HUBERTH Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Witam, mam problem ze swoim Mi Band 2. Pierwszym problemem jest firmware. Dostałem opaske z V1.0.1.53 i nie chciała się ona automatycznie zaktualizować do V1.0.1.54 przez Mi Fit (3.10 i 3.12), przy próbie wgrania custom lub V1.0.1.54 przez GadgetBridge wywala błąd: Problem z transferem metadanych firmware. Doszło nawet do tego, że opaska nie chciała się sparować, udało mi się to uratować ale przez to opaska jest aktualnie na V1.0.1.52 i nie daję się zaktualizować, co mam z tym zrobić? Drugim problemem jest bateria. Dostałem opaskę w czwartek wieczorem a już w sobotę musiałem ją ładować, ponieważ się rozladowala, miałem włączone tylko włączanie na ruch nadgarstkiem, nie była nawet praktycznie połączona z telefonem. W nocy z piątku na sobote zeszło mi z 40% baterii! W sobotę o 18 odłączyłem ją od naładowania i gdy kładłem się spać mialem 88%. Gdy wstałem dzisiaj rano miałem 65%, coś tu chyba jest nie tak. Pisać do gearbesta o refund 100%? Ponieważ wydaję mi się, że opaska jest zepsuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
abc00 Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Wyluzuj i poczekaj trochę, jak po jakimś czasie numerek nie podskoczy wtedy się zastanawiaj co dalej, na siłę nie trzeba go podnosić, zobaczysz co się będzie działo. Z baterią tak samo, podłącz pod normalną ładowarkę, naładuj do pełna i obserwuj. Pomiaru pulsu podczas snu nie masz włączonego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUBERTH Posted November 5, 2017 Author Share Posted November 5, 2017 nie, nie mam wlaczonego Link to comment Share on other sites More sharing options...
xRetroN Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Dokładnie podłącz pod normalną ładowarkę. Opaska musi się chwile skalibrować. Jak nie pomoże podładuj pod pc albo inną (wolniejszą) ładowarką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilp2p Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Ja zamówiłem na aliexpress, 3 miesiące temu, od sprzedawcy z najwyższą oceną. Miałem podobny problem. Mój sposób na to. Rozładować do 20%,podłączyć do ładowania pod komputer, do portu USB 2.0(nie 3.0, bo mi ładuje 20min do 100% i trzyma 5h,zamiast 21 dni)(ładowania z usb 1.1 nie testowałem, bo nie chciało mnie się starego compaq z 1998r. odpalać :P) . Naładować do 100%, sparować przez mifit, powinnien wtedy wgrać ci się update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiif1 Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Przeciez nie ma znaczenia czym sie laduje ?Podlaczajac miernik na kazdym porcie bierze tak male ilosci ze standardowe mierniki pokazuja 0Sama opaska ma chip ktory bierze tyle ile potrzebujeJa ladowalem poprzez ladowarke od ipada 5v 2a i smiga normalnieWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUBERTH Posted November 6, 2017 Author Share Posted November 6, 2017 Dalej problem z firmware poniewaz u mnie podstawowe nie chca odpalac... dziala jedynie mili_pro_tph_indian.fw i mili_pro_tph.fw ale to .53 a nie .54 dostalem jakas inna opaske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tekjow Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 Wstrzymać się trzeba z zakupem na GB, bo lecą w wuja. Na waszym miejscu bym to reklamował.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebaiz1 Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 No i co reklamował ktoś tą opaskę "indian" ? Nie wiem co im tam pisać :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tekjow Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 Jak to co? Że bateria nie trzyma i puls źle mierzy. Albo że okrągły czujnik się nie podoba. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUBERTH Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Ja reklamowałem, zaoferowali mi full zwrot za opaskę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebaiz1 Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 @HUBERTH A co im pisałeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drapichrust Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Dnia 17.11.2017 o 16:33, HUBERTH napisał: Ja reklamowałem, zaoferowali mi full zwrot za opaskę Też chętnie bym się dowiedział Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted November 26, 2017 Share Posted November 26, 2017 Ja ostatnio kupowałem 3 szt. Mi Band 2 w GearBest. Jedną w wersji china, za ok 15 $ i dwie w wersji international za ok 19 $ China jest pierwsza od lewej na foto z prostokątnym pulsometrem, obok 2 szt. International z okrągłymi pulsometrami: Spoiler Jeśli chodzi o opakowania opasek to wygląda to tak:China: Spoiler International: Spoiler Z chińska wersja nie ma żadnych problemów, bateria trzyma 3 tygodnie, natomiast wersje International jest słabo. Jedna trzyma bardzo słabo, druga około 2 tygodnie. Czy to mogą być te kiepskie indyjskie wersje ? Na końcu numeru seryjnego są literki IN - co by mogło oznaczać India, a nie International. Wersje na rynek Chiński mają literki CN, a opaska kolegi kupiona w Media Expert ma literki GL - Global. Coś czuję, że GearBest nieźle przygrał w h**a Link to comment Share on other sites More sharing options...
tekjow Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Reklamuj. Oni mają teraz tyle zgłoszeń w sprawie tych opasek, że możliwe jest szczęśliwe zakończenie sprawy. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
anqanq Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Od dobrego roku mam miband 2, i telefon huawei p8 lite. Od jakichś 2 miesięcy opaska nie chce się zaktualizować, ale ok, raz już tak było, minął tydzień i było spoko. A teraz od 2 miesięcy nie dość że opaska nie chce się aktualizować, to nie chce się nawet połączyć z telefonem! Co robić? Jak próbuję łączyć (bluetooth włączony oczywiście), to może leżeć pół godziny i cały czas "łączenie".Co robić? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
tekjow Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 @anqanq chyba pozostaje kupić nową Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 1 minutę temu, tekjow napisał: @anqanq chyba pozostaje kupić nową Albo nowy (telefon). P8 lite miewał problemy i rozłączał bt nawet w trakcie wgrywania fw do opaski., ale chyba już to naprawili. @anqanq Jeżeli to możliwe, to wywal opaskę z MiFita, zapomnij w ustawieniach BT telefonu, wyłącz bt i spróbuj sparować od nowa z poziomu MiFita zezwalając na włączenie bt telefonu MiFit-owi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
painball Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 No Ja dodam, że dostałem na dniach z GearBest'a MiBanda zakupionego na BlackFriday. Miał być international. Oczywiście jest India. Oczywiście bateria kibel 15%/dobę bez powiadomień i pomiaru tętna. Druga wpadka Gearbesta w krótkim czasie. Złożyłem wniosek o pełny refund. Lepiej polować na Ali. Nawet jak g... dostaniemy to kasę łatwo odzyskać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
painball Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 O co gearbestowi biega z " item code indicated on the outer packaging"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts