Lami Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Hej, nie mogę pisać w temacie o proline, więc muszę zapytać tutaj. Około dwa miesiące temu na wyświetlaczu pojawiła mi się dość mocna żółta plama, jakoś tuż przy najgorszych upałach w tym roku i chciałbym wysłać telefon na naprawę gwarancyjną, stąd mam dwa pytania: 1. Spotkał się ktoś może z podobną sprawą i wie jak zazwyczaj rozpatrują coś takiego? 2. Jeżeli wysyłał ktoś telefon na naprawę gwarancyjną do tego sklepu to zazwyczaj jak długo trzeba czekać na powrót telefonu? Zwlekam z tym od tych dwóch miesięcy, bo telefon jest mi zwyczajnie potrzebny, a nie mam przy sobie żadnego telefonu zastępczego. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Napisz do Proline i się zapytaj, oni korzystają nie tylko z ABCData, także możliwe jest, że po prostu wydadzą Ci nowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamcza Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) albo naprawia, albo wymienia, albo powiedzą ze sam zes uszkodził. W każdym razie przed jakakolwiek wysyłka weź nagraj filmik i porób zdjecia stanu tel. bo juz nie jedna akcja byla nie mowie ze akurat z serwisu proline ale ogolnie ,iz tel poszedł działający jakoś po czym wrócił działający wcale . Edytowane 19 Października 2017 przez Lamcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosfera2 Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Witam trochę odkopuję temat bo mam ten sam problem i z telefonem i z serwisem proline, zgłosiłem problem do nich mailowo to Pan nie bardzo wiedział o co chodzi z tą plamą i z góry założył że to moja wina, podesłałem mu kilka linków z google to odpisał że proszę wysłać tel do nich telefon, po kilku dniach dostałem odpowiedź że to moja wina i reklamacja jest niezasadna, jak poprosiłem o zdjęcia z ekspertyzy to otrzymałem jedno zdjęcie z plamą i dwa zdjęcia strony telefonu na której nie ma plamy które nic nie wnoszą(plama jest w lewym górnym rogu), żadnych zdjęć rozebranego telefonu tylko tak. Ktoś może podpowiedzieć jak to dalej z nimi załatwić rzecznik praw konsumenta, odpuścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Leć do rzecznika nic innego nie ugrasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosfera2 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Teraz zwróciłem uwagę na tą kreskę przez ekran, czy to oni jakoś zaznaczają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 46 minut temu, nosfera2 napisał: Teraz zwróciłem uwagę na tą kreskę przez ekran, czy to oni jakoś zaznaczają? Chodzi Ci o ostatnią fotkę? To jest odbicie ramki telefonu którym robili zdjęcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosfera2 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Chyba masz rację Ale swoją droga ekspertyza w taki sposób wykonana to jakaś lipa Orientujesz się może czy ten serwis proline sam realizuje gwarancje i czy może spróbować go wysłać do ABCdata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanio Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 proline serwisuje alee lepiej do ABCdata bo skuteczniej robia moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 1 godzinę temu, nosfera2 napisał: Orientujesz się może czy ten serwis proline sam realizuje gwarancje i czy może spróbować go wysłać do ABCdata To zależy z jakiej dystrybucji dostali fona. Proline ma ich bodajże 3, jak nie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosfera2 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 a jak można to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 46 minut temu, nosfera2 napisał: a jak można to sprawdzić? Np tutaj: https://www.mi.com/verify/#imei_en Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się