Skocz do zawartości

Xiaomi Mija Smart IP Camera 360 1080P


cold11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

Zakupiłem kamerkę Xiaomi Mija Smart IP Camera 360 1080p wszystko pięknie działa ale nie mogę się do kamery dostać poza moim WIFI. W związku z tym mam pytanie do jej posiadaczy czy ta kamera działa tylko w własnym WIFI tz. że możemy z niej podglądać obraz na żywo tylko w własnej sieci ??

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.09.2017 o 17:11, cold11 napisał:

Jaką masz wersje MI Home bo mi za cholerę ani na jednym ani na drugim telefonie nie działa ta kamera poza moją siecią WIFI:x.A zależało mi na tym żeby mieć podgląd obrazu z telefonu poza domem. I jaką masz wersję firmware kamery ?

 

Dzięki;-)

Mi Home 4.3.2

Kamera 3.3.2_201708010

Chyba tak jak @homman pisze 2,4 i 5 Ghz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej lipa:(

MI Home mam 4.3.2 a kamerę 3.3.2_2017080210. Resetowałem ją kilkanaście razy i tylko raz mi zadziałała przez sieć 4g, ale jak tylko ją z prądu wyłączę to po tym znowu to samo tz. offline błąd -90. Raczej nowa wersje firmware nie powinna sprawiać problemów ?. Jeszcze u kogoś innego sprawdzę na innym routerze. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam podobną kamerę tylko wersję 720p i jest ten sam problem. Jeśli telefon jest podłączony do domowego WiFi tego samego co kamera to wszystko śmiga super, natomiast jak jestem poza domem i w telefonie korzystam z LTE, to z kamerą udaje się połączyć raz na 30 prób. Mi Home zaczyna łączyć się z kamerką, dochodzi do 20% i potem wyskakuje komunikat Disconnected. Mi Home mam w wersji 4.3.11. Firmware w kamerce 3.3.6_2017092710

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z routerem jest wszystko ok. Mam Huawei B315s, wszystko jest skonfigurowane tak jak być powinno. Jeśli nie dało by się wcale połączyć z kamerą poza siecią domową WiFi, to wtedy można podejrzewać router, ale u mnie połączenie z kamerą jest cały czas, jest tylko problem z przekazywaniem obrazu. Jeśli np. kamera jest w trybie Sleep, to bez problemu ją wybudzam, później następuje próba przechwycenia obrazu z kamery i po kilkunastu sekundach mam napis Disconnected. Bywa tak, że wszystko działa poprawnie. Czasem jest też tak, że obraz z kamerki jest, ale odświeża to co kilkanaście sekund. Czasem nie można nic zobaczyć.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zmieniłem router na Asusa AC3200 i dalej to samo tak że na pewno nie router. Raczej podejrzewam dostawcę internetu bo przy podłączeniu kamery pod sieć Neostarady kamera działa po sieci komórkowej. Działałem z moim dostawcą Internetu testowaliśmy różne warianty ustawień sieci ale nic nie pomogło. Zamówiłem teraz kamerę Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera i zobaczymy co się będzie działo.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Moja kamerka przez ponad tydzień (od 17.11 do soboty 25.11) działa bez zarzutu. Bez problemu za każdym razem łączyła się z Mi Home jak byłem połączony przez sieć LTE. Obraz działał płynnie, wszystko śmiało tak jakbym był połączony przez WiFi. Dzisiaj czar prysł i powrócił problem o którym pisałem wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...