Skromny Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Witam od samego początku występuje u mnie problem z powiadomieniami push z aplikacji Moje ING. Wszystkie ustawienia które są możliwe mam włączone dostałem szczegółowe informacje od banku jak również od sieci PLAY która twierdziła , że to dlatego tych powiadomień nie ma ponieważ mam wyłaczone wiadomości premium, a więc je też włączyłem to jednak też nic nie pomogło. Czy jest ktoś wstanie mi pomóc w tej sprawie bo to jest trochę żenujące, że sprzedaje się telefony w których nie działają podstawowe aplikacje. Powiem tak gdy zainstaluję aplikację Moje ING to powiadomienia push przychodzą tylko w dniu zainstalowania aplikacji na drugi dzień już nie mimo iż ani nie wyłączam telefonu ani nic nie zmieniam w ustawieniach. Zaproponowano mi reset telefonu do ustawień fabrycznych tak też zrobiłem potem zainstalować tylko aplikację Moje ING jednak i to nic nie pomogło następnie powiedziano mi , żeby dociągnąć wszystkie aktualizacje i od nowa zainstalować aplikację Moje ING , mimo to dalej nic nie pomogło. Posiadam telefon Xiaomi Redmi 4A 32GB , proszę więc o pomoc może znajdę tu kompetentną osobę która będzie wiedzieć co i jak zrobić , żeby to działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyBB Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Autostart, kłódka, wyjątki oszczędzania baterii i powiadomienia z ING działają. Było o tym już wiele razy. Tak jest w MIUI, przywyknij.Sent from my MI 5 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Zapoznaj się z Samouczkiem MIUIPolska: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.zdunex25.tutorial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi