marchr Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam Zdecydowałem się na zmianę telefonu posiadając redmi note 3 pro 3/32 i ten telefon nie będzie mi potrzebny i się właśnie zastanawiam nad jego sprzedażą lub zostanie w 'rodzinie', stąd pytanie moje. Jeśli bym np: chciał sprzedać ten telefon to będę musiał komuś podawać dane do aktywacji czy w jakiś sposób mogę go usunąć z mojego profilu Mi i ktoś sobie nowy założy? Jak to wygląda, ktoś pomoże wytłumaczy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Normalnie wyczyść telefon, najlepiej zainstaluj rom stable przez miflash i tyle. Przy pierwszej konfiguracji telefonu nowy właściciel zaloguje się na swoje konto albo je zarejestruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchr Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 7 minut temu, dadi11 napisał: Normalnie wyczyść telefon, najlepiej zainstaluj rom stable przez miflash i tyle. Przy pierwszej konfiguracji telefonu nowy właściciel zaloguje się na swoje konto albo je zarejestruje. Wgrałem ale po pominięciu polaczenia z wifi chce się łączyć i pokazuje się napis "To urządzenie jest już powiązane z istniejącym kontem Xiaomi (cyfry). Połącz z siecią, aby zweryfikować urządzenie" Nie czaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Wgrałem ale po pominięciu polaczenia z wifi chce się łączyć i pokazuje się napis "To urządzenie jest już powiązane z istniejącym kontem Xiaomi (cyfry). Połącz z siecią, aby zweryfikować urządzenie" Nie czajeTo zaloguj się na swoje konto, dokończ konfigurację i wyloguj się z konta Xiaomi w ustawieniach. Wtedy powinno być ok. Trochę przekombinowali z tym logowaniem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchr Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) 46 minut temu, dadi11 napisał: To zaloguj się na swoje konto, dokończ konfigurację i wyloguj się z konta Xiaomi w ustawieniach. Wtedy powinno być ok. Trochę przekombinowali z tym logowaniem.. O dzięki pomogło a może jeszcze wiesz jak usunąć pin z telefonu, bo myślałem że to na karcie a wyjęte jest wszystko Ok mam. Dla zainteresowanych Ustawienia>Dodatkowe ustawienia>Prywatnośc>Blokada karty SIM Dzięki jeszcze raz za szybką pomoc. Pozdrawiam serdecznie Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez marchr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi