bossek35 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Usunąłęm konto Xiaomi na laptopie a wcześniej nie wylogowałem się z tego konta na telefonie Xiaomi Mi6 ROM Global. Zaczęły mi przychodzić powiadomienia o błędzie w logowaniu na konto Xiaomi w związku z tym zrobiłem hard reset i zablokowali mi urządzenie Telefon pochodzi z chińskiej dystrybucji, a nie z jakiegoś przestępstwa. Mam do niego papiery z numerami IMEI. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez bossek35 Wyjaśnienie lepsze tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLiM Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Raczej nie oni tylko sam go zablokowałeś 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 To się wpakowałeś... Sam nic nie zrobisz, masz ładny przycisk do papieru, możesz co najwyżej pisać do supportu Xiaomi, ale nie wiem czy cokolwiek dadzą radę zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLiM Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jak by jeszcze był odblokowany bootloader to można wgrać alternatywne oprogramowanie a tak to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLiM Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 2 godziny temu, szymam napisał: A flash fastboot? Trzebaby sprawdzić partycje typu metadata, persistent albo jakieś podobne, bo tam taka informacja o koncie może być zapisana. Fastbootem można je formatowac. Próbowałeś? Jak się to robi na zablokowanym bootloaderze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Przy kasowaniu chyba przychodzi e-mail czy to Napewno ty usuwasz nie wiem czy tak jest na Xiaomi ale powinno. I link do wyrazie kiedy to nie ty powinien być i tam powinno się dać to jakoś odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossek35 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Oddałem telefon do serwisu. Powiedzieli że prawdopodobnie da się go odblokować poprzez kontakt z support Xiaomi w języku angielskim, ale może zejść nawet tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error24.pl Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Telefon trafił koniec końców do mnie, co zmotywowało mnie abym przestał być biernym obserwatorem tego forum. (pewnie ponad 2 lata) Dnia 10.08.2017 o 08:36, szymam napisał: A flash fastboot? Trzebaby sprawdzić partycje typu metadata, persistent albo jakieś podobne, bo tam taka informacja o koncie może być zapisana. Fastbootem można je formatowac. Próbowałeś? Nie po to Xiaomi zabezpieczało swoje telefony aby dawać oprogramowanie do ominięcia tego. Spotkałem się nawet z programami które teoretycznie mogą odłączyć miaccount od telefonu, oczywiście żaden nie działał. Na chwile obecną próbuje znaleźć jakąś magiczną metodę na ominięcie tego zabezpieczenia bez podawania hasła. Rezultat jest zerowy. Dnia 10.08.2017 o 08:18, slimdick napisał: Jak by jeszcze był odblokowany bootloader to można wgrać alternatywne oprogramowanie a tak to ... Nie jednego lineage os wsadzałem do telefonu w takich sytuacjach Prawda jest taka, że telefon z odblokowanym BL, uratujesz prawie zawsze (soft, nie hardware) Tutaj jednak nie jest to wina użytkownika. Podejrzewam że w takim przypadku support by nie pomógł. Xiaomi doskonale zdaje sobie sprawę, że usuwanie ich kont nie powinno działać w ten sposób, dlatego odblokowanie jest kwestią czasu. Podejrzewam, że jutro już telefon będzie śmigał, ale o tym już pewnie opowie twórca tematu. Wniosek jeden: Masz zablokowany BL? Zrób coś z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 18 minut temu, error24.pl napisał: Podejrzewam że w takim przypadku support by nie pomógł. Xiaomi Pomógłby. Już takie akcje robiłem. Wystarczy dobry kontakt pod dobry adres, a załatwią szybko. Parę razy byłem w szoku jak robili to w 20 minut od pierwszego kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossek35 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Już telefon mam odblokowany dzięki kontaktowi z supportem Xiaomi przeprowadzonemu przez https://error24.pl/serwis/ . Pracują tam w Białymstoku dobrzy i niedrodzy fachowcy biegle znający język angielski. Listę suportów Xiaomi znajdziecie pod tym linkiem: http://www.mi.com/en/contact/ Najbardziej pomocny okazał się support z Hong Kongu e-mail: [email protected] Niektóre supporty wogle zignorowały maile. U innych normą było niezbyt szybkie odpisywanie a żeby odblokować telefon potrzebne było wymienić kilka maili i dlatego 5 dni zeszło. Acid: ciekaw jestem jaki to dobry adres że to trwało 20 minut. Ale najlepszym wyjściem jest niedopuszczenie do takich sytuacji, więc radzę wszystkim jak chcecie usunąć Mi account to najpierw usuńcie te konto z urządzeń a dla pewności dobrze by było usunąć urządzenia z konta. Problem istnieje już od jakiegoś czasu i był opisywany na angielskojęzycznych forach: https://xiaomi.eu/community/threads/device-locked-by-deleted-mi-account.34056/ https://www.reddit.com/r/Android/comments/5cxmvo/psa_dont_delete_your_mi_account_without_logging/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi