freyu Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Witam! Pytanko nowego użytkownika Xiaomi Mi Box 4K/Android TV. Zauważyłem, że co jakiś czas podczas odtwarzania filmów czy to z podpiętego dysku (USB) czy też np z Netflixa, co jakiś czas materiał się przycina. Z dysku zarówno obraz jak i dźwięk, dosłownie na sek, może mniej. Z Netflixa w zasadzie mam wrażenie, że tylko dźwięk na momencik znika. Do głowy mi przyszło, że Android jak to Android, potrafi się zapchać, więc za pierwszym razem na beszczela wyłączyłem go z prądu. Za drugim razem wszedłem do managera aplikacji i powyłączałem nieco aplikacji z tła. Za trzecim razem zrobiłem restart z opcji. Za każdym razem pomagało, po restarcie filmy działały normalnie. Filmy z dysku odtwarzane Kodi, Vlc, MxPlayerem.Pytanie: czy "ten typ tak ma"? Czy to przypadłość Androida TV? Pamięć się zapycha? Czy coś nie tak z moim boxem?Będę wdzięczny za wszelkie porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tholyir Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Spróbuj zmienić w opcjach wyświetlanie 1080p 60Hz na 1080p 50Hz, u mnie pomogło na dziwne przycinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freyu Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Dzięki za podpowiedź. Niestety nie pomogło Dziś po uruchomieniu to w ogóle tnie się co chwilę. Restarty nic nie dają. Porażka. Zmieniłem już nawet kabel HDMI, pogmerałem w opcjach różnych tv, boxa i ampli. Niestety nadal to samo. Coś mi się zdaje, że android tv na tym boxie to porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzzz Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Reklamuj w takim razie swój egzemplarz, u mnie normalnie czy z dysku usb czy też online nic nie haczy wszystko chodzi płynnie. 1080p 60Hz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost12 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Jeśli box ci się aktualizował zrób reset do ustawień fabrycznych. Czasem coś nie wejdzie poprawnie i później nie wiadomo o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freyu Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Właśnie chyba tak zrobię, że zresetuję do fabrycznych. Szkody tylko godzin konfiguracji. Reklamacja ostateczność, bo jak sobie pomyślę, że trzeba się bawić w wysyłki itd, czekać nie wiadomo ile i nie wiadomo z jakim efektem....ehhh. Nie mniej dziękuję wszystkim za pomoc. Jak coś się uda zdziałać to dam znać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skay77 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 A nie lepiej to zrobic przez mi flash, masz wtedy pewnosc ze wyczysci wsio, zawsze to robie po kilku miesiacach. Smieci zostaja Nikomu się nie chce szukac pustych folderow Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzzz Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Miboxa przez miflash? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freyu Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Dobra, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych, zadziałało. Powrzucałem kilka aplikacji, za dużo już w Kodi nie mieszałem, mniej wtyczek itp. Wszystko pięknie...przez jeden dzień i to nawet nie długo użytkowania. Kolejny dzień, słyszę w tle przycięcia na dźwięku w YouTube. Puszczam film z dysku, przycina obraz. Krew mnie zalała! Ale pomyślałem sobie, że powyłączam w menażerze aplikacji to co działa niby w tle, czyli YT, Kodi itd. Kilka apek. Wymusiłem zatrzymanie. Włączyłem film z dysku i przestał przycinać. 2-3 godziny oglądania i nic. Wygląda na to, że przepełnia się pamięć i dlatego zaczyna cudować. Nie mam pojęcia czy się to na reklamację nada? Jak znam życie to zresetują, odpalą i będzie działało, więc nie uznają reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pingwin_corp Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) siemka, odgrzewam kotleta... u mnie łapie delikatne przycinki nawet po hard resecie (z poziomu ustawień). Na GW raczej nie oddam bo ciężko do chin odsyłać, ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić ? Edytowane 23 Października 2017 przez pingwin_corp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebulowyJanusz Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 1 godzinę temu, pingwin_corp napisał: siemka, odgrzewam kotleta... u mnie łapie delikatne przycinki nawet po hard resecie (z poziomu ustawień). Na GW raczej nie oddam bo ciężko do chin odsyłać, ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić ? Odtwarzasz z dysku talerzowego czy z pamięci flash? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pingwin_corp Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 flash, stream .... wszystko testował ktoś jak sprawa ma się na beta andku 7 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuoreRosso Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Mam problem z YT. Z uwagi na fakt, że irytuje mnie piszczący zasilacz, gdy nie używam MIBOX'a odłączam go od prądu. Po włączeniu ponownie i odpaleniu YT, na stronie głównej wszytko jest jeszcze ok. Ale gdy już wybiorę i odpale jakiś filmik, obraz robi się cały zielony, fonia jest ok. Raz zresetowałem boxa i jak ręką odjął. Wczoraj ponownie obraz w zieleni. Coś, ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku1786 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 A jakiej marki masz telewizor? W niektórych modelach sony i philipsa występuje jakiś problem z kolorami przesyłanego obrazu. Jest to omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuoreRosso Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Nie mam problemu z kolorami. Ekran robi się poprostu zieloną kartą. Mam plazmę Panasonica z 2008 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku1786 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Ktoś gdzieś pisał, że pomaga wymiana kabla HDMI na inny, może spróbuj u siebie tego rozwiązania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freyu Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Dnia 23.10.2017 o 17:33, pingwin_corp napisał: siemka, odgrzewam kotleta... u mnie łapie delikatne przycinki nawet po hard resecie (z poziomu ustawień). Na GW raczej nie oddam bo ciężko do chin odsyłać, ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić ? Ja sobie w końcu z tym poradziłem. Otóż jak widzę, że zaczyna lekko przycinać materiał, to już nie robię resetów, bo to nie pomaga. U mnie pomaga wejście w menegera aplikacji i wymuszenie zatrzymania uruchomionych kliku, które są najczęściej używane, czyli w moim przypadku Netflix, Showmax, YT i itp. Po tym elegancko wszystko smiga przez dłuższy czas. Zauwazyłem też, że jak nie przeładuję Kodi jakimiś dodatkami to tez się o wiele rzadziej przycina. Na początku bawiłem się z odpalaniem kanałów tv ze tych dziwnych serwerów steraemowych, ale sobie darowałem. I działa spoko od tamtego czasu. Niestety powiedzmy sobie szczerze, Android TV to ideał nie jest, ale dramatu też nie ma, jakoś to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Witam. Dziś oglądałem jeden film i zauważyłem, że coś jakby bardzo delikatnie klatkowało. Tzn. nie cały czas, tylko co jakieś parę sekund delikatna "ścinka". Tyczy się to tylko obrazu, dźwięk był ok. Otwierałem go za pomocą Kodi, VLC i MX Playera, ale każdym programie zauważyłem ten sam problem. Potem obejrzałem kawałek tego samego filmu na kompie (VLC) i wszystko wyglądało dobrze. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Jest na to jakieś lekarstwo? Próbowałem zmieniać w tv z 60 na 50 Hz ale nie widzę poprawy... Może jeszcze spróbuję nagrać film na inny dysk (odtwarzałem z 2tb toshiby po usb 3.0). Mam dylemat, gdyż mogę jeszcze zwrócić odtwarzacz w ramach 14 dni i nie wiem co robić. Będę wdzięczny za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freyu Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Patrz moja wypowiedź wyżej. U mnie w zasadzie problem się nie powtarza już. Mam wrażenie, że jak naćkałem dodatków do Kodi za dużo, to czkawki dostawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi