NewNeo Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Witam. Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale mam problem z smartfonem. Na moim Redmi 4 Pro 3GB/32GB pojawiło się przebarwienie na ekranie. Na początku myślałem, że jest to brud pod folią, ale po zdjęciu foli nadal jest to widoczne. Kontaktowałem się z serwisem i dostałem dosyć dziwną odpowiedź:"Przebarwienie pojawia się czasami samoistnie lub pod wpływem urazu mechanicznego , ew. przegrzanie telefonu. Z doświadczenia wiem, że Xiaomi różnie podchodzi do reklamacji ekranu, duży procent reklamacji jest uznawanych za niegwarancyjne (w tym takie, kiedy używana była szyba bez certyfikatu), moja propozycja to Xiaomi Note 4X 3/32GB lub Redmi 4X 3/32G z dużym rabatem i Pana uszkodzony telefon w rozliczeniu." Używałem zawsze szkła firmy 3mk, albo Nillkin. Szukałem informacji na temat szyb z certyfikatem, ale nie znalazłem. Czy serwis próbuje wykręcić się z gwarancji, bo nigdy z takimi argumentami się nie spotkałem. Dodam, że na telefonie nie widać, żadnych urazów mechanicznych. Był noszony zawsze z szybą ochronną i etui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Co to za sprzedawca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 @Nezumi, już po treści odpowiedzi z "serwisu" widać wyraźnie, że będą się wić jak piskorze. U Acida nie miałoby to miejsca. Jakiś Janusz sprzedał telefon, być może z już wcześniej wymienianym ekranem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Przed chwilą, mrosi napisał: @Nezumi, już po treści odpowiedzi z "serwisu" widać wyraźnie, że będą się wić jak piskorze. U Acida nie miałoby to miejsca. Jakiś Janusz sprzedał telefon, być może z już wcześniej wymienianym ekranem... Pewnie tak, ale fajnie wiedzieć, którego janusza znowu unikać, bo plecie takie bzdury, że musiałem to przeczytać ze 4 razy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1986 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Hej, ja mam to samo, większe przebarwienie z prawej strony. Odkleił się ekran od dotyku lub odwrotnie. W MS Lumia 640DS była to wada fabryczna i wymieniali wyświetlacz na gwarancji. Kupiłem Xiaomi Redmi 4 global w komputroniku i mam to samo odbarwienie. Za jakiś czas wyślę do nich na reklamacje i zobaczymy czy wymienią ekran, bo to się powiększa ciągle.Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewNeo Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 Witam. Sprzedawca z Allegro empix.pl. Przed zakupem pytałem o gwarancję i wydawało się wszystko OK. Wracając do tematu - rozumiem, że nie ma czegoś takiego jak certyfikaty na szkło od danego producenta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 2 godziny temu, NewNeo napisał: Sprzedawca z Allegro empix.pl. Przed zakupem pytałem o gwarancję i wydawało się wszystko OK. Wracając do tematu - rozumiem, że nie ma czegoś takiego jak certyfikaty na szkło od danego producenta? Czyli wszystko jasne. To firma, której najważniejszym działaniem jest zakładanie dziesiątków kont na naszym Forum i pisanie z nich spamerskich reklam sklepu. Na pewno nie jest to firma, która pomoże Tobie w kwestiach serwisowych. Stawiam na to, że będą robić wszystko, aby nie wykonać naprawy czy dokonać wymiany telefonu. No chyba, że będą mieli w tym korzyść - jak w przytoczonym przez Ciebie mailu z "propozycją". Jak znam życie, rabatu dostaniesz tyle, że oni i tak będą mieli zwrócony koszt obecnego i nowego telefonu. Krzywdy nie zrobią... sobie. To jest pewne. Co zaś do szkła, to licencjonowani producenci mają certyfikaty - Nillkin, Imak, etc. Szkła "no name" mogą nie ich nie mieć. To jednak nie ma specjalnie znaczenia, bo szkło nie ma (czy nie powinno) najmniejszego wpływu na to, cz ekran "zdechnie", czy nie. Ono ma jedynie chronić wyświetlacz. Co więcej, wydaje mi się, że doszukiwanie się choćby wpływu kleju ze szkła na powierzchnię ekranu, to bardzo zaawansowane teorie spiskowe dziejów... Moim zdaniem, powinieneś zwrócić się do @Acid. Wydasz jakąś kwotę na naprawę, jednak będziesz miał pewność, że będzie wykonana dobrze. A i pewnie gwarancji na naprawę Acid też udziela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acid Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Jakie to etui? Masz samochód z uchwytem? Wysłane z MI6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewNeo Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 Etui zwykłe silikonowe http://allegro.pl/etui-obudowa-silikon-xiaomi-redmi-4-pro-prime-i6718964313.html Uchwyt w samochodzie mam, używam okazjonalnie. Łapki mocujące ma w okolicach dołu telefonu tak na 1/3 wysokości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Zacznie się to powiększać i kolory robić bardziej żółte. Goldway na gwarancji liczy sobie za to 50 USD Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 No niestety Goldway to zwykły oszust. Ma dobre stuczne opinie na tel china bo ma układ z adminem Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Miałem dokładnie to samo rok temu, w moim Mi4, zaczęło się od małej białej plamki, a skończyło na żółtej podłużnej plamie. Telefon zakupiony w Gearbest, przed wysłaniem informacji do sklepu nawet spytałem Acida, czy warto sobie głowę zawracać, pisaniem z Chińczykami,ponieważ miałem także delikatne ukruszenie rogu ekranu z mojej winy i czy on zakwalifikowałby, do naprawy gwarancyjnej gdyby telefon był zakupiony w IBG. Odpisał że nie, ponieważ wygląda to na oznaki noszenia w twardym etui, lub nie odpowiednim uchwycie samochodowym (Mi4 z drewnianymi pleckami, nigdy nie nosiłem w etui, a w uchwycie był może ze dwa razy). Telefon si bardzo grzał osiągając ok 45C, przy przeglądaniu internetu. Napisałem jednak do GB, kazali mi wysłać telefon do nich, po ok 1,5 miesiąca dostałem od nich propozycje rozwiązania problemu na dwa sposoby 1. Zostawiam telefon i oni mi zwracają połowę wartości zakupu czyli 100$ 2. Dopłacam 100$ i oni mi wysyłają nowy egzemplarz Mi4 W tamtym okresie Mi4 było już warte ok 600zł do kupienia w Polsce, a kurs dolara ok 4,2zł, wiec wybrałem wariant nr. 1 Takie rozwiązanie mnie satysfakcjonowało, ponieważ znając realia, w Polsce telefon jakiejkolwiek marki został by odrzucony ze względu na pękniecie rogu ekranu. Tak jak to mojemu koledze Huawei odmówił naprawy Wi-fi/Bluetooth, dopóki nie naprawi pękniętego ekranu za 500zł a telefon wart 700zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Czekaj, czekaj... a co z tą cudowną i wspaniałą gwarancją od Allianz przy zakupach na Aliexpress? Przecież takimi sprawami miało się własnie zajmować Allianz . Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 19 minut temu, Nezumi napisał: Czekaj, czekaj... a co z tą cudowną i wspaniałą gwarancją od Allianz przy zakupach na Aliexpress? Przecież takimi sprawami miało się własnie zajmować Allianz . O to samo miałem zapytać . Korzystając z okazji @Acid mógłbyś mi odpowiedzieć, czy uznanawana jest gwarancja na wypalony ekran Oled w telefonach kupionych w IBG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 NIe ma, jak kupowałem nie było jeszcze tej opcji na ali, kupiłem fona jakiś niecały rok temu. A dobra, wyślę z czystej ciekawości No dobra fon wysłany do Chin, koszt przesyłki to 18,30zł (poczta polska) uśmiałem się trochę bo Pani na poczcie była w szoku że ktoś coś wysyła do Chin i mówiła że z Chin, to paczki lecą do nas. a nie MY wysyłamy coś do Chin. Fonek zakupiony został 26-11-2016 czyli mam jeszcze miesiac gwarancji Jak fon przyjdzie to opiszę co i jak.Znając gwarancję goldwaya to ci wciśnię jakąś ścieme i zażąda dodatkowej kasy masę ludzi tak zrobił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom3k Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Obawiam się, że może to się skoczyć na kilku $ rabatu na ponowny zakup u niego... Obym się mylił. Wysłane z MI 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Zobaczymy, generalnie oni tych fonów nie naprawiają tylko wysyłają do Xiaomi. Złośliwość działa w 2 strony kolego kupię u nich z 10 najtańszych akcesorii po kilka centów i wystawię im 10 negatów, wiesz co się będzie działo hehe (oczywiście jak będą próbowali mnie naciągnąć ) generalnie Chińczycy boją się spadku ratingu ( a u mnie dostali negata włsśnie za tego fona bo 2 tygodnie niesli na pocztę gdzie zapłaciłem dodatkowo za szybką wysyłkę.A Goldway ma jakieś akcje po parę centów bo nie widzę.Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
abc00 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Tylko żeby dotarł przed końcem gwarancji, z paczkami/przesyłkami jest taka loteria, że jak nie trzeba to przemieszczają się szybko, a jak Ci potrzebne coś to dwa miesiące... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1986 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 A więc tak jak pisałem ileś postów wyżej. Wysłałem note 4 z komputronika do CCS Cyfrowe Centrum Serwisowe oni są autoryzowanym serwisem Xiaomi w Polsce i uznali na gwarancji i wymienili wyświetlacz.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Czyli wychodzi na to że w Chinach nie zawsze lepiej. Np taki Goldway nie uznaje takiej w ramach gwarancji liczy sobie 50 USD za ekran i 12 $ za wysyłkę Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 2 godziny temu, kamiljuras1900 napisał: Czyli wychodzi na to że w Chinach nie zawsze lepiej. Np taki Goldway nie uznaje takiej w ramach gwarancji liczy sobie 50 USD za ekran i 12 $ za wysyłkę Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Bo Goldway to cwaniak, który sobie na tym dorabia . Założę się, że koleś normalnie oddaje telefony do serwisu Xiaomi, a potem sobie kasuje dodatkowe $$ z tego . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiljuras1900 Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Dokładnie jest tak jak mówisz Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rwarda Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 witam trochę odgrzeje temat mam także taki problem tel kupiony na ali ok rok temu u sprzedawcy Sklep:Xiaomi Dreami Store jednak sprzedawca nie odpowiada na moje maile . moje pytanie czy istnieje jakiś sposób zmuszenia sprzedawcy do respektowania gwarancji?? , drugie ile taka naprawa u Acida kosztuje?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 "ok rok temu" czyli ile? Na Aliex masz tylko rok gwarancji, jeżeli termin minął, to cóż... Gwarancja z Aliex jest wykonywana przez AllianZ i nie jest to zbyt... przyjemna opcja: Co do cen naprawy we Wrocławiu: Cytat Koszty Wszelkie koszty ustala klient w porozumieniu z serwisem. Wystawiamy faktury z VAT. Czas realizacji napraw to od 2 do 14 dni. Odsyłamy telefony kurierami. Wszelkie informacje masz na micenter.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
aryziomex Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 Odgrzewając kotleta... Przekazałem na gwarancję swój Mi5 od sprzedawcy dostałem takie info: "Witam,Podczas sprawdzania telefonu stwierdzono uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania urządzenia. Uszkodzenie urządzenia nie było spowodowane jego wadą lecz uszkodzeniami mechanicznymi. Wobec powyższego reklamacje gwarancyjne oraz z tytułu ręjkojmi nie mogą być uznane za zasadne.Uszkodzenia wynikłe z długotrwałego obciążania ramki i obudowy np. brązowe/żółte plamy na LCD.Pozdrawiam" Telefon zawsze noszony w pokrowcu, zawsze szkło ochronne, po zdjęciu tychże produktów które chronią nasze telefony wyglądał jak nowy, jak tylko co kupiony :) Ale oczywiście to ja jestem winny temu jako "długotrwałe obciążenie ramki" telefon używałem półtorej roku.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 No to ładnie prosisz ich o dowody, bo oddawałeś telefon w stanie idealnym, praktycznie jak wyciągnięty z pudła, więc nie miał prawa mieć uszkodzeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aryziomex Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 Napisałem do nich maila z prośbą o wyjaśnienie, a wiecie co najlepsze ? O godzinie 12:23 zgłoszenie zostało zarejestrowane u nich w systemie a o godzinie 12:28 już paczka była przygotowana do przekazania kurierowi. Dziś został odebrany telefon od kuriera, i szczerze to nawet nie widać aby był wyjmowany z pudełka Szkoda że nie ma możliwości sprawdzenia logów włączania telefonu, wtedy byłoby można zobaczyć czy w ogóle był włączany i jak długo działał.... Zastanawiam się czy sprawy nie oddać do pewnej instytucji, czytając sporo na temat tych przebarwień jednoznacznie nie można stwierdzić czy było to wynikiem naprężeń, nawet @Acid o ile dobrze pamiętam wspominał że nie uznałby gwarancji gdyby było to w pewnych partiach ekranu, u mnie znajdują się jaśniejsze białe plamki 2 szt szerokości ~4-6mm i wysokości ~2mm w lewym dolnym rogu wyświetlacza, prawie idealnie między pierwszą a drugą ikonką (tam co jest w standardzie "telefon", "wiadomości", "chrome", "aparat") I weź tutaj coś poradź, może telefon nie jest młody ale z tego co również czytałem MI5 jest o tyle "ferelne" ponieważ jest "kruche" nie to co MI6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Witam, mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów wie co to za dziwne piksele po lewej stronie wyświetlacza. Efekt ten jest widoczny tylko na ciemnym tle, telefon nie spadł więc o uszkodzeniach mechanicznych nie ma mowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Wysłałbym na rękojmie jeżeli kupowany w PL. Wygląda jakby czarna farba zeszła i zaczęło przebijać światło, do czego dojść nigdy nie powinno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Tak, kupiony w polskim sklepie. Też mi się wydaje że raczej nie powinno dojść do takiej sytuacji tym bardziej że jeśli jest tam farba czy coś innego to pod ekranem a nie na nim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now