Skocz do zawartości

Dostępna aktualizacja globala


Mentos

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 26.05.2018 o 09:09, Lekter napisał:

U mnie też zaczęła szybciej schodzić bateria. Na 9.2 schodziło około 10-11% na dobę, na 9.5.8 schodziło ok. 8-10%, a na 9.5.9.0 obecne zużycie mam 11,8% na dobę.

Zauważyłem też, że bluetooth zużył mi 10,7% baterii (33,5 min aktywności), a w ogóle nie używam bluetootha, cały czas jest wyłączony, więc coś jest nie tak, coś go musi uruchamiać w tle.

Jednak się okazało, że to nie wina nowej wersji MIUI tylko bluetooth, w Yanosiku po aktualizacji sam włączył się "Yanosik Connect" (wcześniej go wyłączyłem) i to on niepotrzebnie dodatkowo zużywał baterię. Wyłączyłem go i teraz mam zużycie 9,7%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.06.2018 o 12:36, koala napisał:

Witam ,po aktualizacji nie mogę ustawić osobnego dźwięku powiadomień dla kalendarza, dźwięk jest ale ogólny ustawiony dla powiadomień,czy macie podobnie i jak ewentualnie rozwiązać ten problem.

U mnie po aktualizacji ustawienie osobnego dźwięku dla kalendarza normalnie działa więc spróbuj przywrócić smartfon do ustawień fabrycznych i powinno wszystko działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji do 9.5.10.0 problemy zaczął sprawiać system redukcji szumów t.z.n. jak rozmawiam z rozmówcą to przedtem nic nie było słychać u mnie w tle, tylko mój głos i nic poza tym, teraz mnie słychać nadal dobrze ale falowo pojawiają się dźwięki w tle tego co się u mnie dzieje czyli np. telewizor lub sprzęt grający. Czy ktoś z was się z tym również spotkał i trzeba będzie w takim razie czekać na nową aktualizację MIUI, jeśli nie to będę musiał zrobić przywracanie telefonu do ustawień fabrycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Sun Jun 17 2018 o 09:59, Wieslaw napisał:

Witam rano o godz.7 zaczął wgrywać chyba tę aktualizację włączył się czarny ekran z napisem mi i android jest godz 10 i dalej miele na tym ekranie . nie wiem co się dzieje .

I jak wszystko ok??? Czy miał ktoś taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest taka konfiguracja na karcie SIM. Tak operator informuje o swojej sieci. Nju ma podobnie. Tym się nie przejmuj. Możesz spróbować zmienić nazwę sieci bo zamiast nju LTE na samo nju. Ale skutek może być żaden. 

Edytowane przez slawek.n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...