Skocz do zawartości

Płyta główna RN3 PRO


MatexN

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zdiagnozować mój telefon RN3 PRO, prawdopodobnie coś z płytą główną. Softowo wszystko wykluczyłem. 
Telefon potrafi losowo się zwiesić i zresetować. Potrafię odpalić chroma, błąd kurza twarz i nie otworzę żadnej strony dopóki telefonu nie zresetuje. Potrafię grać w jakąś gierkę czy tam fejsa odpalić, aplikacja xyz przestała działać, jak ją uruchomię ponownie to wywala od razu to samo, tylko restart pomaga. Testowałem już naprawdę chyba każdy możliwy rom i najsensowniej działa na epic roomie.
Szukam jakiegoś serwisu, który mi go sprawdzi i powie, to i to jest uszkodzone warto/nie warto naprawiać. Póki co jeden serwis mi go wziął, gdzie tak naprawdę nic mi nie powiedzieli bo u nich działał... 
Generalnie po tym jak wrócił z serwisu (w którym mi nic nie powiedzieli) to nie zresetował się chyba przez 10 dni. Nie wiem co oni tam robili ale może faktycznie jakaś pierdoła typu kabelek uszkodzony czy zimny lut. Tylko gdzie to oddać do sprawdzenia?

Edytowane przez MatexN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MatexN korzystając z ogólnodostępnych narzędzi typu MiFlash, QPST nie miałeś szans, aby wypełni wykluczyć problem softwarowy ;-) - one mają dostęp do ok 92% firmware. 

...chociaż opisane przez Ciebie objawy pasują do zimnego lutu pod lub uszkodzenia pamięci eMMC. Dokładnie można to zdiagnozować robiąc memory test boxem serwisowym. 

Opcja nr 1 do naprawienia - choć jeśli zimny lut powstał na wskutek "gleby" telefonem (i zapewne tak powstał - nawet z dużym opóźnieniem), to problem może wrócić po kolejnym upadku. 

Opcja nr 2 również do naprawy (wymiany układu), ale ekonomicznie wygląda to słabo (średnio opłaca się) 

W razie gdybyś był zainteresowany próbą reanimacji sprzętu - pisz na PW 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.09.2017 o 18:11, Zexon72 napisał:

@MatexN korzystając z ogólnodostępnych narzędzi typu MiFlash, QPST nie miałeś szans, aby wypełni wykluczyć problem softwarowy ;-) - one mają dostęp do ok 92% firmware. 

...chociaż opisane przez Ciebie objawy pasują do zimnego lutu pod lub uszkodzenia pamięci eMMC. Dokładnie można to zdiagnozować robiąc memory test boxem serwisowym. 

Opcja nr 1 do naprawienia - choć jeśli zimny lut powstał na wskutek "gleby" telefonem (i zapewne tak powstał - nawet z dużym opóźnieniem), to problem może wrócić po kolejnym upadku. 

Opcja nr 2 również do naprawy (wymiany układu), ale ekonomicznie wygląda to słabo (średnio opłaca się) 

W razie gdybyś był zainteresowany próbą reanimacji sprzętu - pisz na PW 

 

Napisałem na pw, czekam na odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.09.2017 o 18:11, Zexon72 napisał:

@MatexN korzystając z ogólnodostępnych narzędzi typu MiFlash, QPST nie miałeś szans, aby wypełni wykluczyć problem softwarowy ;-) - one mają dostęp do ok 92% firmware. 

...chociaż opisane przez Ciebie objawy pasują do zimnego lutu pod lub uszkodzenia pamięci eMMC. Dokładnie można to zdiagnozować robiąc memory test boxem serwisowym. 

Opcja nr 1 do naprawienia - choć jeśli zimny lut powstał na wskutek "gleby" telefonem (i zapewne tak powstał - nawet z dużym opóźnieniem), to problem może wrócić po kolejnym upadku. 

Opcja nr 2 również do naprawy (wymiany układu), ale ekonomicznie wygląda to słabo (średnio opłaca się) 

W razie gdybyś był zainteresowany próbą reanimacji sprzętu - pisz na PW 

 

Hej

Podepnę się, Zexon - 11 września wysłałem PW do Ciebie, musiało Ci umknąć bo wciąż jest jako nieprzeczytane, mogę liczyć na odpowiedź :-) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...