Skocz do zawartości

Jak sprawdzić czy mam oryginalny system czy hakowaną podróbkę?


willlow

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz na micenter.pl. Odblokuję Mi5x bez łaski Xiaomi i wgram nasz soft. I tak mogę to zrobić mimo tej zewnętrznej blokady.
 
Wysłane z MI6
 
 
 
 
Dziękuję za propozycje.
Wiem że z ciebie dobry magik apropo telefonów. Podziwiam i trochę zazdroszczę.

Mieszkam aktualnie w Anglii i nie chce mi się wysyłać telefonu.
Poczekam ile trzeba.

Pozdrawiam

Sent from my MI 5X using Tapatalk

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎05‎.‎10‎.‎2017 o 19:19, Acid napisał:

Napisz na micenter.pl. Odblokuję Mi5x bez łaski Xiaomi i wgram nasz soft. I tak mogę to zrobić mimo tej zewnętrznej blokady.

Wysłane z MI6

 

Acid, a czy można do Ciebie podjechać osobiście (też jestem z Wrocka) w tygodniu, tak byś odblokował 5X na miejscu? Jak tak to zaraz napiszę na micenter.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.10.2017 o 20:32, pl_shibby napisał:

Acid, a czy można do Ciebie podjechać osobiście (też jestem z Wrocka) w tygodniu, tak byś odblokował 5X na miejscu? Jak tak to zaraz napiszę na micenter.pl

Nie. To tak się nie odbywa. Zostawiasz telefon i czekasz aż będzie zrobiony. Na drugi dzień lub następny lub następny itd. Metoda ta nie jest "od ręki".

Dnia 6.10.2017 o 09:20, Ostry777 napisał:

@Acid czyli jezeli mam chinski soft to wysylajac do Was wgracie miui Polska? Czy telefon trzeba wysylac? Ile taka usluga kosztuje?

 

Chyba wszystko jest napisane na miuipolska.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, JaroF11 napisał:

@Acid czy po tej operacji bootloader będzie odblokowany? System będzie pozwalał na aktualizacje cotygodniowe?

Kolego od kilku postów Acid to pisze, oraz na portalu Miui Polska to wyjaśnia. Tak bootloader będzie odblokowany oraz wgrany Miui.eu i będziesz miał możliwość aktualizacji co tydzień, o ile Chińczycy nie będą świętować :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego od kilku postów Acid to pisze, oraz na portalu Miui Polska to wyjaśnia. Tak bootloader będzie odblokowany oraz wgrany Miui.eu i będziesz miał możliwość aktualizacji co tydzień, o ile Chińczycy nie będą świętować
@wojtekmarchewka dzięki za info. Z tego co było pisane nie miałem takiej pewności


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.10.2017 o 11:32, Acid napisał:

Nie. To tak się nie odbywa. Zostawiasz telefon i czekasz aż będzie zrobiony. Na drugi dzień lub następny lub następny itd. Metoda ta nie jest "od ręki".

Napisałem na micenter wczoraj. Do chwili obecnej nie mam żadnego odzewu na mailu kiedy mogę przywieźć telefon.

PS rozumiem, że odblokowanie "nieoficjalną" metodą przez Was nie spowoduje utraty gwarancji?

Edytowane przez pl_shibby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze czytam to nadal nie ma możliwości odblokowania bootloadera i wgrania MIUI Polska na China Stable 8.5.15.0 (NDBCNED)?

A druga sprawa, chciałbym skorzystać z odblokowania przez MiCenter, a na dole formularza widnieje takie stwierdzenie
" W przypadku chęci instalacji oprogramowania z odblokowaniem bootloadera prosimy o podanie w zgłoszeniu nr konta Xiaomi, hasło konta Xiaomi, a także e-mail na który zarejestrowano konto. Konto Xiaomi w momencie wysłania telefonu musi mieć zgodę na odblokowanie. "

No raczej nie dostanę zgody na odblokowanie bootloadera z wiadomych przyczyn, to mogę wysłać telefon tak jak jest?

Edytowane przez Wiskoler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Fri Oct 13 2017 o 20:48, Wiskoler napisał:

O ile dobrze czytam to nadal nie ma możliwości odblokowania bootloadera i wgrania MIUI Polska na China Stable 8.5.15.0 (NDBCNED)?

A druga sprawa, chciałbym skorzystać z odblokowania przez MiCenter, a na dole formularza widnieje takie stwierdzenie
" W przypadku chęci instalacji oprogramowania z odblokowaniem bootloadera prosimy o podanie w zgłoszeniu nr konta Xiaomi, hasło konta Xiaomi, a także e-mail na który zarejestrowano konto. Konto Xiaomi w momencie wysłania telefonu musi mieć zgodę na odblokowanie. "

No raczej nie dostanę zgody na odblokowanie bootloadera z wiadomych przyczyn, to mogę wysłać telefon tak jak jest?

Nie potrzebujesz zgody na odblokowanie Mi 5x w MiCenter, Acid o tym wspomnianał. Ale to że Xiaomi blokuje, usunięcia bootloadera z Mi 5x, nie przeszkadza w uzyskaniu zgody, ponieważ ona jest udzielana na twoje konto Xiaomi, a nie na model telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wojtekmarchewka napisał:

Nie potrzebujesz zgody na odblokowanie Mi 5x w MiCenter, Acid o tym wspomnianał. Ale to że Xiaomi blokuje, usunięcia bootloadera z Mi 5x, nie przeszkadza w uzyskaniu zgody, ponieważ ona jest udzielana na twoje konto Xiaomi, a nie na model telefonu.

OK, dziekuję. Czyli mogę wypełnić zgłoszenie naprawy i wysłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Wiskoler napisał:

Ok, jeszcze raz dziekuję.

Proszę, tylko pamiętaj że musisz mieć konto Xiaomi,jeżeli nie masz, to założysz je w kilka minut i będziesz miał nadany numer konta. Które musisz podać w zgłoszeniu

Edytowane przez wojtekmarchewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, wojtekmarchewka napisał:

Proszę, tylko pamiętaj że musisz mieć konto Xiaomi, jeżeli nie masz, to założysz je w kilka minut i będziesz miał nadany numer konta.

Mam konto załozone jeszcze na RN2, teraz podpięty tam jest RN4 i MI5x. A może na czas odblokowania założyć nowe konto? Tylko dla MI5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wiskoler napisał:

Tak jest już możliwość odblokowania od dziś co podają na stronie, na której był komunikat o zablokowaniu

http://en.miui.com/thread-847028-1-1.html

Spróbowałem, i teraz komunikat jaki miałem o nie możliwości odblokowania,  zmienił mi się na taki że mam poczekać 72h 

unlockpng.thumb.png.313dbf90e0d531c3d29573cbaa86327d.png

 Męczyłem się z problemem "10008 Api" żadne VPN nie podziałały, dopiero rozwiązanie kolegi @pawelnd i ustawienie proxy z tej strony

https://www.proxynova.com/proxy-server-list/country-cn/

Mi pomogło pierwsze z listy :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, wojtekmarchewka napisał:

Męczyłem się z problemem "10008 Api" żadne VPN nie podziałały, dopiero rozwiązanie kolegi @pawelnd i ustawienie proxy z tej strony

https://www.proxynova.com/proxy-server-list/country-cn/

Mi pomogło pierwsze z listy :) 

OK, a masz może pod ręką jakiś tutorial według którego odblokowałeś telefon? Taki krok po kroku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 minut temu, Wiskoler napisał:

OK, a masz może pod ręką jakiś tutorial według którego odblokowałeś telefon? Taki krok po kroku?

1. Na telefonie zaloguj się na swoje konto (po uzyskaniu zgody)

2. Wejdź w "opcje developerskie" - włącz"Unlock bootloader" - następnie "MiUnlock status" powiąż telefon z kontem

3. Jeżeli wystąpi błąd "10008" wejdź w telefonie  w ustawienia swojego wifi, i tam w opcji "server proxy" ustaw manual w pierwszą linijkę, wpisz ze strony co podałem na górze Ip Proxy w drugą port. zatwierdź i kliknij OK

4. Powtórz krok drugi

5. Uruchom i zaloguj się w MiUnlock

6. Uruchom telefon w fastboot (Volume down + Power)

7. Podłącz pod PC i w programie MiUnlock klikaj to co trzeba

Edytowane przez wojtekmarchewka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, willlow napisał:

W MiUnlock nie rozpoznaje mojego telefonu.

Używasz kabla od Mi5x, telefon cały czas jest w fastboot, Pc pokazuje podłączone urządzenie, oraz w panelu sterowania - menadżerze urządzeń nie masz żółtych wykrzykników, po podłączeniu telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało? Wczoraj zgłosiłem prośbę o odblokowanie bootloadera. Dzisiaj otrzymałem zgodę i przeszedłem do punktu powiązania konta i zauważyłem że jestem zalogowany do innego konta.  Kiedy zgłosiłem się o odblokowanie bootloadera pokazywało że mam konto o nr 60------43, natomiast od dzisiaj w telefonie pokazuje że jestem zalogowany do innego konta którego nie zakładałem o zupełnie innym nr. Oprócz tego dla tego drugiego konta wyskakuje żądanie dodania nr pomocniczego oraz błąd synchronizacji. Z tego drugiego konta nie mogę się wylogować aby się zalogować na konto z którego wystąpiłem o zgodę.   Co mam zrobić?

Edytowane przez Grzegorz B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...