sajeh Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam, Od dwóch miesięcy korzystam z Redmi 4X i jak dotąd nie miałam zastrzeżeń aż do tego momentu bo pojawiły się dwa problemy: -(nie jest to główny problem, chyba że coś się psuje to warto wiedzieć :)) telefon zaczął się sam podświetlać i robi to kilkanaście razy w ciągu dnia. Internet włączam tylko w razie potrzeby, żadnych powiadomień w stylu reklam na pasku nie mam, sprawdzałam też powiadomienia push - zero. Prócz facebooka, messengera, whatsappa,youtube, gmaila, aplikacji bankowej i aliexpress nie mam innych aplikacji "ciągnących" internet czy mogących wysyłać powiadomienia. Problem znika kiedy włączam opcje automatycznego dostosowania jasności, chociaż wolałabym jej nie używać bo czasami szwankuje i zwyczajnie dostosowuje zbyt małe podświetlenie. -od trzech dni mam problemy z zasięgiem. Mieszkam w Niemczech i jak dotąd (telefon mam dwa miesiące) wszystko działało bez zarzutu więc zastanawiam się w czym tkwi problem. Żebym się nie pogubiła to opiszę w punktach co próbowałam robić 0. włączałam i wyłączałam telefon 1. mam dwie sim - Play oraz Vodafone, obie karty są aktywne i mają środki na koncie 2. (nie wiem czy to istotna informacja) na początku sierpnia byłam w Polsce i tam nie miałam żadnego problemu z połączeniem się z internetem z Play i tak samo Vodafone ale to wtedy jeszcze telefon nie szwankował 3. resetowałam ustawienia apn dla obu sim 4. zmieniałam kolejność kart - kiedy jestem w Niemczech główną kartą jest Vodafone (dla internetu też) 5. nie mogę zadzwonić ani odebrać połączeń na Play ani Vodafone ALE smsy normalnie dostaję (smsy na Vodafone dostaję tylko kiedy włączę internet/wifi) 6. nie mogę zadzwonić nawet kiedy wyłączam transmisję danych 7. najważniejsze: internet mi działa, to znaczy chodzi bo chodzi, ale jak złapię zasięg to normalnie mogę korzystać 8. wersja MIUI Global 8.2(8.2.10.0) Nie przywracałam telefonu do ustawień fabrycznych bo nie wiedziałam czy to coś pomoże. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o technologie więc jakiekolwiek wgrywanie softu czy rooty nie wchodzą w grę bo telefon mam na gwarancji (zakupiony w xkomie). Wrzucam zdjęcie pudełka z tyłu bo kompletnie nie znam się na ustawieniach itd, więc jeżeli potrzebujecie dodatkowych informacji to pozostaję do dyspozycji. Dziękuję i mam nadzieję, że ktokolwiek będzie w stanie mi pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) @sajeh Normalnie radził bym użyć miflesh i wgrać soft ale skoro to nie wchodzi w grę to najlepiej ustawienia fabryczne i jak nie pomoże to serwis.(chodzi o zasięg i dzwonienie) Po serwisie Napewno wróci z wgranym softem i pochodzi pewien czas może bezbłędnie. A może to się zaczęło po jakiejś aktualizacji systemu?(dzwonienie) I sprawdź karty sim na innym telefonie czy działają prawidłowo. Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Snajper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dziękuję Ci za odpowiedź. 6 godzin temu, Snajper napisał: @sajeh Normalnie radził bym użyć miflesh i wgrać soft ale skoro to nie wchodzi w grę to najlepiej ustawienia fabryczne i jak nie pomoże to serwis.(chodzi o zasięg i dzwonienie) Po serwisie Napewno wróci z wgranym softem i pochodzi pewien czas może bezbłędnie. Czy wgranie softu na własną rękę spowoduje utratę gwarancji? Cytat A może to się zaczęło po jakiejś aktualizacji systemu?(dzwonienie) I sprawdź karty sim na innym telefonie czy działają prawidłowo. Niestety nie, aktualizację miałam gdzieś ponad miesiąc temu i wszystko działało bez zarzutu. Karty sprawdziłam na swoim starym telefonie i działają, mogę dzwonić, smsować i korzystać z internetu bez przeszkód. Próbowałam również zmienić sloty, ale pomogło tylko na chwilę tzn. do momentu kiedy włączyłam transmisję danych z Vodafone :/ Próbowałam też z włożoną tylko jedną sim, też nic. Przywrócę go dzisiaj do ustawień fabrycznych, zobaczymy czy to coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 @sajeh https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://miuipolska.pl/oficjalna-gwarancja-a-miuipolska/&ved=0ahUKEwieht36_fLVAhXH7RQKHdfNBOMQFggtMAI&usg=AFQjCNGLKjDTORBXas5v__mjZV2uV9KWkg a ten sklep ma od abcdata Więc nie stracisz gwarancji nawet możesz odblokować bootloader A pozatym mifleshem wygrywasz oryginalny soft xiaomi global więc nic nie tracisz.(nic odblokowywać nie musisz) Doradził bym global developer ale trochę się sprawa skomplikowała bo wiele aplikacji wymaga certyfikatu Google Play a on go nie ma lecz przed oddaniem do serwisu wgrałbym go aby sprawdzić czy to winna sprzętu czy softu. Ewentualnie jakby działał na global developer(połączenia) to bym odblokował bootloader i wgrał miuipolska. Jak na global developer nie będą działać to tylko przed oddaniem do serwisu wygrywasz global stable(wszystko jest jak że sklepu więc serwis nie ma jakiegoś nieczystego manewru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 18 minut temu, Snajper napisał: @sajeh https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://miuipolska.pl/oficjalna-gwarancja-a-miuipolska/&ved=0ahUKEwieht36_fLVAhXH7RQKHdfNBOMQFggtMAI&usg=AFQjCNGLKjDTORBXas5v__mjZV2uV9KWkg a ten sklep ma od abcdata Więc nie stracisz gwarancji nawet możesz odblokować bootloader A pozatym mifleshem wygrywasz oryginalny soft xiaomi global więc nic nie tracisz.(nic odblokowywać nie musisz) Doradził bym global developer ale trochę się sprawa skomplikowała bo wiele aplikacji wymaga certyfikatu Google Play a on go nie ma lecz przed oddaniem do serwisu wgrałbym go aby sprawdzić czy to winna sprzętu czy softu. Ewentualnie jakby działał na global developer(połączenia) to bym odblokował bootloader i wgrał miuipolska. Jak na global developer nie będą działać to tylko przed oddaniem do serwisu wygrywasz global stable(wszystko jest jak że sklepu więc serwis nie ma jakiegoś nieczystego manewru. Z chęcią bym to zrobiła ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. No nic, pozbędę się telefonu na miesiąc odsyłając go do Polski na gwarancję PS: hard reset nie pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 @Snajper że tak jeszcze pozwolę sobie zapytać, trafił mi się jakiś wadliwy egzemplarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, sajeh napisał: @Snajper że tak jeszcze pozwolę sobie zapytać, trafił mi się jakiś wadliwy egzemplarz? Możliwe ja ogólnie na innym modelu xiaomi redmi Note 3 se 3 razy wymieniłem telefon (pierwszy wada fabryczna,drugi problem z połączeniami i romingiem ) 3 niby działał ale akurat moich kart sim nie tolerował(redbullmobile,o2 z romingiem i połączeniami problem) i tylko na alternatywnym sofcie jako tako działała. Ogólnie na początku się zmienia soft bo z tym różnie bywa takie jest miui a dopiero potem na serwis. I radził bym jeśli wróci i dalej to samo będzie odwiedzić jeśli chodzi o kartę sim Vodafone forum miui Germany(być może jest więcej takich problemów tam może ktoś rozwiązał) Elektronika W każdej chwili może się popsuć ale skoro wcześniej działało to być może wada sprzętowa. Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez Snajper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi