Jump to content

Problemy z wysyłaniem/odbieraniem MMS


Recommended Posts

podczas wysłania MMS w Virgin Mobile wyrzuca błędem "proces com.android.phone przez co nie widzi karty SIM a telefon restartuje sie co kilka minut jedyyne co pomaga to reset do ustawień fabrycznych jednak po wysłaniu MMSa problem dalej się pojawia

Link to post
Share on other sites
  • kamillm locked this topic
  • 2 weeks later...

To mam ustawione. Chodzi mi o to, że jak nie mam włączonych danych mobilnych to przychodzi sms i to czasami po 12 h. z informacją, że mogę odebrać mmsa na stronie. Jak mam włączone dane mobilne to mms przychodzi bezpośrednio na tel. 

Link to post
Share on other sites

A sprawdź jeszcze to. Wejdź w wstawienia wiadomości, na samym dole są "dodatkowe ustawienia" wejdź i zobaczy czy masz włączone "automatycznie pobierz zawartość MMS"

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Da się jak najbardziej. Żona ma 4x właśnie z globalem i nie ma żadnych problemów z mmsami przy wyłączonych danych mobilnych.
Jaką masz sieć? Sprawdź jeszcze czy masz osobny APN do mmsów?

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • kamillm changed the title to Problemy z wysyłaniem/odbieraniem MMS
  • kamillm unlocked this topic
  • 2 weeks later...

Za wysyłanie  mmsów odpowiada któryś plik systemowy lub aplikacja systemowa - musi mięć przyznany dostęp do internetu.

Panel sterowania - ogranicz użycie danych - systemowe - włącz wszystkim aplikacjom dostęp do internetu (chyba odpowiada za to apk kontakty i dialer, ale nie jestem pewna)

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ika said:

Za wysyłanie  mmsów odpowiada któryś plik systemowy lub aplikacja systemowa - musi mięć przyznany dostęp do internetu.

Panel sterowania - ogranicz użycie danych - systemowe - włącz wszystkim aplikacjom dostęp do internetu (chyba odpowiada za to apk kontakty i dialer, ale nie jestem pewna)

niestety ale wciąż nie działa. uprawnienia są a mmsy nie działają. internet LTE działa normalnie. 

jakieś pomysły ?

Screenshot_2018-01-30-14-55-17-985_com.android.settings.png

Screenshot_2018-01-30-14-55-14-556_com.android.settings.png

Screenshot_2018-01-30-14-55-06-563_com.android.settings.png

Link to post
Share on other sites

Spróbuj takie ustawienia poprawić mi działa

MMSC - http//mmsc.play.pl/mms/wapenc

Proxy dla MMS - 10.10.25.5

Port MMsS - 8080

Protokól APN -Ipv4 

Protokól Apen podczas roamingu - Ipv4

typ uwierzyteniania mam na PAP ale to chyba nie ma wpływu.

Link to post
Share on other sites

Czy przy wysyłaniu mmsa tel próbuje się połaczyć z internetem (ikonki wysyłanie odbieranie)? Internet w tel może być wyłączony. Jeśli nie to problem leży w ustawieniach mms. Jeśli próbuje się połączyć z internetem to coś blokuje sam internet (wysył i odbiór mmsa).   Przyznaj jeszcze uprawnienia dostępu do internetu aplikacji sms, sprawdź antywirusa, firewall.

I jeszcze jedna ważna rzecz - mmsy wykorzystują sieć 3G lub 2G, nie przejdą przez LTE. Tel nie może być ustawiony na "tylko LTE".  Spróbuj jeszcze na ustawieniach "tylko 3G".

Edited by ika
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

itam,

Mam problem z wysyłaniem i odbieraniem mmsów, po prostu nie moge tego robic. Ustawiam ustawienia tak jak podaje sieć, jestem w a2 mobile www.a2mobile.pl/konfiguracja. Wpisuje wszystko co podają ale nie mogę włączyć punktu apn, tak opcja jest nieaktywna ( tak jak na zdjęciu). Czy to wina telefonu czy muszę cos z a2mobile gadać?

 

 

Screenshot_2018-04-14-12-11-23-130_com.android.settings.png

Edited by Bombka27
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Temat sprzed dwóch miesięcy ale jak najbardziej aktualny do mego przypadku. Xiaomi Redmi 5 - a2mobila (najnowszy soft MIUI GLOBAL 9.6.3). Nie mogę wysyłać mmsa. Ręczna próba ustawienia wg danych podanych na stronie konfiguracja a2mobile. Dopisane wszystkie uwagi z wg informacji powyżej i NIC. Dane komórkowe, internet odbieranie mmsa wszystko OK, ale nie wysyła. Przeczytane wiele forum, nawet dotyczących innych sieci w połączeniu z Xiaomi i brak rozwiązania w moim przypadku.

Prośba o pomoc, możne ktoś ma jakiś pomysł.

Pozdrawiam

 

Problem się rozwiązał. Pomogła obsługa klienta a2mobile. Wstyd się przyznać, ale miałem literówkę w konfiguracji mms : areo-aero

Edited by Mkaczy
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...