnie ich oferta.

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem odpowiedź z GB: 

Dziękujemy za skontaktowanie się z Gearbest. 
Jest nam naprawdę przykro, że słyszymy o Twoim produkcie. 

Chcielibyśmy razem pracować nad rozwiązaniem problemu do zadowolenia. 
Proszę przejrzeć naszą gwarancję tutaj: http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html      
 
Dlatego prosimy o przesłanie nam wyraźnych zdjęć lub wideo o wadach dobrego oświetlenia.

Zachowaj załącznik poniżej 2 MB i użyj dowolnego z tych formatów: gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.

Jeśli film przekracza 2 MB, prześlij go na adres [email protected]


Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.                           
Oczekujemy na kontakt zwrotny. 

Co teraz mam z nimi z robić ? co mam im przesłać na maile, zdjecie jak sie rozładowuje bateria ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screeny z dwóch dni. Lub kilku, na których widać, że bateria leci jak oszalała.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.