Skocz do zawartości

Brak powiadomień push


Skromny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od samego początku występuje u mnie problem z powiadomieniami push z aplikacji Moje ING. Wszystkie ustawienia które są możliwe mam włączone dostałem szczegółowe informacje od banku jak również od sieci PLAY która twierdziła , że to dlatego tych powiadomień nie ma ponieważ mam wyłaczone wiadomości premium, a więc je też włączyłem to jednak też nic nie pomogło. Czy jest ktoś wstanie mi pomóc w tej sprawie bo to jest trochę żenujące, że sprzedaje się telefony w których nie działają podstawowe aplikacje.

Powiem tak gdy zainstaluję aplikację Moje ING to powiadomienia push przychodzą tylko w dniu zainstalowania aplikacji na drugi dzień już nie mimo iż ani nie wyłączam telefonu  ani nic nie zmieniam w ustawieniach. Zaproponowano mi reset telefonu do ustawień fabrycznych tak też zrobiłem potem zainstalować tylko aplikację Moje ING jednak i to nic nie pomogło następnie powiedziano mi , żeby dociągnąć wszystkie aktualizacje i od nowa zainstalować aplikację Moje ING , mimo to dalej nic nie pomogło. Posiadam telefon Xiaomi Redmi 4A 32GB , proszę więc o pomoc może znajdę tu kompetentną osobę która będzie wiedzieć co i jak zrobić , żeby to działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...